У попередньому матеріалі ми писали про брендінг електронних сигарет, рідин для вейпа і вейп-шопів. Сьогодні зупинимося докладніше на дизайні і особливості упаковки рідини для паріння. Відразу варто сказати, що рідини - продукт з високою маржинальністю, чистий прибуток виробника становить від 30 до 50-ти відсотків.
При цьому рідин неймовірна безліч, і щоб виділитися на тлі пари десятків однакових полуничних або бананових коктейлів, потрібно відрізнятися подачею. У цьому допоможе упаковка. Дизайн етикетки також створює додаткову цінність продукту.
Ми розглянули дизайн соків, які входять в рейтинги найпопулярніших рідин, світових лідерів, а також среднеценовий сегмент рідин.
Дизайн упаковки преміум-рідини для вейпінга: розбір польотів
Дизайн етикетки е-рідини Black Note
Black Note - американський преміум-бренд, який регулярно потрапляє на вершини рейтингів рідин за якістю, популярності та продажів. Дизайн етикетки цього соку дуже продуманий, з витриманою композицією. Важливо відзначити, що бренд явно створювався за планом, так як всі елементи пов'язані між собою. Назва - буквально перекладається як «Чорна нота». Кожне з назв лінійки - музичний термін (Prelude, Forte, Sonata, Legato, Solo, Quartet).
Фонова підкладка етикетки - вицвіле поле, схоже на нотний лист. Графічна частина елемента - чорний скрипковий ключ.
На кожну з упаковок нанесена печатка з текстом про ручне виробництво рідини і її якості.
Звертайтеся в колориті, і ваш бренд буде таким же органічним і продуманим, як наш перший приклад. Ми допоможемо з розробкою стратегії рідини для вейпа і розробимо дизайн упаковки.
Дизайн етикетки Джусов Five Pawns
Ще одна преміум-рідина, про дизайн якої ми хочемо розповісти - Five Pawns (п'ять пішаків). Це американський бренд, стилістика оформлення якого перегукується з попереднім прикладом. Тут також присутні вигорілі кольору, і відсилання до ручного виробництва. Про них розповімо докладніше.
Всі поля, включаючи назву лінійки і дату виробництва заповнені ретро-шрифтами, а на зовнішній упаковці-тубусі є підпис людини, який відповідальний за виробництво партії рідини. Подібну систему використовує бренд косметики ручної роботи Lush. Такий прийом працює для нішевих виробників товарів категорії середній плюс і вище. Подібний підхід зміцнює зв'язок бренду з споживачем, налагоджується емоційний контакт, підвищує довіру до нього.
Читайте також: Дизайн алкоголю: 8 трендів, які ви пропустили
Дизайн етикетки рідини для ширяння Ripe Vapes: древо пізнання і подарункова упаковка
Дизайн етикетки Ripe Vapes (найбільш близький варіант перекладу - стиглий пар або дозрілий пар) теж включає в себе відлуння минулого. Виражається це в крафтовій етикетці і чорної друкарською ілюстрації, яка з таким же успіхом могла бути знайдена в манускрипті 17-го століття. Творці продумали і зовнішню упаковку для набору. Так як це преміум-рідина, вони вибрали дерев'яну коробку з наповнювачем, яке захищає скляні пляшечки від можливості пошкодження.
За розробкою коробки рідини для ширяння, звертайтеся в KOLORO. Як ми це робимо, ви можете прочитати у відповідній послузі.
N. B. Важливо, що всі 3 верхніх бренду рідин розраховані на людей середнього віку з доходом вище середнього, їх дизайн стриманий і непомітний.
Дизайн рідини для вейпа 13th Floor Elevapors: молодість і радість
13th Floor Elevapors - преміум рідина, яка орієнтована на молоду аудиторію. Це підтверджує як філософія бренду (свобода, бажання подорожувати, оспівування безкомпромісності), так і зовнішній вигляд етикетки. Динамічні лінії в центральному полі і кислотні кольори асоціюються з музикою 80-х і підкреслюють ігровий, волелюбний образ бренду. Також вони добре поєднуються з обіцянкою в назві бренду (в ньому гра слів, яка натякає на політ на хмарах, на висоті 13-го поверху).
Дизайн соків для вейпа: техніка успадкування бренду Cuttwood
Ще один цікавий цікавий і важливий приклад - бренд Cuttwood, зовнішній вигляд якого пробуджує стійкі асоціації з дизайном етикетки Jack Daniel's. Хід не зовсім чесний, але вдалий. Продукт на рівні підсвідомості сприймається аудиторією як якісний. При цьому прямого плагіату тут немає, швидше за присутня наслідування.
Стилізація лінійки рідини для ширяння: культурна апропріація в дії
Творці рідин Ronin (термін з середньовічної Японії, самурай, який втратив свій суспільну вагу сюзерена і змушений стати відлюдником) пішли простим шляхом. Вони побудували образ бренду на відомій легенді з японського середньовіччя. Так що на етикетці можна знайти ілюстрації з впізнаваними образами, які асоціюються з Японією. Наприклад, на рідини Tsunami зображена хвиля, яка є стилізацією роботи художника Кацусіки Хокусая - «Велика хвиля в Канагава».
Створення логотипу рідини для ширяння: брутализм і відгомони Versace
Ще один цікавий приклад дизайну етикетки вейп-рідини - Phillip Rocke. Компанія обігрує байкерські мотиви, шрифти лого досить агресивні, а обідки етикетки нагадують емблему або герб. У верхній частині упаковки зображена голова, яка наштовхує на думки про античних статуях і логотипі Versace. Вона і завершує образ бренду.
Поєднання байкерських і античних мотивів - не очевидне рішення, але в комплексі лого і етикетка виглядають органічно і добре запам'ятовуються.
Читайте також: Психологія сприйняття шрифтів або як управляти настроєм споживачів
Дизайн етикетки рідини для вейпінга среднецінового сегмента
Дизайн пляшки рідини для вейпа: форми банальні і не дуже
Найбільш класичним варіантом упаковки для рідини є скляна баночка. Її використовують всі бренди, про які ми писали вище. Другий за популярністю є пластикова тара, вона дешевше і фасують в неї самозамеси, рідини низького, іноді - середнього цінового сегмента. Але бувають і інші варіанти.
У попередньому матеріалі ми згадували незвичайну форму упаковки е-рідини українських виробників VapeRoof. А при підготовці цього матеріалу наткнулися на американський преміум-бренд Scull Tonic. Їх упаковка теж у формі черепа, але не чорного матового, а прозорого, з різнокольоровими переливами, в залежності від смаку. До речі, упаковки різних форм можна знайти на китайських сайтах, які оптом продають одяг з поліестеру, косметику сумнівної якості і підробки Louis Vuitton і Nike Air Max.
Незвичайна форма упаковки є унікальним торговим пропозицією (УТП) на ринку рідини (до того моменту, поки в український вейп-шоп НЕ привезуть американський Skull Tonic). Розробити незвичайну форму пляшки вейп-рідини допоможе KOLORO. Звертайтеся в агентство, ми створимо твердотільную 3D-модель і налагодимо виробництво пляшок, аналогів яким на ринку не буде.
N. B. Фігурні пляшки мають свої недоліки - не вийде використовувати їх для міні-версій соку. Дизайн пробників рідини для ширяння важливий не менше, ніж основна баночка. Просту етикетку будь-який з рідини, які ми описали вище, легко зробити в меншому форматі і наклеїти на пластикову пляшку. Відливати ж міні-пробники в формі чогось буде проблематично, а без цього черепа частина образу бренду загубиться, і враження споживача буде не повним.
Дизайн етикетки рідини для вейпа: привіт з нульових
Lost Art - рідина, яка ідеально передає настрій Каліфорнії: вічного літа і пляжу «Венеція». Стиль колажних ілюстрацій - варіації на рекламний образи початку 2000-х. Це модний тренд, який прийшов з вулиць і був підхоплений глобальними брендами (Fanta і Dirol зробили редизайн упаковки в подібному стилі в середині 2016- го).
Читайте також: Вперед у минуле: ретро-ребрендінг логотипів
Дизайн етикетки рідини для ширяння: flat-логотип
Російський бренд «Кухня пара» розробили для невеликого концепт-бару. У подібному стилі оформлена не тільки упаковки рідини, а і крафтового пиво. Також логотип присутній на всіх носіях фірмового стилю закладу. У центрі ідеї - персонаж, бородатий татуйований вейпер. Ідея хороша, удавана суворість персонажа одночасно веселить і розчулює. А якщо упаковка продукту викликає почуття - вона працює.
Брендінгове агентство KOLORO надає послуги дизайну етикетки для вейп-рідини. З нами ви не промахнетеся!
Контактна інформація: tel:+380442235120
Медично доведено, що ширяння шкодить здоров'ю, хоч і не так сильно, як куріння. Ця стаття не є пропагандою пара, а інформує про тенденції в дизайні етикеток вейп-рідин.