Дизайн упаковки сухих сніданків: бадьорий початок дня

Дизайн упаковки сухих сніданків: бадьорий початок дня

Категория: Дизайн

27 / 02 / 2017

14138 просмотров

97 4.0721649484536 5

Для категорії швидкої їжі і сухих сніданків характерні яскраві упаковки з великою кількістю ілюстрацій. Цільова аудиторія сухих сніданків - активні жителі мегаполісів, переважно жінки, з доходом вище середнього. У них багато турбот, і сухі сніданки дозволяють економити час на приготуванні їжі. Вони можуть купувати їх для себе або для дітей. У першому випадку дівчата зазвичай шукають натуральність і вибирають різноманітні каші з фруктами, мюслі або гранола. Продукція для дітей - солодкі кукурудзяні пластівці. Їх теж купують батьки (частіше - мами), але дизайн упаковки орієнтований швидше на дитину.

Типи сухих сніданків:

  • каша швидкого приготування (з добавками або без);
  • солодкі пластівці (можуть бути різної форми);
  • мюслі (злаки, сухофрукти, горіхи, висівки, паростки пшениці, мед і спеції);
  • гранола (вівсянка з горіхами і медом).

Для пластівців характерна орієнтація на дітей і великі обсяги упаковок, а також велика кількість персонажів на етикетках. Маркетингова стратегія такої продукції зазвичай будується навколо щасливого дитинства. Зарядившись енергією, малюки готові бігти і вивчати світ. Сам продукт подається як смачний і корисний варіант для швидкого сніданку. Його пропонують залити молоком соком або йогуртом. Зазвичай все це вказують на упаковці, іноді у вигляді інфографіки. Найбільш частий візуальний елемент, який присутній на упаковці пластівців - мед і ложка для меду.

Дизайн упаковки пластівців

Продукція, яка орієнтована на жінок відрізняється менш яскравою і більш витонченою упаковкою. Тут головний акцент робиться на корисності, дієтично мюслів або гранола. Виробники вибудовують образ споживача, як успішної, красивої дівчини, яка стежить за своїм харчуванням, любить себе, займається спортом і вибирає якісну продукцію. Також частиною позиціонування таких брендів є бадьорість і ранкова енергія, яку користувачі отримають, купивши сухий сніданок. Розмір упаковки каш стандартний і, в залежності від виробника, коливається біля позначки в 0.5 кг. Також на ринку представлені порційні каші. Один пакетик - одна трапеза

Чоловічі версії дизайну упаковки сухих сніданків знайти складніше. Нам вдалося відшукати 2 концепту (нереалізовані проекти). Перший - «каша для справжніх мужиків» і другий - упаковку унісекс в формі конуса і пачки молока. Все ж в більшості продукція направлена ​​на жінок. В крайньому випадку - є нейтральною з точки зору колірної гами. Виробники використовують жовтий, зелений, білий і оранжевий кольори. При цьому для дітей нескладно знайти більш «чоловічі» упаковки. Наприклад, знамениті американські пластівці Cap'n Crunch розраховані радше на хлопчиків.

У попередніх статтях KOLORO ми писали про дизайн СТМ, алкоголю, косметики, цукерок, чаю. Всі статті з тегом "дизайн" можна подивитися в блозі.

Дизайн упаковки каш - чоловічий або нейтральний дизайн

Вимоги до упаковки для сухого сніданку не відрізняються від вимог до інших харчових упаковок. Вони повинні захищати продукцію від зовнішніх факторів при перевезенні (снігу, дощу), допомагати тримати форму (кукурудзяні пластівці, кільця і ​​кульки дуже тендітні) і зберігати смакові якості (відсирілі пластівці - несмачні).

Якщо говорити про матеріали, то, як і раніше, найбільш популярним є використання картону. Головний плюс - абсолютно екологічна упаковка, яка швидко розкладається і є відновлюваної. Картонні коробки допомагають зберегти форму продукції: кільця і ​​пластівці точно не раскрошатся. Велика площа картонної упаковки дозволяє нанести на пачку багато інформації. Крім того, картон на підсвідомому рівні асоціюється з якістю і натуральністю. Про пластикових пакетах цього не скажеш. З мінусів - він може намокнути і промочити вміст пакету. Часто картонні упаковки роблять без оглядових вікон, і споживач не бачить продукт. Третій і головний мінус: вартість картонної упаковки перевищує номінальну вартість гнучкою полімерної упаковки.

На другому місці - упаковка flow-pack. Її найбільш часто використовують для вівсянки швидкого приготування (іноді - для мюслів). Також з щільної полімерної плівки роблять flow-pack для великих порцій пластівців. Flow-pack практичніше картону, а її вартість - нижче. Упаковка типу flow-pack буває частково прозорою, що дозволяє споживачеві розглянути продукт.

Нова опція (на українському ринку) - дой-пак. Пакет з щільного пластику, який тримає форму відмінно підходить для мюслів, гранола і вівсянки.

Дизайн упаковки гранола - дой-пак

Дизайн упаковки каш: проблеми та рішення

Головна проблема упаковок сухих сніданків - неможливість закрити її після першого відкриття. Багато споживачів вирішують цю проблему, пересипаючи мюслі, пластівці або гранола в спеціальні ємності для круп. Але частина споживачів не є шанувальником таких заходів. Дой-пак з зіп-локом вирішує цю проблему. Упаковка, яка оснащена таким пристосуванням буде перевагою для споживача при покупці.

Flow-pack з цієї точки зору менш практичний, проте його можна закрити за допомогою додаткових пристосувань: кухонних прищіпок, канцелярських біндеров або простих скріпок.

З картонною упаковкою виконати такий трюк найскладніше. Однак поки ми готували цей матеріал, знайшли дизайн картонної упаковки для пластівців у формі пакета для молока. Завдяки будиночок подібній формі упаковки, закрити таку коробку буде дуже легко. Сподіваємося незабаром побачити це рішення і на полицях українських супермаркетів.

Дизайн упаковки граноли - картонна будинкоподібна упаковка

Тенденції в дизайні упаковки відрізняються в залежності від типу сухого сніданку. Продукти, які орієнтовані на дітей - найбільш яскраві. Упаковки нагадують мультики, на них часто присутні ігрові матеріали. Це можуть бути картки для гри, які потрібно вирізати з пачки або знайти всередині. Також часто на звороті можна побачити невеликі гри: ребуси, історії про персонажах, кросворди або інформацію про акції. Зазвичай вона має на увазі збір будь-яких призів за етикетки або промо-коди. Все це стимулює до покупки продукції, формує УТП, виділяє бренд серед конкурентів, налагоджує комунікацію з дітьми та батьками, робить їх лояльними споживачами.

Дизайн упаковки пластівців, орієнтований на дітей

Продукція на кшталт пластівців і мюслі з добавками, а також гранола, яка орієнтована на дорослих виділяється більш спокійною упаковкою. Тут багато білого кольору, часто він є основним. Також виробники роблять великий акцент на натуральність: зображення фруктів на упаковці, написи про корисність злаків, часто можна зустріти значки з рекомендаціями асоціації дієтологів або позначки про корисні речовини, які містить продукція.

Разом зі зростанням популярності вегетаріанства на полицях зростає кількість нової категорії швидких сніданків: гранола і «живий» їжі (не обробляється термічно). Дизайн упаковки цих продуктів зазвичай найбільш революційний. Кольори і патерни можуть прямо не асоціюватися з продукцією. Часто зображення самого продукту на упаковці відсутня. Зрозуміти, що всередині допомагають оглядові вікна і напис з ім'ям категорії. В іншому упаковка виглядає як предмет мистецтва в стилі поп-арт. Для широкої аудиторії вдалим варіантом буде більш утилітарна пачка. Серед вегетаріанців і веганів, які зазвичай є творчими натурами і люблять виділятися, така пачка матиме успіх. Мюслі The Beginnings з Латвії - приклад вдалого дизайну для нішевого продукту.

Якщо ви надихнулися наведеними прикладами і хочете підірвати ринок неординарним походом, зверніться в брендінгове агентство KOLORO. Ми вас не підведемо.

Дизайн упаковки каш - картонна коробка

Дизайн упаковки круп грунтується на:

  • естетиці;
  • зручність використання (конструкції);
  • комунікації (посил, заклик, меседж).

Перший пункт можна охарактеризувати словом «гармонія». Упаковка повинна бути виконана в кольорах, які не конфліктують один з одним, шрифти повинні підкреслювати образ бренду, написів не повинно бути багато. Чим більше тексту виробник намагається впихнути на упаковку - тим меншу віддачу він отримає. Головне правило - побудувати такий візуальний малюнок, щоб управляти поглядом споживача. Правильна упаковка чіпляє ілюстрацією і веде погляд споживача по іншим елементам: назві, підкріплюють текстах, інфографіку. Вона мотивує до покупки. Для цього їй не обов'язково бути вершиною дизайнерської думки, використовувати образи, які раніше не були в ходу. Головне, щоб всі елементи гармоніювали один з одним і показували завершену картину.

Дизайн упаковки швидких сніданків - гнучка упаковка

«Хрутка» і «Малютка» - два відмінних прикладу. Обидві упаковки дуже прості, все елементи і образи - стандартні. Молоко, мед, кукурудза, ложка для меду, «апетитні» зображення продукції, ложка з фруктами, яка зачерпує кашу - у всьому цьому немає новизни. Однак образ дуже цілісний і гармонійний:

  • немає зайвого тексту;
  • логотип займає досить місця, щоб його помітити;
  • кольору і шрифти підібрані вдало, вони концентрують увагу, а не розосереджують його.

Ці два продукти - відмінний приклад правильної продає упаковки.

Просто і зі смаком - якщо ці слова про ваш бренд, зверніться в KOLORO. Ми поділяємо ваші цінності!

Дизайн упаковки каш швидкого приготування: нестандартний підхід

Свого часу прославився кейс Dorset Cereals. Бренд випускав свою продукцію (вівсянку хорошої якості) в простій flow-pack протягом 20 років. Однак в 2006 році трапився редизайн упаковки каш, після якого затри року вартість бренду зросла з £ 4 млн. до £ 45млн. Як у них це вийшло? Давайте порівняємо упаковку до і після. Досить одного погляду, щоб зрозуміти, що друга є більш виграшною. По-перше, картон надає додаткової вартості. По-друге, назва бренду у новому варіанті виглядає набагато виразніше. У старому варіанті в очі кидається тільки назва категорії: мюслі. По-третє, це - кольору. Дизайнери вибрали спокійні відтінки, які зазвичай не використовують для мюслів. Крім того, вони не стали малювати на упаковці шматочки фруктів або горіхи. Вся гамма упаковок виконана в натуральних кольорах. Це перегукувалася з новою фірмовою фішкою бренду: злаковому колоску, зерна якого виступають оглядовими вікнами. Він є основою комунікації зі споживачем і підкреслює слоган бренду: «Honest, tasty and real» (чесний, смачний і справжній). На підтвердження чесності внизу, під назвою бренду, великими літерами на лицьовій стороні упаковки вказано склад.

Дизайн упаковки каш Dorset Cereals

У 2015 році Dorset Cereals оновили дизайн вдруге і розвинули концепцію природного їжі і преміум якості. Концепція залишилася такою ж. Спокійні кольори в основі, склад великими літерами на лицьовій стороні, оглядові вікна та позначки в куточках (новий або класичний смак). Однак тепер в основі комунікації не колосок, який став досить прямолінійним чином, а природа. Для кожної упаковки дизайнери розробили своїх героїв: білки для горіхових мюслів, павичі - для ягідних, лисички - для органічних. Все це допомогло підкреслити індивідуальність бренду і його близькість до природи. Крім того на кожній пачці з'явилися нові підкріплюють тексти:

  • gloriously nutty muesli (чудово горіхові мюслі);
  • our lovely organic muesli (наші улюблені органічні мюслі);
  • luscious berries & cherries muesli (соковиті ягідно-вишневі мюслі);
  • fantastically fruity muesli (фантастично фруктові мюслі).

Вони допомагають налагодити комунікацію зі споживачем, розхвалюючи продукт.

Дизайн упаковки каш Dorset Cereals 2015 року

Дизай упаковки швидких сніданків: резюме

Залежно від цільової аудиторії, підхід до дизайну упаковки готових сніданків може бути різним. Завдяки нашому огляду ми виділили кілька факторів.

  1. Банально - не означає погано. Більшість лідерів ринку не винаходять велосипед, а красиво підносять загальновідомі стереотипи про швидких сніданках. Вони використовують впізнавані символи, малюють молочні ріки, додають апетитні зображення. Цей підхід працює, якщо Зручність використання є перевагою.
  2. Зручність використання є перевагою. Якщо є можливість передбачити закриття упаковки після першого відкриття - варто її використовувати. Така упаковка отримає додаткові окуляри і буде продаватися краще. А якщо виробник першим запропонує нову форму на ринку або в сегменті - це стане хорошим УТП.
  3. Зміна дизайну упаковки може збільшити вартість бренду більше ніж в 11 разів. Це довів перший редизайн Dorset Cereals.
  4. Підкріплювальні тексти допомагають комунікувати зі споживачем, а персонажі можуть бути впізнаваними, навіть якщо намальовані в flat-стилі (плоскому). Це довели Dorset Cereals своїм другим редізайном.
  5. Оригінальна упаковка, не схожа на всі інші - хороший варіант для нишевої продукції. Це показав досвід бренду The Beginnings.

Щоб створити дизайн упаковки каш, який принесе нових клієнтів і збільшить прибуток вашої компанії, зверніться в наше агентство. Наші ідеї завжди підкріплені аналітичними дослідженнями, а значить, дизайн від KOLORO приречений на успіх!

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Ксения Ляшко

Маркетолог

97 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !