Дизайн упаковки печива: від А до Я

Дизайн упаковки печива: від А до Я

Категория: Дизайн

28 / 02 / 2017

12811 просмотров

130 4.0461538461538 5

Печиво - популярна солодкість. В Україні з 2014 року його споживання стабільно зростає. Це пов'язано з падінням продажів шоколаду, так як ціни на нього підвищилися. Українці переходять на більш економні солодощі: напівшоколадні і карамельні цукерки, випічка і т.д.

Упаковка - один з інструментів підвищення продажів товару. Якщо в ній є центральна ідея, гумор, комунікативний елемент або заклик до дії, шанси на покупку товару підвищуються. Особливо важлива упаковка для нових брендів, які тільки виходять на ринок. Споживач на першому етапі нічого не знає про ваш товар, за його ім'ям не варто авторитет відомого бренду. Саме упаковка стане вирішальним фактором при виборі споживачем нового бренду.

Дизайн упаковки печива - лімітована серія

Детальніше про продає упаковці ви можете прочитати в нашій статті.

У цій оглядовій статті ми розглянемо різні приклади дизайну упаковки печива: від економ-сегмента до ексклюзивних лінійок. Для кожної категорії існує кілька варіантів позиціонування товару. Конструкція і матеріали упаковок різних цінових категорій сильно відрізняються один від одного. Ми зупинимося на основних варіантах конструкцій і розповімо про цікаві та нестандартні рішення з різних куточків світу.

Дизайн упаковки печива: прості рішення

Одним з найбільш популярних варіантів упаковки є flow-pack (гнучка упаковка) - упаковка з синтетичної плівки, фольги картону і паперу. Це ідеальний варіант для фасованого печива середнього і великого обсягу (від 200 грам до кілограма). Також в flow-pack можуть бути індивідуально упаковані порції печива, основний упаковкою яких є картонна або металева коробка. До таких належить продукція бренду BelVita, наприклад.

Зазвичай в flow-pack пакують недороге печиво, так як у цій упаковки невисока собівартість. Ми підібрали 3 яскраві приклади дизайну гнучкої упаковки печива, які виглядають стильно і виділяються на полиці.

Дизайн упаковки печива lyons

Дизайн упаковки печива Lyons

Бренд Lyons виробляє більше 10 видів печива з начинками і без. Пару років тому він провів редизайн. Кожен вид отримав свій основний колір. А єдність продукції підкреслює синя геометрична вставка в верхній частині кожної упаковки. Дизайн печива Lyons дуже простий. Однак геометричні форми і яскрава, але не кислотна колірна палітра в ансамблі з апетитними зображеннями печива дають відмінні результати. На виході вийшла проста, але помітна упаковка. Вона привертає увагу і пробуджує інтерес і бажання спробувати продукт.

Дизайн упаковки печива - дитячий дизайн

Дизайн упаковки печива «На зарядку» і Biskids - ігрові мотиви в дитячій продукції

Ще 2 прикладу - російський бренд печива «На Зарядку» і американський Biskids. Ми поєднали їх в одному блоці, тому що центральна ідея обох брендів - активність і бадьорість. «На зарядку» - печиво, розраховане на дітей від 2-ох до 14-ти років і їх батьків. Перед дизайнерами стояло завдання створити бренд, який зможе скласти конкуренцію іноземним брендам, а також продемонструє натуральність продукції та її корисність.

У Biskids схожа історія. Це корисне печиво, без консервантів з мінімальним вмістом цукру. Щоб зробити його більш привабливим для дітей творці придумали активних і бешкетних персонажів для кожного з 5 представників лінійки (на фото 3 з них).

Обидва бренди успішно впоралися із завданням. Одного погляду на упаковки досить, щоб зарядитися бадьорістю і грайливістю, якими вони просякнуті. Так, завдяки грамотному дизайну, корисне печиво, огорнуте в модну упаковку, стає привабливим для дітей.

Якщо вам потрібно створити дизайн упаковки для дитячої продукції, зверніться в KOLORO. Ми знаємо все про дітей і їх інтересах.

Дизайн печива: комунікація та влада

Ще один прийом, який широко поширений в сфері брендінгу продуктів харчування - заклики до дії як елемент упаковки або навіть назви бренду. Один з таких випадків - російське печиво «Рекомендую». Позитивна характеристика печива і мотиваційний заклик винесені в назву. Також позитивні характеристики є і на упаковці ( «то що треба до чаю», наприклад). Для 3-х лінійок були придумані 3 амбасадора-цінителя: Ілля Петрович, Іраїда Робертовна і Петя Верьовкін. Всі вони, кожен на свій лад, нахвалюють печиво, оживляючи образ бренду в очах споживачів.

Дизайн упаковки печива - комунікація

Дизайн упаковки печива «Рекомендую»

Jammie Dodgers - печиво, яке позиціонується як варіант для швидкого перекусу. Тобто конкуренцію йому складають всілякі шоколадні та енергетичні батончики. Зазвичай такі продукти просувають грунтуючись на підзарядці енергією для досягнення нових висот. Jammie Dodgers вибрали інший, менш популярний підхід. В основі ідеї бренду лежить неповторний смак продукції. А слоганом стала фраза «Любов з першого укусу» (з першого шматочка). Для концентрації на цій думці були обрані яскраві кольори і форма отвору в печиво. Замість стандартної круглої виїмки в центрі Jammie Dodgers знаходиться маленьке сердечко. Інформацію про смак підтверджує позначка «Best Ever Recipe» (кращий з коли-небудь придуманих рецептів). Ну а щоб задовольнити цікавість людей, які піклуються про свій організм, на лицьову сторону винесли інфографіку про кількість калорій, білків жирів і вуглеводів. Така турбота про споживача завжди на користь бренду.

Дизайн упаковки печива Jammie Dodgers

Дизайн упаковки печива Jammie Dodgers

Гумор в дизайні упаковки печива

Купівля кондитерських виробів завжди пов'язана з внутрішньою боротьбою і самокопання. Зазвичай виробники не акцентують на цьому увагу, а намагаються побудувати образ бренду на затишних вечорах, святковій атмосфері, романтичне тематиці і т.д. Bloomsberry & Co зробили сміливий крок. Вони помістили на упаковку все ті думки, якими кожен з нас заспокоює себе, купуючи шкідливу, але смачну їжу:

  • One more can not hurt (ще один не зашкодить);
  • It'll make me happy (це зробить мене щасливим);
  • Tomorrow I'll go to the gym (завтра я піду в спортзал).

На упаковці немає фото продукції, або коментарів про її смак. Логотип компанії поміщений внизу, він набагато менше, ніж фраза в центрі упаковки. Самі коробки прикрашені стильними малюнками помітних кольорів, які чіпляють погляд кожного, хто їх бачить. Так компанія підкреслює статус печива вищого класу, яке не потребує представлення.

Дизайн упаковки печива

Дизайн упаковки печива Bloomsberry & Co

Ще один варіант використання іронії в дизайні запропонували засновники сімейної кондитерської Früute. В упаковці їх печива центральне місце займають дотепні фрази про печиво і життя. Наприклад, «Печиво - доказ того, що життя хороша», «Не виходить? З'їж печеньку »або« Печенюшка в день, і лікар не потрібен ».

Дизайн упаковки домашнього печива

Дизайн упаковки печива Früute

Дизайн люксової упаковки печива: створити успішний образ

Продукція преміум і люксового сегментів зовсім незначно просіла в продажах в кризу 2014 року. До 2017 року цей сегмент уже відійшов від шоку, і рівень продажів майже повернувся до первісної позначці. Така поведінка робить цю категорію найбільш перспективною для створення нових брендів. Дизайн преміум продукції завжди відрізняється від низького і середньоцінового сегмента. В першу чергу - матеріалами і конструкцією. Для печива цієї категорії найбільш популярними є використання жерстяних коробок, упаковок з щільного картону, вигадливих упаковок химерної форми.

Дизайн упаковки елітного печива

Дизайн упаковки Honolulu Cookie Company

Honolulu Cookie Company презентувала упаковку для свого печива, яке повторює його форму (ананас). Вона одночасно презентабельна і яскрава. Досягти з'єднання цих двох характеристик зазвичай непросто. Тому упаковка Honolulu Cookie Company примітна подвійно.

Дизайн упаковки Queen City Cookies

Дизайн упаковки Queen City Cookies

Queen City Cookies - вишукане печиво, яке неможливо не помітити на полиці магазинів. Воно буде кидатися в очі, навіть якщо поруч будуть сотні інших варіантів. Упаковка серії зі слонами неймовірно яскрава. Тут присутній як сильна індивідуальна історія кожного представника лінійки (ім'я, колірна гамма, ілюстрація вмісту), так і загальна тема. Хочеться відзначити заклик у верхній частині упаковки. Він говорить: «Не залишай моїх друзів позаду». Зазвичай мотиваційні фрази про збір колекції можна зустріти на серіях дитячих іграшок. Інкорпорація такого заклику в упаковку печива - відмінна ідея. Queen City Cookies ідеально реалізували її. Під написом містяться ілюстрації з іншими слонами і назвами і лінійок. Крім того, акцент компанія робить на натуральності продукції. Позначки про це є і на упаковці.

Дизайн печива Duckie Cookie

Дизайн печива Duckie Cookie

Ще один приклад - дизайн печива з Тайвані Duckie Cookie. Творці вирішили використовувати дизайн упаковки з метою освіти. У центрі - ідея показати в ілюстрації як вирощують рис і як з цим процесом пов'язані качки. У внутрішній стороні коробки знаходиться докладна карта-ілюстрація, яка розповість цю історію. Ну а самі печенюшки запаковані в індивідуальні пачки, які разом утворюють один малюнок. Такий ось приклад злиття маркетингу і уроків природознавства.

Упаковка печива Jovial

Упаковка печива Jovial

Дизайн упаковки печива: акварельні мрії

Акварель - тренд в дизайні, який популярний вже кілька років. Упаковка печива Jovial - ілюстрація його доречного використання. В основу винесено білий колір, в центрі поміщаються новонароджену дитину продукції. Образ завершує акварельний вставка в верхній частині упаковки, яка розповідає про вид печива. Всі три елементи - прості і всім давно відомі, але у дизайнерів вийшло з'єднати їх в ідеально звучить тріо. У цій упаковці немає нічого зайвого, вона - приклад правильного дизайну.

Якщо вам потрібно розробити дизайн кондитерської упаковки, зверніться в KOLORO. Ваші солодощі стануть лідерами продажів!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Ксения Ляшко

Маркетолог

130 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !