Дизайн упаковки молока: робимо це правильно

Дизайн упаковки молока: робимо це правильно

Категория: Дизайн

19 / 04 / 2016

13843 просмотров

47 4.468085106383 5

Упаковка продуктів це, перш за все, комунікація зі споживачем. У дизайні молока важливо відштовхуватися від цільної ідеї, а не просто робити красиву картинку. Перш ніж братися за розробку дизайну потрібно чітко визначитися з позиціонуванням товару на ринку. Якщо це нова марка - розробити позиціонування, якщо вже існуюча - дотримуватися її концепції.

дизайн упаковки на молоко

Важливо максимально використовувати простір упаковки. На картонній коробці для цієї мети є 4 сторони + підошва і верх, на пластиковій - 2. Скляна пляшка – це, швидше за все, 2 панелі комунікації: етикетка та контретикетка. Однак і вона залишає простір для фантазії.

дизайн упаковки на молоко

Основний колір для дизайну упаковки молока – білий. Саме він асоціюється, як з самим продуктом, так і з чистотою, натуральністю. Упаковка не повинна бути повністю білою. Вдалим доповненням буде зелений або блакитний колір.

дизайн упаковки на молоко

Вони вигідно відтіняють основний колір, ідеальне співвідношення білого і контрастного кольору - 70/30. При розробці упаковки молока потрібні світлі бадьорі відтінки. Темно-синій або оливковий не підійдуть. Є ще третій, додатковий колір - червоний. Він використовується для залучення уваги споживача.

дизайн упаковки на молоко

Ще одним елементом дизайну упаковки молока і молочної продукції є молочні елементи. Сюди входять квітучі зелені луки, молочні ріки, будь-які варіації на тему корови, дзвіночків та стилізація тари під ретро упаковку. Також доречними будуть персонажі, придумані спеціально для молочного бренду. Головне тут – знати міру. Важливо, щоб загальна концепція позиціонування нового товару гармоніювала з упаковкою.

дизайн упаковки на молоко

Свіжість, натуральність, корисна інформація

Вірне поєднання кольорів в упаковці для молока допоможе зробити акцент на свіжості. Неправильний відтінок коричневого або зелений колір, який буде нагадувати цвіль можуть знищити позитивний ефект від гарної упаковки. Важливі зображення трави і зелені. Вони потрібні, щоб забути про промислове походження молока.

дизайн упаковки на молоко

При розробці упаковки молочних продуктів важливо врахувати, що вона повинна здаватися «холодною», коли її беруть в руки. Це вселяє споживачеві відчуття, що продукт свіжий і підвищує довіру до товару. Таку асоціацію допоможуть створити зображення крапельок води на упаковці.

дизайн упаковки на молоко

Про натуральність продукту свідчать написи-маркери: «Без сухого молока», «З відбірного молока», «Добрі знання якість!». Ідеальний варіант – використання цифр, наприклад: «100% свіжості». Сюди ж відносяться знаки якості товару – сертифікати якості виробництва.

Додаткова комунікація

Швидше за все, споживач знає, що в молоці міститься кальцій та інші корисні елементи. Однак варто згадати про це ще раз. Також важлива інформація про жирності продукту, вона повинна бути добре видна, можливо, виділена додатковим кольором. На тильній стороні упаковки зазвичай розміщена інформація про склад, місце виробництва, і інші технічні характеристики продукту. Однак вся вищеперелічена інформація не єдине, що можна вказувати на упаковці.

дизайн упаковки на молоко

Відмінний приклад - шведська компанія «Arla Foods». Крім інформації про користь молока, на їх упаковці кожного місяця з'являються нові серії історій з ілюстраціями. Один з їхніх проектів - упаковка молока з інформацією про те, чому люди впадають в депресію, і як протистояти цьому стану. Ще вони випустили спеціальну упаковку до Дня Землі, серії про динозаврів, сенсориці людського обличчя, про взаємодію людини і природи, наукових технологіях, бережного ставлення до навколишнього середовища.

дизайн упаковки на молоко

Більш популярним є створення дизайну упаковки молочної продукції з історією. Такий підхід особливо актуальний для дитячих продуктів. Це можуть бути маленькі казки про персонажах з упаковки, часто вони пов'язані з конкурсами або збором сувенірних магнітиків / карток і т.д.

Еко

З кожним днем ​​споживач стає все більш вимогливим до якості продукції. Хвиля моди на органічні продукти дійшла до України років п'ять тому. У Європі та США ця тенденція присутня з 1980-х р і не втрачає актуальності. Це впливає і на створення упаковки для молока. Акценти на екологічності відображаються в написах «Від виробника», «Справжній ГОСТ», «Свіже не буває». Слоган українського виробника продуктів харчування «Чумак»: «З лану до столу» - відмінний приклад акцентування уваги на натуральності. Останнім часом почастішали позначки «Зроблено в Україні» або варіації на цю тему.

дизайн упаковки молочных продуктов

Вийти за рамки

У кожної торгової марки повинна бути своя відмінна риса, завдяки якій продукт не втрачається на полицях серед аналогічних товарів. Якщо це можливо (інформація є текстом, а не персонажем або з'єднанням квітів) її варто виділяти великими літерами, особливими шрифтами і позначками.

дизайн упаковки на молоко

Не менш важливо бути сміливим і виходити за рамки шаблонних дизайнів. Це може бути нова форма упаковки або додаткові елементи дизайну. Варто використовувати всі частини упаковки, а не тільки передню і задню панелі. Навіть дно пляшки / коробки може бути задіяно.

дизайн упаковки на молоко

дизайн упаковки на молоко

А як у нас?

Українські виробники молока знають, що найкращий колір для упаковки молока це його відсутність. Більшість великих гравців в розробці упаковки молока віддали перевагу комбінації білого і синього кольорів. Крім того, у багатьох з них присутній персонаж, що допомагає підвищувати впізнаваність продукту.

дизайн упаковки на молоко

дизайн упаковки на молоко

Однак немає межі досконалості. Українським молочним брендам є куди прагнути. Екологічність використаних матеріалів, мінімалістичний дизайн, крафтовість і мануфактурність в позиціонуванні – тільки кілька тенденцій в дизайні упаковки сьогодні.

Шведська компанія «Ecolean» виробляє інноваційну упаковку для рідких продуктів. Пакет об'ємом один літр важить на 50-60% менше звичайної упаковки. Пластик, який потрібен для її виробництва, важить всього 10 грам. Вражає, правда? З такого пакета дуже легко дістати весь продукт завдяки гнучкості матеріалу. Він стійкий і має відривний куточок. Крім того, пакет забезпечений надувною ручкою і зручним носиком. Зараз у компанії є представництва в 30 країнах світу і вона активно розвивається.

Мінімалізм в дизайні

Мінімалізм в дизайні це як маленьке чорне плаття. Він ніколи не виходить з моди. Чорний колір в дизайні упаковки молока зустрічається все частіше і відмінно справляється зі своєю метою - виділити продукт на полиці.

дизайн упаковки молочных продуктов

дизайн упаковки молока

Тренд на все домашнє, чисте, органічне, без консервантів і барвників крокує по планеті. Корпораціям-виробникам залишається тільки підхопити його. Або залишитися за бортом.

Дизайн упаковки молочних продуктів

Також в моді з'єднання білого і золотого кольорів, ретро дизайн упаковок для молока, акварельні малюнки.

Дизайн упаковки молочних продуктів

Якщо ви надихнулися нашою статтею і хочете оновити дизайн упаковки вашої торгової марки – зверніться в KOLORO! Ми допоможемо вам створити ідеальну упаковку для молока або лінійки молочних продуктів.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Ксения Ляшко

Маркетолог

47 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !