Дизайн упаковки косметики: ключ до серця споживача

Дизайн упаковки косметики: ключ до серця споживача

Категория: Дизайн

12 / 09 / 2016

9501 просмотров

57 4.140350877193 5

Дизайн упаковки косметики створює у споживача перше враження про продукт. Правильний дизайн косметики несе кілька важливих посилів: допомагає позиціонувати продукт, залучає споживача і розповідає інформацію про товар. Кожен елемент упаковки: матеріал, колір і форма відображає цінності бренду і його індивідуальність. Дизайн упаковки косметики - важливий етап при створенні косметичного бренду.

Оригінальний дизайн косметичної упаковки привертає увагу покупця до стоїть на полиці продукції. Він же спонукає зробити покупку.

Дизайн упаковки косметики

Було проведено опитування серед жителів європейських країн про їх ставлення до дизайну упаковки. Жителі південних регіонів вказували на важливість естетики і виникнення емоційного зв'язку з товаром. А жителі західних країн більше уваги звертали на функціональність. Більше третини опитаних споживачів заявили, що витягають корисну інформацію про продукт, розглядаючи упаковку.

Мері Енн Ловрен (президент Audrey Morris Cosmetics International) запевняє, що дизайн упаковки косметики повинен бути функціональним і одночасно доставляти естетичну насолоду. На її думку, найбільш важливим аспектом дизайну косметики є розповідання історії. Упаковка косметики, яка викликає емоційний відгук у покупця, збільшує продажі.

Дизайн упаковки косметики

Дизайн косметичної упаковки: як залучити споживача

При покупці засобу покупець звертає увагу на такі особливості дизайну косметики.

1. Колір. На нього споживачі звертають увагу в першу чергу. Згідно з дослідженнями психологів, кожен з квітів упаковки викликає певні асоціації. Темні кольори споживач асоціює з більш дієвими засобами. Синій колір асоціюється з надійною продукцією, червоний - з енергією і силою. Блакитний колір додає продукту елітарності. Зелений асоціюється з благополуччям, природністю і органічністю. Білий і срібний кольори здатні підкреслити чистоту інгредієнтів, що використовувалися і ефективність засобу.

Дизайн упаковки косметики

2. Форма. Незвичайні форми допомагають виділитися і підкреслити оригінальність продукції. Дизайн флаконів духів один з найбільш незвичайних серед косметичної продукції. Вони виглядають як справжні витвори мистецтва. Дизайн духів допомагає по зовнішньому вигляду флакона зрозуміти їх аромат.

Форма упаковки може доповнювати назву продукту. Так вчинили виробники Woman Cosmetics, створюючи дизайн шампуню Bamboo. Відповідно назвою, флакон нагадує втечу бамбука. Нестандартний підхід до форми дозволяє виділитися серед конкурентів. Всупереч традиції EOS випустила блиск для губ не в тубі, а в упаковці круглої форми і викликала фурор на ринку.

3. Символи. Яскраві зображення, які привертають увагу. Часто використовують графіку. Вона допомагають підкреслити особливості бренду. Компанії, які виробляють органічну косметику, люблять розміщувати зображення квітів і рослин створюючи дизайн упаковки косметики. Це допомагає підкреслити екологічність бренду.

4. Слова. Розробка дизайну упаковки косметики включає розміщення слогана і підкріплюють текстів на ній. У короткій формі вони дають споживачеві першорядну інформацію.

Агентство KOLORO допоможе розробити дизайн, що запам'ятовується упаковки. Зверніться до нас прямо зараз!

Дизайн упаковки косметики: головні тренди

Простота. Ця тенденція відбивається в тому, що покупець повинен з першого погляду розуміти призначення продукції. Популярністю користується створення дизайну упаковки з використанням простих геометричних форм. Прикладом може стати косметична лінійка Basic Products. У споживачів підвищуються вимоги до функціональності і безпеки упаковки. Вони хочуть, щоб упаковка була зручною і простою у використанні.

Дизайн упаковки косметики

Мобільність. Косметика перестала бути продуктом, який використовують переважно вдома. Виникла необхідність зробити дизайн упаковки компактніше. Протягом дня косметика може знадобитися в будь-який момент і маленька упаковка робить використання комфортніше. Людям зручніше купувати маленькі баночки і пляшечки. Згідно з дослідженнями, споживачеві подобається вдома зберігати великі упаковки, а компактну копію брати з собою. Випуск продуктів в упаковках різного розміру збільшує продажі.

До думки споживачів прислухалася компанія MAC і випустила лінійку мініатюрних продуктів Little MAC. Такий формат краще для подорожей. Компанія Stowaway Cosmetics аргументує такий підхід питанням безпеки. Невдалий дизайн із занадто великим обсягом упаковки змушує людей використовувати косметику після закінчення терміну придатності.

Підвищення зручності використання. Правильна упаковка допомагає споживачеві на інтуїтивному рівні зрозуміти, як користуватися продукцією. Nails Inc Paint створила упаковку для лаку, яка дозволяє розпорошувати продукти з флакона прямо на нігті. Споживачеві більше не потрібно використовувати незручну пензлик.

У дизайні важливий спосіб дозування продуктів. Дозатори дозволяють уникнути забруднення продуктів. Завдяки їм годі й занурювати пальці всередину баночки. Така упаковка показує, що продукт захищений і підкреслює його статус. Зручністю використання відрізняється дизайн шампунів бренду Less Soft by Jung Hyun Jee. Компанія розробила м'яку пляшечку з присоскою. Її можна прикріпити до стіни ванної. Це допомагає звільнити простір на поличках і спрощує використання продукту.

Екологічність. Тенденція прийшла з ринку органічної косметики, а в останні роки стала повноцінним косметичним трендом. Бренди використовують матеріали, які не забруднюють навколишнє середовище. Їх можна переробити або використовувати повторно. Наприклад, компанія Pangea Organics для виробництва упаковок використовує матеріали, які розчиняються у воді. Виробники знаходять альтернативу традиційним матеріалам. Дизайн упаковки косметики часто підкреслює її органічність. Деякі бренди для обробки використовують деревину. Люксові бренди Armani, Guerlain, Lalique і Burberry з цією метою звертаються до компанії Technotraf.

Дизайн упаковки косметики

Багатофункціональність. Ще одним важливим трендом стало переосмислення звичних конструкцій упаковок. Corpack випустила продукт Twinpack: два контейнери по 150 мл у ньому об'єднані. В одному флаконі знаходиться два продукти, які наливають з різних сторін. Це дозволяє комбінувати засоби, що доповнюють один одного: шампунь і кондиціонер, засіб до і після засмаги.

Дизайн упаковки косметики

Ретро. Ця тенденція охопила всі сегменти косметичного ринку. Ретро може бути концепцією цілого бренду. Наприклад, каліфорнійська компанія Benefitсоздает дизайн своїх упаковок, спираючись на вінтажну стилістику. Іноді відомі бренди знаходять натхнення в минулому і випускають окремі ретро-лінійки. Виробники можуть черпати натхнення в різних епохах. Дизайн упаковок косметики theBalm відсилає до 40-60 років і популярному тоді стилю пін-ап. Christian Louboutin при розробці дизайну упаковки помади Silky Satin спирався на твори мистецтва епохи арт-деко і східні мотиви. Підсилює ефект чорна упаковка, перев'язана шовковою стрічкою.

Дизайн упаковки косметики

Більше яскравості. Багато споживачі хочуть додати трохи яскравих елементів в своє повсякденне життя. Виробники все частіше звертаються до самовідчуття покупців. Корейська марка Gwiyomi (з корейського - милий) почала масово розміщувати на своїх упаковках грайливі і веселі зображення, наприклад, героїв мультфільмів. Корейська марка Tony Moly, завдяки оригінальному підходу в оформленні упаковки косметики, стала популярна у всьому світі. Їх упаковки виконані у вигляді різних фруктів і овочів.

З Азії цей тренд розповсюдився по всьому світу. Наприклад, компанія Paul & Joe випустила колекцію із зображенням персонажів американських мультиків. Для іншої лінійки вони використовували стилізовані зображення котів.

Розробити дизайн упаковки ви можете в KOLORO. Щоб дізнатися, скільки коштує розробка упаковки косметики - зв'яжіться з нашим менеджером.

Дизайн упаковки косметики

Матеріали для виготовлення упаковок косметики

При виборі матеріалів, рекомендується звернути увагу на такі характеристики:

  • стійкість;
  • міцність;
  • інтерактивність.

Дуже важливі фізичні властивості матеріалу, з якого роблять упаковку. Відчуття від дотику до поверхні упаковки важливі для споживача. Упаковка дозволяє задіяти сенсорний досвід. Продажі бренду Babor виросли після запуску нового дизайну упаковки. Виробники використовували спеціальний матеріал, який створює відчуття бархатистості при торканні. Такий дизайн упаковки косметики повністю виправдовує свою вартість.

Корисно періодично проводити редизайн упаковки. Зазвичай дизайн застаріває через 5-7 років.

Правильний дизайн упаковки досягає декількох цілей:

  • відповідає образу життя цільового клієнта;
  • викликає бажання купити продукт;
  • відображає цінності бренду.

Замовити дизайн упаковки для косметики ви можете в брендінговому агентстві KOLORO. Ми допоможемо створити упаковку, яка буде відповідати світовим тенденціям.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Сергиенко

Копирайтер

57 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !