Дизайн упаковки для снеків: актуальні тенденції

Дизайн упаковки для снеків: актуальні тенденції

Категория: Дизайн

15 / 04 / 2015

17457 просмотров

90 4.1333333333333 5

Снеки - це натуральні та поживні продукти в сухому вигляді, готові до безпосереднього вживання, часто використовувані для швидкого перекусу.

Снекова продукція, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеківСнекова продукція включає: чіпси, горіхи і фісташки, насіння, сухарики, сухофрукти, попкорн, кукурудзяні палички, крекер, пластівці, мюслі, соломку, а також рибні снеки (кальмари, в'ялена риба, каблучки та ін.).

Найвищі рівні продажів на ринку снеків відзначаються в сегменті картопляних чіпсів - 30% від загального числа продажів. На другому місці розташовується сегмент сухариків і насіння, третє місце зайняли - горіхи (всіх видів).

Останнім часом в Україні спостерігається зниження рівня споживання снекової продукції. Це пов'язано з погіршенням економічної ситуації в країні та зниженням купівельної спроможності населення. Крім того, снеки не вважають одним з основних продуктів харчування, тому споживання снекової продукції залежить від рекламної активності виробників та брендінгу.

Крім усього іншого, на ринку снекової продукції України спостерігається дуже високий рівень конкуренції, саме тому виробники шукають способи привернути нових покупців. Наприклад, за рахунок розширення асортиментних позицій, застосування інструментів маркетингових комунікацій, засобів реклами та створення оригінального дизайну упаковки.

Особливості упаковки для снеків

Упаковка снекової продукції, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеківГоловні особливості снекової продукції - висока жирність продуктів, низький вміст вологи, сприйнятливість до стороннього запаху.

У зв'язку з цим упаковка для снеків повинна:

- Володіти високими бар'єрними властивостями;
- Затримувати в упаковці жири, барвники та ароматизатори, не пропускаючи їх назовні;
- Зберігати смакові властивості протягом довгого періоду зберігання продукції;
- Захищати продукцію від зовнішнього впливу середовища;
- Мати підвищену вологостійкість і термостійкість;
- Не повинна пропускати світло, кисень і водні пари.

З такими завданнями під силу впоратися металізованій та прозорій поліпропіленової плівці.

Види упаковки для снеків:

1. Поліпропілен - прозорий або металізований, може бути як одношаровим, так і двошаровим;
2. Двошарові ламіновані матеріали, такі як ОРР / РЕ, ОРР / ОРРмет, ОРР / СРР, РЕТ / РЕ;
3. Ламіновані матеріали з подвійним шаром, міжшаровою печаткою і металізацією.

Для упаковки рибних снеків (морепродуктів), частіше за все, застосовують ламінат на основі поліетилену і лавсану, з міжшаровою печаткою. Так як саме цей матеріал відповідає високим вимогам до бар'єрних властивостей і міцності, необхідним для зберігання рибних снеків. Виробники, як правило, обирають трьохшовні пакети з насічками з боків для зручності відкриття упаковки споживачем.

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Рибні снеки упаковка, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків Рибні снеки дизайн, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків

Упаковка для горіхів, чіпсів, сухариків і насіння, повинна добре утримувати всередині упаковки барвники, рослинні масла і ароматизатори, саме тому для даної продукції використовуються наступні види тари:

1. Ламінований матеріал на базі поліпропіленової плівки металізованої або ж прозорої;
2. Тріплексний ламінований матеріал, виготовлений на базі поліетилену, металізованої поліпропіленової плівки і лавсану.

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Снеки упаковка, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків Снекова продукція дизайн упаковки, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків

Іноді для додання продукту більш дорогого і елітного зовнішнього вигляду, виробники використовують матову поліпропіленову плівку.

Велика частина продукції ринку снеків випускається в гнучкому впакуванні (89%), перш за все, це пов'язано з фізичними та хімічними властивостями упаковки, а також її «невагомістю» і легкістю, невисокою вартістю. Однак, іноді для фасування снекової продукції виробники використовують картонну упаковку і бляшані банки - для чіпсів, крекерів і горіхів.

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Чіпси в жерстяній упаковці, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків Чіпси в картонній упаковці, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків

Дизайн упаковки для снеків: загальні тенденції

Дизайн етикетки і упаковки - потужний засіб впливу на споживача і один з основних інструментів в конкурентній боротьбі виробників. Крім функції зберігання продукції і транспортування, сьогодні упаковка повинна ще і привертати увагу, інформувати і рекламувати, викликати інтерес і стимулювати продажі.

Які засоби дизайну та хитрості брендінгу застосовують виробники снеків в дизайні упаковки?

Загальні тенденції в дизайні упаковки снекової продукції:

1. Дизайн упаковки чіпсів. На упаковці чіпсів виробники в основному використовують яскраві та красиві повнокольорові зображення самих чіпсів і продуктів або соусів, підкреслюють смакові відмінності. Смакова палітра також підкреслюється використанням різних кольорів в дизайні упаковки.
Досить часто в дизайні упаковки використовується забавний і життєрадісний персонаж:

Чіпси дизайн упаковки, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків

Останнім часом, у зв'язку з популярністю тенденції здорового харчування і підвищення попиту на натуральні продукти, виробники чіпсів стали робити акцент на чистоті та природності використовуваних в складі чіпсів продуктів, а також на екологічності самої упаковки:

пси упаковка, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків

Ще однією новою тенденцією стало розширення асортименту пропонованої виробниками продукції, за рахунок абсолютно нових видів чіпсів, наприклад, яблучних, рисових або кукурудзяних, і навіть плодово-ягідних:

Фруктові чіпси упаковка, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків

2. Упаковка для сухариків. У дизайні упаковки сухариків простежуються дві основні тематики - акцент на натуральності продукції та її корисності:

Сухарики дизайн упаковки, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків

А також гумористична подача продукту:

Сухарики упаковка, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків

Ще одним засобом конкурентної боротьби виробників стала пропозиція ринку нових смакових варіацій і нових видів сухариків, наприклад, м'яких:

Упаковка для сухариків, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків

3. Упаковка горіхів і сухофруктів. У дизайні упаковки горіхів і сухофруктів можна виділити кілька основних тенденцій:

- Створення ефекту «преміальної» і елітної продукції високої якості за рахунок упаковки.

Упаковка для горіхів, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків


- Використання в дизайні кумедних персонажів для гумористичної подачі продукції споживачеві.

Горіхи упаковка, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків

- Акцент на користі та натуральності пропонованої продукції.

Горіхи дизайн упаковки, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків

4. Дизайн упаковки рибних снеків. Упаковка рибних снеків найбільш часто відображає морську тематику, тему подорожей і далеких плавань. Основними елементами дизайну виступають різні атрибути кораблів і морської стихії: якір, штурвал, карти, хвилі, вітрила та інше. У дизайні, найчастіше, використовують синій колір, колір морської хвилі, відтінки коричневого і жовтий.

Рибні снеки дизайн упаковки, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків

5. Упаковка для насіння. У дизайні упаковки насіннячок також можна виділити кілька основних тенденцій оформлення:
- Використання смішних персонажів, пов'язаних з самою продукцією: герой-насіння, сонячний соняшник, кумедний мексиканець, хом'ячок Хомка та ін.

Насіння упаковка, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків

Насіння дизайн упаковки, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків

- Створення «преміум» продукції за допомогою засобів дизайну, при цьому найчастіше використовується «багата» колірна палітра - чорний і колір золота.

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Насіння преміум упаковка, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків Преміум сегмент насіння, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків

- Побудова комунікації зі споживачем, за рахунок створення асоціативного ряду: спекотне сонце, соковиті соняшники, безкраї поля, натуральні насіння.

Насіння в оригінальній упаковці, снеки, снеки Україна, дизайн етикетки, снекова продукція, упаковка для снеків, дизайн упаковки для снеків

Якщо ви робите снеки в Україні, і вам необхідна професійна допомога в розробці ефективної та конкурентної упаковці, брендінгове агентство KOLORO до ваших послуг!

Актуальне маркетингове дослідження ринку снеків в Україні ви знайдете в нашому блозі.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

90 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !