Дизайн упаковки чаю: 9 нових тенденцій

Дизайн упаковки чаю: 9 нових тенденцій

Категория: Дизайн

23 / 05 / 2016

17554 просмотров

126 4.0396825396825 5

Чай - продукт, який більшість людей в Україні вживають щодня. Останні дослідження доводять, що чай українці купують раз на місяць, або трохи частіше. Вибираючи продукт в супермаркетах і магазинах, клієнт орієнтується на співвідношення ціни і якості товару. При цьому, навіть в умовах кризи, люди не схильні вибирати найбільш дешевий варіант продукції. Якщо клієнт стикається з незнайомим брендом, перш за все він звертає увагу на дизайн.

Зазвичай на те щоб скласти враження про бренд у споживача йде 7 секунд. Саме за цей час він вирішує якому товару віддати перевагу. При розробці дизайну для товару варто враховувати:

  • ціновий сегмент продукту, який планується до випуску;
  • цільову аудиторію продукту;
  • позиціонування і унікальну торгову пропозицію (УТП).

Чай ділиться на дві категорії: пакетований і розсипний. Перший вважається менш якісним, його вважають за краще купувати для офісів, подорожей. Однак не весь пакетований чай належить до економ сегменту. Багато споживачів вважають за краще пакетований чай, ніж розсипний, через більш зручний формат упаковки. При цьому вони хочуть отримати якісний продукт з приємним дизайном і готові за це платити.

пример дизайна упаковки

Чай можна умовно поділити на економ, середній і преміум ціновий сегмент. І для кожного з них існують свої тренди в створенні упаковки. Важливо, що дешевша або проста упаковка – не означає погана. Дизайнери KOLORO професіонали в створенні привабливих коробок, етикеток і логотипів. Зверніться до нас, щоб розробити дизайн для вашого чаю!

Після того, коли була обрана цільова аудиторія і ціновий сегмент, потрібно відповісти на кілька запитань. Які характеристики у чаю, які емоції він повинен викликати у споживачів і що в ньому особливого (УТП). Щоб налагодити комунікацію з аудиторією, потрібно сформулювати зрозумілі і легко засвоювані повідомлення. Вони повинні встигнути дійти да споживача і закріпитися в його свідомості. Дізнавшись відповіді на ці питання можна приступати до створення концепції дизайну.

Упаковка - це не тільки запечатування предмета, а й процес розпакування. Зручність відкриття і використання не менш важлива, ніж приємний зовнішній вигляд. Тому дизайн упаковки повинен бути не тільки привабливим, але і зручним.

Світові тенденції в дизайні упаковки чаю

1. Будьте простіше. «Есенціалізм» (концентрація на потрібних задачах і відкидання непотрібних) в дизайні та демонстрації призначення товару - головна тенденція, яка існує вже кілька років. Вона стала відповіддю на перевантаженість інформаційного поля.

«Есенціалізм» в дизайні упаковок

2. Повторне використання. У цій тенденції об'єдналися турбота про навколишнє середовище і бажання продовжити життя упаковці. Сенс в тому, щоб зробити її красивою. У покупця має з'явитися бажання виставити її на чільне місце, милуватися нею. Він не повинен хотіти її викидати. Додатковим плюсом стане логотип компанії, який залишиться на увазі у повсякденному житті споживачів. Це допоможе в справі збільшення лояльності до бренду.

Приклад дизайну упаковки

3. Білий колір є трендом в дизайні упаковок продуктів. У дизайні коробок чаю це виражено особливо яскраво. Білий символізує чистоту і спокій. Чаювання як ніщо інше асоціюється з умиротворенням і тишею. Тому достаток білого в упаковках не шкодить дизайну чаю, а тільки підкреслює його основне призначення.

Білий колір в дизайні упаковок

4. Історія. Кожна упаковка розкриває властивості продукту, але не кожна розповідає його історію. Відобразити в упаковці історію бренду допоможуть цікаві факти про компанію і асоціативні візуальні образи. Це корисно для створення емоційного зв'язку зі споживачем і запам'ятовуванності бренду.

Приклад дизайну чаю

5. Геометрія і стиль 70-х. Прості лінії добре поєднуються з яскравими принтами і геометричними візерунками.

Стиль 70-х в дизайні упаковок

6. Мальовані упаковки залишають великий простір для фантазії. В цей тренд входять ілюстрації під акварель, наївні та векторні малюнки.

Малюнки в дизайні упаковок

7. Хенд-мейд в промислових масштабах. Мода на ручну роботу і органіку міцніє з кожним днем. І використання елементів «домашнього» дизайну може стати хорошою ідеєю. До них відносяться крафтовий папір, етикетки «написані від руки», зображення природи і всіляке підкреслення натуральності продукту.

Хенд-мейд в промислових масштабах

8. Ностальгія за минулими часами. Чай асоціюється з Англією часів її колоніальної величі. Також він асоціюється з Індією і Китаєм, їх великими чайними плантаціями, незвіданими територіями. Все це можна зображувати на упаковках, створюючи образ традиційного продукту.

Дизайн з відсиланням до Індії та літератури

9. Окрема лінійка для дітей. Дослідження доводять, що настали часи, коли діти теж приймають рішення про покупку. Саме тому деякі компанії випускають окремі дитячі лінійки дорослих товарів (приклад в Україні - дитячий кетчуп від «Чумак»).

дитячий дизайн

Вдалі перевтілення: редизайн 3 світових лідерів чайного ринку

Дизайн упаковки створюється не на століття, з плином часу бренд змушений змінюватися. Зазвичай це відбувається для завоювання нової аудиторії і підтримки репутації лідера ринку. Нижче розглядаються три перевтілення світових лідерів серед чайних виробників. Якщо вашому бренду потрібен кардинальний редизайн або невелике освіження вигляду зверніться в KOLORO. Ми допоможемо створити новий імідж вашого продукту. Детальніше про цю послугу читайте тут.

«Tazo»

Tazo до ребрендингу

Бренд провів редизайн, скинувши з себе готичні кайдани. «Tazo» підходить до чаю як до культу і позиціонує свій продукт, як предмет поклоніння. Новий дизайн дозволив не розгубити цю філософію. Новий білий колір (замість кремового) упаковки подарував відчуття свіжості, більш простий логотип зробив упаковку легшою. Для кожного смаку був обраний свій колір, який асоціюється з добавкою. Упаковка вийшла лаконічною, вона не перевантажена елементами, але справляється із завданням розкриття якостей продукту.

Упаковки після ребрендінга

«Celestial Seasonings»

до редизайна Celestial Seasonings

Celestial Seasonings оновили логотип і упаковку в другій половині 2015 року. Як і «Tazo», бренд зробив коробку простішою і невагомішою. Основним кольором був обраний кремово-білий. Логотип позбувся рамки і світло-коричневого фону, букви стали більш вигнутими. Елементів на коробці стало значно менше. Логотип з лівого краю перемістився у верхню центральну частину упаковки. Основні позначки з інформацією про чай стали більш помітними.

результати редизайну упакововок Celestial Seasonings

«Twinings USA»

У травні 2016 року бренд «Twinings» з'явився в новому образі на полицях американських магазинів. «Twinings» - номер один у світі з продажу чаю, це ставить бренд в певні рамки. Він не може бути занадто вигадливим, ультрамодним і концептуальним.

Twinings USA до ребрендінга

До редизайну упаковка представляла собою вир яскравих фарб і чорний логотип на золотистому тлі. У новій концепції центральним елементом є чай. Для кожної лінійки був виділений особливий колір. Логотип тепер займає менше місця, шрифт - чорний, фон - бежевий.

Упаковка чаю Twinings USA після ребрендінга

Оновлення марки зробило її іншою, і в той же час дозволило залишитися незмінною. За задумом творців, з продукту, який був предметом щоденного споживання, «Twinings» стане чимось більшим. Завдяки новій упаковці і дизайну у нього повинен з'явитися зв'язок зі споживачем. І, судячи зі зростаючого рівня продажів, у компанії все виходить.

«The Republic of Tea»

Чай с промо фото из Downton Abbey

Цей британський бренд не міняв свій дизайн, але він знайшов інший спосіб отримати нових клієнтів. На честь популярного серіалу «Downton Abbey» у «The Republic of Tea» вийшла серія чаїв із зображеннями персонажів. Що особливо приємно, на коробках можна знайти не тільки панів, а й прислугу. Крім звичайних банок вийшли ще й різдвяні (як окремий різдвяний епізод шоу).

Модні тенденції в дизайні міняються, а хороший смак - вічний. Зверніться в KOLORO, і довірте створення дизайну вашого чаю професіоналам.

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Ксения Ляшко

Маркетолог

126 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !