Чого тільки не придумають виробники м'ясних і ковбасних виробів для того, щоб привернути увагу споживачів. Однак, незважаючи на всі хитрощі, найбільше люди звертають увагу на вивіску і дизайн магазина, а також на рекламу і упаковку продукції.
Саме тому вкрай важливо приділити велику увагу дизайну самого м'ясного магазину, а також основний рекламі, і якості упаковки м'ясної продукції, як в плані дизайну, так і в плані впливу на якість зберігання та візуальної і тактильної презентації в ній продукції.
Напевно, ви не раз помічали, що більшість виробників м'ясної продукції та ковбасних виробів в назві торгової марки використовують слово «м'ясокомбінат»: Житомирський м'ясокомбінат, Роганський м'ясокомбінат, Козятинський м'ясокомбінат, Салтівський м'ясокомбінат та інше. Інші ж роблять акцент на самій назві м'ясокомбінату: наприклад, Глобине, Ятрань, Столичні Ковбаси, Ювілейний, м'ясні та інше.
Але і в тому і в іншому випадку, в дизайні логотипів м'ясних магазинів або м'ясних торгових марок можна виділити кілька загальних і схожих напрямків оформлення:
- акцент на географічному розташуванні м'ясокомбінату:
- логотип у вигляді абревіатури підприємства:
- назва підприємства м'ясокомбінату:
- зображення тварин (корова, птиця, свиня) і елементів, схожих на м'ясо:
- тема екологічності і натуральності продукції (основний елемент - листок, переважають зелені кольори):
Але, частіше за все, дизайнери все це об'єднують воєдино, і виходить величезний логотип із зображеннями тварин, довгою назвою підприємства, і іншими додатковими елементами. Запам'ятайте, такі логотипи перевантажені зайвими елементами і деталями, і не володіють необхідними властивостями логотипу для успіху на ринку: запам'ятовуваність, легкочитаємість і унікальність.
Для того, щоб логотип «кидався в очі» і привертав до себе увагу споживачів, важливо зробити акцент на якомусь одному елементі: будь то абревіатура м'ясокомбінату, або назву заводу, або зображення продукції. Крім того, логотип повинен бути виконаний в таких кольорах, поєднання яких вже було б запам'ятовується.
Одним із прикладів лаконічного і запам'ятовується дизайну логотипу для м'ясної продукції хочемо представити логотип для ТМ «М'ясний м'ясокомбінат», розроблений компанією KOLORO для одного з українських м'ясокомбінатів:
В даному логотипі акцент зроблений на великий букві «М», яка містить в собі елементи візерунка українського рушника, що відразу ж розкриває позиціонування "щедрого і ситного столу", і створює певну комунікацію гостинності і поваги до традицій, яку прагнув відобразити наш замовник.
Однак, більшість виробників м'ясних делікатесів не сильно переймаються над дизайном свого м'ясного магазину: вони вважають, що досить повісити вивіску і наклеїти зображення м'яса або ковбас на вітрину. Однак, така думка є хибною. Крім дизайну упаковки, етикетки і логотипу необхідно також продумати дизайн магазина і фірмовий стиль компанії. Це не тільки приверне увагу покупців, але і зарекомендує компанію на ринку, як солідну і успішну.
Якщо проаналізувати всі торгові марки м'ясної та ковбасної продукції, дизайн їх логотипів і фірмового стилю, то можна помітити, що в їх оформленні переважає червоний колір в різних відтінках: від світлого червоного до темно-бордового.
Але деякі виробники не бояться ризикувати і використовують інші кольори, не характерні для м'ясної продукції: синій, зелений, фіолетовий, чорний і ін. На перший погляд це здається дурною витівкою, але на тлі безлічі конкурентів вони помітно виділяються.
При бажанні, компанія KOLORO може допомогти вашому підприємству знову ожити: ми розробимо для вас новий дизайн логотипу, дизайн етикетки і оформлення магазину, надавши кілька кардинально різних варіантів дизайну. Приклади наших робіт ви можете побачити в нашому портфоліо або за індивідуальним тематичним запитом. Прі замовленні дизайну етикетки або упаковки, ми створимо для вас фірмовий стиль з 50% знижкою! Крім того, у нас постійно діють акції та знижки для постійних клієнтів. Звертайтесь: по тел .: + 38- (057) -760-26-05, + 38- (057) -760-26-06, або пишіть на наш поштова адреса info@koloro.com.ua.