Дизайн корпоративної форми: у що одягнути персонал

Дизайн корпоративної форми: у що одягнути персонал

Категория: Дизайн

02 / 08 / 2016

9366 просмотров

32 4.1875 5

Зустрічають, як то кажуть, по одежинці. Робоча форма персоналу - одна з найважливіших складових фірмового стилю компанії, що предстає перед нами сучасною версією дволикого Януса. Якщо логотип є торговою вітриною фірми, то одяг персоналу - це її людське обличчя. Але як змусити цю особу посміхатися? Давайте з'ясуємо разом.

Дизайн уніформи стюардес - Україна

Дизайн корпоративної форми як частина ритейл брендінгу

У вільний час співробітник компанії може грати в рок-групі, полювати за привидами або виховувати двадцять дітей, в загальному, можливо хоч греблю гати цікавою та неординарною особистістю, але під час роботи він - частина компанії, бренд, який прийняв фізичну оболонку. І одягатися він повинен відповідно до не своїм смаком, а перевагам фірми. І, виходячи на роботу, разом з десятками / сотнями / тисячами інших співробітників персоналу являти собою єдине ціле, по закінченню робочого дня розпадається на безліч частин, щоб на наступний ранок зібратися знову.

Дизайн форми офіціанта

Плюси корпоративної форми

Вона стане для персоналу об'єднуючим фактором

Одягнений в красиву і стильну, а головне, впізнавану форму, співробітник буде відчувати гордість за приналежність до чогось більшого, ніж він сам, що проявиться на результатах роботи. Французький філософ Леві-Брюль називав це «принципом партиципації», що бере свій початок ще в давні часи, коли наші предки об'єднувалися під тотемом племені, відчуваючи свою причетність до нього. Зараз тотем замінив бренд, але принцип роботи залишився таким же: логічне мислення поступається архаїчному, дозволяючи колективу згуртуватися і відчувати себе єдиним цілим.

Вона розповість клієнту про компанію

Демократична за ціною і стилю, але в той же час якісна форма співробітників дасть клієнту зрозуміти всю надійність і серйозність банку, вміло розпоряджається власними коштами. У той же час, співробітники банку, що працює лише з юридичними особами, повинні бути одягнені по вищому розряду.

Клієнт вас запам'ятає

Образ корпоративної форми залишиться в голові клієнта, змішавшись в єдине ціле з самою фірмою. Тому кольору одягу повинні дублювати кольору фірмового стилю компанії. Пам'ятайте, що головне завдання одягу персоналу - захистити співробітника, в той же час забезпечуючи комфортні умови роботи.

дизайн форми офіціантки Джеронімо

Дизайн форми для персоналу: етапи створення

  1. В першу чергу, дизайнеру потрібно вивчити фірмовий стиль компанії і умови роботи співробітників.
  2. Також необхідно дізнатися про витоки особливостей одягу конкретної професії. Візьмемо, наприклад, швейцарів - типових представників корпоративної культури. Незважаючи на деякі відмінності, їх форма завжди залишається схожою, являючи собою дещо видозмінений військовий мундир, адже для початку швейцарів набирали в основному з колишніх офіцерів і гвардійців.
  3. Далі слідує етап розробки ескізів фасонів, а потім і моделей робочої форми.
  4. Експерти радять залучати до створення форми модних дизайнерів, що позитивно вплине на ставлення до неї співробітників і імідж компанії в цілому.
  5. Підвищена увага приділяється нанесенню логотипу, для того, щоб він не вийшов з ладу найближчим часом.
  6. Після всього цього проводиться реєстрація та сертифікація одягу. Каталог з готовою продукцією надається замовнику в електронному та друкованому вигляді.

дизайн форми фартух

Дизайн одягу для працівників: відмінності

Адміністративна

Одяг менеджменту компанії. Є її втіленням, що робить вимоги до стилістики та виробництва більш складними. Яскравості в ній повинна поєднуватися з простотою.

офіс менеджмент форма

Форма співробітників першої лінії

Одяг консультантів, офіціантів, охорони, адміністраторів і т.д. Вищевказані запити застосовуються і тут, але на додачу до неї подаються особливі вимоги по зносостійкості, міцності і іншим подібним аспектам. Відмінність від костюма менеджерів часто проявляється в спрощеному зовнішньому вигляді.

Робоча форма

Одяг прибиральників, кухарів, технічного персоналу, майстрів і т.д. Так як цей персонал не часто потрапляє в поле зору клієнта, тут важливий не стільки дизайн, скільки відповідність всім характеристикам хорошої робочої форми.

форма чоловік шоколад

Одяг персоналу: фірмовий стиль

Консервативний

Хто - державні службовці, банківська сфера.

Як - класичний стиль. Сірі, сині, коричневі, бежеві тони.

Навіщо - викликати почуття довіри і авторитету.

Комунікативний

Хто - консалтинг, продажу, ЗМІ.

Як - сучасна демократична стилістика. Синій, зелений, фіолетовий тони.

Навіщо - налаштувати на дружній і довірчий лад.

Креативний

Хто - творча сфера діяльності.

Як - незвичайний вид. Модні кольори.

Навіщо - викликати відчуття креативності та просунутості.

форма стюардес

Матеріали корпоративної форми

Хоча одяг, зроблена з синтетики, коштує дешевше, тіло краще дихає в одязі з бавовни. Якщо співробітники постійно рухаються (як, наприклад, офіціанти), «дружні» матеріали краще забезпечать рух і комфорт. Якісні матеріали коштують дорожче, тому розглядайте це як інвестицію, адже вони і протримаються набагато більше часу.

Керуючись фінансовими міркуваннями, багато компаній часто нехтують можливістю замовити корпоративний одяг для співробітників, які не беруть участі безпосередньо в обслуговуванні гостей. Така економія згодом вилазить їм боком, порушуючи корпоративну цілісність і зменшуючи відданість співробітників до компанії.

кухар форма

Також важливо відрізняти формений одяг від спеціальної. У той час як остання є захист від виробничих факторів, формений вказує на приналежність співробітника до даної компанії, виконуючи своїм виглядом представницькі функції.

Приклади корпоративної форми

Макдональдс

форма Макдональдс

Підкреслено чоловічий стиль форми бере свій початок в 50-их роках минулого століття, коли працювати в Макдональдсі можна було тільки чоловікам, так як, на думку керівництва, жіночі співробітники їм би тільки заважали. У 70-их феміністичні руху добилися права жінок на роботу, але керівництво все одно викрутиться з ситуації і вирішило одягти дівчат в чоловічу форму, щоб не підкреслювати їх зовнішніх достоїнств.

G. Bar

G.Bar

Фірмові пастельні кольори популярного б'юті-сервісу, які проявляються і в одязі персоналу, обрані не випадково - на відміну від яскравих гламурних відтінків інших подібних закладів, вони нагадують міським модницям про дитинство з його повітряними пряниковими замками і принцами на білих конях. Вікторіанська форма співробітниць ще більше підкреслює атмосферу, ніби запозичену з казки про Попелюшку.

Львівська майстерня шоколаду

Львівська майстерня шоколаду

У самому шоколадному закладі України офіціантки одягнені в нагадують шкільну форму сарафани шоколадного кольору. А ось бариста носять штани того ж кольору і білі футболки з написом «солоденькій зі Львова». Велика кількість шоколадних відтінків в одязі та інтер'єрі занурюють нас у світ, де і дорослі, і діти є рівними перед обличчям солодощів.

Олімпійська збірна України

Україна форма

Уніформа - важлива частина життя спортсменів, особливо коли справа стосується Олімпіади. Розробка дизайну форми було довірено відомому кутюр'є Андре Тану. У створеному ним принте під назвою «Діамантова Україна», використані кольори національного прапора країни.

Корпоративна форма - ключ до успіху

У сучасному світі часом буває важлива кожна секунда, але люди все одно витрачають купу часу на непотрібні речі на зразок підбору одягу. Ви коли-небудь замислювалися, чому Марк Цукерберг завжди з'являється на публіці в одному і тому ж наборі з сірої футболки, чорного худі і джинсів? Багато відомих людей на кшталт нього або Барака Обами значно спрощують своє життя в подібних речах, концентруючись на чомусь більш глобальному. І домагаються успіху. Згадайте Джобса з його знаменитої водолазкою і кросівками.

А як спрощується життя жінок, змушених одягати корпоративний одяг! Ніяких мук вранці в роздумах, що надіти, ніякого страху, що у співробітниці плаття з більш нової колекції, ніж у тебе!

KFC офіціант

Корпоративний одяг на замовлення

Пошиття корпоративного одягу - прибутковий бізнес, яким багато років займаються провідні світові компанії на кшталт Hugo Boss або Jaeger. Але, якщо вам важливий її респектабельний зовнішній вигляд, не варто купувати одяг з вішалки, кращим варіантом буде корпоративний одяг на замовлення. Таким чином, ви отримаєте високоякісну продукцію, створену з професійних матеріалів, а також зможете взяти безпосередню участь в розробці костюма.

Компанія KOLORO, провідне брендінгове агентство України, допоможе вам розробити унікальний дизайн форми для персоналу, який дозволить вашій компанії розвиватися і стати лідером у своїй галузі. Замовити корпоративний одяг ви можете на сайті сайті koloro.ua, вибравши з широкого спектру послуг необхідну вам.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алексей Шкуркин

Копирайтер

32 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !