Дизайн і візуалізація упаковки і етикетки для ковбасної продукції

Дизайн і візуалізація упаковки і етикетки для ковбасної продукції

Категория: Дизайн

03 / 12 / 2013

19474 просмотров

67 4.2388059701493 5

Упаковка та етикетка є головними елементами комунікації між споживачем і виробником. Красиву упаковку завжди хочеться взяти в руки! А той товар, який береться в руки, як правило, і купується.

Тому необхідно приділяти достатню увагу дизайну етикетки і упаковки, відбудовуватися від встановлених стереотипів і йти на крок попереду від конкурентів. Хорошим прикладом є бренд «Димов»: виробник не тільки не боїться використовувати чорний колір в дизайні етикетки продукції, а й розробляє новий - яскравий, неординарний і не схожий ні на що раніше створене для місцевого ринку - дизайн упаковки ковбаси:

Упаковка ковбасної продукції, дизайн, Україна, Харків, ковбаса, візуалізація, реклама, м'ясна продукція, дизайн упаковки, design, Ukraine, Kharkiv, visualization, advertising, sausage, meat produktions, packaging design, дизайн етикетки, візуалізація упаковки, візуалізація етикиДизайн ковбасної продукції, дизайн, Україна, Харків, ковбаса, візуалізація, реклама, м'ясна продукція, дизайн упаковки, design, Ukraine, Kharkiv, visualization, advertising, sausage, meat produktions, packaging design, дизайн етикетки, візуалізація упаковки, візуалізація етики

У рекламі ковбасної продукції «Димов» також не обмежується стандартним мисленням. Ще зовсім недавно дизайнери студії FIRMA розробили для «Димов» дизайн сайту, який лише віддалено схожий на сайт виробника ковбаси. Сайт вийшов дуже модним, і слідом за ним в світ вийшли рекламні ролики з модною ковбасою ТМ «Димов». Реклама дивує, насторожує, але, тим не менше - привертає до себе загально увагу. Ще б пак, адже вітчизняну ковбасу стали рекламувати Французькі моделі на вулицях Парижа!

Реклама ковбасиМ'ясна продукція рекламаУпаковка для колбасы

Візуалізація і дизайн упаковки і етикетки ковбасної продукції


Для друкованої реклами, дизайну POS-матеріалів і фірмового стилю іноді потрібна якісна візуалізація етикетки і упаковки.

Ковбасну та м'ясну продукцію найчастіше показують у вигляді:

  • широкий асортимент (на столі і полицях лежать гори ковбас і м'ясопродуктів) - такі зображення використовують більшість вітчизняних виробників і початківців свою діяльність м'ясних підприємств;

Ковбаса дизайн, дизайн, Україна, Харків, ковбаса, візуалізація, реклама, м'ясна продукція, дизайн упаковки, design, Ukraine, Kharkiv, visualization, advertising, sausage, meat produktions, packaging design, дизайн етикетки, візуалізація упаковки, візуалізація етики

  • досить часто використовують зображення ковбасних виробів на одному тлі, роблячи акцент на самому продукті:

Дизайн етикетки, дизайн, Україна, Харків, ковбаса, візуалізація, реклама, м'ясна продукція, дизайн упаковки, design, Ukraine, Kharkiv, visualization, advertising, sausage, meat produktions, packaging design, дизайн етикетки, візуалізація упаковки, візуалізація етики

  • як варіації такої візуалізації можна показати ковбасу «в розрізі», щоб показати споживачу який продукт він купує:

Етикетка на ковбасу, дизайн, Україна, Харків, ковбаса, візуалізація, реклама, м'ясна продукція, дизайн упаковки, design, Ukraine, Kharkiv, visualization, advertising, sausage, meat produktions, packaging design, дизайн етикетки, візуалізація упаковки, візуалізація етики

  • деякі виробники разом з товаром - ковбасою показують візуалізацію самої етикетки (хоча найчастіше такі зображення використовуються в брошурах і каталогах):

Упаковка і дизайн етикеток, дизайн, Україна, Харків, ковбаса, візуалізація, реклама, м'ясна продукція, дизайн упаковки, design, Ukraine, Kharkiv, visualization, advertising, sausage, meat produktions, packaging design, дизайн етикетки, візуалізація упаковки, візуалізація етики

  • останнім часом дуже популярною темою стала екологічність і натуральність продукції. Тому м'ясники також намагаються торкнутися цієї теми. Як результат - «екологічний» дизайн етикетки або візуалізація ковбасних виробів на тлі здорових продуктів (як правило, це зелень, листя салату і овочі);

Еко дизайн ковбасної продукції, дизайн, Україна, Харків, ковбаса, візуалізація, реклама, м'ясна продукція, дизайн упаковки, design, Ukraine, Kharkiv, visualization, advertising, sausage, meat produktions, packaging design, дизайн етикетки, візуалізація упаковки, візуалізація етики

  • непогано було б таким виробникам м'ясної та ковбасної продукції не просто позиціонувати свою продукцію як екологічну та натуральну, а й підкріплювати це діями. Так, можливо, було б використовувати в фірмових магазинах паперову упаковку для ковбаси та м'ясопродуктів замість звичайних поліетиленових пакетів. Однак, багато виробників, на жаль, "пропускають" цей момент у випуску своєї продукції, обґрунтовуючи це економією на виробничих витратах, в результаті гарантовано втрачаючи частину цільової аудиторії покупців. Справжня еко-упаковка наочно показує споживачеві те, що компанія дійсно піклується про навколишнє середовище:

Ковбаса в еко стилі, дизайн, Україна, Харків, ковбаса, візуалізація, реклама, м'ясна продукція, дизайн упаковки, design, Ukraine, Kharkiv, visualization, advertising, sausage, meat produktions, packaging design, дизайн етикетки, візуалізація упаковки, візуалізація етики

  • набирає моду використання яскравих незвичайних квітів на етикетці ковбаси. Такий дизайн дивує і затримує на собі увагу.

Ковбасні етикетки, дизайн, Україна, Харків, ковбаса, візуалізація, реклама, м'ясна продукція, дизайн упаковки, design, Ukraine, Kharkiv, visualization, advertising, sausage, meat produktions, packaging design, дизайн етикетки, візуалізація упаковки, візуалізація етики

Креативна реклама ковбасної продукції


Реклама також грає велику роль для залучення нових споживачів і покупців, тому ідеям і фантазії рекламістів м'ясної та ковбасної продукції немає меж. Ось деякі приклади цікавою реклами ковбаси:

Реклама ковбасних виробівКовбасні вироби реклама

Підводячи підсумок вищесказаного, можна зробити висновок, що недостатньо придумати дизайн логотипу та етикетки, його необхідно підкріпити правильно обраним позиціонуванням і комунікацією. Яскравий унікальний дизайн упаковки, що відрізняється від конкурентів, - це стовідсотковий успіх на ринку!


Якщо ви задумалися над тим, що і вам необхідно зробити редизайн логотипу або упаковки (етикетки), звертайтеся до нас! Ми допоможемо вам вийти вперед по продажами стати лідером на ринку!

Для прорахунку приблизної вартості послуги, будь ласка, заповніть форму зворотнього зв'язку, наш співробітник складе і відправить вам кошторис проекту протягом дня. Також з нами можна зв'язатися за будь-яких цікавлять вас питань: + 38- (057) -760-26-05, + 38- (057) -760-26-06 (ін. Телефони і наші дані в розділі Контакти).

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Алина

Маркетолог

67 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !