Дизайн і редизайн етикетки у розвитку світових брендів

Дизайн і редизайн етикетки у розвитку світових брендів

Категория: Дизайн

04 / 07 / 2012

7006 просмотров

12 3.5 5

З давніх-давен виробники приділяли велику увагу дизайну упаковки і, в першу чергу, дизайну етикетки. Ще до нашої ери, зважаючи на відсутність паперу для створення етикетки використовувалися крихітні шматочки шкіри або пергаменту з позначками. Виробники напоїв наносили клейма на бутлі, амфори або глиняні судини. А, з появою в Європі паперу, паперові етикетки повністю завоювали пакувальну сферу, адже паперові етикетки, в порівнянні з шматочками шкіри або клеймами, вміщували більшу кількість інформації. У 19 столітті самою розвинутою областю з виготовлення етикеток стало виноробство, до 20 століття був сформований цілий звід правил з оформленню етикетки, який включався в європейське законодавство, - про порядок найменування та оформлення вин. Над художнім оформленням етикетки працювали багато відомих художників 20 століття такі як Пабло Пікассо, Сальвадор Далі, Енді Уорхол, Марк Шагал, і ін.

Новий дизайн етикетки, Дизайн етикетки, дизайн упаковки, дизайн етикетки і упаковки, етикетка, редизайн етикетки, послуги редизайн етикетки і упаковки, унікальна торгова пропозиція, УТП, label design, redesign, design historyРозробка етикетки, Дизайн етикетки, дизайн упаковки, дизайн етикетки і упаковки, етикетка, редизайн етикетки, послуги редизайн етикетки і упаковки, унікальна торгова пропозиція, УТП, label design, redesign, design historyСтворення етикеток, Дизайн етикетки, дизайн упаковки, дизайн етикетки і упаковки, етикетка, редизайн етикетки, послуги редизайн етикетки і упаковки, унікальна торгова пропозиція, УТП, label design, redesign, design history

Сучасна етикетка окрім основної інформації про товар, назві, виробника і місце виготовлення містить вказівки до застосування для споживача і, найголовніше, рекламні заклики. Сучасна етикетка - революційний інструмент в завоюванні цільової аудиторії, залученні та утриманні її уваги.

Етикетка - це не просто графічний або текстовий знак, який наноситься на товар у вигляді ярлика, наклейки або бирки з зазначенням інформації про товар і виробника. Етикетка - це візитна картка вашої торгової марки, яка формує першу думку про товар в очах споживача!

Останнім часом, етикетка нарівні з упаковкою стала найпотужнішим інструментом стимулювання збуту продукції, а також причиною імпульсивних покупок, які потім переростають в звичку. Красива і незвичайна етикетка зацікавлює покупця і мотивує його до здійснення покупки, саме тому так важливий дизайн етикетки, правильно підібрані кольори, шрифти, графіка і матеріал.

Всі лідируючі на ринку компанії і відомі світові бренди завжди приділяють величезну увагу дизайну етикетки і упаковки. Наприклад, компанія Coca-Cola - відомий світовий бренд та монополіст ринку безалкогольних напоїв протягом всього терміну свого існування постійно модернізувала і оновлювала як упаковку, так і етикетку товару, причому, майже завжди - успішно!

На прикладі компанії Coca-Cola можна простежити всю еволюцію етикетки від клейма та паперових етикеток, до сучасних полімерних етикеток. Саме позиціонування компанії, як бренду приносить радість і задоволення, які постійно присутні в нашому житті, супроводжуючи важливі події та свята («Завжди Coca-Cola!» - слоган компанії), дизайн етикетки, упаковки, логотипу, фірмового стилю і т.д. - робить компанію Coca-Cola - беззмінним лідером ринку, брендом, що має колосальний успіх у світових масштабах.

Рестайлінг упаковки Coca-Cola, Дизайн етикетки, дизайн упаковки, дизайн етикетки і упаковки, етикетка, редизайн етикетки, послуги редизайн етикетки і упаковки, унікальна торгова пропозиція, УТП, label design, redesign, design historyЕтикетка Coca-Cola, Дизайн етикетки, дизайн упаковки, дизайн етикетки і упаковки, етикетка, редизайн етикетки, послуги редизайн етикетки і упаковки, унікальна торгова пропозиція, УТП, label design, redesign, design history

Необхідність в розробці дизайну етикетки виникає в разі виходу на ринок або ж при зниженні популярності і втрати позицій на ринку, в даному випадку проводиться редизайн етикетки. Причинами редизайну етикетки також можуть стати зміни в фірмовому стилі компанії, окремих його елементів, зміна властивостей товару, старіння дизайну і т.д. Редизайн - це потужний засіб відновлення своїх позицій на ринку і завоювання нових сегментів.

Багато великих компаній-виробників відомих брендів, вдаються до послуг редизайну етикетки і упаковки, що дозволяє їм протягом багатьох років зберігати свої позиції на ринку і зміцнювати позитивний імідж компанії. Абсолютно новими прикладами редизайну є оновлені етикетки мінеральної води «Bonaqua» від компанії Coca-Cola і торгової марки «Timotei» компанії Unilever.

Основна мета редизайну мінеральної води «Bonaqua» від компанії Coca-Cola ідентифікувати свій товар серед конкурентів. Ринок води в Росії налічує понад 300 виробників, тому компанії намагаються максимально відрізнятися від конкурентов. Новий дизайн етикетки «Bonaqua» яскравий, молодіжний, трендовий і споживчий.

Новий дизайн є однією зі складових політики репозиціонування бренду «Bonaqua», що переслідує мету зробити бренд більш сучасним і привабливим для молоді. Для цього компанія прибрала зайвий пафос, характерний для головного конкурента - «AquaMinerale». Для заголовка нової етикетки обраний закруглений шрифт, а сам заголовок починається з малої літери, що типово для написання коротких текстів в смс-ках і чатах молоддю, і в загальному викликає прихильність до себе споживача. Упаковка виглядає модною і за рахунок заливки. Нові етикетки і новий логотип привертають увагу і сприятливішими сприймаються споживачами, а підібрані різні кольори лінійки дозволяють легко розрізнити типи води. Однак, сама форма пляшки не змінилася, і упаковка не до кінця розкриває концепцію позиціонування бренду, тому, швидше за все, компанія буде продовжувати видозмінювати продукцію «Bonaqua». Але редизайн етикетки і логотипу, все ж, приніс свої плоди, що з'явилася на полицях в новому дизайні продукція «Bonaqua» різко збільшила обсяги продажів компанії.

Компанія Unilever також активно займається оновленням дизайну етикеток для торгової марки Timotei. «Гармонія краси і натуральності, різноманітності інгредієнтів і мінімалізму» - цілі, які переслідує нова концепція дизайну Timotei. Новий дизайн зображень і назв інгредієнтів - яскравий, емоційний і соковитий, дозволив чітко виділити бренд-зону, а упаковка ідеально виконує як маркетингову, так і рекламну функції, і, до того ж, підкреслює унікальна торгова пропозиція (УТП) компанії - «Гармонія краси і натуральності, різноманітності інгредієнтів і мінімалізму».

Дизайн шампуню Timotei  , Дизайн етикетки, дизайн упаковки, дизайн етикетки і упаковки, етикетка, редизайн етикетки, послуги редизайн етикетки і упаковки, унікальна торгова пропозиція, УТП, label design, redesign, design history

Щоб ще раз підкреслити натуральність інгредієнтів, клеймо «Натуральні інгредієнти» стало більш чітким, піктограма зеленого дерева оновлена і має округлі форми, викликаючи у споживача відчуття гармонії і надійності. Ближче один до одного розмістили логотип торгової марки і клеймо «Натуральні інгредієнти», що робить фірмовий блок більш гармонійним. Чи треба говорити, що оновлена лінія товарів торгової марки Timotei принесла компанії нову хвилю популярності більш ніж в 10 країнах світу!


Приступаючи до розробки дизайну етикетки необхідно в першу чергу досліджувати ринок, проаналізувати товари конкурентів і вивчити бажання цільової аудиторії. Після цього фахівці з маркетингу і дизайнери компанії KOLORO створять кілька варіантів концептів етикетки, з яких Замовник може вибрати концепт, оптимально відповідає вимогам і потребам компанії, максимально підкреслює достоїнства товару. А найголовніше - що містить унікальна торгова пропозиція.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

12 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !