Дизайн алкоголю: 8 трендів, які ви пропустили

Дизайн алкоголю: 8 трендів, які ви пропустили

Категория: Дизайн

06 / 12 / 2016

5189 просмотров

25 4.68 5

Дизайн пляшок алкоголю має основну мету - виділитися. На полицях супермаркетів так багато вин, пива, коньяків та інших міцних напоїв, що злитися з натовпом не складе труднощів. Розробити унікальну упаковку алкоголю на порядок складніше.

Компанія Research & Branding Group провела дослідження про вибір алкоголю в Україні. Близько 60% українців періодично вживають алкоголь, при цьому найбільш популярними напоями виявилися горілка і пиво (49% опитаних). Українці із середнім і вищою освітою віддають перевагу горілці, набагато менше п'ють сухі вина (27%), шампанське (19%), бренді і коньяк (18%).

Якщо є такий попит, то і пропозиція не буде відставати. Як же зробити свій продукт унікальним? Дизайн пакування! Це дозволить вам:

  • правильно подати бренд аудиторії;
  • зробити акцент на своїй продукції;
  • сподобатися покупцеві.

Ми розповімо вам про 8 останніх трендах, які завоювали шанувальників міцного, і допоможемо створити дизайн алкоголю.

Тенденції дизайну пляшок

Акцент на формі

Креативна форма пляшки з вином або коньяком - не просто цікаве дизайнерське рішення. Форма допоможе розкрити концепт упаковки, розповісти більше про напій, розташувати споживача.

Наприклад, московський дизайнер Павло Губін зіграв на базових інстинктах людини, запропонувавши металеву упаковку для молочного крем-лікеру. Вона має форму жіночих грудей, кокетливо прикрашеної контрастним мереживом. Пити рекомендується прямо з горла.

Дизайн пляшки горілки

Гра з кольором

Колір завжди несе конкретну асоціацію для аудиторії. Наприклад, з дизайном горілки пов'язані прозорі тони. Дизайн молодіжного коктейлю на увазі яскраві фарби, а крафтове пиво має упаковку, витриману в двох-трьох м'яких відтінках.

Дизайн пляшки горілки від José Luis García Eguiguren заснований на взаємозв'язку кольору і емоції. Пляшка складається з двох переплетених по спіралі трубок, одна з яких заповнена горілкою, а інша - фруктовим наповнювачем. Жовта пляшка призначена для радісних, червона - для закоханих, синя - для сумних, і так далі.

Тенденції дизайну пляшок

Мінімалізм

Ємність і лаконічність висловлювання - особливий шик в дизайні алкоголю. Є лише одне правило - покупці добре розуміють прості упаковки. Не варто насичувати дизайн зайвими подробицями.

Прикладом такої упаковки служить концепт Єгора Мизніков. Пляшка без етикетки, загорнута в крафтовий папір, привертає увагу і створює унікальну філософію бренду.

Дизайн алкоголю

Нестандартні матеріали

Скло і пластик - приївся тандем, який так і хочеться розлучити в дизайні пляшки дорогого вина, коньяку або іншого напою. Так на ринку з'являється алкоголь, загорнутий в хутро, джинс, в супроводі картону і дерева.

Подарункова партія рому «The Kracken» пропонує альтернативний матеріал для пляшки - кераміку. Обриси моторошного істоти з міфів проявилися прямо на стінках ємності, що ємно підтримує стиль бренду.

Дизайн пляшки

Нерідко відмова від будь-яких матеріалів переслідує добрі цілі. Carlsberg створив Green Fiber Bottle, здатні біологічно руйнуватися пляшку з деревного волокна. Функціональність упаковки не постраждала, а ось внесок в захист екології компанія зробила неоціненний.

Дизайн пива

Інтерактивні упаковки

Інтерактивні упаковки втягують покупця у взаємодію з продуктом. Така упаковка неодмінно викличе яскраві емоції у вашій аудиторії. Все, що вам знадобиться - ігровий елемент.

Дизайн вина

Ексклюзивність

Категорія елітного алкоголю керується особливими правилами. Щоб підігріти інтерес шанувальників, бренди випускають лімітовані серії спиртних напоїв з унікальним дизайном. Наприклад, дизайнер Заха Хадід створила концепт винної пляшки для австрійського винороба.

Дизайн винних пляшок

Дизайн пляшки шампанського елітного класу повинен поєднувати і розкіш, і стиль. Прикладом може послужити робота Reynolds and Reyner - концепт під назвою Colier.

Дизайн шампанського

Вінтаж

Вінтаж ніколи не втрачає своєї унікальності. Як і в попередньому пункті, компанія пропонує покупцеві отримати щось ексклюзивне, створене індивідуально. У деяких випадках дизайнери користуються стилізацією під ручну роботу.

У деяких областях алкогольної промисловості вантажу - це необхідний елемент стилю. Упаковки для крафтового пива, здається, не можуть виглядати інакше. Вінтаж чудово доповнює і концепти для рома, джина і інших міцних напоїв.

Дизайн пива

Дизайн алкоголю

Функціональність

Функціональна упаковка привертає увагу не менше, ніж яскравий дизайн або стильна форма. Практичні віяння охопили і алкогольну промисловість, тому бренди все частіше пропонують клієнтам упаковки багаторазового використання, а також шукають нові технології, здатні вразити аудиторію. Так японська компанія, щоб захистити саке від прямих сонячних променів, випускає його в непрозорих пляшках з матового скла, а Marks & Spencer рекомендують пити вино з ємностей-келихів.

Дизайн винних пляшок

Дизайн алкоголю: як розробити успішний ребрендінг

Дизайн застаріває з часом, бажання клієнтів змінюються. Тому багато алкогольні компанії проводять якщо не повний ребрендінг , то як мінімум редизайн своєї продукції.

Шотландське крафтового пиво Brewdog тепер випускається зі стилізованою під хендмейд етикеткою. Його творці стверджують: «Ми зробили це з однією метою - розробити упаковку, яка краще підкреслює наше пиво». Крафтового напій, створений вручну, і дизайн етикетки, виконаний за допомогою дерев'яних і металевих відбитків - органічний союз.

Читайте також: 11 правил розробки дизайну етикетки. Як не вступити в калюжу

Дизайн пива

Один з найбільш продаваних пивних брендів в США і найбільш відомих у всьому світі Budweiser позбувся зайвих елементів в пакувальному матеріалі. Логотип став більш лаконічним, як і етикетка для всіх видів тари. Це не складний дизайн пива, це стильне оновлення продукту з мас-маркету.

Дизайн пивної пляшки

Pabst Blue Ribbon - недороге пиво, популярне в студентських колах. При підкоренні китайського ринку компанія сформувала інший імідж. Ребрендінг упаковки привів до того, що назва змінилася на Blue Ribbon 1844 ціна - $ 44, пляшка стала більш придатною для міцних спиртних напоїв. Тепер пиво створюється з карамельного солоду, а витримується в бочках віскі.

Дизайн пивної пляшки

Читайте також: Аналіз дизайну пляшок і етикеток для пива

Ребрендінг українського алкоголю

Українські компанії не відстають і оновлюються так само активно, як закордонні. У травні цього року на ринку з'явився новий бренд безалкогольного пива з назвою «О». «Оболонь» вирішила розробити окрему торгову марку пива без вмісту алкоголю замість позиції в своєму ассортіменті. Рецептура напою не змінилася.

Дизайн пляшки

Одеський коньячний завод зіткнувся з проблемою, випускаючи і горілку, і коньяк під єдиним брендом «Шустов». Пошук ієрархії брендів і відбудова горілки від коньяку змусили ОКЗ шукати рішення. Бренд «Шустов» знайшов чітке коньячне напрямок, при цьому розділившись на два напрямки - класичні та сучасні напої, а також змінив дизайн пляшки коньяку. Це збільшило продажі в 25 разів і підвищило впізнаваність бренду.

Дизайн коньяку

Старі тренди йдуть, з'являються нові. Головне правило - якісний дизайн. У KOLORO дизайн вашого алкоголю розроблять професіонали!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Маргарита Бодак

Копирайтер

25 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !