Дизайн упаковки. Будь впізнаваним

Дизайн упаковки. Будь впізнаваним

Категория: Дизайн

23 / 06 / 2011

3389 просмотров

9 4.1111111111111 5

Дизайн упаковки — один з головних компонентів успішного бренду. Він не тільки доносить до споживача саму суть бренду і його позиціонування, але і допомагає вибудувати правильну комунікацію бренду зі споживачем. Тобто, за допомогою зрозумілих споживачеві візуальних символів, дизайн відображає побажання і очікування споживача щодо продукту.

Дизайн упаковки несе в собі ідею образу бренду, і є засобом вираження його якостей. Дизайн говорить про продукт в цілому. Таким чином, упаковка, яка спочатку була просто тарою для зберігання та транспортування товарів, перетворюється в маркетинговий інструмент, цінність якого важко переоцінити.

Можливо, вас зацікавить i цей матеріал 

Розробка дизайну упаковки, створення дизайну упаковки, розробка дизайну упаковки, розробити упаковку, створити упаковку, дизайн упаковки, друк упаковки, виготовлення упаковки, моделювання упаковки, геометрія упаковки, поради, правила створення упаковки, упаковка, design,

Для того щоб бренд успішно просувався на ринку його продаж постійно ріс, треба рухатися удвічі швидше конкурентів! А, значить, створювати дизайн упаковки таким, щоб бренд продавав себе сам, навіть без реклами! Таким, щоб не тільки захоплювати покупців, але і передбачати і задовольняти їх очікування. Споживач хоче бачити в упаковці все і відразу - і зручність, і привабливість! Вловивши і задовольнивши ці побажання, виробник отримує ту саму - нічим непідкупну і стабільну любов покупця!

Читайте також: Упаковка для м'ясної продукції

Маркетингові переваги дизайну упаковки


Дизайн упаковки повинен слідувати принципам так званого ланцюжка маркетингових переваг:

  • упаковка - не реклама. Упаковка - практично єдиний засіб комунікації, який споживач сприймає позитивно і лояльно (на відміну від реклами), тому, перш за все, варто інвестувати кошти в гарну упаковку, а не в хорошу рекламу;
  • охоплення споживчої аудиторії - упаковка звернена до всіх потенційних споживачів, на відміну від реклами в ЗМІ або зовнішньої реклами, яку може побачити далеко не кожен споживач;
  • прийняття остаточного рішення про покупку продукту споживачем найчастіше відбувається саме в магазині (згідно з дослідженнями фахівців), і тут привабливий дизайн упаковки відіграє одну з головних ролей;
  • створення успішної упаковки дешевше проведення рекламної кампанії посередньої упаковки. Дизайн упаковки відіграє вкрай важливу роль для брендів, які не мають великих рекламних бюджетів, а також для імпульсних і нейтральних категорій товарів.

Розробка упаковки, створення дизайну упаковки, розробка дизайну упаковки, розробити упаковку, створити упаковку, дизайн упаковки, друк упаковки, виготовлення упаковки, моделювання упаковки, геометрія упаковки, поради, правила створення упаковки, упаковка, design,

Створення дизайну упаковки


Створення дизайну для упаковки - це не просто створення «красивої ілюстрації», а й проведення цілого ряду заходів з дослідження ринку і цільової аудиторії товару, розробці його позиціонування, неймінгу, логотипу та безпосередньо дизайн-концепції.

Цікавитесь, як визначити цільову аудиторію? Читайте тут 

Яким повинен бути дизайн упаковки, щоб вона стала головним маркетинговим інструментом просування бренду?


1.Дизайн упаковки повинен бути інформативним. Зобов'язаний говорити про товар чітко і грамотно! За короткий проміжок візуального контакту споживача з упаковкою, необхідно щоб вона привернула увагу, розповіла про продукт і передала ставлення бренду до споживача - просто і зрозуміло. Подивившись на упаковку, споживач повинен відразу зрозуміти, що цей товар призначається саме для нього і органічно впишеться саме в його спосіб життя!

2.Дизайн упаковки повинен бути емоційно привабливим, тобто, впливати перш за все на емоції, а не на інтелект. Емоційно-привабливий дизайн - простий, небагатослівний і ярок в ключових деталях, що створює привабливий образ якісного та екологічно чистого продукту.

3.Дизайн упаковки повинен відповідати основам фірмового стилю бренду, це дозволить всім продуктам бренду бути добре впізнаваними серед конкурентів, а значить, дизайн буде продуктивніше виконувати свої завдання.

Виробництво упаковки, створення дизайну упаковки, розробка дизайну упаковки, розробити упаковку, створити упаковку, дизайн упаковки, друк упаковки, виготовлення упаковки, моделювання упаковки, геометрія упаковки, поради, правила створення упаковки, упаковка, design,

4.Упаковка повинна легко запам'ятовуватись і однозначно ідентифікувати себе з певним брендом (торговою маркою або компанією), що грає важливу роль в процесі переходу потенційного клієнта в прихильники тієї чи іншої компанії.

5.Вкрай важливо вдале колірне рішення упаковки, яке дає покупцеві можливість легко визначити категорію товару. Дослідження показали, що майже в 80% випадків рішення про покупку товару залежить саме від кольору!

6.Упаковка повинна мати оригінальну форму, яка поєднує в собі красу і функціональність. Більшість споживачів звертає увагу на все відразу: компактність, міцність, легкість і зручність при транспортуванні.

Як бачите, при розробці дизайну упаковки, необхідно пам'ятати, що упаковка - це основа образу продукту, вираз його суті і обіцянки споживачеві. Саме тому товар в «правильній» упаковці обов'язково продасть себе сам!

А наостанок нескромно нагадаємо, що розробку правильної упаковки і красивої етикетки ви завжди можете замовити у брендинговому агентстві "KOLORO". Проконсультуємо, порадимо і допоможемо. Звертайтеся!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Кристина

Маркетолог

9 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !