Дизайн алкоголю: 7 і 1 тенденція 2017 року

Дизайн алкоголю: 7 і 1 тенденція 2017 року

Категория: Дизайн

29 / 03 / 2017

6629 просмотров

38 4.1315789473684 5

Дизайн упаковки алкогольних напоїв залучав в останні роки велику увагу.

Дизайн упаковки алкогольних напоїв

Люди в рекламній індустрії надають великого значення дизайну упаковки, внаслідок його впливу на покупців. Дизайн грає важливу роль під час здійснення покупки.

Команда брендінгового агентства KOLORO багато років спеціалізується на створенні упаковки алкогольної продукції. Ви можете побачити наші роботи тут.

Сучасні тенденції в дизайні: статистика результатів

Приголомшливі статистичні дані ринку алкоголю свідчать про те, що дизайн є однією з найважливіших інвестицій: 36% клієнтів вибрали свою покупку під впливом дизайну упаковки, що перевищує в кілька разів результати телевізійної реклами. Дизайн етикеток нового продукту привертає 64% споживачів, а 41% споживачів змушує знову повернутися до цієї купівлі, перетворюючи їх в постійних шанувальників нового бренду.

Рейтинг алкогольних напоїв

У цій темі ми не можемо проігнорувати рейтинг безпосередньо алкогольних напоїв. Покупець нині став експериментатором і впевнено змінює статистику споживчої переваги.

Отже, який алкогольний напій лідирує?

  • Перше місце в світі впевнено займає віскі. Марки Sazerac's Fireball, Jägermeister and Jack Daniels, ірландський Jameson, все збільшили продажі за рахунок нових пряних варіантів.
  • Незважаючи на насичення ринку, крафтового пиво вже кілька років нікому не поступається свого другого місця.
  • Вино займає третю позицію. Зараз все більше споживачів експериментують з різними алкогольними напоями, а не залишаються прихильними одному. Це факт пояснює збільшення продажів пива і міцних алкогольних напоїв в останні роки. Але вино все ще має світле майбутнє завдяки своїм відданим шанувальникам.
  • На четверний місці текіла. Кажуть, що усі, хто віскі п'ють і текілу, просто вони цього ще не знають. Такі бренди, як Patrón і Casamigos, допомогли змінити ставлення споживачів до мексиканського духу. Нова ідея - думайте про текілу, як про віскі, який можна акуратно налити в стакан і насолоджуватися гладкістю і складністю смаків.
  • П'яте місце - горілка. Вона залишається складною категорією для визначення. З одного боку, в 2016 році зростання продажів був відносно невеликий. З іншого боку, горілка і раніше становить 33,7% від усіх продажів алкогольних напоїв, що більше, ніж в будь-якій іншій категорії. Схоже, що горілка програла битву, але виграла війну.

Така різноманітність категорій і брендів в ТОПі говорить про готовність сучасного споживача до різноманітності смаків. Сьогоднішні споживачі активно розширюють свої знання про алкоголь, його історії, про рецепти алкогольних напоїв і методах виробництва, про галузь в цілому. Ось чому ми спостерігаємо вибух туризму на пивоварнях, виноробнях і винокурнях.

Але не тільки туризм і історія дає бонуси бренду, а й створення впізнаваного логотипу, упаковки для алкогольних продуктів, актуального і модного дизайну етикеток, використовуючи відповідні кольори і форми, що позиціонують компанію.

Так, що ж буде апелювати до ваших почуттів на полицях магазинів і барів в 2017 році?

Нові тенденції дизайну 2017: алкоголь

Ми були абсолютно вражені якістю дизайну етикеток спиртних напоїв, знайдених на магазинних і барних полицях світу. Також фахівці KOLORO виділили такі тенденції дизайну:

  • Простоти, сміливості і ясності
  • Ілюзії ручної роботи
  • Яскравості фарб
  • Повторюваних малюнків
  • Історій втілених в етикетці
  • вінтажні дизайну в резонансі з часом
  • Поштових посилок
  • Продажі емоцій

Люди схильні ставати прихильниками певних алкогольних напоїв (не будемо говорити про залежних), і будь-які засоби повинні використовуватися, щоб впливати на рішення про покупку нового продукту.

У промисловості алкогольних напоїв практикуються великі інвестиції в створення привабливих конструкцій пляшок, етикеток і упаковок. Маркетологи і дизайнери в усьому світі (і фахівці нашого агентства, в тому числі) щорічно трудяться над візуальними пастками, що змушують покупців здійснювати покупку їх алкоголю.

1. Простота, сміливість і ясність в дизайні алкоголю

Зведені до мінімуму елементи пляшки і етикетки - блискучий хід! А оригінальність задньої етикетки для пляшок, що проглядається через скло створюючи сміливий і ясний вид, забезпечує підвищену привабливість бренду.

Простота, сміливість і ясністьПростота, сміливість і ясність в дизайні алкоголю

2. Ілюзія ручної роботи

Майже кожен дизайнер любить вставляти в роботу якийсь «свій автограф». Вони роблять це, щоб отримати органічний ефект - особистий зв'язок з покупцем. Створення емоційного зв'язку викликає у покупця відчуття ностальгії і особливе ставлення до продукту.

Ілюзія ручної роботиІлюзія ручної роботи

3. Яскравість фарб етикетки

Ми не відкриємо вам секрет, що кольори викликають емоції і впливають на рішення про покупку. Через це, колір завжди був одним з найбільш важливих рішень в області дизайну упаковки. Останнім часом яскраві кольори і яскраві асоціації розігрують свій спектакль на полицях алкогольних магазинів і барів.

Погодьтеся, що іноді ви не можете згадати назву напою, що зробив ваш вчорашній вечір веселим (ну, або ганебним), але ви, безумовно, згадайте його, якщо упаковка була яскраво-помаранчевої або взагалі поєднувала кілька кричущих квітів. Це психологія барвистості в дизайні - слова не потрібні, якщо все можна сказати кольором.

Яскравість фарб етикеткиЯскравість фарб етикетки

4. Повторити малюнка в дизайні "repeat, please!"

Хоча ідея повторюваних фігур може здатися простою, але це може стати динамічним і дуже переконливим зверненням до покупця при грамотному виконанні.

Повторюючи візуальний мотив, який уловлює суть марки, дизайнери надсилають вам потужний сигнал. І, ми впевнені, ви не раз ставали шанувальником алкогольного бренду з настільки стильним дизайном пляшки.

Повторити малюнка в дизайні "repeat, please!"Повторити малюнка в дизайні "repeat, please!"

5. Вся історія в етикетці

Кожен дизайн є історія. Наші серця відгукуються на історії, що дають нам відчуття участі, викликають інтерес і захоплення. Тому дизайнери світових виробників алкоголю стали вміло користуватися такою нашою слабкістю і включати сюжетні ілюстрації в дизайн етикетки.

Цей стиль може перенести вас в світ фантазії, етнічного епосу, реальної історії або створити інтригу. Така пляшка алкоголю викличе особливий настрій і відчуття присутності в цій історії.

Вся історія в етикетціВся історія в етикетці

Вся історія в етикетці

6.Вінтажний дизайн в резонансі з часом

Вантажний дизайн етикеток завжди був у фаворі. Але все тече і все змінюється. І тепер дизайнери прагнуть до сучасності в вінтажному стилі. Такий дизайн алкоголю повертає спогади людям, що вже багато пережили і багато хто пам'ятає, а заодно задовольняє цікавість молодого покоління, який бажає досліджувати минуле.

Ідея таких брендів - знайти баланс між минулим і сьогоденням, викликати ностальгію, зберігаючи при цьому різкий і сучасний зовнішній вигляд.

Вінтажний дизайн в резонансі з часомВінтажний дизайн в резонансі з часом

7. Стара поштова посилка в сучасному дизайні

Пам'ятайте випробовувану вами радість, коли ви щось отримуєте поштою? У сучасному світі ми рідше стали отримувати посилки в паперових пакетах. Лише прогумовані поліетиленові упаковки від приватних міжнародних транспортних компаній з нашими ж замовленнями з іноземних сайтів. Але як же приємно отримати бандероль, упаковану в паперову традицію старої пошти!

Тенденція паперової упаковки «по-старому» жваво вривається в ряди скла на прилавках. Вона дарує ностальгію покупцеві з одного погляду.

Стара поштова посилка в сучасному дизайніСтара поштова посилка

І ще 1 тенденція. Продаж емоцій!

Ідея цього сучасного дизайну пляшки полягає в продажу емоції через алкогольний продукт. Це суміш між байкою і алкоголем, вашу особисту історією і вашими емоціями, пов'язаними з цією історією.

Вам дається можливість купити пляшку алкоголю, який містить такі емоції, як любов, печаль, радість, страх, гнів, приправлені спогадами. Такі покупки викличуть у вас емоцію і змінює ваші відчуття відповідно до ваших уподобань.

І ще 1 тенденція. Продаж емоцій!Продаж емоцій

Дизайн упаковки алкогольних напоїв: Висновок

Сучасні і модні тенденції в дизайні алкоголю диктують свої умови, і ви повинні їм відповідати. І важливим в цьому монеті є те, що тенденції можуть приходити і йти (і повернутися ще раз), але вічним сяйвом загоряються лише ті, що несуть в собі цінності бренду і допомагають створити людські зв'язки.

У брендінговому агентстві KOLORO ми пишаємося тим, що пропонуємо нашим клієнтам унікальні і оригінальні ідеї етикеток і упаковок, які стають душею нових успішних брендів. Зв'яжіться з нами сьогодні і завтра ваша продукція стане пізнаваним брендом.

А ми з вами, наші читачі, будемо продовжувати насолоджуватися алкогольними напоями, лише іноді змінюючи переваги в фортеці і після смаку. І пам'ятайте,

«Пий з гідним, який тебе не дурніше.

Або пий з луноликих улюбленої своєї.

Нікому не розповідай, скільки ти вилив.

Пий з розумом. Пий з розбором. Помірно пий. »

Омар Хаям

 

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Ольга Парасий

Маркетолог

38 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !