Дизайн упаковки для обмеженої серії: як привернути споживачів

Дизайн упаковки для обмеженої серії: як привернути споживачів

Категория: Дизайн

08 / 06 / 2016

10526 просмотров

28 4.25 5

Світові бренди завжди розробляють дизайни упаковок для обмежених серій до певних подій або свят. Такі упаковки підвищують інтерес до бренду, допомагають виділити свій товар серед інших і стимулюють продажі. Варто враховувати, що дизайн упаковки і етикетки для обмеженої серії повинен бути максимально барвистим і привабливим, адже саме limited edition стають предметом колекціонування фанатів.

Літо - саме час підготувати дизайн упаковки для обмеженої серії новорічних товарів, а також продумати рекламну кампанію. Якщо у вас в голові вже грає Jingle Bells, і ви думаєте, як прикрасити ялинку в цьому році, ви або дуже далекоглядна людина, або маркетолог! Про те, навіщо бренди готують лижі святкову упаковку влітку і які приводи для лімітованої серії бувають - читайте далі!

У компанії KOLORO ви можете замовити розробку дизайну упаковки для вашого сезонного товару. Давайте разом готуватися до Нового року і радувати споживачів найкращим дизайном!
Зв'яжіться з нашим менеджером для обговорення подробиць. Контактна інформація:

Навіщо розробляти особливий дизайн упаковки і етикетки: 8 відмінних приводів

Всі компанії шукають різні способи підвищення лояльності споживачів і залучення нової цільової аудиторії. Особливий дизайн упаковки - це відмінний привід підвищити продажі, зміцнити репутацію і прорекламувати бренд. Варто пам'ятати, що сезонний або святковий дизайн упаковки повинен підкріплювати позиціонування бренду і бути впізнаваним. Ми зібрали 8 відповідних випадків для розробки дизайну упаковки лімітованої серії. Навіть якщо ваша компанія працює в сфері B2B - ви знайдете тут рада для себе!

Виграшні стратегії позиціонування бренду ви знайдете тут.

Лімітована упаковка - ще один спосіб виділити свій товар

Упаковка - це «обличчя» бренду, саме по її дизайну споживачі вибирають більшість товарів. Серед нудних і сірих буденних коробок лімітована серія в яскравій соковитою упаковці виглядає дуже виграшно. До того ж, напередодні свят або важливих подій відсутність тематичної упаковки може виглядати як зневага увагою споживачів. Покупці воліють купити тематичний продукт з промо-упаковкою ніж стандартні цукерки.

дизайн упаковки кави

Кава в подарунковій упаковці Nescafe AZERA. Дизайн: PSONA 12

Нагадайте про себе споживачам

Приурочені до важливих подій упаковки дозволяють показати бренд як сучасний, такий, що йде в ногу зі споживачами. Особливо це важливо для товарів, що мають можливість випустити тематичні упаковки, які будуть міцно асоціюватися як з брендом, так і з подією. Кращий привід нагадати про себе - день народження компанії. До свого 125-річчя бренд Coca Cola випустили обмежену серію банок із зображенням кінодів.

розробка упаковки ретро-пляшки

Банки до 125-річчя Coca Cola. Дизайн: Bulletproof спільно з NWEN

Обмежена серія допоможе підвищити лояльність споживачів

Запуск тематичної обмеженою лінійки на підтримку інтересів споживачів - відмінний спосіб підвищити їх лояльність. Бренд професійної косметика MAC щорічно випускає лімітовані серії продуктів з героями мультфільмів, коміксів, зі знаменитостями і ін. Такі набори колекціонують віддані фанати з почуття любові до персонажів.

дизайн упаковки limited edition косметичного бренду

Тест нового продукту - ще один привід зробити limited edition

Відомі бренди воліють випускати нові продукти під limited edition. По-перше, обмеженість випуску стимулює покупців, так як вони розуміють, що скоро не зможуть придбати даний продукт. По-друге, лімітована серія випуску допоможе уберегти бренд від збитків, якщо раптом продукт не припаде до смаку споживачам. Крім того, так можна спробувати продажу продукту на новому ринку або ребрендінг упаковки. Якщо результати будуть негативними, повернутися до звичної упаковці і продовжити пошуки ідеальної буде простіше.

Як сподобатися європейському споживачеві - актуальне питання для українських виробників. Читайте в нашій статті тут про тенденції в упаковці, політиці компанії, сертифікації та складі продукції, яка полюбиться споживачам нового ринку.

Яскравий дизайн упаковки приверне нову цільову аудиторію

Новий яскравий дизайн упаковки допоможе звернути увагу споживачів на знайому торгову марку і нарешті спробувати її продукцію. Випуск упаковки в стилі pin-up або ретро однозначно приверне ностальгують покупців.

дизайн упаковки і етикетки

Розробіть лімітовану серію для своїх клієнтів

Випуск ексклюзивних товарів обмеженої серії відмінно підходить для сфери В2В напередодні свят. Так можна зробити відмінний подарунок клієнтам або поширювати товари через мережу, в якій потенційні клієнти можуть помітити ці товари. Це можуть бути ручки, записні книжки, колекційні набори, сигари і т.п.

Крім того, багато брендів, які продають косметику або одяг, часто випускають лімітовані набори солодощів. Наприклад, модний будинок Dior спільно з Harrods випустили набір капкейків.

ексклюзивний дизайн упаковки

Випустіть сезонні товари в подарунковій упаковці

Якщо торгова марка регулярно випускає сезонні товари, варто зробити для них подарункову упаковку. Це підвищує ймовірність того, що споживачі будуть купувати саме цей товар для подарунка до дня народження або іншого свята, адже упаковка передає настрій. Зимова і літня упаковки соків RICH виглядають набагато яскравіше на тлі інших марок.

дизайн упаковки лімітованої серії соку

Оформіть подарунковий набір для преміум-сегмента

Лімітовану серію можна підготувати спеціально для преміум-сегмента споживачів, що приверне їхню увагу до бренду і підвищить його цінність в очах всіх споживачів. Великою популярністю користуються дерев'яні коробки.

обмежена серія

Перед випуском своєї серії лімітованих упаковок подбайте про те, що вони яскраві і незвичайні. Додавання напису "limited time only" нагадує споживачам, що товар доступний обмежений час, і необхідно швидше його придбати.

етикетки limited edition

Святкова упаковка

У році 365 днів і на кожен з них припадає по кілька свят - від національних до церковних. Чергове свято - гарний привід привернути увагу до свого бренду креативним дизайном упаковки обмеженої серії.

Святковий дизайн упаковки на Новий рік і Різдво

В період різдвяних і новорічних свят продажу компаній збільшуються в середньому на 30%. Покупці піддаються святкової ейфорії і з радістю роблять подарунки своїм рідним і друзям, не надто замислюючись про їхню ціну. Випуск святкової упаковки в переддень Різдва створює святковий настрій навколо бренду і допомагає поліпшити його репутацію.

Докладніше про управління репутацією бренда читайте в нашій статті тут. Ви дізнаєтеся, чому важлива репутація бренду, і чим вона відрізняється від іміджу.

Лідерами по частоті випуску святкової упаковки є солодощі. Світові бренди ганяються за увагою споживачів, намагаючись зробити дизайн упаковки максимально новорічним і привабливим. M&M's завжди радує споживачів строкатими упаковками і незвичайними смаками. Крім оригінальних упаковок, вони випускають святкові фігурки та інші сувеніри. Класика M & M's - червоні, зелені і білі драже. Дуже популярний смак напередодні Нового року - м'ята & шоколад.

зимова сезонна упаковка

Всі компанії, незалежно від їх сфери продажів - будь то дитяче печиво або дорогі прикраси, намагаються випустити обмежену серію товарів або як мінімум оформити свою продукцію в святкові коробки. Святковий дизайн неодмінно використовують закладу харчування. Червоні стаканчики мережі кав'ярень Starbucks міцно асоціюються з Різдвом. До свят у них з'являються нові чашки, а асортимент розширюється затишними зігріваючими напоями.

випуск обмеженої серії до зими

Подарункові коробки до дня Святого Валентина

Якщо більшість людей готується до свята всіх закоханих десь на початку лютого, то маркетологи ще у вересні знають, що подарують своїм половинкам. Багато людей вважають 14 лютого надуманим святом, який був створений лише з метою комерціалізації. Однак більшість споживачів охоче запасаються подарунками до цього свята. Особливою популярністю користуються подарункові набори цукерок в ексклюзивній упаковці, а також шампанське і косметика. Бренд LUSH завжди випускає ряд подарункових наборів до 14 лютого, роблячи оригінальний дизайн упаковки і наповнюючи коробочки тематичними подарунками. Обмежена серія випускається переважно в рожевих і червоних кольорах.

лімітована серія випуску LUSH

Подарункові набори до 8 березня

Весняні квіткові принти, радісні посмішки жінок і лімітовані серії шоколадних наборів знаменують початок весни і ще одне свято - 8 березня. Це відмінний привід збільшити продажі «класичних» подарунків для жінок - косметичних продуктів і цукерок. Виробництво подарункової упаковки до цього свята найчастіше не настільки масштабне і до звичайної коробці просто додають етикетку з поздоровленням або квітами. Таким чином, подарунок виглядає ошатно і без додаткової упаковки. Дизайн рясніє квітами і різними стрічками, рожевим і зеленим кольором. Косметичні бренди збирають свої коробки з кращими б'юті-засобами.

косметичні набори до 8 березня

«Жахлива» упаковка на Хелловін

Інтерес до Хелловіну зростає з кожним роком. У США споживачі в середньому витрачають $ 60 на підготовку до цього свята. Нашим покупцям до них ще дуже далеко, але також спостерігається тенденція підвищення попиту на тематичні товари до Хелловіну. Сучасні бренди намагаються перевершити один одного в жахливість упаковки і шукають нові способи залучення уваги споживачів. Тут ключові кольору упаковки - помаранчевий, зелений і чорний. У головній ролі - зомбі, скелети, кажани, відьми, що говорять гарбуза і вампіри.

обмежена серія до Хеллоуїну

Великодні кролики наступають

У всіх країнах Великдень асоціюється з різними атрибутами. Наприклад, в США - це пасхальний кролик, в Україні - паски та яйця, в Німеччині - претзель. Світові бренди готують особливий дизайн упаковки і до цього свята. При розробці дизайну вибирають переважно пастельні зелений, блакитний і жовтий кольори.

великодні варіанти святкової упаковки

Сезонна упаковка

Бренди випускають сезонні упаковки для того, щоб не обмежувати себе одним святом. Це допомагає весь сезон асоціювати з брендом. Сезонні упаковки піднімають попит на товар в певний час і краще продаються. У дизайні переважають тематичні кольору і ілюстрації конкретних ситуацій споживання.

сезонна упаковка печива

Сезонні упаковки печива OREO

Літній випуск обмеженої серії

Літні упаковки переважно зображують відпочинок, літні види спорту, сезонні фрукти і ягоди. Крім того, вони виглядають яскравіше інших. Літній оформлення пляшок користується особливою популярністю серед виробників алкогольних і освіжаючих напоїв.

обмежена серія духів

Carolina Herrera 212 SURF limited edition

літня сезонна упаковка

Літні банки Coca-Cola - summer edition

Випуск сезонної літньої упаковки

Дизайн American Summer от Jay Fletcher

Розробка упаковки з весняним дизайном

Основний привід порадувати себе навесні - це, власне, прихід весни. Дизайн упаковки навесні відрізняється своєю свіжістю і пастельними тонами. Переважають квіткові патерни, принти з птахами і т.п.

лімітована серія випуску

Осінні мотиви в лімітованої серії товарів

Восени вже хочеться чогось теплого і затишного, а ще для багатьох початок осені - час згадати шкільну епоху і привітати коханих вчителів або викладачів. В цей час особливим попитом користуються кава і чай в подарунковій упаковці - класичні подарунки для вчителів. У дизайні переважають дитячі та шкільні мотиви, листя, стиглі плоди. Ключові кольори - жовтий і оранжевий, теплі і затишні. У 2015 році улюблений смак в Америці восени - pumpkin spice.

сезонна обмежена серія

Перш ніж запускати новий дизайн упаковки замовте проведення кабінетних досліджень. Маркетологи компанії KOLORO нададуть всю необхідну інформацію про те, яка сезонна упаковка сподобається вашим покупцям.

Зимове тепло в дизайні упаковки

Зимові упаковки завжди виглядають тепло і затишно - це саме те, чого не вистачає більшості покупців. Компанія Ritter Sport не обмежується новорічними святами і починає продавати Winter Edition в оригінальній зимової упаковці ще в середині осені. У 2015 році це був шоколад з ванільним латте, карамелізований мигдалем і горіховим пряником.

випуск обмеженої серії шоколаду

Косметичні бренди також випускають упаковку, стилізовану під зимовий настрій. Основними кольорами етикеток косметики взимку є червоний і білий.

зимова сезонна упаковка

Подарункова упаковка

Крім сезонної та святкової упаковки також буває подарункова. Вона теж може бути виконана в певному настрої, однак її головною відмінною характеристикою є самостійність - купивши щось в магазині, споживачеві не доведеться окремо витрачати гроші на упаковку. Косметичні бренди зазвичай мають у своєму асортименті кілька різних наборів, упакованих як подарунок по сезону.

подарункова упаковка

Kieghl's - подарункові упаковки

Подарункову упаковку можна оформити для будь-якої категорії товарів. При випуск обмеженої подарункової серії варто враховувати сезонність - наприклад, восени часто купують чай в подарунковій упаковці або презентабельні шоколадки, а взимку - більш дорогі речі, такі як преміальний алкоголь і прикраси.

Докладніше про тенденції в упаковці чаю читайте тут. Також тут ви знайдете аналіз редизайнів світових лідерів чайного ринку - «Tazo», «Celestial Seasonings» і «Twinings USA».

віскі в подарунковій упаковці

Віскі в подарунковій упаковці

обмежена серія годинників

Годинники: лімітована серія Rolex & Karl Lagerfeld

Події

Великою популярністю серед спортивних товарів та алкогольних напоїв користується випуск обмежених серій товарів до тематичних подій.

Випуск обмеженої серії до спортивних подій

На підтримку фанатів спортивних заходів компанії-спонсори випускають продукти в лімітованих серіях. У фанатів і учасників виникає міцна асоціація між брендом і подією. У 2016 році бренд Nike випустили серію обмежених кросівок на підтримку NBA All-Star Game. До світового кубку в Бразилії бренд Head & Shoulders випустили серію тематичних шампунів з зображеннями футболістів.

кросівки обмежена серія

Кросівки: обмежена серія від Nike

обмежена серія шампуню

Дизайн: Charis Tsevis у співпраці з Creable, Los Angeles для Procter & Gamble.

Лімітовані серії для фестивалів

Різні фестивалі і карнавали також можуть бути відмінним приводом підтримати національне свято і випустити лімітовану серію продукту. Саме його будуть намагатися купити під час цього заходу і навіть залишити собі на пам'ять. До карнавалу в Латинській Америці вийшла сезонна упаковка Absolut Karnival Edition з яскравими персонажами для горілки зі смаком маракуйя.

святковий дизайн

Дизайн етикетки на горілку: Absolut спільно з Rafael Grampá

До Каннському кінофестивалю бренд пива Stella Artois випустили лінійку пива з історією в чотирьох дублях банках.

дизайн обмеженої серії пива

Дизайн упаковки: BBDO Ukraine

Країни і міста

Ринки різних країн світ відрізняються своїми особливостями і перевагами споживачів. Випуск обмеженої серії для підтримки жителів цієї країни або міста - відмінний маркетинговий хід, який істотно стимулює продажі. Absolut Vodka випустили серію локальних етикеток для світових столиць. Етикетки відображають культуру міста і задовольняють інтереси різних демографічних груп.

виробництво подарункової упаковки для горілки

Limited Edition - обмежений смак

Бренд батончиків Snickers весь час випускають якісь нові смаки. Для залучення уваги вони доповнюють упаковку жовтою смугою з написами limited edition, що привертає увагу споживачів. Лімітовані упаковки виглядають трохи мінімалістичний, ніж звична обгортка батончика. Також ця компанія часто проводить тестування продукції на нових ринках. На ринку снеків України періодично з'являються новинки від Snickers - з мигдалем, насінням соняшнику, більше карамелі та ін.

лімітована серія Snickers

Не чекайте, поки свята зваляться вам на голову - створюйте сезонну упаковку заздалегідь і радуйте споживачів вчасно! Компанія KOLORO завжди на зв'язку з вами, щоб допомогти в створенні унікального дизайну упаковки.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Инна Дитяшова

Копирайтер

28 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !