Аналіз дизайну упаковки морозива

Аналіз дизайну упаковки морозива

Категория: Дизайн

25 / 06 / 2014

10001 просмотров

24 3.875 5

Літо, сонце, спека - морозиво! Зовсім недавно було проведено дослідження споживчих переваг на ринку морозива в Україні. Дослідження було настільки цікавим, що захотілось продовження, а тому сьогодні знайомимо Вас з аналізом дизайну упаковки морозива.

Дизайн морозива, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозива

Українські виробники намагаються залучити все більше і більше споживачів, розширюючи свій асортимент продукції, випускаючи не тільки морозиво нового смаку, але і морозиво принципово нового формату (про це читайте нижче). Відмінним привідом купити нове морозиво є яскрава і незвичайна упаковка.

Редизайн і репозиціонування компанії Ласка


По дорозі на роботу помітила яскравий і незвичайний білборд. Перший момент, на який я відразу звернула увагу - це поєднання блакитного і жовтого кольору (думаю, що в зв'язку з останніми подіями в Україні, пояснювати чому немає сенсу). Другий момент, що привернув мою увагу - це зображення великої кулі морозива у вигляді планети земля. Подивившись на такий рекламний плакат відразу ж захотілося знайти, купити і спробувати таке морозиво.

Проїжджаючи повз білборда я встигла помітити, що реклама ця належить кіровоградській компанії «Ласка», яка займається виробництвом морозива. Як Ви думаєте, що я зробила в першу чергу як тільки прийшла на роботу (звичайно ж після чашки ранкової кави)? Так, я відразу ж почала шукати компанію «Ласка» та її чудо-морозиво. Фірма «Ласка» не є лідером на ринку, але займає непогані позиції на українському ринку (докладніше читайте тут).

На превеликий моє розчарування такого морозива не випускають (ще б пак!), Проте для себе я знайшла безліч інших плюсів. По-перше, компанія «Ласка» повністю змінила імідж, позиціонування і дизайн, а по-друге, морозиво ТМ «Ласка», яке я побачила на сайті, захопило мене настільки, що я не помітила, як біжить час.

Зараз морозиво торгової марки «Laska» позиціонується як морозиво з усього світу - виробники зв'язали смак і вигляд кожного морозива з конкретною країною та її родзинкою. Примітно також те, що навіть класичний пломбір і морозиво в стаканчику виробники також представили в незвичному образі. Отже, дивіться самі (до збірки увійшло тільки найяскравіше і незвичайне морозиво, решту асортименту Ви можете подивитися на сайті компанії - https://laska.ua/).

Морозиво у вигляді грошей - тепер ви можете сміливо говорити, що їли долари і євро:

Дизайн упаковки морозива, Дизайн упаковки морозива, репозіціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозиваУпаковка мороженного, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозива

Для любителів фруктів:

морозиво упаковка, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозиваДизайн этикетки мороженного, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозива

Морозиво незвичайного формату:

рестайлінг упаковки, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозиваДизайн морозива на заказ, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозива

Класичне морозиво з незвичайного боку:

Морозиво оригінальна упаковка, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозиваТоргові марки морозива, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозива

Як ви встигли помітити, в дизайні упаковки морозива використовуються яскраві, насичені кольори, які задають настрій і пробуджують бажання взяти упаковку в руки. На самій упаковці центральним елементом виступає назва морозива (при чому країни, з яким співвідносять те чи інше морозиво також вказуються, але на них акцент не робиться) і візуалізація самого морозива. Красиві і реалістичні зображення морозива пробуджують апетит, дивишся на них і хочеться з'їсти.

Морозиво ТМ «Рудь»


Ви помічали яку торгову марку морозива купуєте найчастіше? Я ось при виборі морозива в магазині звернула увагу, що більшість видів мого улюбленого морозива - це морозиво торгової марки компанії «Рудь». Житомирська компанія «Рудь» - це однозначний лідер на вітчизняному ринку.

Асортимент морозива налічує сотні різних видів, і умовно їх можна поділити на:

  • вафельні стаканчики;
  • ріжки;
  • в вафельної трубочки;
  • ескімо;
  • брикети;
  • фруктовий лід;
  • вагове;
  • відра, десерти.

Дизайн упаковок морозива досить різноманітний, немає загальної родзинки або примітною особливості. Колірна гамма також досить різноманітна - від ніжних пастельних тонів до контрастних і яскравих.

Етикетка на морозиво, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозиваЕтикетки для морозива, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозива

Саме пам'ятне морозиво, яке споживачі більше пам'ятають по етикетці, ніж за назвою - це «100% морозиво» - упаковка червоно-синього кольору, на якій навіть не намальовано саме морозиво.

Радянське морозиво упаковка, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозива

В принципі для компанії «Рудь» характерним є відсутність на етикетці зображення самого морозива. Це свідчить про те, що морозиво даної торгової марки користується достатньою популярністю, але в той же час це є суттєвим недоліком, особливо для новинок (наприклад, морозиво «Леопард»).

Етикетка на ескімо, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозиваДитячий дизайн упаковки морозива, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозива

Оригінальна упаковка для морозива, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозива

У 2014 році компанія «Рудь» випустила багато новинок, серед яких хотілося б виділити морозиво «Три шоколаду» і «Смайлик», які виконані в абсолютно новому стилі та за новою технологією.

Дизайн упаковки та етикетки, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозивастворення упаковки, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозива

Морозиво «Ласунка»


На другому місці по виробництву морозива знаходиться дніпропетровська компанія «Ласунка». Ласунка також пропонує широкий вибір своєї продукції і постійно оновлює свій асортимент. У 2014 р було запущено новинки морозива під торговельними марками «Маша і Ведмідь» і «Малюк-Ам».

Ексклюзивна упаковка морозива, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозиваМорозиво дитяча упаковка, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозива

Дизайн упаковки морозива «Ласунка» залишається однаковим вже протягом декількох років, а тому вже добре запам'ятався у свідомості споживачів. На відміну від компанії «Рудь», кожна упаковка «Ласунка» має зображення самого продукту - будь то ескімо, вафельний стаканчик або вагове морозиво. При цьому назва морозива написано дуже крупно і виступає центральним елементом на упаковці.

Упаковка розробка дизайну, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозива

види морозива, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозива

Зображення морозива завжди великі і барвисті, і іноді навіть більше, ніж сама назва морозива (наприклад, «Стоп-Наркотик» і «Гвинт»).

Нова упаковка для морозива, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозива

Упаковка на замовлення, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозива

Дизайн морозива ТМ «Лімо»


Львівський холодокомбінат випускає на вітчизняний ринок морозиво під ТМ «Лімо». Вивчивши дизайн упаковок морозива «Лімо», можна виділити кілька основних напрямків:

  • практично всі упаковки мають зображення самого морозива, що дозволяє споживачам краще орієнтуватися в продукції;

Торгові марки морозива Україна, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозива

  • дуже часто як основний колір використовується білий, в поєднанні з іншими контрастними кольорами - синій, червоний, зелений;

Дизайн морозива, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозива

  • яскравий і навіть трохи дитячий дизайн упаковки морозива двох смаків в вафельних стаканчиках;

Морозиво в гнучкому пакуванні, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозиваГнучка упаковка, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозива

  • деякі упаковки морозива - з великою кількістю різних елементів або надто яскраві, але судити не мені.

Креативна упаковка на замовлення, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозиваМорозиво фірмовий стиль, Дизайн упаковки морозива, репозиціонування, редизайн упаковки, дизайн морозива, дитячий дизайн морозива


В процесі написання даної статті мною було з'їдено 5 пачок морозива різних торгових марок, а ті, хто встиг подивитися статтю і добірку ілюстрацій до неї, також побігли купувати морозиво. А Вам уже хочеться морозиво ?;)

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

24 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !