5 основних трендів бренд-дизайну у 2015 році

5 основних трендів бренд-дизайну у 2015 році

Категория: Дизайн

20 / 03 / 2015

9609 просмотров

10 4.2 5

Бренд-дизайн, бренд дизайн, дизайн упаковкиБренд дизайн, і зокрема дизайн упаковки не стоїть на місці, а постійно розширює свої кордони і розвивається. З'являються нові матеріали і найнесподіваніші стилі оформлення упаковки.

Більшість виробників сьогодні проводять комплексний ребрендінг своїх торгових марок, для того щоб йти в ногу з тенденціями ринку, не втратити актуальність і залучати нові сегменти споживачів.

Упаковка була і залишається ключовим елементом в процесі створення і просування бренду, побудови системи комунікації зі споживачем, саме тому вона завжди повинна бути актуальною.

Якщо ви плануєте оновити дизайн упаковки вашого бренду, для вас буде корисним огляд останніх популярних тенденцій бренд-дизайну 2015 року.

Етикетки та логотипи, намальовані вручну

Основне завдання кожного бренду побудувати систему комунікації зі споживачем, чим більш невимушеною та природною буде дана комунікація, тим більше споживачів завоює ваш бренд. Зрозумілому бренду довіряють набагато більше. Домогтися цього ефекту дозволяють намальовані від руки етикетки або рукописні логотипи. Крім того, такий стиль оформлення, намальований від руки, підкреслює індивідуальність продукту, його авторський унікальний образ, персоніфікує упаковку. .

Недбалість і недосконалість рукописного стилю в типографії надає продукту і його упаковці особливий шарм і чарівність, розкриває ексцентричний характер бренду.

Дизайн упаковки в даному стилі робить продукт більш чесним і якісним, надає відтінок «епохи ремісників», коли всі продукти виготовлялися «на совість» з натуральних інгредієнтів.

Мед з приватної пасіки «Нектаркін»

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

бренд дизайн, дизайн упаковки Етикетки намальовані від руки, бренд дизайн, дизайн упаковки

Дизайн чайних пакетиків британського супермаркету Morrisons і йогуртів Nutty Bunny

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Упаковка чаю, бренд дизайн, дизайн упаковки Упаковка для йогурту, бренд дизайн, дизайн упаковки

Фірмовий стиль барбекю-ресторанчика «Santa Cruz»

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Фірмовий стиль, бренд дизайн, дизайн упаковки Дизайн пляшки, бренд дизайн, дизайн упаковки

Гіперфункціональні форми

За функціональним призначенням усі упаковки діляться на: упаковку для захисту товару, для дому та тару для транспортування товару від магазину до будинку покупця. Однією з останніх тенденцій в дизайні упаковки стало створення тари, яка могла б бути корисною в будинку покупця, тобто багатофункціональної упаковки.

Багато дизайнерів сьогодні працюють над тим, щоб дати упаковці «друге життя», а споживачеві подарувати додаткову цінність. Подібного роду інновації дозволяють залучити велику кількість нових покупців і підвищити лояльність в цілому. Традиційна упаковка поступово відходить на другий план.

Винна упаковка «Evangelo»

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Упаковка для вина, бренд дизайн, дизайн упаковки Винна упаковка, бренд дизайн, дизайн упаковки

Упаковка італійських спагеті Servings

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Дизайн спагетті, бренд дизайн, дизайн упаковки Упаковки спагетті, бренд дизайн, дизайн упаковки

Функціональна упаковка угорського ресторану Trafiq для їжі «на винос»

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Упаковка дизайн, бренд дизайн, дизайн упаковки Функциональная упаковка, бренд дизайн, дизайн упаковки

Виділення смакового розмаїття засобами дизайну

Змінюючи конфігурацію або колірне рішення упаковки можна легко поміняти образ і змінити сприйняття товару споживачем, це може позначитися не тільки на оцінці якості продукту і його ціни, а й на рівні продажів в цілому. Як тоді чинити торговим маркам із широким асортиментом товарів, з різними присмаками і ароматами?

Диференціювати товари однієї торгової марки сьогодні стало популярним за допомогою різних дизайнерських рішень, наприклад можна створити єдиний візуальний образ, але поекспериментувати з квітами або ж навпаки зберегти незмінною колірну гамму, змінюючи при цьому графічний супровід.

Упаковка для лінійки солодощів

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Дизайн солодощів, бренд дизайн, дизайн упаковки Упаковка для солодощів, бренд дизайн, дизайн упаковки

У наведених вище прикладах створений єдиний образ для торгової марки, проте за допомогою різних колірних комбінацій і графічних елементів була досягнута диференціація товарів за смаковими властивостями. Унікальність кожної окремої асортиментної позиції отримає ще більшу підтримку в 2015 році в дизайні упаковки.

Застосування крафт-паперу

Традиційно крафт-папір використовували для пакування поштових відправлень, однак останнім часом все більше число брендів застосовують даний матеріал при розробці упаковки для своєї продукції. Крафт-папір - дуже міцний матеріал і еластичний, оптимальний за своїми властивостями для пакування різних продуктів харчування.

Крім того, екологічність і легкість переробки Краф-паперу заслужили визнання і довіру споживачів. Так виробники продуктів харчування підкреслюють свою свідомість і соціальну відповідальність. Властивості крафт-паперу дозволяють зберігати смакові властивості та свіжість продуктів харчування на тривалий час.

Дизайн упаковки з використанням крафт-паперу

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Дизайн упаковки крафт-папір, бренд дизайн, дизайн упаковки Упаковка з крафт-паперу, бренд дизайн, дизайн упаковки

Digital-орієнтація

Все більше число виробників намагаються простимулювати взаємодію торгової марки і аудиторії, а також залучити своїх покупців в соціальні медіа. Сьогодні можна знайти безліч видів упаковки з використанням QR-кодів або хештегів компанії. Ще однією новою дизайнерською фішкою стало розміщення на упаковці спеціальних технологічних карт, що дозволяють покупцеві отримати доступ до унікального контенту.

Нова упаковка McDonald's, з використанням QR-коду

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

QR-код на упаковці, бренд дизайн, дизайн упаковки Дизайн упаковки QR-код, бренд дизайн, дизайн упаковки

Жорсткі ринкові умови і високі запити споживачів змушують вітчизняних виробників постійно підтримувати актуальність бренду і оновлювати його дизайн упаковки, в середньому раз в 5-6 років, проте редизайн, як правило, вимагає глобальних змін. Якщо вам потрібна допомога у професійній розробці дизайну нової упаковки, компанія KOLORO завжди рада допомогти вам!

Поділіться своїми прогнозами і актуальними тенденціями в бренд-дизайні 2015 року в коментарях.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

10 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !