Бренд дизайн, і зокрема дизайн упаковки не стоїть на місці, а постійно розширює свої кордони і розвивається. З'являються нові матеріали і найнесподіваніші стилі оформлення упаковки.
Більшість виробників сьогодні проводять комплексний ребрендінг своїх торгових марок, для того щоб йти в ногу з тенденціями ринку, не втратити актуальність і залучати нові сегменти споживачів.
Упаковка була і залишається ключовим елементом в процесі створення і просування бренду, побудови системи комунікації зі споживачем, саме тому вона завжди повинна бути актуальною.
Якщо ви плануєте оновити дизайн упаковки вашого бренду, для вас буде корисним огляд останніх популярних тенденцій бренд-дизайну 2015 року.
Етикетки та логотипи, намальовані вручну
Основне завдання кожного бренду побудувати систему комунікації зі споживачем, чим більш невимушеною та природною буде дана комунікація, тим більше споживачів завоює ваш бренд. Зрозумілому бренду довіряють набагато більше. Домогтися цього ефекту дозволяють намальовані від руки етикетки або рукописні логотипи. Крім того, такий стиль оформлення, намальований від руки, підкреслює індивідуальність продукту, його авторський унікальний образ, персоніфікує упаковку. .
Недбалість і недосконалість рукописного стилю в типографії надає продукту і його упаковці особливий шарм і чарівність, розкриває ексцентричний характер бренду.
Дизайн упаковки в даному стилі робить продукт більш чесним і якісним, надає відтінок «епохи ремісників», коли всі продукти виготовлялися «на совість» з натуральних інгредієнтів.
Мед з приватної пасіки «Нектаркін»
\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t
![]() |
![]() |
Дизайн чайних пакетиків британського супермаркету Morrisons і йогуртів Nutty Bunny
\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t
![]() |
![]() |
Фірмовий стиль барбекю-ресторанчика «Santa Cruz»
\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t
![]() |
Гіперфункціональні форми
За функціональним призначенням усі упаковки діляться на: упаковку для захисту товару, для дому та тару для транспортування товару від магазину до будинку покупця. Однією з останніх тенденцій в дизайні упаковки стало створення тари, яка могла б бути корисною в будинку покупця, тобто багатофункціональної упаковки.
Багато дизайнерів сьогодні працюють над тим, щоб дати упаковці «друге життя», а споживачеві подарувати додаткову цінність. Подібного роду інновації дозволяють залучити велику кількість нових покупців і підвищити лояльність в цілому. Традиційна упаковка поступово відходить на другий план.
Винна упаковка «Evangelo»
\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t
![]() |
![]() |
Упаковка італійських спагеті Servings
\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t
![]() |
![]() |
Функціональна упаковка угорського ресторану Trafiq для їжі «на винос»
\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t
![]() |
![]() |
Виділення смакового розмаїття засобами дизайну
Змінюючи конфігурацію або колірне рішення упаковки можна легко поміняти образ і змінити сприйняття товару споживачем, це може позначитися не тільки на оцінці якості продукту і його ціни, а й на рівні продажів в цілому. Як тоді чинити торговим маркам із широким асортиментом товарів, з різними присмаками і ароматами?
Диференціювати товари однієї торгової марки сьогодні стало популярним за допомогою різних дизайнерських рішень, наприклад можна створити єдиний візуальний образ, але поекспериментувати з квітами або ж навпаки зберегти незмінною колірну гамму, змінюючи при цьому графічний супровід.
Упаковка для лінійки солодощів
\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t
![]() |
![]() |
У наведених вище прикладах створений єдиний образ для торгової марки, проте за допомогою різних колірних комбінацій і графічних елементів була досягнута диференціація товарів за смаковими властивостями. Унікальність кожної окремої асортиментної позиції отримає ще більшу підтримку в 2015 році в дизайні упаковки.
Застосування крафт-паперу
Традиційно крафт-папір використовували для пакування поштових відправлень, однак останнім часом все більше число брендів застосовують даний матеріал при розробці упаковки для своєї продукції. Крафт-папір - дуже міцний матеріал і еластичний, оптимальний за своїми властивостями для пакування різних продуктів харчування.
Крім того, екологічність і легкість переробки Краф-паперу заслужили визнання і довіру споживачів. Так виробники продуктів харчування підкреслюють свою свідомість і соціальну відповідальність. Властивості крафт-паперу дозволяють зберігати смакові властивості та свіжість продуктів харчування на тривалий час.
Дизайн упаковки з використанням крафт-паперу
\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t
![]() |
![]() |
Digital-орієнтація
Все більше число виробників намагаються простимулювати взаємодію торгової марки і аудиторії, а також залучити своїх покупців в соціальні медіа. Сьогодні можна знайти безліч видів упаковки з використанням QR-кодів або хештегів компанії. Ще однією новою дизайнерською фішкою стало розміщення на упаковці спеціальних технологічних карт, що дозволяють покупцеві отримати доступ до унікального контенту.
Нова упаковка McDonald's, з використанням QR-коду
\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t
![]() |
![]() |
Жорсткі ринкові умови і високі запити споживачів змушують вітчизняних виробників постійно підтримувати актуальність бренду і оновлювати його дизайн упаковки, в середньому раз в 5-6 років, проте редизайн, як правило, вимагає глобальних змін. Якщо вам потрібна допомога у професійній розробці дизайну нової упаковки, компанія KOLORO завжди рада допомогти вам!
Поділіться своїми прогнозами і актуальними тенденціями в бренд-дизайні 2015 року в коментарях.