30 кращих логотипів в історії

30 кращих логотипів в історії

Категория: Дизайн

03 / 05 / 2017

146355 просмотров

1954 4.1443193449335 5

Що таке логотип?

Логотип - графічне зображення торгової марки. Він створюється для легкої впізнаваності бренду компанії серед споживачів.
Логотип повинен бути унікальним і якісним, привертати увагу покупця. Логотипи були створені для того, щоб розрізняти товари виробників з однієї галузі.

Компанія KOLORO займається розробкою єдиних в своєму роді логотипів.

Існує кілька типів логотипів:

  1. Логотип «Буква» - використовується одна або кілька букв.
  2. Логотип «Символ» - зображується у вигляді графічних або буквених символів.
  3. Логотип «Емблема» - графічний елемент зображення і тексту.
  4. Логотип «Логослово» - складається тільки з букв.
  5. Логотип «Абстрактний знак» - створює візуальну форму концепції компанії за допомогою символу.

Перший логотип в світі

Першим логотипом в світі було зображення собаки, яка слухає грамофон. Собаку звали Ніппер.
Один з братів сім'ї Барро побачив як пес любить слухати фонограф Едісона-Белла і вирішив зберегти цей момент, намалювавши малюнок «Собака слухає фонограф».

У 1900 році брат Марка Барро, Френсіс, відніс малюнок Ніппер в компанію по виробництву дискових грамофонів. Власникам компанії малюнок дуже сподобалася і вони вирішили випускати свій товар з цим зображенням. Але початковий варіант малюнка на якому був зображений барабанний грамофон, був замінений на дисковий. Малюнок став першою торговою маркою компаній: «HMV music stores», RCA, «Victor and HMV records». Компанія також стала випускати платівки з малюнком Ніппер.
Зараз логотип використовує музичний канал магазину HWV.

Перший логотип в світі

Еволюція логотипів світових брендів

Логотипи світових брендів не завжди виглядали стильно і лаконічно. Деякі компанії, навіть будучи популярними серед споживачів, перемалювали свої логотипи. Головні причини:

  • ребрендінг;
  • зміна напрямку діяльності;
  • проходження новим тенденціям.

Давайте, розглянемо кілька прикладів еволюції логотипів компаній.

  • Світова корпорація Apple

Першим логотипом компанії була гравюра з Ісааком Ньютоном під яблонькой, яку обвивала велика стрічка з підписом «Apple Computer Co» (1976-1977 рр). Дизайнером цього лого був один із засновників компанії Рональд Уейн. Після відходу Рональда лого було змінено.

Друге лого Apple зробив дизайнер Роб Янов. Від старого лого компанії нічого не залишилося, крім, мабуть, ідеї з падаючим на голову Ньютона фруктом. Новий фірмовий знак Apple - райдужне надкушене яблуко (1977-1998 рр).

Те лого, яке ми бачимо зараз на продукції Apple, було змінено в 2007 році. «Яблуко» стало з металевим з відблисками, а форма залишилася колишньою.

Світова корпорація Apple

  • Samsung

Samsung в перекладі з корейської означає «три зірки». Компанія створена в Південній Кореї. У перших трьох логотипах, використовували зірки і назва Samsung.

У 1993 компанія свого 55 річчя вирішила створити нове лого. Воно існує до сьогоднішнього дня. Це блакитний еліпс в центрі якого білими стилізованими буквами написано «SAMSUNG».

Samsung

  • Батончики Twix

Перші батончики виробляли в 1967 році в Британії. Вони називалися Raider. Але через кілька років, в 1979-му році, назва була змінена. Raider став Twix. Після зміни назви, продукцію почали експортувати в США.

Назва Twix складено з двох слів, «подвійний» і «бісквіт». Батончики Twix, дуже популярні в усьому світі. В Ірландії їх до сих пір продають під першою назвою Raider.

Батончики Twix

  • Coca-Cola

Coca-Cola має найбільш впізнаваний фірмовий стиль логотипу, якому вже понад 117 років. Компанія була створена в 1886 році, а лого в 1893 році. Логотип компанії написано каліграфічним шрифтом «Спенсер». Його створив Френк Робінсон - бухгалтер і один власника компанії.

На початку 1980-х років, у зв'язку з конкуренцією з боку продукції Pepsi, було прийнято рішення змінити лого компанії на New Coke. Зробивши цей маркетинговий хід, компанія почала втрачати продажу. Споживачам не подобалося нову назву напою. Через деякий час, напою повернули колишню назву Coca-Cola, тим самим компанія поліпшила свої продажі.

Coca-Cola

  • Pepsi

У 1903 році була створена торгова марка Pepsi-Cola. Погодьтеся, перше лого компанії не дуже то і симпатичне. Можна сказати - провальне.
Щоб з вашим брендом цього не сталося, вам потрібно звернеться до команди професіоналів компанії KOLORO, яка допоможе зробити логотип ідеальним.

Після великої депресії 30-х років Pepsi-Cola змогла довести компанії Coca-Cola, що вона може з нею конкурувати на одному рівні.

У 1962 році, компанія змінила свій логотип на триколірний м'ячик, а також прибрала приставку Cola. Тепер вона називається тільки Pepsi. Тим не менш, лого компанії змінюється дуже часто. З чим це пов'язано - невідомо.

Pepsi

  • McDonald’s

У 1940 році була створена компанія McDonald's. Перший логотип компанії - зображення кухаря Speedee. Пізніше лого Speedee перемалювали. У 60-х роках, Джим Шпіндлер змінив лого компанії на те, яке ми знаємо зараз. І це буква M.

McDonald’s

Логотипи фешн індустрії (знаменитих модних брендів)

Практично кожен з нас може дізнатися і назвати монограми брендів. Для модних будинків логотип має дуже важливе значення, тому що велика частина модних будинків названа в честь дизайнерів-засновників.

  • Louis Vuitton

Модний будинок був створений в 1854 році. Фірмовий логотип компанії - монограми LV. Колір монограм і полотна міг змінюватися, але сам логотип цього бренду не змінювався до цього дня, хіба що трохи спрощений в 2000-х роках.
Одяг бренду виготовляються з дуже якісних матеріалів і тому продукція коштує дорого.

Товари бренду Louis Vuitton копіюють найбільше. Але розпізнати фейк дуже легко - в оригіналі лого бренду завжди розташоване симетрично.

Дизайн логотипу бренду Louis Vuitton

  • Chanel

Вперше логотип Chanel з'явився 1921 році. Його зобразили на флаконі парфуму Chanel № 5. Логотип компанії - це подвійна буква С. Вона нагадує дві обручки, які не зімкнуті воєдино. Буква С - це ініціали Коко Шанель (Coco Chanel).

logochanel

  • Fendi

Логотип Fendi был создан в 1972 году, новым дизайнером компании, Карлом Лагерфельдом. Логотип бренда — это большие буквы F, которые зеркально отображаются.

logofendi

  • Versace

Логотип будинку Versace - дуже екстравагантний і неординарний. Він був розроблений в 1978 році Джанні Версаче. Логотип являє собою голову представниці давньогрецької міфології - Медузи Горгони. Дизайнер пояснив чому він вибрав цього персонажа: «Це синтез краси і простоти, який здатний загіпнотизувати будь-якого, як і одяг, що випускається брендом».

logoversace

  • Givenchy

У 1952 році бренд Givenchy починає виробляти одяг високої якості, а також лінію ювелірних прикрас і парфумерії. Логотип бренду дуже простий і лаконічний. Чотириразова буква G розміщена в квадраті. Вона схожа на прикраси кельтів.

logogivenchy

Логотипи автомобільних марок

«Крилаті» автомобілі:

Bentley - британський автомобіль класу «люкс». Характеристику автомобіля можна описати всього в двох словах - аристократична розкіш. Логотип автомобіля - укладена в крила буква «B». Емблема вказує на міць, швидкість, елегантність лімузинів Bentley.

logobentley

Aston Martin - логотип автомобіля був створений в 1927 році. Це орлині крила, які обрамляють напис Aston Martin. Власники компанії порівняли свій автомобіль з орлом. Тому що орел - швидка, спритна і хижий птах.

logoastonmartin

Chrysler - першим логотипом американських автомобілів була п'ятикутна зірка створена в 1923 році. Після приєднання компанії до німецького концерну Daimler AG в 1998 році лого змінили на «розкриті крила». Вони демонструють віртуозність і унікальність автомобілів Chrysler.

logochrysler

Автомобілі з логотипом тварин

Jaguar - емблемою якого спочатку було SS - Swallow Sidecar. З англійської «swallow» означає «ластівка». Після другої світової війни, у більшості європейців виникли негативні асоціації з емблемою SS (асоціація з фашистами), тому власники компанії вирішили змінити назву марки. Swallow Sidecar замінили на Jaguar. Погодьтеся, cила, витонченість і грація, дуже підходять до сучасних автомобілів марки Jaguar.

logojaguar

Lamborghini - спочатку італійська компанія займалася виробництвом тракторів. Тому бик став емблемою компанії. Ця тварина дуже витривало і сильно. Зараз, автомобілі марки Lamborghini - потужні, дорогі суперкари, і емблема золотого бика їм дуже підходить.

logolamborghini

Ferrari - автомобільний логотип цього бренду знаком всім. Його головні атрибути - це гарцюючий чорний жеребець на жовто-золотистому тлі з намальованим італійським прапором у верхній частині логотипу.

Спочатку емблема Ferrari була на літаку льотчика Франческо Баракка, за часів Першої світової війни. Енцо Феррарі, попросив у Франческо віддати йому цей логотип. Льотчик погодився і віддав право Енцо на використання лого.

logoferrari

Кращі логотипи музичної індустрії

Virgin - британський звукозаписний лейбл. Створено в 1972 році Річардом Бренсоном і Саймоном Дрейпером. Назва лейбла дуже цікаве. Virgin в перекладі з англійської означає «незаймана».

Створив логотип Virgin Records (перша компанія), англійський ілюстратор Роджер Дін.

Через кілька років, бренд Virgin став дуже популярним серед англійських виконавців. Після підписання контракту Virgin з панк-рок-групою Sex Pistols, Бренсон вирішив, що їх компанії не вистачає зухвалості. Тому, було прийнято рішення змінити лого компанії.

Легенда свідчить, що один з художників намалював нове лого, яке ми знаємо зараз, на серветці. Бренсону воно дуже сподобалося. Нове лого Річард асоціював з своєю компанією. «Простота, світовідчуття і енергія - це про нас», - говорив Бренсон.

logovirgin

logosony



Sony Music Entertainment - створена в 1988 році і належить компанії Sony. Входить в «Велику четвірку» звукозаписних компаній в світі. Sony Music охоплює практично весь шоу-бізнес.

Перше лого компанії - різнокольорові, маленькі трикутники в середині яких були літери SMV. Логотип компанії дуже часто змінювалося. У 2009 році компанія Sony Music вирішила зробити логотип зовсім іншим. Нове лого виглядає так: на білому тлі простий ефект червоної кисті і з'являється текст «SONY MUSIC» у відповідному шрифті Sony.

logoacdc



AC/DC - знаменита у всьому світі рок-група. Більшість людей може і не знати творчість групи, але лого AC / DC дізнається кожен.

Створити логотип рок-групі допоміг креативний директор Боб Дефріном. Шрифт був обраний з Біблії Гутенберга - це перша в історії друкована книга.

Намір Уерта полягало в тому, щоб створити емблему відповідно до біблійними образами пісні AC / DC «Let There Be Rock». Звичайно, блискавка і криваво-червоне забарвлення припускають присутність менш ангельських впливів.





 

logo






The Rolling Stones
- знаменита британська рок-група. Зробити логотип групі допоміг дизайнер Джон Паше. За свою роботу він отримав 50 фунтів. Дизайнер надихнувся виразними губами і мовою Міка Джаггера. Також він був натхненний індуїстської богинею Калі.



 

logoqueen


 



Queen - британська рок-група середини 1970-х років. Вона заполонила серця багатьох слухачів. Лого створив соліст групи Фредді Меркьюрі. Він зобразив букву Q (назва групи), яку оточують знаки зодіаків музикантів групи.

Тренди в дизайні логотипів 2017

Тренди в дизайні меняміняються майже кожен сезон. Це стосується не тільки одягу, макіяжу і стилю, але і тенденцій в графічному дизайні логотипів.
Тренди логотипів 2017 року

Мінімалізм

Багато компаній вдаються до цього стилю, адже мінімалізм - це простота і лаконічність. У мінімалізмі використовують дуже мало кольорових гам. Все повинно бути просто і виконано в одному стилі, без зайвих доповнень.

Наприклад, всім відоме додаток Instagram використовувало цей стиль.

Першим логотипом компанії було чорно-біле зображення фотоапарата Polaroid OneStep. У травні 2016 року компанія вирішила зробити ребрендінг НЕ

Градієнт квітів

Створити логотип з градієнтом кольорів - дуже хороший хід для багатьох компаній, тому що цей тренд ще довго буде на піку популярності. Яскравий приклад - міжнародна платіжна система MasterCard. Дизайнери компанії спростили дизайн і використовували заливку геометричних фігур логотипу.

logo

Чорно-білий тренд

Чорно-білий дизайн в тренді буде завжди. Лаконічність і простота двох кольорів - це завжди безпрограшний варіант.

Найкращий приклад - всесвітньо відомий бренд Nike.

Створити логотип для бренду допомогла Каролін Дєвідсон. На логотипі зображено абстрактне крило богині Ніки.

logonike

Геометричні фігури

Щоб створити унікальний але в той же час простий логотип дизайнери використовують геометричні фігури, які дуже легко сприймати і запам'ятовувати.

Приклад - логотип YouTube — сервісу, що надає послуги хостингу відеоматеріалів. Логотип бренду - «бульбашка» в середині якого знаходиться значок «play».

logo

Леттерінг

Досить простий стиль. Букви підбираються спеціально під конкретну назву або текст і використовується тільки один раз.

До леттерінгу можна віднести логотип компанії Google. Перше лого компанії було створено в графічному редакторі співзасновником Сергієм Бріном. Дизайнером нового стилю логотипу Google, стала Рут Кедар. Саме вона придумала дизайн логотипу, який ми знаємо зараз.

logo

Намальований від руки


Намальовані від руки логотипи виглядають зрозуміло і «по-народному». Дуже багато всесвітньо відомих компаній використовують цей стиль.

«Johnson & Johnson» - хороший приклад нового тренда 2017 року. Логотип компанії дуже простий - це червоний текст на білому тлі, написаний від руки.


logo

Веб анімовані логотипи

Веб анімовані логотипи - тренд 2017 року. Вони виглядають дуже яскраво, неординарно, За допомогою Gif логотипів можна привернути увагу споживачів.

Компанія Disney вже давно використовує цей тренд. Ще в 1985 році Тінкер Белл почав пролітати над замком сплячої красуні.

logo

Компанія KOLORO розробить для вас унікальний дизайн вашого логотипу, адже наші фахівці завжди в темі нових тенденцій світового дизайну.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Людмила Шуба

Маркетолог

1954 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !