10 правил ефективного логотипу для торгівельної мережі

10 правил ефективного логотипу для торгівельної мережі

Категория: Дизайн

23 / 04 / 2015

13482 просмотров

75 4.0933333333333 5

Логотип магазину, Логотип магазину, створення логотипу магазину, дизайн логотипу магазину, розробка логотипу, створити логотип, фірмовий стиль мережі магазинівЖорстка конкуренція і велике число брендів роздрібної торгівлі висувають на перший план такі критерії вибору торгової точки споживачем, як дизайн магазина і фірмовий стиль торгової мережі.

Асортимент продукції, ціни на товари і розташування торгової точки вже давно грають другорядну роль.

Фірмовий стиль магазину - це його конкурентна перевага, головна відмінність від конкурентів, критерій впізнаваності, індивідуальність.

Логотип магазину - одна з головних складових фірмового стилю. Сьогодні логотип - це не просто маленький значок, це ефективний спосіб просування бренду.


Що таке логотип?

Розробка логотипу, Логотип магазину, створення логотипу магазину, дизайн логотипу магазину, розробка логотипу, створити логотип, фірмовий стиль мережі магазинівЛоготип бренду - це засіб реалізації головної ідеї бренду, його образу і цінностей в графічній формі, за допомогою засобів дизайну.

Логотип - головний елемент фірмового стилю магазину, інструмент залучення уваги цільової аудиторії та партнерів, ідентифікатор бренду серед конкурентів.

Логотип магазину - це цікава і емоційна історія про вашу компанію або бренд, грамотний логотип з першого погляду дає зрозуміти, чим займається компанії, яка її місія і головна конкурентна перевага.

Розробка логотипу переслідує головну мету - підвищення рівня запам'ятовування і впізнаваності бренду.

Правильно розроблений логотип перетворює ваш продукт в бренд, стимулює зростання продажів, а також швидкість визнання вашого продукту цільовою аудиторією, сприяє підвищенню рівня впізнаваності та популярності торгової марки.

Види логотипів

Виділяють такі різновиди логотипів:

  1. Лого в формі слова - текстовий логотип, який складається лише з букв. Для такого логотипу важливо підібрати правильний шрифт або комбінацію шрифтів.
  2. Буквений логотип - лого, що складається з однієї або декількох букв.
  3. Логотип у формі знака - сукупність графічних або буквених символів.
  4. Абстрактна форма логотипу - абстрактний символ або знак, що передає суть головної концепції бренду або компанії.
  5. Емблема - складна сукупність текстових і графічних елементів.

Створення логотипу магазину: 10 основних правил

Дизайн логотипу магазину повинен бути:

1. Простим. Кращий логотип - простий логотип, він не тільки легко сприймається свідомістю споживача, але і швидше запам'ятовується, а також не несе в собі двозначності.

Створити логотип, Логотип магазину, створення логотипу магазину, дизайн логотипу магазину, розробка логотипу, створити логотип, фірмовий стиль мережі магазинів


2. Привертаючим увагу. Логотип магазину повинен зацікавити потенційного покупця, привернути його увагу, «зачепити» і викликати ряд позитивних емоцій.

Розробка логотипу бренду, Логотип магазину, створення логотипу магазину, дизайн логотипу магазину, розробка логотипу, створити логотип, фірмовий стиль мережі магазинів


3. Легко читабельним. Досить часто привабливий і яскравий логотип залишається не зрозумілим, через те, що його абсолютно неможливо прочитати. Такий логотип не має цінності, споживач не зможе його запам'ятати.

Логотип торгової мережі, Логотип магазину, створення логотипу магазину, дизайн логотипу магазину, розробка логотипу, створити логотип, фірмовий стиль мережі магазинів


4. Повинен запам'ятовуватися. До таких логотипів будуть ставитися ті, які запам'ятаються споживачеві з першого разу, і вдруге споживач його неодмінно дізнається. Для того щоб створити логотип, який швидко запам'ятовується цільовій аудиторії, важливо ретельно підібрати як графічні, так і текстові складові лого.

Торгова мережа лого, Логотип магазину, створення логотипу магазину, дизайн логотипу магазину, розробка логотипу, створити логотип, фірмовий стиль мережі магазинів


5. Універсальним. Не варто підлаштовувати логотип магазину під супермодні тенденції, які швидко втрачають свою актуальність. Використовуйте ті дизайнерські рішення, які не зажадають оновлення протягом декількох років.

Рітейл бренд логотип, Логотип магазину, створення логотипу магазину, дизайн логотипу магазину, розробка логотипу, створити логотип, фірмовий стиль мережі магазинів


6. Оригінальним. Оригінальність хороша, але в міру, головне не зробити логотип занадто складним, використавши велику кількість елементів або дрібних деталей.

Створення лого компанії, Логотип магазину, створення логотипу магазину, дизайн логотипу магазину, розробка логотипу, створити логотип, фірмовий стиль мережі магазинів


7. Викликаючим правильні асоціації. Логотип повинен сформувати у свідомості аудиторії вірний образ вашої компанії чи бренду, викликати правильний асоціативний ряд.

Мережа супермаркетів лого, Логотип магазину, створення логотипу магазину, дизайн логотипу магазину, розробка логотипу, створити логотип, фірмовий стиль мережі магазинів


8. Функціональним. Краще якщо логотип виконаний у векторному форматі, тоді у вас не виникне проблем з його масштабування, зміною колірної гами, розміщенням на рекламних матеріалах, корпоративної документації, сувенірної продукції та ін.

Лого Apple, Логотип магазину, створення логотипу магазину, дизайн логотипу магазину, розробка логотипу, створити логотип, фірмовий стиль мережі магазинів


9. Унікальним. Логотип не повинен повторювати його існуючі варіанти лого, унікальність та індивідуальність лого значно збільшують його шанси на успіх.

Фірмовий логотип, Логотип магазину, створення логотипу магазину, дизайн логотипу магазину, розробка логотипу, створити логотип, фірмовий стиль мережі магазинів


10. Креативним. Ваш логотип повинен бути ще й цікавим, в ньому повинна бути якась унікальна «родзинка», тоді його точно запам'ятають і оцінять.

Нестандартний лого, Логотип магазину, створення логотипу магазину, дизайн логотипу магазину, розробка логотипу, створити логотип, фірмовий стиль мережі магазинів

Дизайн логотипу магазину: цікава статистика

Аналіз більш ніж 50 найбільш відомих логотипів роздрібних брендів показав що:

  1. Дизайн логотипу магазину, Логотип магазину, створення логотипу магазину, дизайн логотипу магазину, розробка логотипу, створити логотип, фірмовий стиль мережі магазинівУ 94% випадків логотип магазину служить, по-першу чергу, для ідентифікації роздрібної мережі, а не для опису діяльності торгової компанії.
  2. 90% ритейл брендів не включають в свій логотип слоган.
  3. 84% торгових компаній використовують всім відомі та прості шрифти для логотипу.
  4. У логотипі прийнято використовувати лише один колір, не враховуючи чорний і білий кольори - 74%.
  5. Літерні лого (що складаються тільки з букв використовує 74% торгових мереж.
  6. В 72% випадків в якості логотипу використовується абревіатура, скорочення або вигадане ім'я.
  7. 66% логотипів роздрібних мереж мають прямокутну форму.
  8. Лого в одне слово використовує 62% компаній.
  9. 52% логотипів включають в себе не більше 6 букв.
  10. Суцільний фон логотипу застосовує більш 52% ритейл брендів.
  11. Основний колір логотипу - синій і червоний (40%).

Замовити створення логотипу магазину або фірмовий стиль торгової мережі ви можете у брендінгового агентства KOLORO. Ми - професіонали в сфері ритейл-брендінгу!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

75 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !