Запуск обмеженої серії: свято кожен день

Запуск обмеженої серії: свято кожен день

Категория: Брендинг и маркетинг

22 / 06 / 2016

6065 просмотров

17 4.7647058823529 5

Одним з найбільш вдалих прийомів для підвищення продажів товару є випуск обмеженої серії. У попередньому матеріалі були розглянуті особливості дизайну упаковки limited edition. Після створення обгортки і етикетки переходимо безпосередньо до просування. Як рекламувати обмежену серію товарів і домогтися найкращих продажів, а також про приводи та ідеї для сезонних рекламних акцій дізнайтеся в нашій статті.

Створення обмеженої серії: особливості просування

Лімітована версія грає в плюс як новому товару, рекламу для якого створюємо, так і вже існуючому. Спочатку її використовували тільки бренди класу люкс. Випуск лімітованих версій - улюблений прийом виробників годинників, автомобілів, духів. Позиціонування обмеженої серії працює - воно дозволяє клієнту відчути себе особливим. У гонитві за лімітованою версією клієнти шикуються в черги і готові битися за можливість володіти особливим продуктом.

Тиснява на старті продажів колекції Balmain и H&M

Тиснява на старті продажів лімітованої колекції Balmain и H&M

Сьогодні випуск лімітованої серії більше не є прерогативою товарів класу люкс. Продукти харчування, алкоголь, одяг і косметика з мас-маркету, телефони - виробники створюють обмежені серії для всього. Компанії використовують будь-який привід:

  • концерти і фільми;
  • фестивалі та виставки;
  • нова пора року;
  • свята (найбільш популярним є Новий рік);
  • Олімпійські ігри та футбольні чемпіонати;
  • популярність телешоу і мультсеріалів.

Наприклад, алкогольні компанії і виробники газованих напоїв регулярно випускають тематичні банки до футбольних чемпіонатів.

Samsung випустив лімітку свого Galaxy S6 edge в стилі саги Месники від Marvel. Coca-Cola, Milka, Cadbury, Pepsi а також виробники алкоголю регулярно випускають обмежені версії своїх продуктів. З українських рекламних кампаній можна згадати «Львівське 1715» та їх акцію до трьохсотріччя пивоварні (2015 рік).

Лімітований дизайн Львівське 1715

Замовити дизайн і просування лімітованої серії продуктів ви можете в компанії Колоро. Маркетологи компанії запропонують варіант, який врахує потреби вашої цільової аудиторії та принесе максимальний прибуток.

Прибуток гарантовано: випуск лімітованої серії

1. Лімітована серія: розробити сезонні товари і рекламну стратегію

Сезон початку навчання можна використовувати як привід для рекламних кампаній і просування сезонних товарів.

Kinder на початок школи випустив набори солодощів «Back to School». В рамках рекламної акції в торгових центрах були встановлені стенди, що імітують шкільний автобус і парти в фірмовому стилі бренду.

Стенди Kinder

Бренд HTC не створював лімітної серії свого продукту, але скористався сезоном початку школи для створення зворушливого рекламного ролика. Він обігрує всі важливі шкільні моменти і одночасно налаштовує на позитивний лад.

Особливо часто обмежені серії товарів випускають виробники косметики. Це постійна практика для компаній всіх цінових сегментів. Наприклад, американська Benefit Cosmetics і французька Yves Rocher регулярно випускають сезонні обмежені випуски своєї продукції - осінь, зима, літо і весна.

Лімітки Benefit Cosmetics и Yves Rocher

У своїх рекламних кампаніях сезонність використовують виробники алкогольних виробів і мінеральної води. Бренди Cava, Lithuanian Original, Mount Franklin's Lightly Sparkling, Vichy Catalan 1881 випусти лімітовані серії своїх продуктів до весни.

Лімітки Cava, Lithuanian Original, Mount Franklin's Lightly Sparkling, Vichy Catalan 1881

2. Лімітована серія: створити святковий настрій

Новий рік. У рекламних матеріалів є свій виробничий цикл. Роботу над створенням дизайну новорічних упаковок і реклами потрібно починати за півроку до старту сезону. Зимові свята - найбільш гаряча пора для всіх виробників. У цей період споживачі особливо чутливі та легше розлучаються з грошима. Завдання маркетологів створити новорічний настрій і конвертувати його в прибуток.

Краще за всіх в цій справі досягли успіху творці Coca-Cola. Завдяки їм ми не можемо уявити Новий рік без фірмової пісні і цього напою. Серед інших успішних рекламних кампаній на новорічну тематику можна згадати ролик мережі магазинів Debenhams - «Christmas Made Fabulous».

День Святого Валентина. Це свято не дарма називають витвором маркетологів. Щороку на початку лютого спостерігається стабільне зростання продажів шоколаду, білизни, квітів, плюшевих ведмедів та іншої тематичної продукції. Причому якщо одні вибирають подарунки для другої половинки, то інші - заїдають горе. Однак всі вони схильні до впливу реклами та ідеального образу свята.

Прикладом кросплатформеної рекламної кампанії до свята є проект мережі кав'ярень Starbucks і сайту знайомств Match. Зайшовши на сайт можна швидко домовитися про зустріч з незнайомцем в найближчому Starbucks. Саме кафе завжди перетворюється до свята. Крім декорацій для інтер'єру щороку дизайнери розробляють нові стаканчики і сувенірні чашки.

Дизайн стаканчиків Starbucks

Свята для жінок. Рекламні кампанії до Дня матері та 8 березня мають не менший успіх, ніж кампанії до Дня закоханих. Приклад рекламної кампанії до 8 березня ролик Kinder, де діти співають мамам пісню Мусліма Магомаєва «Королева краси».

Для цих свят іноді випускають спеціальні серії продуктів (найчастіше косметики і солодощів). Наприклад, Toblerone змінили дизайн упаковки спеціально до Дня матері, а італійський бренд солодощів Perugina оновив всю лінійку ласощів, прикрасивши їх квітами.

Дизайн шоколаду до дня Матері

3. Обмежена серія алкоголю - засіб виділитися

Рекламувати алкогольні напої і сигарети все складніше - впливають обмеження держави. У цій сфері багато різноманітних варіантів упаковок, які відразу ж стають інформаційним приводом - наприклад, серія Absolut Unique. Це 4 мільйони пляшок, у кожної з яких індивідуальний дизайн і унікальний номер. Індивідуальні бризки на пляшку були нанесені розпилювачем, за допомогою спеціальної програми (використовуючи метод «ретельно спланованої випадковості»). Таким чином, з партії в 4 мільйони, жоден дизайн пляшки не повторився двічі.

Дизайн Absolut Unique

Алкогольні бренди випускають обмежені серії для значущих спортивних подій, є партнерами великих концертів та фестивалів, а іноді просто створюють особливу упаковку, яка стає центром рекламної кампанії. Наприклад, лімітована серія пива «Staropramen».

Дизайн Staropramen

Для створення дизайну лімітованої версії вашого продукту зверніться в KOLORO. Ваша упаковка нікого не залишить байдужим.

4. Створити обмежену серію товарів для подарунка

Лімітовані товари коштують дорожче звичайних і виглядають краще. Це дозволяє вибрати рекламне позиціонування «особливий випадок». Крім того просуваючи елітну версію, автоматично здійснюється і реклама стандартного аналога - безпрограшний варіант.

Дизайн горілки Beluga

Лімітована (зліва) і звичайна (праворуч) версії горілки Beluga

При створенні рекламних кампаній для обмеженої серії товарів відштовхуються від:

  • товару (наприклад, новий смак, колір або запах);
  • конкурентів (що у сезонного товару є особливого, чого немає в інших);
  • емоцій, які клієнт отримає разом з товаром (відчуй себе особливим разом з лімітованим товаром);
  • лідерські якості товару (кращий в своїй сфері);
  • участь зірок і перенесення їх авторитету на продукт.

Лімітована упаковка

Обмежена серія: створити умови для просування

Для успішного просування використовуються такі прийоми:

  • семплинг - поширення рекламних зразків, не призначених для продажу;
  • мерчендайзинг - заходи в торгових залах, які мають на увазі консультації та взаємодію клієнтів з промоутером для кращого ознайомлення;
  • ігровий маркетинг - проведення конкурсів або вікторин під патронажем бренду;
  • івент-маркетинг - заходи, приурочені до конкретної події (Новий рік, фестивалі та ярмарки, річниці компанії або бренду, шоу-заходи і т.д.);
  • продакт-плейсмент (прихована реклама у фільмах, тв-шоу і т.д.);
  • спонсорство.

Лімітовані банки Pepsi

Промо-акції особливо актуальні напередодні свят. Влітку їх часто проводять під відкритим небом, головне щоб цільова аудиторія була на місці. Завдяки промо-акціям продукт відразу можна розглянути з усіх боків, особливо це важливо для новинок. Клієнти позитивно відгукуються на семплинг, так як отримати маленький подарунок завжди приємно.

Сьогодні більшість рекламних кампаній не обмежуються онлайн або офлайн аудиторією. Зазвичай 2 платформи об'єднуються. Для просування лімітованих товарів варто використовувати всі інструменти соціальних мереж. Сюди входять як співпраця з блогерами, так і контекстна реклама в соціальних мережах (стала більш вигідним вкладенням після реформи в ранжируванні постів Facebook і Instagram).

Лімітована упаковка

Також можна запускати кампанії з хештегом (Always - «Like a girl») або пропонувати товар за репост. Наприклад, американський бренд Old Navy поставив на пляжах вендингові автомати. Споживачам пропонувалося купити в'єтнамки за долар або поділитися інформацією про акцію в Twitter і взяти безкоштовно. За три дні компанія зібрала 12 мільйонів твітів.

Запуск лімітної серії - відмінний варіант для випробування нового продукту. На ньому можна випробувати і рекламну кампанію. У разі невдачі легко підкоригувати результати і без значної шкоди повернутися до основного продукту. У разі успіху можливий варіант повноцінного випуску продукту або наступної лімітної версії через сезон.

Помилки при створенні обмеженої серії товарів, які заважають просуванню

Обмежена серія дитячих молочних продуктів

Danone - Milkuat limited edition

  1. Тактичний, а не стратегічний підхід до лімітованої серії товарів. У цій помилці є два аспекти. Перший - часта зміна рекламної стратегії, відсутність послідовної лінії в просуванні бренду. Це не дає скластися образу в головах у клієнтів. Другий - креативна реклама, яка запам'ятовується сама по собі, але не асоціюється з товаром, який вона продає. Лімітовані випуски не повинні створюватися спонтанно або «за компанію». Варто подумати про те, що лімітована серія дасть конкретному бренду, як зв'язати її з історією бренду, що вона дасть споживачам.
  2. Підхід до створення дизайну лімітованої серії з боку бренду, а не споживача. Споживачеві не потрібен великий логотип і багато тексту про історію компанії. Просування лімітованого продукту будується на його незвичайності. Варто зробити продукт унікальним і яскравим, таккак саме цього чекають споживачі від обмеженої версії.
  3. Ігнорування соціальної взаємодії при розробці дизайну і рекламної кампанії. В еру соціальних мереж варто зробити продукт найбільш привабливим для користувачів, дати можливість поділитися інформацією онлайн. Можна придумати хештег для рекламної кампанії, влаштувати конкурс на краще фото лімітованого продукту.

Уникнути помилок при створенні обмеженої серії продуктів допоможе KOLORO. Зверніться до нас, щоб розробити рекламну кампанію та комунікацію для вашого бренду!

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Ксения Ляшко

Маркетолог

17 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !