Запозичуюємо ідеї у успішних брендів! 10 кращих ідей світових брендів просування в соціальних мережах

Запозичуюємо ідеї у успішних брендів! 10 кращих ідей світових брендів просування в соціальних мережах

Категория: Брендинг и маркетинг

11 / 11 / 2013

12923 просмотров

54 4.3703703703704 5

Які компанії є самі популярними на Facebook або в ВКонтакте? Сторінки, яких брендів мають мільйони передплатників? На профілі, яких компаній підписані ви? Відповідь дуже проста: на сторінки брендів, які знає весь світ, незалежно від віку і країни проживання, чиї рекламні бюджети складають мільйони доларів.

Цифра передплатників на сторінку вашої компанії, звичайно ж, далека від мільйона, але це не означає, що ви не можете розміщувати текст і оригінальні пости рівня світових брендів. Крім того, просування в соціальних мережах не вимагає великих грошових витрат.

За версією Socialbakers можна виділити 10 лідерів серед світових брендів, які мають величезний успіх в соціальних мережах. І ці бренди оцінювалися виходячи з кількості фанатів і передплатників на сторінки компаній. Звичайно, не завжди велике число передплатників означає кращий результат, однак якщо на сторінку компанії підписалися і зберігають свою підписку мільйони чоловік, значить напрямок розвитку в соціальних мережах задано вірно.

Отже, увага, запозичуємо кращі ідеї просування у успішних брендів!

Надихайте!


Надихаючі і мотивують пости в соціальних мережах дійсно працюють. Розповівши людям зворушливу або красиву історію, ви отримаєте не тільки величезну кількість лайків, а й постійних передплатників, які будуть повертатися знову і знову, на вашу сторінку за новим натхненням. Крім того, пропаганда добра і позитивних емоцій тільки зміцнить імідж вашої компаніі, наприклад, в одній зі своїх соціальних медіа-кампаній Coca-Cola закликає весь світ голосувати за рівність статей.

Social Marketing, бренд, світові бренди, social marketing, marketing, brand, branding, ideas, success, Брендінг, маркетинг, соціальний маркетинг, просування в соціальних мережах, пости в соціальних мережах, публікації в соціальних мережах, фейсбук, facebook, Вконтакте

Бренди в соціальних мережах, бренд, світові бренди, social marketing, marketing, brand, branding, ideas, success, Брендінг, маркетинг, соціальний маркетинг, просування в соціальних мережах, пости в соціальних мережах, публікації в соціальних мережах, фейсбук, facebook, Вконтакте

Бренд «Coca-Cola» має понад 90 мільйонів передплатників у соціальній мережі Facebook! (https://www.facebook.com/cocacola)

Фотографуйте і коментуйте!


Люди не можуть залишатися байдужими до красивих і якісним фотографіям. Основна маса передплатників компанії Red Bull, підписалася на цю сторінку в основному з цієї причини - чудові фотографії, що захоплюють дух. Викладайте свої яскраві фотографії і ви з легкістю зможете заволодіти увагою аудиторії, крім того, ви можете запозичити іншу цікаву ідею від Red Bull - проведіть конкурс на найкращий підпис до фото. Не дивлячись на те, що ідея стара, вона дуже продуктивна і результати перевищують всі очікування.

Якісні фотографії конкурс, бренд, світові бренди, social marketing, marketing, brand, branding, ideas, success, Брендінг, маркетинг, соціальний маркетинг, просування в соціальних мережах, пости в соціальних мережах, публікації в соціальних мережах, фейсбук, facebook, Вконтакте

Конкурс фотографій, бренд, світові бренди, social marketing, marketing, brand, branding, ideas, success, Брендінг, маркетинг, соціальний маркетинг, просування в соціальних мережах, пости в соціальних мережах, публікації в соціальних мережах, фейсбук, facebook, Вконтакте

Red Bull - більше 45 мільйонів передплатників (https://www.facebook.com/redbull)

Телепортуйте!


Дайте можливість своїм передплатникам взяти участь хоча б онлайн в цікаву подію чи заході, навіть якщо ви самі їх організуєте. Відвідайте вечірку на честь виходу нового продукту, церемонію відкриття компанії або магазину, концерт, та все що завгодно і, зафіксувавши найцікавіше, створіть пост і альбом на вашій сторінці. Ваші передплатники зможуть побувати на заході, який, можливо, їм не доступно в силу того, що проходить на іншому кінці земної кулі.

Онлайн події світових брендів, бренд, світові бренди, social marketing, marketing, brand, branding, ideas, success, Брендінг, маркетинг, соціальний маркетинг, просування в соціальних мережах, пости в соціальних мережах, публікації в соціальних мережах, фейсбук, facebook, Вконтакте

Відомi онлайн заходи, бренд, світові бренди, social marketing, marketing, brand, branding, ideas, success, Брендінг, маркетинг, соціальний маркетинг, просування в соціальних мережах, пости в соціальних мережах, публікації в соціальних мережах, фейсбук, facebook, Вконтакте

Компанія Converse - 37 мільйонів передплатників (https://www.facebook.com/converse)

Дивуйте! Погляньте на продукт по-новому!


Погляньте на свій продукт по-новому, подивіться які фотографії продукту ви розміщуєте на сторінці, зроби знімки бренду більш оригінальними і незвичайними, піднесіть його не так як зазвичай, від подачі продукту залежить багато чого. Геть стандарти, імпровізують! Для цього знадобитися звичайнісінька фотокамера і найпростіший фоторедактор. Головний майстер в цій справі кавова компанія Starbucks, у них є чому повчитися:

УТП продукту, бренд, світові бренди, social marketing, marketing, brand, branding, ideas, success, Брендінг, маркетинг, соціальний маркетинг, просування в соціальних мережах, пости в соціальних мережах, публікації в соціальних мережах, фейсбук, facebook, ВконтактеПодача продукту, бренд, світові бренди, social marketing, marketing, brand, branding, ideas, success, Брендінг, маркетинг, соціальний маркетинг, просування в соціальних мережах, пости в соціальних мережах, публікації в соціальних мережах, фейсбук, facebook, Вконтакте

Starbucks - більш 37 мільйонів передплатників (https://www.facebook.com/Starbucks)

Публікуйте!


Публікуйте новини своєї компанії, публікуйте все, що у вас відбувається, саме так чинить PlayStation, вони оголошують на своїй сторінці про все. Така тактика дуже ефективна, люди хочуть знати все - не тільки про товар, а й про те, як ви приймаєте на роботу співробітників, які у вас корпоративні правила, про організовані вами конференціях - в загальному - все.

Останні новини світу брендів, бренд, світові бренди, social marketing, marketing, brand, branding, ideas, success, Брендінг, маркетинг, соціальний маркетинг, просування в соціальних мережах, пости в соціальних мережах, публікації в соціальних мережах, фейсбук, facebook, Вконтакте

PlayStation - 38 мільйонів передплатників (https://www.facebook.com/PlayStation)

Використовуйте лайфхаки!


Якщо специфіка вашого продукту дозволяє, постарайтеся придумати різноманітні лайф-хакі, за допомогою яких можна цікаво обіграти ваш бренд. Ще краще - провести конкурс на кращий лайфхак серед передплатників вашої сторінки.

Наприклад, бренд Oreo використовував наступний лайфхак: «Якщо ви любите вмочати печиво в молоко, то знаєте, як це незручно». А Oreo з фанатами свого бренду вирішив цю проблему:

Лайфхак в соціальних мережах, бренд, світові бренди, social marketing, marketing, brand, branding, ideas, success, Брендінг, маркетинг, соціальний маркетинг, просування в соціальних мережах, пости в соціальних мережах, публікації в соціальних мережах, фейсбук, facebook, Вконтакте

Бренд Oreo - понад 38 мільйонів передплатників (https://www.facebook.com/oreo)

Пробудити апетит!


Це самі вірний засіб для розкрутки брендів продовольчих товарів, але не тільки, непродовольчі бренди можуть простимулювати бажання володіти товаром за тим же принципом. Головне яскраві і соковиті картинки!

Яскраві картинки, бренд, світові бренди, social marketing, marketing, brand, branding, ideas, success, Брендінг, маркетинг, соціальний маркетинг, просування в соціальних мережах, пости в соціальних мережах, публікації в соціальних мережах, фейсбук, facebook, Вконтакте

Смачна реклама, бренд, світові бренди, social marketing, marketing, brand, branding, ideas, success, Брендінг, маркетинг, соціальний маркетинг, просування в соціальних мережах, пости в соціальних мережах, публікації в соціальних мережах, фейсбук, facebook, Вконтакте

Компанія Walmart - більше 34 мільйонів передплатників (https://www.facebook.com/walmart)

Залучайте до розкручування знаменитостей!


Розміщення фото відомих і культових особистостей, знаменитостей на сторінці вашого бренду - ідеальна реклама продукту вашого бренду. Наприклад, ви можете розмістити на своїй сторінці яскраве привітання з днем народження кумира.

Знаменитості в рекламі, бренд, світові бренди, social marketing, marketing, brand, branding, ideas, success, Брендінг, маркетинг, соціальний маркетинг, просування в соціальних мережах, пости в соціальних мережах, публікації в соціальних мережах, фейсбук, facebook, Вконтакте

Реклама зі знаменитістю, бренд, світові бренди, social marketing, marketing, brand, branding, ideas, success, Брендінг, маркетинг, соціальний маркетинг, просування в соціальних мережах, пости в соціальних мережах, публікації в соціальних мережах, фейсбук, facebook, Вконтакте

Adidas - майже 19 мільйонів передплатників (https://www.facebook.com/adidas)

Додайте ніжності!


Додайте фотографію щеня, кошеня або милого дитини, будь-яким чином пов'язаних з вашим брендом, ну або навіть просто так. Це завжди працював і працюватиме, та й вам самим буде приємно відчути себе людською істотою, а не рекламним ботом!

Реклама з тваринами, бренд, світові бренди, social marketing, marketing, brand, branding, ideas, success, Брендінг, маркетинг, соціальний маркетинг, просування в соціальних мережах, пости в соціальних мережах, публікації в соціальних мережах, фейсбук, facebook, Вконтакте

McDonald's - понад 52 мільйонів передплатників (https://www.facebook.com/McDonalds)

Керуєте!


Керуєте своїм профілем в соціальних мережах, запрошуйте передплатників, розміщуйте посилання, створюйте обговорення, проводите конкурси та опитування. Загалом, все в ваших руках!

Реклама в соціальних мережах, бренд, світові бренди, social marketing, marketing, brand, branding, ideas, success, Брендінг, маркетинг, соціальний маркетинг, просування в соціальних мережах, пости в соціальних мережах, публікації в соціальних мережах, фейсбук, facebook, Вконтакте

BlackBerry - понад 30 мільйонів передплатників (https://www.facebook.com/BlackBerry)


Використовуйте всі ці "хитрощі", і вони обов'язково вам допоможуть стати краще і популярніше, а якщо немає на це часу, але хочеться все і відразу, скористайтеся послугами спеціалістів. Компанія KOLORO також може допомогти вам в просуванні в соціальних мережах (SMO, SMM), щоб стати більш впізнаваними. Ми можемо як розробити технічну сторону просування (концепцію позиціонування, графік виходу не необхідну цільову аудиторію, порядок і методи, стратегію просування) так і допомогти просунути ваш бренд, створивши для нього відмінний (красивий, модний, впізнаваний) дизайн і загальноприйнятий фірмовий стиль!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

54 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !