Види брендінгу: товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості та організації, внутрішній, політичний, спортивний брендінг

Види брендінгу: товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості та організації, внутрішній, політичний, спортивний брендінг

Категория: Брендинг и маркетинг

28 / 03 / 2014

12162 просмотров

36 4 5

Щоб залучити якомога більше покупців, використовують брендінг. Брендінг - це комплекс заходів, що підкреслюють індивідуальність, які домагаються впізнаваності. Дуже часто його використовують як синонім визначення «торгового знака».

Часто його розглядають, як спосіб монополізувати права на продукцію. Бренд є об'єктом купівлі-продажу. Це спосіб будь-якої компанії виправдати надбавку вартості. Найдорожчі бренди в усьому світі за даними на 2012-2013 рр. - Apple, Coca-Cola і IBM.

Предметом брендінгу може стати будь-який об'єкт. Найбільш поширені види брендінгу описані нижче.

Різновиди брендінгу, Види брендінгу, товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості, внутрішній брендінг, політичний брендінг, спортивний брендінг, рітейл брендінгВиди брендінгу, Види брендінгу, товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості, внутрішній брендінг, політичний брендінг, спортивний брендінг, рітейл брендінг

Товарний брендінг


Товарний брендінг має на увазі розробку впізнаваного іміджу продукції з допомогу візуальних і вербальних елементів. Фактично це реалізується за допомогою створення логотипів, етикеток, упаковок. Основна мета брендінгу в даному випадку - просунути товар на ринку серед конкурентів, створити лояльне ставлення споживачів до товару.

Це досить не просто зробити, тому що потрібно вивчити сучасний ринок продукції, психологію споживачів. Після починається робота дизайнерів зі створення добре впізнаваного товарного бренду. Індивідуальність товару - запорука успіху всієї компанії.

Брендінг товарний, Види брендінгу, товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості, внутрішній брендінг, політичний брендінг, спортивний брендінг, рітейл брендінгТоварний брендинг, Види брендінгу, товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості, внутрішній брендінг, політичний брендінг, спортивний брендінг, рітейл брендінг

Брендінг послуг


У сфері послуг також може існувати поняття брендінгу. Однак не всі стандартні рекомендації можуть працювати в цій сфері, так як послугу не можна заздалегідь «потримати в руках», це не конкретний товар. Наприклад, ніхто не буде міняти інтернет-провайдера, якщо його влаштовують і ціни, і якість роботи, але постійно з'являються нові компанії, які повинні якось привернути увагу.

Брендінг послуг здійснюється шляхом випуску додаткової продукції, залученням виробників відомих товарів для рекламування. Прикладом брендінгу послуг стільникового зв'язку можуть стати шарфики і інша атрибутика Білайн, продаж в певних магазинах ексклюзивних моделей телефонів і т.п. У банках послуги роблять у країнах-кандидатах за допомогою карток.

Брендування послуг, Види брендінгу, товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості, внутрішній брендінг, політичний брендінг, спортивний брендінг, рітейл брендінгБрендінг послуг, Види брендінгу, товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості, внутрішній брендінг, політичний брендінг, спортивний брендінг, рітейл брендінг

Брендінг особистості і організації


Окрема людина або будь-яка організація може створити бренд себе. Брендінг особистості або організації - набір прийомів, які вимагають постійного вдосконалення як окремих людей, так і всього колективу.

Брендінг компанії, Види брендінгу, товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості, внутрішній брендінг, політичний брендінг, спортивний брендінг, рітейл брендінг

Я-Бренд найчастіше створюють керівники організацій. Це призводить як до фінансової вигоди, так і відбивається на роботі всього підприємства, мотивує співробітників. Створюється імідж окремої людини, фірмовий стиль для компанії. Працюючи над брендом себе, потрібно не забувати про дрібниці:

  • цікавий текст голосового повідомлення на автовідповідачі;
  • стиль одягу;
  • оформлення робочого місця;
  • оформлення резюме;
  • канцелярські товари, візитки.

Особистий брендінг, Види брендінгу, товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості, внутрішній брендінг, політичний брендінг, спортивний брендінг, рітейл брендінгКорпоративний брендінг, Види брендінгу, товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості, внутрішній брендінг, політичний брендінг, спортивний брендінг, рітейл брендінг

При розробці фірмового стилю продумують логотип і назву компанії, вибирають свої кольори, складають слогани, додають особливостей процесів обслуговування клієнтів, роботи співробітників. Так творець Facebook Марк Цукерберг ходив на роботу в майці і шортах. Це не тільки допомогла створити йому власний бренд, але і розповсюдилася на всіх співробітників компанії. Необхідно в усьому дотримуватися концепції унікальності, пошуку «родзинки».

Внутрішній брендінг


Якщо керівники прикладають масу зусиль для просування товарів або послуг серед конкурентів, то внутрішній брендінг часто забувають. Всі співробітники компанії повинні бути натхненні ідеями свого бренду, всіляко його підтримувати. Ведення такої політики дозволить згуртувати колектив, покращити якість роботи. Його проводять за допомогою навчальних матеріалів, фарбування офісу в кольори компанії, розвішуванні плакатів. Також створюються приємні умови для роботи. Головне, щоб все принципи, які декларує компанія, дійсно дотримувалися і співробітники це бачили.

Корпоративний брендінг, Види брендінгу, товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості, внутрішній брендінг, політичний брендінг, спортивний брендінг, рітейл брендінгФірмовий стиль компанії, Види брендінгу, товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості, внутрішній брендінг, політичний брендінг, спортивний брендінг, рітейл брендінг

Брендінг роботодавця


Більшість компаній сьогодні розуміє, що для виробництва хороших товарів, їм потрібні хороші співробітники. Зростає світовий попит на фахівців високого рівня Брендінг роботодавця передбачає створення сприятливої ​​обстановки для залучення нових співробітників.

Усередині компанії повинні бути проведені такі зміни умов роботи, які зможуть залучити й утримати цінних співробітників. Зазвичай фахівці мають право «вередувати», вибираючи роботодавця. Їх повинна влаштовувати заробітна плата, організація робочого простору, графік роботи і принципи, яких дотримується роботодавець.

Брендування компанії, Види брендінгу, товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості, внутрішній брендінг, політичний брендінг, спортивний брендінг, рітейл брендінг

Політичний брендінг


Ціле мистецтво являє собою політичний брендінг. Він утворився на основі комерційного. Метою такого брендінгу є створення іміджу для людини і його партії, щоб він був помітним в політичній сфері і довгий час міг утримати своїх прихильників. При створенні бренду використовують очікування цільової аудиторії, чим більше відповідає їм характер особистості, його вчинки, тим він буде більш успішним. Частиною напрямки є розробка гасел, символіки і назви партії.

Брендінг в політиці, Види брендінгу, товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості, внутрішній брендінг, політичний брендінг, спортивний брендінг, рітейл брендінгБрендінг політичних діячів, Види брендінгу, товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості, внутрішній брендінг, політичний брендінг, спортивний брендінг, рітейл брендінг

Брендінг в мистецтві


Сфера мистецтва принципово відрізняється від комерції. Чітких законів, як виробляти брендінг в мистецтві, поки немає. Мистецтво - це музика, театр, кіно, картини і т.п. Тобто людям пропонують не сам об'єкт, людину, а враження від контакту з ним, споглядання. Відомими брендами можу стати деякі співаки, наприклад, Бітлз або Мадонна. Щоб створити бренд в музиці, потрібно вибрати людину, навчити його правильно поводитися на публіці, замовити для нього пісню, яка стане хітом, і виставляти його як можна частіше на загальний огляд. Підхід дещо схожий на створення іміджу політиків, але важче передбачити очікування аудиторії. Так можуть бути бренди і серед картин, серед театралів, наприклад, Волочкова.

Брендування творів мистецтва, Види брендінгу, товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості, внутрішній брендінг, політичний брендінг, спортивний брендінг, рітейл брендінг

Спортивний брендінг


Просувати спортивні заходи не так складно, як може здатися. У спортивній сфері брендом можуть стати і окремі спортсмени. Їх просувають власні досягнення, хоча іноді брендами стають особи і без видатних досягнень, наприклад, Анна Курнікова стала знаменитою без особливо великих досягнень. Спортивний брендінг – він в проведенні змагань і їх трансляції. Один з найбільших спортивних брендів - Олімпійські ігри, враховуються і інші великі змагання з окремих видів спорту. Бренд буде успішний, якщо будь-яка людина буде переживати разом зі спортсменами, дивитися змагання.

Брендінг в спорті, Види брендінгу, товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості, внутрішній брендінг, політичний брендінг, спортивний брендінг, рітейл брендінг

Брендінг території


Не тільки туристичні центри можуть бути зацікавлені в брендінгу. Брендінг території дозволяє створювати певні асоціації з нею, виставляючи її в найбільш позитивному світлі. Від брендінгу в великій мірі залежить якість життя населення на певній території. Політика проводиться таким чином, щоб залучити якомога більше зовнішніх ресурсів і утримати місцеве населення від переїзду в інше місто. Одночасно намагаються залучити і туристів, і інвесторів. Чи можна застосувати стратегія як для окремих міст, так і регіонів.

Територіальний брендінг, Види брендінгу, товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості, внутрішній брендінг, політичний брендінг, спортивний брендінг, рітейл брендінг

Рітейл-брендінг


У будь-якому місті є не один магазин або торговий центр. Вони також постійно конкурують між собою, намагаючись заманити більше покупців. Рітейл-брендінг поєднує в собі роботу архітекторів, використання сучасних технологій і матеріалів в будівництві і оформленні, дизайнерський працю. Наприклад, більш симпатичний буде скляний торговий центр, ніж звичайний магазин в кам'яному будинку.

Кожна людина щодня відчуває потреби відчути нові емоції, і за ними він ходить в магазини. Підтримка іміджу точки продажу - запорука вдалої реалізації продукції. Для цього створюють логотипи, використовують певні кольори і елементи в оформленні інтер'єру, проводяться акції, друкують плакати, білборди.

Брендінг роздрібної мережі, Види брендінгу, товарний брендінг, брендінг послуг, брендінг особистості, внутрішній брендінг, політичний брендінг, спортивний брендінг, рітейл брендінг

У загальному випадку брендінг вибирає певний об'єкт і намагається домогтися для нього визнання серед інших людей, цільової аудиторії. Просувати можна і людей, і речі, і відчуття. Головне правильно визначити, що бажають отримати люди і постійно контролювати ситуацію.

Брендінгове агентство KOLORO поможет створити успішний бренд. Ми володіємо всіма технологіями брендінгу: починаючи від назви брендуфірмового стилю, брендбуку і закінчуючи дизайнерськими рішеннями по оформленню торгового об'єкта, рекламної продукції, POS-матеріалів. Крім того, ми надамо вам високоякісну маркетингову підтримку.

Телефонуйте і звертайтеся до нас прямо зараз! Наші контакти:
+38 (057) 760-26-05
+38 (057) 760-26-06
+38 (099) 618-87-50
info@koloro.com.ua

Консультації безкоштовні!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

36 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !