Збільшення продажу, або як написати текст, що продає

Збільшення продажу, або як написати текст, що продає

Категория: Брендинг и маркетинг

31 / 01 / 2013

4806 просмотров

25 4.52 5

Тексти відіграють важливу роль у розвитку бізнесу!

Рекламні тексти, рекламні тексти, продажі, текст, копірайтинг, marketing, маркетинг, selling text, copywriting, продажу, selling, створити рекламний текст, який продає текстНастали часи, коли "зазивали" і навіть навчені продавці-консультанти вже не можуть забезпечити масовість продаж. Ми з вами живемо в епоху Інтернету. І саме текст на сайті тепер стає обличчям компанії і за сумісництвом виконує роль віртуального продавця.

Чи кожен текст може продавати? Ні, далеко не кожен. Наш багаторічний досвід роботи в копірайтингу та інтернет маркетингу визначив чітке розуміння цього питання.

Нижче ми розкриємо секрети, які допоможуть збільшити продажі ваших товарів і послуг!

Секрет 1. Розкрийте відразу всі козирі!


На початку тексту необхідно розкрити всі головні вигоди- радять зарубіжні маркетологи. Чому? А вся справа в тому, що більшість потенційних клієнтів перевантажені великою кількістю інформації. І у них просто немає часу і бажання читати великі тексти і шукати сенс написаного. Люди хочуть відразу бачити що ж їм пропонують. Найкращий спосіб - відобразити суть в заголовку!

Для цього необхідно виділити 3-4 головні вигоди своєї пропозиції і об'єднати їх в заголовок. Це відразу ж приверне увагу потрібних клієнтів.

Секрет 2. Створення унікальної торговельної пропозиції (УТП)


Нинішній ринок переповнений безліччю пропозицій! І перед клієнтом виникає питання: кого вибрати? І обирає він, як правило, того, хто виділяється серед інших. Для того, щоб відрізнятися від конкурентів, вам необхідно розробити унікальна торгова пропозиція.

Унікальна торгова пропозиція - це родзинка, відмінна риса, яка виділяє ваш бізнес серед конкурентів. Як не дивно, але своє УТП мають всього 10% компаній на ринку! Вони існують, в сірій масі таких же безликих фірм, періодично нагадуючи про себе, виїжджаючи на очевидних перевагах, наприклад знижки. Далі фантазувати у них, на жаль, не виходить. Більшість бізнесменів, на питання - «Чим ви відрізняєтесь від конкурентів?» - дадуть відповідь в парі простих і чітких пропозицій. Але, при цьому, у багатьох з них відсутня чітко сформульоване і і візуально оформлене УТП! /p>

Підвищити продажі можна на кожному кроці, головне лише грамотно сформулювати концепцію продажу. Адже самі товари і послуги у всіх однакові. А ось ідея продажу може і повинна відрізнятися. Саме тому потрібно продавати саме її, ідею. Це дуже важливо запам'ятати, адже зрозумівши це, ви зможете кардинально підвищити свої продажі.

Секрет 3. Створення структурно правильного тексту


У світі копірайтингу існує негласне правило: завжди дотримуватися структури продає тексту. Але як правило, тексти на більшості сайтів навіть приблизно не слідують цій структурі. Подібні сайти стають збитковими.

Оптимальна структура тексту, що продає, виглядає наступним чином:

Копірайтинг, рекламні тексти, продажі, текст, копірайтинг, marketing, маркетинг, selling text, copywriting, продажу, selling, створити рекламний текст, який продає текст

  1. Назва.
  2. Головна вигода, унікальна торгова пропозиція (розміщуйте його або в самому заголовку, або в основних положеннях під ним, або ж на самому початку тексту).
  3. Проблема, яку допоможе вирішити продукт.
  4. Яким чином продукт вирішує проблему клієнта.
  5. Коротка презентація компанії, продукту або послуги.
  6. Рішення конкретної проблеми - тільки допомогою саме вашого продукту (завдяки особливості форми, кнструкціі упаковки і т.д.).
  7. Детальна вигода від володіння продуктом.
  8. Відповіді на всі заперечення і сумніви.
  9. Конкретна пропозиція.
  10. Бонуси.
  11. Ціни і гарантії.
  12. Заклик до активних дій (наприклад до покупки).
  13. Обмеження пропозиції (за ціною або часу).

Правильне використання секретів написання тексту, що продає, негайно дасть про себе знати. Приплив клієнтів різко підвищиться навіть без зміни ціни або пропозиції в цілому!


Брендінгове агентсво KOLORO допоможе вам написати текст, що продає та створити унікальну торгову пропозицію для вашої компанії!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Кристина

Маркетолог

25 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !