«Упаковка послуг» або як правильно надати послугу, щоб її замовили

«Упаковка послуг» або як правильно надати послугу, щоб її замовили

Категория: Брендинг и маркетинг

31 / 03 / 2014

9651 просмотров

75 4.08 5

Російський бізнес послуг поки порівняємо з підлітком: сьогодні він не навчився маркетинговим навичкам, не завжди успішний, і в цілому ряді випадків дратує клієнтів нав'язливістю і чіпкою безцеремонністю. Продати товар сьогодні в умовах жорсткої конкуренції справа непроста, незважаючи на те, що товар - річ матеріальна, яку можна потримати в руках. Продати ж послугу набагато складніше.

Послуга - це товар, який має нематеріальну форму, і який не потребує складуванні, збереженні, транспортуванні, а також фізичної упаковці. Однак послуги мають потребу в ефективному поданні на ринку і залучення споживачів. З цього випливає, що послуги також потребують і в упаковці, але не фізичної, а так би мовити "психологічної".

Як продати послугу, Упаковка послуг, психологічна упаковка послуги, як продати послугу, брендінг послугПсихологічна упаковка послуг, Упаковка послуг, психологічна упаковка послуги, як продати послугу, брендінг послуг

Психологічна упаковка послуги більш складна, ніж фізична упаковка товару, оскільки залежить від багатьох факторів. До того ж вона має ті ж властивості, що й сама послуга - нематеріальність, невіддільність від джерела, мінливість, адресність. Тому, психологічна упаковка може розглядатися як послуга, а за призначенням - як особливий товар.

Складові психологічної упаковки послуг:

  • обстановка в місці надання послуг;
  • поведінка і зовнішній вигляд людей, який займаються наданням і виробництвом послуг;
  • зовнішній вигляд рекламних і поштових повідомлень, оголошень та іншої друкованої продукції;
  • враження, яке справляє на споживачів відвідування офісу і спілкування по телефону.

Стратегія продажів, Упаковка послуг, психологічна упаковка послуги, як продати послугу, брендінг послугПродаж послуг, Упаковка послуг, психологічна упаковка послуги, як продати послугу, брендінг послуг

Упаковку послуги можна представити у вигляді:

  • матеріальний аспект - люди, офіс, друкована продукція;
  • процесуальний аспект - поведінка людей, робота технічних засобів;
  • психологічний аспект - створення зовнішнього вигляду, обстановки, формування враження.

Послуги компанії, Упаковка послуг, психологічна упаковка послуги, як продати послугу, брендінг послугБрендування послуг, Упаковка послуг, психологічна упаковка послуги, як продати послугу, брендінг послуг

Аналіз структури психологічної упаковки виявив, що всі складові упаковки послуги - це форми вираження різних маркетингових інструментів (директ-маркетинг, піар, реклама), маркетингових спрямувань (внутрішній маркетинг, маркетинг взаємодії), маркетингових стратегій, різних підходів до процесу управління в менеджменті та його здійсненню.

Саме тому, настільки складна природа "упаковки" послуги вимагає системного підходу до її формування. Упаковці послуги необхідно приділяти увагу не менше, ніж формуванню асортименту або ціновій політиці.

Упаковка послуг психологічна, Упаковка послуг, психологічна упаковка послуги, як продати послугу, брендінг послугПідвищити продажу послуг, Упаковка послуг, психологічна упаковка послуги, як продати послугу, брендінг послуг

У діловому сервісі саме психологічна упаковка послуг є найважливішим і постійним елементом. Саме від неї залежить перше враження, що склалося у клієнта про вашу фірму, враження під час співпраці, і рекомендації або відсутність таких після роботи з вашою компанією.

У зв'язку з цим, в процесі розробки комплексу маркетингу і реалізації товарної політики важливо приділяти увагу не тільки формування переліку послуг, що надаються, а й створення належної оболонки, т. Е. Психологічної упаковки.

Як продати послугу


Як вже говорилося вище послуга сама по собі - це нематеріальний товар. Її не можна побачити, помацати або спробувати. Одну і ту ж послугу кожна людина може уявити собі по-різному. Самий відчутний фактор, який відрізняє одну послугу від іншого, відрізняє вашу послугу від альтернативної або такий же послуги конкурента і який можна уявити, - це ціна. Однак якщо вести борьбус конкурентами тільки на рівні цін - споживач не отримає головного - упевненості у вашій компанії, а значить він від придбання саме вашої послуги нічого не виграє. Що ж можна в цьому випадку зробити?

Зростання продажів послуг, Упаковка послуг, психологічна упаковка послуги, як продати послугу, брендінг послугПослуга у вигляді продукту, Упаковка послуг, психологічна упаковка послуги, як продати послугу, брендінг послуг

Необхідно уявити послугу у вигляді продукту, товару. Це зробить послугу відчутною, адже споживач отримає на виході не обіцянка, а реальний товар. Розглянемо 4способа, за допомогою яких це реально зробити:

  1. Перетворити послугу в товар.
  2. Зробити процес продуктом.
  3. Розбити послугу на рівні і продавати пакетами.
  4. Комбінувати послуги і створювати нові пропозиції.

Брендінг послуг, Упаковка послуг, психологічна упаковка послуги, як продати послугу, брендінг послугМаркетингова стратегія, Упаковка послуг, психологічна упаковка послуги, як продати послугу, брендінг послуг

Брендінг послуг


Незважаючи на те, що послуга - це нематеріальний товар, її все ж можна брендирувати. Брендінг послуги створює певний імідж компанії. Виграє на ринку бізнесу той, хто вміє створити моду на свою послугу, стає законодавцем цієї моди, перетворюючи своє підприємство в те, про яке знають і говорять усі.

Брендінг послуги включає в себе:

Унікальність

Якщо пропонована вами послуга сама по собі не є унікальною, необхідно створити додаткову унікальну послугу, яка виділить вас на ринку і відрізнить від конкурентів. Наприклад надання доступу до ексклюзивного контенту в подарунок до підключення інтернету.

Унікальність послуги може також полягати в вузької спеціалізації, тобто формування бренду послуги для людей зі специфічними нестандартними запитами.

Розробка маркетингової стратегії, Упаковка послуг, психологічна упаковка послуги, як продати послугу, брендінг послугУнікальність послуг, Упаковка послуг, психологічна упаковка послуги, як продати послугу, брендінг послуг

Демонстрація

Оскільки показати саму послугу неможливо, необхідно використовувати символи і атрибутику демонстрації послуги (візитки, наклейки, сертифікати, футболки, сувенірна продукція та інше). Природно всі ці речі брендами не є, але вони несуть в собі інформативність про вашу компанію і ваші послуги.

Стратегія мерчендайзингу, Упаковка послуг, психологічна упаковка послуги, як продати послугу, брендінг послугПравила мерчандайзингу, Упаковка послуг, психологічна упаковка послуги, як продати послугу, брендінг послуг

Для того, щоб споживач захотів скористатися вашою послугою, йому необхідно за щось зачепитися. Зробіть свою послугу брендом, і ви станете успішним. Але пам'ятайте, що бренд тільки тоді живе вічно, коли щодня доводить своє право на першість. Краща упаковка послуг - це їх якість, про який світу повідає так зване «сарафанне радіо».

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

75 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !