Будь в курсі: тренди маркетингу і брендінгу 2017

Будь в курсі: тренди маркетингу і брендінгу 2017

Категория: Брендинг и маркетинг

08 / 07 / 2016

19552 просмотров

44 4.2727272727273 5

Половина 2016 року вже в минулому, можна підбивати перші підсумки і робити прогноз на майбутній рік. Про ситуацію споживання в 2016 році ми писали в нашій статті. Також ми провели аналіз і вивели кілька глобальних тенденцій для галузі і чинників, які вплинуть на стратегію брендів в 2017 році.

Тенденції розвитку маркетингу 2017 та брендінг майбутнього:

Тренди інтернет-маркетингу: мобільна реклама

Ринок інтернет реклами продовжує зміцнювати свої позиції. В Україні, з середини 2015 до травня 2016 року, частка смартфонів серед всіх мобільних пристроїв збільшилася в півтора рази - до 40% (в середини 2015 частка становила 28%). Мобільний інтернет-трафік зростає. Київстар надає дані про збільшення мобільного трафіку на 58,3%. (Дані з середини 2015 по середину 2016 року).

Користувачі шукають інформацію в пошукових системах - 63% всього трафіку, на другому місці відео контент - 21,3% соціальні мережі - 4,99%, месенджери - 2,04%. В мережі Київстар 6,1 млн абонентів користуються послугами 3G (кожен четвертий клієнт). Ще 5 млн. Абонентів у Vodafone, і 2,3 млн. У Lifecell. (Дані на кінець 1 кварталу 2016 г.). Український користувач споживає 1,2 ГБ даних на місяць, за умови що середній світовий показник 1,4 ГБ. Цифра буде продовжувати рости.

проект Follow Me

Тренд №1: відео проти фото контенту

Текстовий контент здає позиції під натиском фото і відео контенту. У всьому світі відео контент лідирує в охопленні користувачів - 11,3%, фото контент на другому місці - 10,7, посилання - 9,4%, поновлення статусу - 5,3%. (Травень 2016 г.). А дохід від реклами на YouTube піднявся до рівня доходів Google. Тенденція буде тільки наростати.

Тренди маркетингу 2016-2017: Facebook як майданчик майданчиків

Facebook і Snapchat - це нове телебачення, і бюджети на рекламу в онлайн і офлайн сегментах скоро зрівняються. Традиційні медіа повільно здають позиції, за даними з США користувачі витрачають одну четверту свого медіа-часу на роботу з мобільними пристроями. Рекламодавці - лише одну восьму на рекламу для мобільних пристроїв. Частка Facebook користувачів зростає, як і частка смартфонів. - Вкладення в рекламу для мобільних додатків на зразок Facebook і Snapchat є найбільш перспективними.

Facebook краще телебачення тим, що купуючи рекламу на телебаченні можна тільки здогадуватися, що аудиторії серіалу або телешоу подобається продукт. А Facebook точно знає, кому подобається продукт, їхніх друзів і людей, які схожі на шанувальників продукту.

саркастичний флешмоб

Серед американської молоді найбільш популярним додатком (як за охопленням, так і за кількістю проведеного часу) є Facebook, що також робить цю площадку найбільш вигідною для просування товарів масового споживання.

На другому місці - Instagram (за кількістю користувачів) і Snapchat (за часом проведеному в додатку). Обидва цих ресурсу популярні і в Україні (Instagram виграє у Snapchat). Однак у останнього - найбільші перспективи. За відносно недовге існування користувачі Snapchat поділилися великою кількістю фото контенту ніж користувачі Facebook, Facebook Messenger, Instagram і WhatsApp разом.

Маркетинг майбутнього: Periscope - аудиторія тут і зараз

Взимку всі говорили про Periscope, додаток дуже швидкими темпами набирало трафік (це збіглося зі зростанням популярності відеоконтенту в останні роки). Цей майданчик можна використовувати не тільки в розважальних цілях, а й для реклами. Можливості які надає Periscope:

  • клієнтський сервіс - спілкування зі споживачами, підвищення лояльності;
  • запуск нового продукту і онлайн-конференція з цього приводу;
  • онлайн заходи і тури - наприклад, при відкритті нового місця (кафе, галереї, коворкінг);
  • інтерв'ю нового формату;
  • маркетингові впливу - огляди продуктів у лідерів думок, продакт-плейсмент, трансляція-процес. Ukrainian Film Distribution при озвучці Панда Кунг-фу 3 використовували короткі трансляції з Periscope, під час роботи над озвученням.

Periscope хороший тим, що тут в реальному часі люди є спостерігачами, споживачами та учасниками одночасно. Саме відчуття причетності робить напрямок перспективним.

Periscope - розкажи всьому світу про себе

Майбутнє брендів і брендінгу: еко-тренди

У розвинених країнах набирають популярності тренди використання органічної та біологічної розкладається упаковки. Розробкою стовідсотково розкладається упаковки і пластика займаються на всіх континентах. Найбільших успіхів добилися компанії Eastman Chemical, Bayer, BASF, DuPont, Metabolix, Environmental Polymers Group, Cargill Dow (розкладається пластик). Однак на сьогоднішній день біо розкладається пластик не є стовідсотковим рішенням. Для його розкладання потрібна температура в 50 градусів (такі умови є лише ближче до екватора і не цілодобово).

Дрібні частинки такого пластика все одно забруднюють планету (вітер розносить їх, і вони потрапляють в річки і океани). Крім використання паперу, скла і алюмінію ще одним рішенням може стати не пошук заміни пластика, а вихід для його утилізації. В Японії вивели бактерію «Ideonella sakaiensis», яка їсть пластмасу (проте дуже повільно). Зараз вчені працюють над тим, щоб збільшити швидкість поїдання. Всі ці розробки впливають на виробників їжі. Споживачі хочуть купувати ту продукцію, яка не шкодить навколишньому середовищу (звідси популярність Ecolean).

Магазин без упаковки в Польщі

Другим значимим еко-трендом стало відкриття по всьому світу магазинів без упаковки. (Данія, Франція, Польща, Америка, Німеччина, Англія, Італія, Іспанія, Бельгія, Нідерланди, Австрія, Швейцарія, Канада). Для жителів України такі магазини не є новинкою (в Радянському Союзі потрібно було приходити в гастрономи зі своєю тарою). Плюси такого підходу очевидні - це корисно для екології та економить гроші споживачів. Але цей тренд може бути успішним лише в просуванні бренду магазину товарів без упаковки, а не бренду-виробника. Крім того це підходить лише для неспішного ритму життя (або тоталітарної держави) і навряд чи вийде в короткі терміни привчити українського споживача ходити в магазин з ганчірковими сумками і баночками для круп.

Останнім питанням є гігієна. Більшість споживачів з побоюванням дивляться на відкриті мішки з крупами і кондитерські вироби в супер і гіпермаркетах.

Маркетинг майбутнього: фотографія і упаковка

Споживачі постійно фотографують світ навколо себе. Красива упаковка - 100% вірогідність того, що вони зроблять фото вашого продукту.

Замовити дизайн упаковки і етикетки для вашого продукту ви можете в брендінговій агентстві KOLORO.

Збільшення кількості цифрових екранів і підвищення рівня інформаційного шуму

Сьогодні в Україні рекламу можна побачити на кожному стовпі. Більшість рекламних матеріалів, які ми бачимо щодня, далекі від призерів Кансько левів. Спостерігається тенденція не тільки завішувати кожен квадратний сантиметр вивісками і рекламними повідомленнями, а й транслювати рекламу через динаміки (наприклад, McFoxy Україна), які перекрикують навіть музику в навушниках.

У серіалі «Чорне дзеркало» (фантастиці про вплив цифрових технологій на спосіб життя людей) показано, що в майбутньому екрани в сучасному значенні пропадуть. Інформація буде виводитися на всі поверхні: дзеркало, стіну, панель ліфта. Це не вигадка сценаристів, сьогодні такі розробки активно ведуться, і незабаром місць для трансляції реклами стане більше. Питання буде лише в якісному контенті.

Кадр з серіалу Чорне дзеркало

Тенденції брендінгу: бренд майбутнього робить світ кращим.

Раніше в моді були гуманні бренди, які не бояться посміятися над собою, і наділені емпатією. Цей гуманний спосіб швидко став затертим. Мода на гуманність пройшла, так як багато брендів хотіли тільки здаватися справжніми, але не були такими.

Реклама adidas originals

Сьогодні люди хочуть бачити бренди з розвиненою свідомістю, у яких слова не розходяться з дією. Вони змінюють світ на краще і покращують якість життя своїх споживачів. Їм притаманні такі якості.

1. Наполегливість на шляху до звершень (будь-яка рекламна кампанія Adidas підходить під цей опис).

2. Емпатія і лояльність клієнтів. Наприклад, послуги, які магазини і готелі пропонують постійним клієнтам - в Moyo Україна можна взяти парасольку в дощ, роздрукувати щось.

3. Вимогливість - підштовхування споживачів до самовдосконалення - кампанія Nike «Я тільки краще», конкурси Idea X, рекламні кампанії до Nescafe 3 in 1.

Рекламна компанія Nike

Офлайн маркетинг: глибинне розуміння

Бренд нового покоління пропагує цінності, які не відрізняються від цінностей його цільової аудиторії і знає споживача краще, ніж він сам. Натхнення бренди шукають в повсякденному житті споживача. Вони дивляться вглиб, і кожен раз шукають нові проблеми споживачів, які він може вирішити.

Для того щоб розуміти споживачів кращі бренди вивчають свою цільову аудиторію, дізнаються, що дорого споживачам. Для цього проводяться маркетингові дослідження, складаються портрети типових шанувальників брендів (наприклад, 66% фанатів Starbucks - молоді люди від 15 до 25 років, 69% прихильників бренду - дівчата, 57% фанів живе в Азії).

Фото шанувальників Starbucks з соцмереж

Крім загальних характеристик проводяться і більш конкретні дослідження, наприклад, який образ ідеального чоловіка присутній в конкретній країні. Такі нюанси допомагають брендам позиціонувати свої товари в різних культурах.

Щоб замовити аналіз споживачів, конкурентів і ринку зверніться в КОЛОРО. Давайте розвиватися разом! Новий аналіз ринку кави ви можете подивитися в нашому блозі.

Тенденції брендінгу: бажання побачити справжнє

Люди втомлюються від інформаційного шуму і величезної кількості реклами, яка сиплеться на них з усіх боків. Здивувати їх все складніше. Хорошим прикладом того, як продавати свій товар не рекламуючи його прямо є кейс Pedigree. У 2007 році компанія запустила ролик, де показала псів в притулках і закликала жертвувати для них гроші.

За два дні трансляції було зібрано понад 500000 тис. Дол. Після цього реклама Pedigree стала грунтуватися на цій стратегії. Для допомоги притулкам була заснована некомерційна організація - фонд Pedigree Foundation. Стратегія допомоги і просування бренду крізь призму соціально важливої ​​роботи зробила рекламу Pedigree на 40% ефективніше.

Pedigree рекламний плакат

Споживчі тренди: вимогливе покоління Z

Типовий представник покоління Z (народилися на початку 2000-х років) або цифрового покоління:

  • орієнтується на моду і інтернет при виборі товарів;
  • ретельно вибудовує свій образ в інтернеті і соціальних мережах;
  • многозадачен;
  • любить подорожувати і хоче побачити світ;
  • цінує свою свободу і комфорт;
  • довго приміряється, перед тим як зробити вибір;
  • не любить, коли його заганяють в рамки.

Чому це важливо? Інтереси покоління Z будуть задавати тон в маркетингу і брендінгу наступні кілька років. На них буде орієнтована реклама, під них буде створюватися позиціонування брендів.

Тінейджери

Майбутнє брендів і брендінгу: популярність реклами на межі фолу і неформального підходу

2015 і 2016 й роки подарували багато прикладів реклами на межі фолу. Не можна сказати, що раніше виробники не вибирали такий підхід, але в 2016 неоднозначні рекламні кампанії стали глобальним явищам. Найбільш яскравим прикладом можуть стати слогани Burger King. Кампанія стала вірусної, а інформація про неї вийшла за межі території проведення і викликала багато суперечок. В українському сегменті багато розмов було про Key Visual і відеоролику мінералки «Карпатська Джерельна». Рекламу називали як сміливою, так і недоречною, але говорили про неї все.

Burger King реклама

У березні всі захоплювалися простою мовою smm-ника сторінки «Кубаньжелдормаш», після чого знайшли ще й сторінку «Їдальня № 100». Вони підкорили серця тисяч користувачів і викликали шквал обговорень. Більшість людей зійшлося на думці, що smm повинен бути саме таким. Можливо, в 2017 році ми знайдемо більше прикладів подібної роботи з соціальними мережами.

Комунікаційні тренди: вплив поп-культури

Поп-культура завжди була двигуном реклами, а зірки шоу-бізнесу ніколи не переставали співпрацювати з відомими брендами. З розвитком інтернету цей вплив тільки посилилося, а популярність брендів і зірок стала воістину глобальної. Найбільш яскравим прикладом є зростання продажів косметичних засобів після того, як з ними фотографується зірка (бальзам для губ EOS і Кім Кардашян, палетки The Balm і Олена Кригіна). Більшість зійшлася на думці, що це не був рекламний пост. Продавці онлайн магазинів кажуть, що відстежують ролики б'юті-блогерів. Після згадуючи певних коштів, вони намагаються закупити якомога більшу їх кількість. Зазвичай замовлення надходять дуже швидко.

Фото з Інста-профілю Кім Кардашьян

Брендінг майбутнього під впливом шерінгову економіки і принципів smart living

Користуватися ресурсами з розумом - тренд, який існує вже давно. Він тісно пов'язаний з еко упаковкою, але є більш широким за своєю суттю. Ця мода народила сервіси, які допомагають знайти попутників, житло в незнайомому місці, брати в оренду побутову техніку або велосипеди.

Люди хочуть платити менше і спробувати більше. Також багато споживачів не встигають використовувати все, що вони купують - у товарів закінчуються терміни придатності. Відкриттям останніх років стали коробочки з міксом вмісту, які містять мініатюрні версії товарів (коробочки краси), набір квитків на заходи, набори товарів для певного приводу (коробочка з усім для малюка).

Все це - наслідок smart living. Купуючи коробочку, ти витрачаєш менше, отримуєш кілька продуктів і встигнеш використовувати їх, поки термін придатності не закінчиться.

Коробочки краси

Тренди брендінгу та маркетингу: висновки

  1. Традиційні медіа йдуть в туман. Майбутнє реклами за відео в соціальних мережах і їх перегляді з мобільного телефону. Виграють від цього соціальні мережі, так як вони контролюють стрічку і мають величезний охоплення користувачів. Щоб донести рекламу до споживача, компаніям потрібно купувати її у соціальних мереж і додатків.
  2. У 2017 році за прогнозами аналітиків витрати на рекламу в мережі вперше перевищать витрати на рекламу на ТБ. Сьогодні в 7 країнах бюджети на інтернет рекламу вже обігнали бюджети на телерекламу (Австралія, Великобританія, Данія, Голландія, Канада, Норвегія, Швеція). У 2017 р до них приєднаються Німеччина, Ірландія, Китай, Нова Зеландія і Фінляндія. Найбільшу частку до 2020 року отримає мобільна реклама - 49,4% (у 2015 році цифра доходів склала 34,7%).
  3. Глобальні рекламні бюджети будуть рости. У 2016 році прогнозуються витрати на рекламу в 538 млрд. Дол. Це на 4,6% більше ніж у 2015 році. При цьому загальному зростанні для рекламних бюджетів в центральній і східній Європі 2016 був невдалим. Рекламні бюджети пішли в мінус на 3.0 відсотка від бюджетів 2015 року. У 2017 році прогнозується зростання на 2.2%.
  4. Реклама ставатиме більш сміливою і креативної (замовники стануть менше боятися нестандартних рішень), тому що споживачів все складніше здивувати.
  5. Розвиток реклами, яка сьогодні вважається второстепенной. Product Placement і просування своїх продуктів за допомогою лідерів думок практикується вже давно. Використання цих методів буде прогресувати, стане менш незграбним і більш продуманим.
  6. Найкращими продажу будуть у тих брендів, які будуть пропагувати самовдосконалення і надихати людей на нові звершення.
  7. До 2020 прогнозують зростання частки відео трафіку в світовому трафіку до 79% (в 2015 р - 63%), а обсяг трафіку до 2020 року збільшиться в 4 рази.

Щоб бути успішними в 2017 році, підвищувати продажу і завойовувати нові ринки зверніться в KOLORO. Бренди народжуються тут!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Ксения Ляшко

Маркетолог

44 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !