Тренд на турботу про екології: хто використовує це в маркетингу

Тренд на турботу про екології: хто використовує це в маркетингу

Категория: Брендинг и маркетинг

26 / 02 / 2018

5196 просмотров

21 4.5714285714286 5

Кожна велика корпорація дбає про свій імідж в суспільстві, який дозволяє їй заручитися підтримкою людей. Світовий тренд останніх років - зелений маркетинг. Його підхопили і розвивають не тільки зарубіжні компанії, але і українські. 54% топ-менеджерів з усього світу, назвали можливість формувати позитивний імідж головним стимулом для екологічних проектів. Компанії шукають шляхи, як зберегти ресурси Землі, наприклад, стартап Hampton Creek працює над тим, щоб вирощувати м'ясо в пробірках, а японський підприємець Нобуйоші Ямасакі почав виробляти папір з каменю.

Основні цілі ЕМ - завоювати лояльність споживачів і партнерів, шляхом турботи про екологію. Адже сьогодні все більше виробників розуміють, що природні ресурси не вічні.

Брендінгові агентство KOLORO розповість, які еко-тренди найбільш поширені в світі.

5 екокейсів

5 головних еко-трендів

Сьогодні можна виділити головні еко-тренди, які легко реалізувати в кожній компанії.

1. Сонячна енергія і сонячні батареї. Все йде до того, що сонячні батареї стануть найдешевшим способом отримання енергії. Корпорації і звичайні жителі все частіше встановлюють на виробництві або будинках сонячні батареї. Згідно зі статистикою, потужність сонячної енергії зросла в 50 разів за останні 10 років. Сонячні батареї часто застосовують в рамках екологічного маркетингу готелів.

Дах ТРЦ Robinsons Starmills на Філіппінах

Дах ТРЦ Robinsons Starmills на Філіппінах

2. LED-лампи. Їх активно використовують на промисловому і побутовому рівні, оскільки це енергоефективний джерело освітлення. Світлодіоди споживають в 10 разів менше електроенергії, ніж звичайні лампи розжарювання і забезпечують до 10 років постійної роботи. Крім того, вони не містять ртуті. Використання LED-ламп це один з поширених способів підтримки екологічного маркетингу на підприємстві.

LED-освітлення в офісі Google

LED-освітлення в офісі Google

3. Електромобілі. Тренд поєднує в собі енергозбереження, екологічність і економічність. Компанії набувають для співробітників електрокари, та й пересічному споживачеві є з чого вибрати еко-машину на будь-який гаманець: починаючи від Nissan і закінчуючи Tesla. У 2017 році концерн Tesla анонсував випуск вантажівки електровантажівки Semi.

Електровантажівка Tesla

Електровантажівка Tesla

4. Еко-матеріали. Використання екологічних матеріалів на виробництві - один з найпоширеніших трендів. Компанії випускають товари в картонних упаковках, відмовляються від пластикових пакетів і використовують тільки полімери, які можна переробити. Продукти все частіше випускають з приставкою ЕКО, що означає відсутність хімії та втручань на генному рівні.

Настільна гра Jenga з переробленого пластику

Настільна гра Jenga з переробленого пластику

5. Еко-спільноти. За останні 10 років відбулося стрімке зростання організацій, чия робота спрямована на підняття питань захисту навколишнього середовища. Вони організовують конференції, шукають інноваційні ідеї та спонсорів, для їх реалізації.

Конференція Green Building Conference в Сінгапурі

Конференція Green Building Conference в Сінгапурі

Екологічний маркетинг: цілі і можливості

Для початку, кожна корпорація повинна правильно розуміти, які завдання можна вирішити за допомогою турботи про екологію. Екологічний маркетинг - це націленість на збереження екології, оптимізацію ресурсів і мінімізацію забруднення навколишнього середовища. Сьогодні виділили окрему гілку в маркетингу - маркетинг екологічних товарів і послуг. Екологічні фактори маркетингу насамперед орієнтовані на те, щоб компанія стала невід'ємною частиною суспільства, яке піклується про навколишнє середовище. Маркетологи розробляють стратегію, як вижити і зміцнитися бренду в умовах еко-трендів.

Екологічний маркетинг, мета якого не просто популяризувати еко-товари і послуги, але і направити погляд компанії на екологічність виробництва, мінімізацію непереробних відходів, все частіше користується попитом серед власників бізнесу. Екологічний маркетинг в Україні набирає обертів, про що свідчать підприємства, які випускають товари з переробленої сировини: Talisman Fusing Factory (предмети декору з викинутого скла), Zelenew (побутові предмети з переробленого пластику), Papinarubashka (декор блокнотів за допомогою непотрібних речей) і інші .

Вироби з переробленого скла від Talisman Fusing Factory

Вироби з переробленого скла від Talisman Fusing Factory

Приклади зеленого маркетингу від корпорацій

Серед компаній лідерів, які активні в питаннях захисту навколишнього середовища, такі корпорації як: Microsoft, Intel, Nokia, Ikea, Apple. У Великобританії лідирує бренд The ​​Body Shop. Відчутний внесок американського медіахолдингу CBS Corporation створив цілу еко-програму - Eco Ad. На вирішення суспільно важливих проблем, корпорація щорічно віддає 10% доходів, які отримує від реклами. CBS спонсорують установку сонячних батарей, а також, модернізацію освітлення в деяких штатах. Є серія проектів, спрямованих на озеленення територій.

Серед великих українських компаній, які піклуються про навколишнє середовище, можна виділити виробника пива «Чернігівське» - «САН ІнБев Україна». Компанія пропагує розумне використання ресурсів і натуральність продуктів. У рецептурі використовуються лише натуральні компоненти, а вода проходить 32 тесту на наявність токсинів і металів. Стічні води, які залишаються від виробництва, проходять очистку.

Еко-ініціатива від компанії «САН ІнБев Україна»

Еко-ініціатива від компанії «САН ІнБев Україна»

Як реалізувати концепцію екологічного маркетингу

Це поєднання цілого комплексу дій, який в сумі дає необхідний результат.

  • Високі стандарти. Компанія діє у відповідності зі стандартами, які регламентують використання природних ресурсів;
  • Еко-PR. Громадськість, включаючи партнерів, ЗМІ та кінцевих споживачів, повинні знати позицію компанії з точки зору екології.
  • Побудова лояльності. Турбота компанії про навколишнє середовище дозволяє отримати лояльну аудиторію, яка розділяє ваші принципи.
  • Нові еко-технології. Фірма може розробляти власні методи безвідходного і безпечного виробництва.
  • Випуск еко-товарів і послуг. Розробка нових товарів, які виготовлені без використання шкідливих і не переробляються речовин.
  • Комунікація. Забезпечення двостороннього комунікації зі споживачами екологічних товарів;
  • Підтримка інновацій. Може включати в себе спонсорство та інформаційну підтримку стартапів і громадських ініціатив, спрямованих на захист навколишнього середовища.

Брендінгові агентство колорит пропонує розробку промдизайну виробів з переробленого пластику!

Тренд на турботу про екологію: хто використовує це в маркетингу

5 экокейсів

1. Модний будинок Stella McCartney. У світі моди не відстають від еко-трендів. Популярний дизайнер Стела Маккартні відома не тільки якісною та оригінальною одягом. Світові ЗМІ називають її однією з найбільш eco-friendly дизайнерів. Ще в 2013 році вона представила взуття з легко розкладається підошвою, яка виготовлена ​​з пластику APINAT. Всі жіноча білизна, яке випускається під цією маркою, зроблено виключно з органічної бавовни і переробленого металу. У колекціях бренду ви не зустрінете вироби з натуральної шкіри або хутра. Еко-тренди простежуються не тільки в одязі. Всі офіси та студії отримують електроенергію від вітру. Засновниця модного будинку переконана, що компанія повинна нести відповідальність за ресурси, які використовує.

Stella McCartney. Колекція Ecouterre

Stella McCartney. Колекція Ecouterre

2. Starbucks. Всесвітньо відома кав'ярня задумалася про захист навколишнього середовища і стала використовувати підставки і манжети для стаканчиків виключно з переробленого паперу. Дана ініціатива допомогла зберегти тільки за перший рік 78 тисяч дерев. Нові кафе і магазини будують з низьким водо- і електроспоживання балансується.

Starbucks

3. Tesla. Появою електромобілів світ зобов'язаний Ілону Маску. Він перший розробив автомобіль з електричними двигунами, які заряджаються від мережі. Маск запустив ініціативу випуску електрокарів у інших автомобільних концернів.

Tesla

4. Adidas. Бренд запустив кросівки, які виготовлені з переробленого пластику, виловленого в океані. Таким чином компанія прагне знизити кількість відходів за рахунок використання вторинної сировини.

Модель кросівок Adidas x Parley з переробленого пластику

Модель кросівок Adidas x Parley з переробленого пластику

5. Uliulia. Молодий український бренд для пошиття аксесуарів використовує шкіру, замшу, шерсть, льон, які до цього вже використовувалися. Бренд постійно розширює список вторинних матеріалів, яким можна подарувати друге життя. Всі аксесуари унікальні і отшиваются вручну.

 

Бренд UliuliaБренд Uliulia

Як бачимо, компанії по всьому світу намагаються зробити наш світ чистішим, безпечнішим і економніше. Вони відповідають на основні тренди, які диктують громадські організації і споживачі. Створити новий бренд, який допоможе вирішити важливі екологічні проблеми все простіше.

Брендінгове агентство KOLORO знає як зробити наш світ кращим і підвищити лояльність до компанії!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Валерия Леденко

Маркетолог

21 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !