Стратегія просування бренду ліків

Стратегія просування бренду ліків

Категория: Брендинг и маркетинг

20 / 12 / 2017

40207 просмотров

201 4.0796019900498 5

Маркетинг в фармацевтиці: створити, подати, продати, вилікувати

Медичний маркетинг набагато більш тонка наука, ніж реклама продуктів харчування або автомобілів. Важливо не тільки креативно подати ідею і призначення певного препарату, а й залучити покупців до аптечної продукції. Пропаганда здорового способу життя та своєчасне лікування захворювань мало турбує більшість людей. Просування лікарських засобів вимагає акуратності - деякі препарати забезпечені стабільним попитом завдяки специфіці дії або необхідності при певних хронічних або сезонних захворюваннях, наприклад антигістамінні або протизастудні.

В У рекламі лікарських засобів можна висвітлити цільове захворювання не як вада, а як звичайну проблему, що вимагає якнайшвидшого вирішення.

Маркетинг в фармацевтиці: створити, подати, продати, вилікувати

Комплексний фармацевтичний бренд

Маркетинг фармацевтичної продукції має на увазі комплексний і делікатний підхід до розробки бренду ліки. Кожен препарат важливо подати як ефективне, зручне для застосування і безпечний засіб лікування захворювань. Розглянемо основні моменти в промоції лікарських препаратів. .

  1. Властивості і призначення ліки. Ключовий пункт в фармацевтичному маркетингу, так як більшість людей відвідують аптеки не в пошуках найдешевшого варіанту, а найефективнішого. Комплексні препарати багатоцільового дії мають довгий список властивостей: «знеболюючий ефект», «тривалу дію», «анестезуючу дію», «зниження артеріального тиску» і т. Д.

  2. Переваги препарату. Правильне просування фармпродуктів креативно «заверне і перев'яже» гідності будь-якого препарату. Зручність застосування, збільшений об'єм упаковки, широкий спектр дії або фруктовий смак може стати одним з переваг, акцент на якому приверне додаткових покупців.

  3. Цінність - у різних препаратів різна цільова аудиторія. Інсулін або інші життєво важливі лікарські засоби забезпечені стабільною кількістю покупців, і все одно конкурують між собою. Сегмент протизастудних і антигістамінних засобів вимагає креативного підходу, так як попит піддається сезонності.

Маркетологи з KOLORO зроблять з «ще одного засобу від кашлю» - комплексний препарат для лікування кашлю з миттєвим дією, приємним смаком і швидким ефектом.

Комплексний фармацевтичний бренд

Специфіка реклами рецептурних препаратів

Просування фармпродуктів вимагає іншого підходу. У таких ліках важливі функціональні характеристики:

  • Ефективність препарату - визначає переваги для використання пацієнтами цих ліків в певній фармакологічній групі.

  • Безпека - наявність побічних ефектів, їх частота, співвідношення з корисною дією ліків і ризик виникнення в порівнянні з іншими схожими препаратами.

  • Зручність застосування - режим дозування, форма випуску (таблетки, краплі, розчини і т.д.), інформація з рекомендаціями щодо застосування. При просуванні рецептурних препаратів режим застосування може стати ключовим фактором вибору для покупців, так як багато рецептурні засоби вимагають суворого і складного прийому.

  • Рентабельність. В середньому, вартість рецептурних лікарських препаратів вище, ніж ліків, що відпускають без рецепта. Особливо в разі виведення на ринок і просування нового лікарського препарату.

Фармацевтичний маркетинг це не тільки креативність створення бренду, слогану або зовнішнього вигляду упаковки, але уявлення препарату найефективнішим і оптимальним для лікування в своїй фармакологічній групі.

Специфіка реклами рецептурних препаратів

SWOT-аналіз фармацевтичного препарату

SWOT-аналіз лікарського препарату передбачає розгляд чотирьох основних показників.

  • Strengths (сильні сторони) - переваги ліки над конкурентами в тій же фармакологічної групи. Сюди можна віднести вдосконалений механізм дії, розширення спектра корисних властивостей і оптимізовану форму прийому.

  • Weaknesses (слабкі сторони) - побічні ефекти, висока ціна, специфічний напрямок дії і т. Д.

  • Opportunities (можливості) - всі фактори позитивного дії ліки, додаткові «косметичні» поліпшення (наприклад, новий дизайн упаковки або кілька смаків) та інші властивості препарату, які можна використовувати при просуванні.

  • Threats (загрози) - фактори небезпечного або шкідливого впливу на організм, наприклад застосування разом з іншими ліками, специфічні побічні ефекти при певних хронічних захворюваннях і т. Д.

Комплексний SWOT-аналіз фармацевтичної компанії передбачає більш поглиблене вивчення діяльності:

  • Найпопулярніші виробляються ліки;

  • Аналіз конкурентоспроможності;

  • Дослідження репутації бренду на ринку.

При SWOT-аналізі медичної установи також враховується професіоналізм персоналу, рівень технічного забезпечення, наявність передового діагностичного обладнання. .

SWOT-аналіз лікарського препарату: приклад

Як приклад розглянемо результати комплексного аналізу препарату для нормалізації роботи кишечника «Форлакс».

Параметри S (сильні сторони) і O (можливості):

  • Висока ефективність;

  • Розширений спектр дії;;

  • Високий рівень безпеки;

  • Зручна упаковка;

  • Продаж без рецепта;

  • Наявність прямих каналів збуту;

  • Цінова доступність;

  • Високі обсяги ринку фармакологічної групи.

Параметри W (слабкості) і T (загрози):

  • Велика кількість конкурентів;

  • Не можна застосовувати під час вагітності та годування груддю;

  • Обмеження для використання дітям до 15 років;

  • Багато протипоказань.

Шипуча лікарська форма препарату розглядається як сильна сторона, так і як слабка - деяким приємніше змішати ліки з улюбленим напоєм, іншим же легше випити таблетку.

Просування лікарських засобів на фармацевтичному ринку

Одним з найважливіших етапів стратегічного маркетингу лікарських засобів є робота з цільовою аудиторією. Цільова аудиторія - не тільки покупці, але і фармацевти з медиками. Понад 70% безрецептурних ліків купуються за порадою лікаря, тому важливо провести широку інформаційну кампанію серед широкого кількості медичних установ і аптек.

Від відповіді на банальне запитання в аптеці: «А що порадите ви?» Залежить левова частка продажів препаратів в самих затребуваних фармакологічних групах - ліки від застуди, алергій, засобах для нормалізації травлення, кремів і мазі від опіків і порізів. Досвідчений лікар або фармаколог звертатиме мало уваги на рекламу по ТБ, в інтернеті або на яскраву упаковку - він буде радити найбільш ефективні ліки в потрібному ціновому діапазоні.

Стратегія просування фармацевтичних товарів і брендів повинна включати в себе не тільки популяризацію препарату серед покупців, але і просування серед працівників охорони здоров'я.

Приклади вдало обраній стратегії просування фармацевтичних товарів і брендів

Частка витрат на маркетинг в охороні здоров'я в інтернеті відносно невелика. Згідно з даними «Kantar Media», з 4,3 мільярдів доларів, витрачених на рекламу фармакології в 2010 році в США, тільки 203 млн. Були витрачені на просування лікарських препаратів в мережі. Однак просування в мережі для фармацевтичної компанії значно підвищує продажі саме в сегменті лікувальних препаратів.

Більшість покупців не знають і 3-4 ліків однієї фармакологічної групи і використовують ті, якими їх лікували батьки. Тому маркетинг лікарських препаратів у вигляді відеоролика, серії рекламних плакатів або редизайну упаковки може стати вирішальним фактором у підвищенні рівня продажів.

Передовий технічний дизайн можна замовити на сайті нашої компанії.

Ефективна стратегія просування лікарських препаратів в більшості випадків передбачає розробку слогана і візуальний супровід рекламної кампанії. Уявімо вашій увазі кілька цікавих прикладів маркетингу у фармацевтиці.

1. Особливою креативністю виділяється реклама засобів для підвищення потенції у чоловіків. Тут в бій іде вся фантазія креативників. Наприклад, продукція компанії Vita Farma поєднує в собі простоту, гумор і безпосередньо стосується дії препарату. Подряпана спина старого - просто, сердито, цікаво, зрозуміло.

Особливою креативністю виділяється реклама засобів для підвищення потенції у чоловіків

2. Найцікавіша стратегія продажу ліки від кашлю «Carbocisteine» створена маркетологами філіппінської компанії Dentsu Jayme Syfu. Смоделируйте ситуацію - під час виступу оратора хтось в залі настільки «перекашлял» cпіч, що всі глядачі пішли, демонстративно залишивши стільці поверненими в сторону винуватця «торжества».

Найцікавіша стратегія продажу ліки від кашлю «Carbocisteine» створена маркетологами філіппінської компанії Dentsu Jayme Syfu

3. Цікаве рішення запропонували креативщики для виведення на ринок нового лікарського препарату «Kitadol». Воно призначене для боротьби з проявами передменструального синдрому у жінок. Слоган рекламної кампанії «Поверніть її назад!».

Ідея кампанії нагадує лейтмотив кампаній Snickers - «Ти не ти, коли голодний».

 

Маркетинг в фармацевтичному бізнесі має досить вільний. Існує можливість промоції лікарських засобів за допомогою участі компаній в різних благодійних заходах і святах. Наприклад, найбільша фармацевтична компанія Pfizer запропонувала виробникам засобів для підвищення потенції спонсорувати марш закоханих в Нью-Йорку. Це стало вдалим рішенням - показники продажу лікарських засобів в 14 лютого значно зросли, а марш отримав рекламну підтримку великих компаній.

Читайте також: Створення провокаційною реклами: муки совісті проти шансу на вибухові продажу

Важливу роль може зіграти ефективний маркетинг медичного центру. Компанії-виробники лікарських засобів запускають рекламні кампанії, що інформують про ефективну профілактику захворювань і розповідають про важливість щорічних оглядів. Оформлення вестибюля медичних установ із застосуванням креативної рекламної продукції інформує споживачів про хвороби і рекламує продукти або компанії.

Професіонали креативного маркетингу з брендінгового агентства Koloro приємно здивують цікавими ідеями. У нас ви можете замовити дизайн реклами, брендінг сайту і багато інших послуг для просування компанії. Наша стратегія на шахівниці ринку завжди виграшна.

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Александр Тоболин

Ведущий ведущих маркетологов

201 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Сделать запрос
up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Выберите удобный вам мессенджер:
- Оценка готовности вашего проекта
- Построение плана работ
- Цены и Сроки

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !