Стратегія просування на європейському ринку

Стратегія просування на європейському ринку

Категория: Брендинг и маркетинг

23 / 09 / 2016

8781 просмотров

17 4.3529411764706 5

Розробка стратегії просування для компанії допоможе завоювати позиції на європейському ринку і утримувати їх.. Освоєння нових ринків вимагає знань головних трендів, щоб просування продукції було успішним. Незалежно від того, які послуги і продукти виробляє компанія необхідно враховувати основні світові тенденції ринку.

Нові стратегії просування брендів для Європи

Для європейського ринку дуже важлива орієнтація на клієнта. Розробка маркетингової стратегії ведеться з урахуванням психології, бажань і вимог споживачів. Завдяки цьому технології просування будуються на нових принципах. Згідно з прогнозами в 2017-2018 роках найбільш затребуваними будуть такі з них.

Стратегія просування бренду в Європу

Стратегія просування: задіяти емоції

Компаніям в сучасному світі необхідно емоційне підключення клієнтів. Просування товару проходить успішніше, якщо споживачі разом з ним купують певні емоції. Дослідники виявили, що рекламні кампанії, які звертаються до емоцій в 2 рази успішніше тих, які використовують лише раціональні доводи.

Кожній людині подобається відчувати себе особливим. Компанії можуть підкреслити унікальність своїх споживачів створивши обмежену серію продуктів. Також бренди орієнтуючись на свою цільову аудиторію, розробляють рекламні акції покликані стимулювати позитивну емоційну реакцію. Це допомагає споживачеві запам'ятати і асоціювати бренд з чимось приємним особисто для нього. Наприклад, компанія Quiksilver продає обладнання та одяг для екстремальних видів спорту. У своїх рекламних кампаніях вона звертається до відчуття свободи і спортивної мотивації. Бренд орієнтується на аудиторію, яка цінує спорт і хоче відчувати себе частиною компанії однодумців.

Стратегія просування бренду в Європу

Стратегія просування бренду: чесність

Розвиток цифрових технологій стимулює бренди, які хочуть вийти на європейський ринок, бути чесними зі своїми споживачами. Відверта брехня або перебільшення якості товару здатні зіпсувати репутацію бренду. Компанія Kryptonite позиціонувала свої замки для велосипедів як неймовірно надійні. Один з них замків споживачі змогли зламати за допомогою кулькової ручки. В інтернеті з'явилося відео з записом злому. Щоб відновити репутацію, компанія оголосила про безкоштовне обміні цього виду замків.

З цієї історії можна зробити висновок, що компаніям потрібно звертати увагу на репутаційний менеджмент. Просування товару на ринку багато в чому залежить від особистих рекомендацій користувачів. Багато європейські споживачі довіряють порадам друзів і знайомих сильніше, ніж рекламі старого формату. У сучасному світі інформація про продукт, який не відповідає заявленим якостям, може моментально рознестися по мережі.

Стратегія просування бренду: бути ближче до клієнтів

Стратегія просування на ринку повинна враховувати бажання споживачів бути ближче до компанії. Участь компанії в життя клієнта більше не обмежується фактом продажу товару. Наприклад, Intel створили чати, в яких можна в режимі реального часу поговорити з їх співробітниками. Теми можуть бути різноманітними: якість продукції, умови роботи в компанії і новини зі світу науки. Супермаркет Whole Food теж контактує з клієнтами. Його співробітники ведуть блог, в якому розповідають, як краще скласти меню і приготувати їжу.

Стратегія просування бренду: бути корисним

Сьогодні споживачам недостатньо просто придбати продукцію. Вони хочуть, щоб компанії були корисні їм у всьому. Користь повинна приносити навіть реклама продукту або послуги. Стратегія просування товару на європейський ринок має враховувати цей фактор. Згідно з дослідженнями, покупцям подобаються how-to (навчальні) відео. Вибираючи між продукцією однакових цінової категорії, клієнт вибере ту, яку простіше використовувати. Якщо в рекламі показати, як користуватися товаром продажу стануть вище.

Корисною та креативної була стратегія просування бренду OPSM Optometrist. Цей виробник оптики досліджував ринок і потреби клієнтів. Виявилося, багато дітей не помічають, що у них є проблеми із зором. Через це вони не отримують лікування та хвороби прогресують. OPSM Optometrist випустив книгу (в друкованому та електронному вигляді) «Пірат Пенні». З її допомогою можна діагностувати проблеми із зором у дітей на ранніх стадіях. Тільки з інтернету книга була завантажена 500000 раз. Як результат було отримано 125000 призначень від лікарів на оптику. Компанія проявила турботу про своїх споживачів і отримала віддачу у вигляді припливу клієнтів.

Стратегія просування в Європу

Просування товару: ставка на особистий досвід

Клієнтам дуже важливо отримувати практичний досвід від використання продукції, яку вони планують придбати. Це може бути набір тестової продукції, дегустація або тест-драйв техніки. Компанія Bosch дозволяє своїм клієнтам взяти посудомийну машинку додому на один день, перш ніж прийняти рішення про покупку. Споживачі більше довіряють компаніям, які дозволяють провести тестування товари. На їхню думку, це означає, що виробники не сумніваються в якості своєї продукції.

Стратегія просування в Європу

Стратегія просування компанії: відхід від стереотипів

За останні десятиліття світ значно змінився. Дослідження минулих років вже нездатні показати повну картину ринку. Наприклад, серед компаній виробляють відеоігри існувало переконання, що геймер це молода людина у віці 13-25 років. Однак після збору статистики виявилося, що в США більшість геймерів це люди старше 36 років. Гравців у віці 40 років більше ніж вісімнадцятирічних. Змінилися показники і щодо гендеру. У Великобританії більшість гравців - жінки.

Застарілі уявлення про цільову аудиторію і конкурентів можуть сильно перешкодити просуванню товару на європейський ринок. Тому перед розробкою стратегії просування товару бажано провести маркетингові дослідження.

Брендінгове агентство KOLORO допоможе розробити стратегію просування компанії з урахуванням особливостей європейського ринку!

Технології просування: гуманізм

Стратегія просування на європейський ринок може включати благодійні акції або пожертвування. Багато брендів переводять гроші за продукцію, продану в певні дні, на рахунки благодійних організацій. У такі дні продажу постійно зростають. Наприклад, компанія Yves Rocher постійно проводить акцію «Сила нашої краси». За кожну куплену помаду вона обіцяє посадити дерево.

Відомі бренди використовують свою популярність, щоб привернути увагу клієнтів до світових проблем. Виробник віскі Johnnie Walker почав спеціальну акцію після початку конфлікту в Лівані. Був знятий ролик про боротьбу бурі і вогню, який символізував стійкість ліванців. За хештегом #KeepWalkingLebanon користувачі мережі могли розміщувати слова підтримки для ліванців. Акція привернула увагу і продажу бренду в країні виросли на 19,99%.

Пожертви також можуть вплинути на просування продукту. Johnnie Walker жертвує по 1000 доларів на стартапи, не вимагаючи натомість жодної винагороди. Одержувачі розповідають про це своїм друзям і передплатникам. Бренд отримує додаткову рекламу

Стратегія просування бренду: різноманітність

Компанії намагаються привернути увагу тих, хто довгий час знаходився поза полем їх зору. Наприклад, особою косметичного бренду Beauty & Pin-Ups стала модель з синдромом Дауна. А особою компанії MAC стала трансгендер Кейтлін Дженнер. Бренд Diesel запросив в рекламну кампанію Вінні Харлоу - модель з вітіліго. Це допомагає покупцям з самої різної зовнішністю відчувати себе впевненіше і збільшує лояльність до бренду.

strategija prodvizhenija v Evropu

Розробка маркетингової стратегії: боді позитив і природність

Посил про те, що кожна людина привабливий по-своєму користується величезною популярністю серед європейських споживачів. Компанія Dove одна з перших почала використовувати його в рекламних кампаніях разом зі слоганом «Real Beauty». Продажі відразу зросли, тому що людям подобався посил - ти прекрасний, навіть якщо далекий від журнальних стандартів. Бренди відходять від одноманітного канону в красі і намагаються підкреслити індивідуальність кожної людини. Вони почали запрошувати людей з немодельний параметрами для реклами своєї продукції.

Природність також сприяє просуванню продукту. Споживачі хочуть знати, як товар буде виглядати в житті, а не на моделі після фотошопа. Тому, деякі компанії відмовляються від використання ретуші в своїй рекламі. Бренд Aerie, створюючи рекламу своєї білизни, вчинив саме так. За 2015 рік продажі марки зросли на чверть і продовжують зростати.

Стратегія просування бренду в Європу

Просування продукції: еко тренд

Еко-тренд залишається популярним в Європі. Купуючи органічну продукцію, люди піклуються про своє здоров'я і навколишнє середовище. Просування товару на європейський ринок пройде успішніше, якщо упаковка буде зроблена з екологічно чистих матеріалів, які після використання можна переробити. Ставка на екологічність дозволить привернути увагу до бренду і його продукції. Наприклад, Marcel Worldwide провів кампанію «Безславні овочі і фрукти» для мережі французьких супермаркетів, щоб підняти тему харчових відходів.

Стратегія просування: використання мобільних телефонів

У минулі роки виробники розглядали мобільні тільки як додаткову рекламну площадку. У 2012 році все змінилося. Сьогодні більшість пошукового трафіку приходить саме з мобільних пристроїв. Тому розробка стратегії просування бренду повинна орієнтуватися і на мобільну версію сайту. Так Simon Bolger з Google заявив, що 74% користувачів відмовляються заходити на сайт з мобільного телефону, якщо він вантажиться довше 5 секунд. В результаті компанія втрачає клієнтів.

Використання мобільної реклами дуже важливо. Наприклад, сінгапурський торговий центр 313 Somerset відправляє оповіщення про розпродажі та дисконтні купони людям, які знаходяться поруч з ним. В результаті роботи додатків по розсилці продажу торгового центру збільшилася на 46%.

Послуги з просування бренду ви можете замовити в агентстві KOLORO!

Ефективне використання соціальних медіа для просування продукту

На Заході соціальні медіа активно використовують для просування бренду і продукції. За даними Mainstreethost, соціальні мережі є другим за популярністю місцем з пошуку брендів, поступаючись тільки пошуковим системам. В цілому в соціальних мережах перебуває 76% населення світу. Розробка стратегії просування товару повинна враховувати, що соціальні мережі можна використовувати різноманітними способами.

Проведення конкурсів в соціальних медіа один з найпростіших способів просування продукту. Компанії запускають конкурс, в якому користувачі публікують свої фотографії або відео. Згідно з його умовами, кожен учасник повинен помістити запис про конкурс на своїй сторінці. В результаті новина про торгову марку поширюється серед величезної кількості людей.

Стратегія просування бренду в Європу

Підвищити впізнаваність компанії допомагають подкасти (аудіоблогі з можливістю скачати файли). Вони дозволяють компанії і споживача спілкуватися майже безпосередньо. AskPat це подкаст підприємця Пет Флінн. Кожен день він відповідає на питання реальних користувачів про маркетинг і бізнес. Передача займає всього 10 хвилин в день, але значно підвищила популярність підприємця.

Просуванню компанії допоможе створення брендованого контенту. Red Bull запустили свою власну онлайн ТБ платформу і випускають відео, присвячені екстремальних видів спорту. Вже зараз у них більше 1 млрд. Переглядів. Відео-контент резонує з величезною кількістю аудиторії. Відео на сторінці збільшує конверсію на 80%.

Використання користувацького контенту в якості реклами

Baublebar це магазин ювелірних виробів, який збирає в інстаграм фотографії людей в їх продукції. Все що потрібно - при публікації Селфі розмістити їх хештег поруч з фото.

Дизайн упаковки прикрас - приклад

Для просування бренду на європейський ринок можна використовувати і тимчасові тренди. З середини літа 2016 року популярністю користується Pokémon Go. Багато підприємців вирішили скористатися ситуацією, що склалася. Наприклад, власник L'inizio's Pizza Bar за допомогою спеціальних модулів приманює покемонів в свій заклад. Слідом за ними приходять ловці. Доходи піцерії зросли на 30% після того, як він застосував цю методику. Використовувати подібні тимчасові тренди бажано незабаром після їх виникнення, тоді це приверне більше уваги. У сучасному світі увагу споживачів постійно переключається на щось нове, тому важливо зловити момент.

Завжди бути в тренді вам допоможе брендінгове агентство KOLORO. Ми розробимо стратегію просування бренду яка не втратить актуальність!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Сергиенко

Копирайтер

17 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !