Створити зонтичний (парасольковий) бренд молочної продукції і кататися, як сир в маслі ьковий) бренд молочної продукції і кататися, як сир в маслі

Створити зонтичний (парасольковий) бренд молочної продукції і кататися, як сир в маслі ьковий) бренд молочної продукції і кататися, як сир в маслі

Категория: Брендинг и маркетинг

29 / 01 / 2018

1758 просмотров

8 4 5

Монополія не дарма стала найпопулярнішою грою сучасності. Підкорити весь ринок і змусити полиці супермаркетів своїми продуктами - мрія кожного підприємця. Тільки вони вам в цьому не зізнаються :)

Створення зонтичного бренду сирів: що це і кому це потрібно

Сирний ринок України - це ласий шматок. За даними Державної фіскальної служби за 2017 рік Україна експортувала сиру на 8 мільйонів 491 тисячу доларів, що більше, ніж в 2016-му році майже на 20%. Ринок активно розвивається: до нас приходять нові європейські технології, і вони дозволяють оптимізувати виробництво.

Розвиток туризму в Україні сприяє підвищенню культури їжі. Ви помітили, як часто зустрічаються реклами камамберу різних марок, а сири з пліснявою в супермаркетах потроху переміщаються в відділи елітних вин? Ми, як олдскульний шанувальники сирної продукції, не змогли обійти стороною цей факт.

Розробляючи айдентику зонтичного бренду «Глобино», ми оцінили силу роботи сирного «парасольки» на себе. У цій статті по секрету розповімо вам про те, чим зонтичні бренди відрізняються від інших, і чому один логотип може змусити купити товар без найменших роздумів.

Що таке зонтичний бренд і з чим його їдять

Парасольковий бренд - це один з маркетингових прийомів, в якому навіть різні групи товарів можуть існувати під єдиною айдентіка.

Парасольковий бренд. Приклади

Парасольковий бренд. Приклади

Головна перевага зонтичного бренду полягає в мінімізації витрат на просування нової лінійки товарів, так як вона виходить уже під відомим брендом.

Також зонтичний бренд відкриває можливості для впровадження нових суміжних видів продуктів. Це робиться для того, щоб підкріпити флагман бренду і зміцнитися в ширшій ніші продукції. Зазвичай з сирними брендами в «парасольках» найчастіше запускаються інші молочні продукти.

А ось тут виробників і підстерігає головна небезпека. Якщо ви приходите в ресторан, де вам подають суп з волоссям, то ви навряд чи замовите другу страву. Загальний лейбл пов'язує всі види продукції в один образ, який покупці асоціюють з назвою компанії або їїлоготипом.

Вибачте за цей приклад. Але BSM - саме той випадок, коли загальний лейбл працює на його учасників

Вибачте за цей приклад. Але BSM - саме той випадок, коли загальний лейбл працює на його учасників

Головний ризик створення зонтичних брендів в тому, що у різних товарів знижується їх впізнаваність при об'єднанні під одним лейблом. Постійні покупці вірні одному бренду, але сам такого роду продукцію в такому випадку не є ключовим критерієм для здійснення покупки. Тобто відбувається так зване розмивання бренду.

Крім того, в разі негативного сприйняття споживачем одного товару з лінійки втрачається довіра до всієї торгової марки.

Чому краще всього починати саме з сиру?

За даними Держстату, сир входить в топ-5 продуктів купівельної корзини українців. Інтерес споживачів до сирної продукції зростає, в той час як ніша молочної продукції в Україні сповнена вакантних місць.

Українські сири вважаються якісною продукцією не тільки у нас, а й у світі. Наші виробники експортували до Казахстану сиру на 4,1 мільйон доларів, в Республіку Молдова - на 2,3 мільйон доларів, в Єгипет - на 997 тисяч доларів, а в інші країни - на 985 тисяч доларів.

Так у сирів наших виробників сформувалася лояльна аудиторія.

Навіть дітям подобається. Перевірено YouTube-каналом «Летідор»

Навіть дітям подобається. Перевірено YouTube-каналом «Летідор»

Для статистики:

  • більше 55% покупців купують молочні продукти не менше ніж 2 рази на тиждень, з них 33% респондентів віддають перевагу молоку і сиру щодня;
  • споживча активність жінок обумовлена ​​тим, що вони більше вживають молоко (63% - купують для себе, 54% з них п'ють молоко щодня), а також 40% купують його для своїх дітей і онуків;
  • серед чоловіків тільки 19% опитаних купують молочні продукти дітям і онукам, а 28% - іншим членам сім'ї.
  • майже половина чоловічої аудиторії (49%) купує молоко для себе, а споживає його кожен день - 39%;
  • варто відзначити, що 22% респондентів не купують молоко взагалі. Чоловіків, які не купують і не п'ють молоко значно більше, ніж жінок: 35% проти 16%.

Читайте також: Як визначити аудиторію вашого бренду

Аудиторія бренду

Найбільш оптимальна маркетингова стратегія для сиру повинна бути орієнтована на жіночу аудиторію. Також вітається оформлення товарів, яке зацікавить дітей (або їх батьків).

Зонтична айдентіка: як створити впізнаваний бренд

Позиціонування бренду - це посил, який творці хочуть донести своїм споживачам. Він повинен показати покупцям, чому ваш продукт потрапив в його руки і чому він повинен забрати його з собою.

Наприклад, ваш сир створять вручну виключно з органічної продукції. Або упаковка для сиру у вигляді космічної ракети приверне дітей.

До слова, творець крафтового марки сирів «Лісова ферма» і правда живе в лісі

До слова, творець крафтового марки сирів «Лісова ферма» і правда живе в лісі

Після того, як визначено позиціонування, фахівці розробляють стратегію бренду. Стратегія розвитку бренду складається з наступних елементів:

Читайте також: Що потрібно для того, щоб створити бренд: набір мінімум

Логотип і розробка упаковки сиру

Логотип бренду - це візуалізація його позиціонування. Розробка логотипу сиру повинна викликати асоціації з молочною продукцією, але в той же час не бути банальною.

Наприклад, останнім часом дизайн упаковки сирів все частіше з'являється в акварельного палітрі. Упаковка для сиру в розмитих тонах натякає на м'якість і легкість продукту, в той же час викликаючи асоціації з дитинством і милими малюнками.

Приклад відмінною акварельного упаковки у виконанні ТМ «Високо Високо»

Приклад відмінною акварельного упаковки у виконанні ТМ «Високо Високо»

Окреме місце займає етикетка для сиру. Зараз не обов'язково дотримуватися одних і тих же корпоративних кольорів. Покупці вітають різноманітність і гру з формами в рамках загального візуального образу.

Як приклад - розробка упаковки сиру для «Глобино», зроблена в колориті

Як приклад - розробка упаковки сиру для «Глобино», зроблена в колориті

Зонтична реклама також не зобов'язана бути виконаною в єдиному стилі, але повинна викликати суміжні асоціації. Багато ТМ у всіх своїх рекламах використовують фірмовий джингл або персонажа.

Читайте також: розробка фірмового персонажа: як створити легендарний образ

Зонтичні бренди - це завдання для колорит

Упаковка, дизайн, позиціонування бренду - це важливі елементи при побудові зонтичного бренду. Якщо у вас достатньо сил і натхнення для того, щоб створити зонтичний бренд, то це чудово. Якщо вважаєте, що немає - ви помиляєтеся :)

Зонтичні бренди

Зверніться до наших фахівців, і вони візьмуть на себе найскладніші завдання. Створюйте яскраві бренди разом з KOLORO!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Александр Тоболин

Ведущий ведущих маркетологов

8 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !