Створення косметичних брендів: основні правила і тенденції ринку

Створення косметичних брендів: основні правила і тенденції ринку

Категория: Брендинг и маркетинг

21 / 12 / 2015

8845 просмотров

41 4.2439024390244 5

створення косметичного бренду. створення косметичного бренду, аналіз ринку косметики в Україні, тенденції ринку косметики, ринок косметичних брендів, косметичні бренди, бренди косметики, виробники косметикиБудь-який новий товар, послуга або компанія потребують власного бренд. Цілі створення косметичного бренду:

  • виділити свій товар на ринку;
  • відбудуватися від конкурентів;
  • залучити споживача;
  • акцентувати увагу на ключових перевагах продукту.

При правильному підході створений бренд повинен відповідати всім чотирьом цілям.

Етапи створення косметичного бренду

1. Маркетинговий аналіз ринку косметичних брендів.

Для початку потрібно визначити свою цільову аудиторію. Чим точніше це буде зроблено, тим краще. Наприклад, для бренду косметики цільовою аудиторією не можуть бути всі жінки. Це занадто загальний підхід, який завадить позиціонуванню бренду. Залежно від виду і типу косметики це можуть бути, наприклад, жінки від 35 до 50 років з доходом вище середнього.

Після того як ключові моменти визначені, необхідно провести дослідження цільової аудиторії. Його мета відповісти на наступні питання:

  • смаки і переваги споживачів;
  • частота покупки товару;
  • сприйняття конкурентних брендів;
  • фактори вибору товару та ін. Важливі моменти.

Після досконального вивчення цільової аудиторії можна переходити до дослідження конкурентів. Завдання дослідження виявити такі моменти:

  • основні гравці на ринку та їх стратегії позиціонування;
  • виявлення проблем ринку;
  • вивчення рекламної комунікації та ін.

По завершенню маркетингового вивчення ринку складається зведений звіт, що відображає головні показники і ключові висновки.

2. Вибір стратегії позиціонування.

Від вибору стратегії позиціонування залежить все майбутнє просування бренду. Тому обрана стратегія повинна:

  • відповідати потребам цільової аудиторії;
  • виділяти бренд серед конкурентів;
  • висвітлювати ключові переваги товару.

3. Розробка складових бренду. На цьому етапі створюються:

  • Неймінг
  • Логотип
  • Слоган
  • Фірмовий стиль
  • Дизайн пакування
  • Рекламні комунікації та ін.

4. Розробка брендбуку. Підсумком створення косметичного бренду є брендбук. У ньому детально описуються всі елементи бренду і наводяться рекомендації щодо їх використання.

Аналіз ринку косметики в Україні

аналіз ринку косметики в УкраїніБІОКОН

Історія компанії Біокон бере свій початок в 1991 році з відкриття центру по наданню медичних послуг. Пізніше компанія зайнялася дослідженнями і запатентувала кілька технологій для виробництва косметики.

На даний момент компанія виробляє 18 ліній косметики по догляду за шкірою і волоссям.

Слоган компанії: «Біокон - визнаний експерт в догляді за шкірою».

Основа позиціонування бренду - медичний підхід і натуральні екстракти.

аналіз ринку косметики в УкраїніVigor Cosmetique Naturelle

Компанія почала випускати косметику в 2010 році під брендом GAIA Cosmetics. Згодом продукція набирала все більшої популярності, і в 2014 році було прийнято рішення про ребрендінг.

Асортимент компанії на сьогоднішній день налічує понад 80 найменувань продукції по догляду за обличчям і тілом.

Компанія позиціонує свою продукцію як натуральну косметику з високою концентрацією біологічно активних речовин.

аналіз ринку косметики в УкраїніЗелена аптека

Виробництвом косметики під брендом «Зелена аптека» займається компанія «Ельфа» з 2011 року.

Асортимент торгової марки налічує більше 150 найменувань продукції для догляду за тілом та обличчям, а також засобів особистої гігієни.

Слоган компанії: «Кращу косметику роблять фармацевти».

Основа позиціонування бренду: глибокі традиції, науковий підхід і фармацевтичні стандарти.

аналіз ринку косметики в УкраїніIren Bukur

Вперше продукція компанії Iren Bukur вийшла на ринок в 2009 році. Протягом 5 років до цього проводилися всебічні дослідження і розроблялися рецепти косметики.

На даний момент торгова марка налічує більше 50 найменувань в наступних категоріях: догляд за обличчям і тілом, догляд за волоссям, лікувальна і декоративна косметика.

Слоган компанії: «Irene Bukur - авторська жива косметика нового покоління».

Основа позиціонування: екологічно чиста сировина, вирощена в Україні та «живі» інгредієнти.

аналіз ринку косметики в УкраїніWhite mandarin

Компанія СHOICE, яка виробляє косметику ТМ «White mandarin» з 2004 року займалася випуском продукції для зміцнення здоров'я. У 2011 році, проаналізувавши ринок, було прийнято рішення зайнятися випуском лікувально-оздоровчої косметики. .

В даний момент компанія виробляє близько 40 найменувань косметики в таких категоріях: догляд за обличчям і тілом, догляд за волоссям, дитяча лінія і здорове харчування.

Слоган компанії: «Пізнай свою унікальну красу з натуральною косметикою White Mandarin».

Основа позиціонування бренду: натуральність і безпека, підтверджена міжнародним сертифікатом.

Тенденції ринку косметики на 2016 рік

тенденции рынка косметкиНа сьогоднішній день частка українських виробників косметики становить близько 20%, решта косметики - іноземного виробництва.

Однак в майбутньому частка українських виробників буде збільшуватися. Це пов'язано зі зростанням інтересу українців до вітчизняного виробника. Також, незважаючи на нестабільну економічну ситуацію, не прогнозується скорочення обсягів покупки косметики.

Деякі тренди, на які варто звернути увагу при створенні косметичного бренду:

1. Прогнозоване зростання обсягів продажів косметичних товарів для чоловіків.

2. Зростання інтересу до якості продукції. Українські споживачі, які вибирають іноземну косметику мотивують свій вибір тим, що, на їхню думку, вона більш якісна, ніж українська. Тому головною метою майбутніх брендів буде переконати українського споживача в якості своєї продукції та завоювати його довіру.

3. Розвиток парфумерного ринку. На сьогоднішній день українські виробники займають всього 2% ринку в сегменті духи і туалетна вода. У зв'язку з ростом інтересу до вітчизняного виробника відкриваються великі перспективи для українських брендів.

4. Розвиток дитячої косметології.

5. Зростання інтересу до вітчизняної декоративної косметики. У зв'язку зі значним зростанням цін на імпортну косметику, українські жінки все більше уваги стали звертати на вітчизняну продукцію прийнятної якості та за доступною ціною.

Розробка бренду – перший крок до успіху для будь-якого бізнесу. Фахівці компанії KOLORO мають чималий досвід в розробці брендів. Зв'яжіться з нами, і ми створимо для вас бренд, який буде приносити прибуток вам і користь вашим клієнтам!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Дарья Таран

Маркетолог

41 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !