Створення інтернет магазину, реклама і стратегія просування

Створення інтернет магазину, реклама і стратегія просування

Категория: Брендинг и маркетинг

29 / 12 / 2017

2001 просмотров

4 4.5 5

Грошовий обсяг ринку електронної комерції - трильйон доларів. За останні пару років він виріс на 20%. Ринок e-commerce складається з 12-24 мільйонів інтернет-магазинів (точне число невідоме).

У 2016 році обсяги роздрібної онлайн-торгівлі в Україні склали $ 5,65 млрд, хоча прогнозується, що до кінця 2018 року ця сума перевищить $ 10 млрд, а до 2020 року - виросте до $ 25 млрд. Вражаючі суми, правда? Десятку лідерів за обсягом торговельних онлайн-угод 2016 роки очолив Китай - $ 766,5 млрд. Замикає десятку - Росія з $ 22,8 млрд. Десятка лідерів - це 85,2% світового обсягу онлайн-угод. Україна - в останніх 14,8%.

У нашій країні е-комерція займає всього-лише 3% ринку рітейлу. Але є надія: поширення інтернету і популярність носяться смарт-гаджетів, а також розвиток логістики змушують вірити, що скоро інтернет-торгівля зміцніє. За даними компанії EVO у 22 млн українців є доступ в інтернет, але тільки 31% роблять онлайн-покупки. Товарообіг товарів та послуг в електронній комерції в 2018 році складе 65 млрд грн. На даний момент він становить 50 млрд грн.

Бізнес план інтернет магазину

У команді KOLORO працюють фахівці, які розроблять стратегію просування інтернет-магазину. Давайте поліпшувати статистику разом!

Читайте також: Рітейл-брендінг банків: зводимо дебет і кредит

Розробка інтернет-магазину: з чого почати

Приступаючи до розробки прибуткового інтернет-магазину під ключ, варто переконатися, що для вашого товару знайдеться покупець. Для цього потрібно провести маркетингове дослідження і з'ясувати свою цільову аудиторію. В онлайн-торгівлі популярністю користується одяг, взуття та аксесуари. В лідери прагнуть товари для дому і саду, здоров'я і краси, а ось техніка перестала бути флагманом серед онлайн-продажів.

інтернет магазин розробка

Відмінний спосіб дослідження - моніторинг популярних платформ, наприклад, Prom.ua, Shafa.ua або Bigl.ua. Таким чином можна буде знайти ваших конкурентів, яких теж непогано б вивчити. Це потрібно для визначення слабких і сильних сторін бізнесу, і щоб не повторити помилок, допущених попередниками.

Запуск інтернет-магазину має переваги перед фізичним магазином: немає плати за оренду і ви можете охопити мільйони клієнтів, комфортно відпочиваючих на дивані. Для створення успішного бізнесу вам знадобиться відмінний продукт, зручний веб-сайт, міцний маркетинговий план і стратегія просування інтернет-магазину.

Читайте також: Як визначити аудиторію вашого бренду

Як рекламувати інтернет магазин

Що потрібно щоб відкрити інтернет магазин

В першу чергу, зробіть бізнес-план для інтернет-магазину, незалежно від того, чи плануєте ви отримувати зовнішнє фінансування від інвесторів або розраховуєте на свої гроші. Це допоможе спланувати кроки, які потрібні для реалізації прибуткового бізнесу. У бізнес-плані потрібно враховувати:

  • виробничі витрати, незалежно від того, створюєте ви продукт самостійно або укладаєте контракт з виробником;
  • необхідність додаткового приміщення для зберігання товарів;
  • заробітну плату працівникам (якщо вони будуть);
  • реєстрацію доменного імені, яке повинно бути коротким і легко запам'ятовуватися;
  • оплату за послуги веб-хостингу.

У бізнес-плані також опишіть план розвитку інтернет-магазину і етапи, які потрібно пройти для реалізації цього плану.

Читайте також: Створення інтернет-магазину

Движок для інтернет-магазину

Движок для інтернет-магазину

Движок сайту - це основа, завдяки якій працює інтернет-магазин. Можна розробити свою власну CMS інтернет-магазину, але тоді ціна розробки буде значно вище, ніж при використанні вже існуючого безкоштовного движка. Список найпопулярніших виглядає приблизно так:

  1. Magento.
  2. Бітрікс.
  3. OpenCart.
  4. WordPress.
  5. Joomla.
  6. CS-Cart.

план розвитку інтернет магазину

Шаблонні магазини

Такі компанії, як Bigcommerce, Shopify, Goodsie, Jumpseller, Volusion дозволяють розробляти загальний зовнішній вигляд і функціонал інтернет-магазину на замовлення. Вони завантажують каталог товарів, займаються налаштуванням кошиків покупок для клієнтів, забезпечують надійне приймання платежів і контролюють виконання замовлень. Ці служби розміщують ваш інтернет-магазин на своїх серверах.

Служби електронної торгівлі вимагають певної базової роботи з вашого боку. Наприклад, за допомогою Shopify ви вибираєте макет магазину з набору шаблонів і налаштовуєте свої шрифти, загальну колірну схему і розміри зображень продукту. Але подібні магазини по дизайну нічим не відрізняються один від одного.

Читайте також: Домен .ua: як створити

що потрібно щоб відкрити інтернет магазин

Створення інтернет-магазину в Києві: головні складові

У непрохідних джунглях бізнесу, перші секунди перебування на сайті - все, що вам потрібно, щоб створити гарне враження. Інакше відвідувачі швидко підуть і знайдуть більш зручний сайт вашого конкурента.

  1. Розробка дизайну інтернет-магазину. Веб-дизайн - це скоріше візуальна презентація, ніж інформація, яку вона фактично передає. У вас може бути кращий продукт у вашій ніші і кращий сервіс для клієнтів, але якщо сайт огидний, ділове присутність в інтернеті приречене.

Хороший сайт характеризується сучасним веб-дизайном, повнорозмірними зображеннями і мінімумом тексту. Ціна на індивідуально розроблений дизайн інтернет-магазину буде значно вище, ніж вартість сайту, зробленого за шаблоном.

етапи розвитку інтернет магазину

  1. Максимум інформації про себе. Вам потрібно чітко вказати хто ви, що ви робите, і, найголовніше, що ви пропонуєте клієнтам. Якщо відвідувачі переходять на сторінку «Про нас», це означає, що вони вже зацікавлені в вас.

Ваша контактна інформація повинна бути чіткою і зручною для пошуку на сторінці і веб-сайті. Вкажіть контактну адресу електронної пошти, фізичну адресу і сторінки в соціальних мережах.

  1. Партнери. Ніхто не хоче довіряти невидимою-нечуваної і невідомої компанії, особливо коли справа доходить до розлучення зі своїми грошима. Якщо у вас ще немає надійної репутації, покажіть людям, скільки інших компаній працює з вами. Вони не обов'язково повинні бути масштабу Coca-Cola або Apple. Навіть невеликі компанії підвищать ступінь довіри до підприємства. Продемонструйте майбутньому покупцеві відносини, які ви вже створили.
  2. Підтримка в Інтернеті. В ідеалі, це підтримка в режимі реального часу, яка працює 24/7/365. Якщо у компанії немає ресурсів для такого (або у вас невеликий бізнес, який не потребує подібному), все одно необхідна служба підтримки, яка допомагає в робочий час.

Читайте також: Як Rozetka перетворилася в український Amazon: історія трансформації інтернет-магазину в маркетплейс

створення інтернет магазину в Києві

  1. Способи оплати та гарантія повернення грошей. По-перше, потрібно перерахувати всі можливі способи оплати. По-друге, розповісти про гарантійні обов'язки. Споживачі повинні бути впевнені, що в разі отримання товару, який їм не підходить, вони зможуть повернути гроші.
  2. Часто оновлюваний блог. Статті, які ви публікуєте, повинні бути високої якості. Знайте свою аудиторію і переконайтеся, що контент відповідає її потребам. Майте на увазі, що використання правильних ключових слів допоможе вам поліпшити рейтинг в пошуковій видачі. А чим свіже зміст вашого контенту, тим краще для Google. Однак це не єдині причини, за якими ви повинні вести блог. Ви можете надавати своїм клієнтам поради або забавний контент, пропонувати набір інструментів або підручників, пов'язаних з вашим бізнесом. Це також відмінний спосіб співпраці з іншими компаніями шляхом обміну посиланнями, згадки один одного в блозі і отримання трафіку натомість. 79% компаній, у яких є блог, повідомляють, що завдяки тематичним статтями конверсія сайту значно збільшилася, відповідно зросла кількість продажів.

оптимізація інтернет магазину

  1. Пропозиція, від якої важко відмовитися. Щоб захопити деяких потенційних клієнтів, перш ніж вони покинуть свою корзину без завершення покупки, додайте спливаюче вікно з конкретною пропозицією на сторінці кошика. Наприклад, якщо відвідувач додає щось до кошика, а потім вирішує покинути сторінку, з'явиться спливаюче вікно, яке пропонує йому знижку, якщо він придбає впродовж наступних 4 годин або діб. Ви можете встановити процентну знижку і тимчасові рамки, які відповідають вашому магазину.

Створення гарного веб-сайту - складний процес, але в підсумку він окупається. Замовте створення інтернет-магазину в брендінговом

Читайте також: Інтернет-реклама або наружка: хто переможе до кінця 2020 роки?

інтернет магазин на замовлення

Розробка і просування інтернет-сайтів

Стратегія розвитку інтернет-магазину - важлива складова процесу створення магазину. Вона складається з:

  • визначення цілей SEO-просування;
  • визначення ніші і частки ринку;
  • розробки правильної структури;
  • збору аналітики за допомогою спеціальних сервісів (Google Analytics, Serpstat, SimilarWeb, Яндекс Метрика);
  • складання семантичного ядра;
  • аналізу конкурентів;
  • розробки контент-стратегії;
  • роботи з блогом і соцмережами.

пошукова оптимізація інтернет магазину

Ми підібрали кілька можливостей, які допоможуть збільшити конверсію сайту.

  1. Коли клієнти відвідують інтернет-магазин, вони повинні бачити продукти, які він пропонує. Це означає, що вам потрібні чіткі фотографії з високою роздільною здатністю, які демонструють товари в кращому світлі. Не використовуйте фотографії виробника. Важливо включати кілька фотографій кожного продукту, щоб клієнти могли бачити кожну сторону товару. Ви також можете включити фотографії, які показують перспективу за розміром або використовувати 3D-візуалізацію.
  2. Назви, які ви даєте своїм продуктам допомагають клієнтам знайти ваш магазин.Екстравагантні назви можна використовувати в крайньому випадку. Краще чітко вказати назву і по можливості додати максимальну характеристику.

Ви також повинні стежити за власною аналітикою і популярними пошуковими запитами, пов'язаними з вашими продуктами. Це дасть вам уявлення про ключові слова, які ви повинні використовувати в своїх назвах або описах.

  1. Напишіть свої власні опису, не використовуйте напрацювання виробника або опис іншого магазину. Описи продуктів повинні бути короткими, але з досить цікавими деталями, щоб зацікавити клієнтів.

Читайте також: Вітчизняний ринок: мануал для закордонного інвестора

розробка дизайну інтернет магазину

  1. Подивіться онлайн-огляди схожих продуктів. Ви можете отримати цінні ідеї від перегляду відео-оглядів і відгуків про товари, схожих на ваші.
  2. Сайт повинен швидко завантажуватися, а весь контент миттєво ставати на свої місця. Інакше існує ризик втрати клієнта.
  3. Відкритий діалог. На сторінці магазину обов'язково повинні бути розділи про доставку і її вартості, розписана можливість і умови повернення товару, а також відповіді на часто виникаючі питання. Відповідайте на всі коментарі, навіть негативні. Потрібно знайти баланс між тим, що добре для вас і тим, що добре для ваших клієнтів.
  4. Логістика. Якщо ви самі займаєтеся доставкою, то потрібно створити систему, яка буде працювати як механізм швейцарського годинника. Якщо ви покладаєтеся на компанію-постачальника логістичних послуг, ви повинні бути в ній впевнені, як в собі.

дизайн інтернет магазину ціна

  1. Для того, щоб про вас дізналися, потрібно розробити маркетинговий план просування товарів і вашого магазину. З'ясуйте, звідки існуючі клієнти дізналися про вас, і активніше рекламувати свої товари на цьому майданчику.
  2. Коли клієнт зробив покупку в магазині, це не кінець співпраці. Вам необхідно продовжити спілкування з ним через пошту або соцмережі, щоб знову і знову нагадувати про себе. Але не перестарайтеся - клієнт розсердиться і заблокує ваші повідомлення і номер телефону.
  3. Стимуляція. Подумайте про те, щоб запропонувати знижку в якості подяки за першу покупку або підписку на розсилку.

Читайте також: Перелік дистриб'юторів України або кому дати продавати ваш продукт

стратегія розвитку інтернет магазину

Методи просування інтернет магазину

Якщо ви не знаєте, як рекламувати інтернет-магазин, почніть з блогерів. Надсилайте зразки свого продукту відомим блогерам або веб-сайтів, які проводять відео-огляди продуктів. Це буде ваша перша недорога рекламна кампанія.

Контент-маркетинг

Контент-маркетинг - створення статей, відеороликів, фотографій, інфографіки або будь-який інший форми «контенту», яка привертає цільову аудиторію, щоб збільшити відвідуваність сайту і перетворити відвідувачів в замовників.

методи просування інтернет магазину

Наприклад, ви продаєте взуття і публікуєте в блозі матеріал «Ідеальний наряд для новорічної вечірки в офісі».

У статті перераховуєте плаття, куртку, аксесуари і звичайно-ж туфлі. Потрібно використовувати хороші фотографії продуктів, які ви згадали і переконатися, що в тексті є посилання на сторінку товару.

Так як це привертає трафік? Ось ідеальний сценарій: жінка, яка захоплюється модою, шукає наряд для корпоративу. Вона звертається до Google, де знаходить вашу статтю. Вона клацає на статтю і закохується в то, що бачить, тому переходить на сторінку туфель і вивчає магазин. Найважливішим аспектом оптимізації інтернет-магазину є розуміння вашої цільової аудиторії. Які їхні інтереси, вік, ніж ви можете бути корисні?

Коли ви дізнаєтеся, на кого націлюєтеся, потрібно спланувати повідомлення. Наприклад, за місяць до Дня святого Валентина можете опублікувати статтю «10 безглуздих подарунків на День св. Валентина для жінки ».

інтернет магазин ціна розробки

Список розсилки

Електронний маркетинг - це найпотужніший інструмент в арсеналі маркетингу. Якщо ви не використовуєте його ефективно, втрачаєте продажу.

Збирайте контакти цільової аудиторії. Один з кращих способів зробити це - використовувати ящик з реєстраційною формою, в ідеалі пропонуючи щось в обмін на адресу. Наприклад «Зареєструйтеся та отримайте 10% знижку на наступне замовлення».

Ви також можете пропонувати клієнтам можливість приєднатися до вашого списку розсилки під час оформлення замовлення.

Читайте також: Створення провокаційною реклами: муки совісті проти шансу на вибухові продажу

веб дизайн інтернет магазину

Соціальні медіа

Соціальні медіа - один з найпотужніших інструментів для електронної комерції. Створити облікові записи можна в Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest і на YouTube, вибирайте орієнтуючись на ЦА. Що ви повинні розміщувати? Як і ваш список розсилки, ваша стратегія щодо соціальних мереж буде тісно пов'язана зі стратегією маркетингу контенту. Зробіть так, щоб тільки 20% контенту були рекламними. Додавайте відео-огляди, розповідайте останні новини, вітайте зі святами.

Повертаючись до нашої взуттєвої компанії, можна запропонувати передплатникам опублікувати фотографії в оригінальній взуття на сторінці магазину. Саме чудове в тому, що їх передплатники та друзі побачать ці повідомлення, створюючи вірусний ефект, який поширює інформацію про бренд.

seo просування магазину

Партнерський маркетинг

Партнерський маркетинг - це коли ви дозволяєте іншим людям продавати ваші продукти в обмін на відсоток від продажів. Партнерський маркетинг залежить від можливості відслідковувати джерело конкретної продажу. Зазвичай ви надаєте унікальний URL-адресу, який маркетологи можуть використовувати для реклами ваших продуктів. Наприклад, блогер розмістив на своєму сайті посилання з супровідною статтею про вашу компанію. Коли людина клацне на неї, його перенаправить на ваш сайт. Якщо він зробить покупку, програмне забезпечення для відстеження партнерських відносин буде приписувати цей продаж блогеру.

Брендінгове агентство KOLORO створить інтернет магазин під ключ для будь-якої сфери: від ювелірної до дитячих товарів. Наш офіс розташований в Києві. Заходьте - обговоримо деталі проекту.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Мария Волошина

Маркетолог

4 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !