Смішні назви горілки - як уникнути помилок при розробці назв

Смішні назви горілки - як уникнути помилок при розробці назв

Категория: Брендинг и маркетинг

16 / 01 / 2014

26824 просмотров

307 4.3127035830619 5

Розробка назв для нової торгової марки (неймінг) – відповідальний етап на шляху створення успішного бренду. Саме тому неймінгу необхідно приділяти належну увагу і не відпускати все на «авось» .Для того, щоб уникнути помилок при розробці назв, необхідно враховувати всі вимоги до назви і проводити тестування неймінгу шляхом опитування фокус-груп.

Вимоги до неймінгу, до назви торгової марки


1. Маркетингові вимоги:

  • інформативність;
  • точність і ємність - ідентифікація товару, послуги, компанії;
  • відображення і підкреслення переваг нового бренду;
  • не повинно бути будь-яких обмежень, які могли б в майбутньому обмежити зростання бренду.

2. Патентні вимоги:

  • унікальність;
  • можливість реєстрації.

3. Естетичні та психологічні вимоги:

  • стислість;
  • запам'ятовуваність;
  • милозвучність;
  • душевність;
  • експресивність;
  • впізнаваність;
  • можливість простий транслітерації.

Ринок горілки завжди був вельми привабливим для нових виробників, але для того, щоб почати власний бізнес з новим продуктом, потрібно придумати йому назву і зареєструвати його як торгову марку. Але ринок горілки відрізняється високим рівнем конкуренції, тому, маючи абстрактні вимоги до бренду, навіть професіоналам придумати щось нове і розумне буде вельми складно. Іноді новачки або старожили ринку придумують і реєструють такі назви, над якими потім люди довго сміються, правда, не завжди закінчуючи сміх покупкою. Крім того, в продовження неймінга іноді свою лепту успіх продажів вносять і мерчендайзери-жартівники - викладаючи звичайні назви у веселій смисловий послідовності!

А ви коли-небудь помічали в своєму магазині щось подібне? Або, може, вам зустрічалися і інші смішні назви горілки? Будемо раді вашим коментарям! А тепер читаємо і посміхаємося ... :)

Смішні назви горілки, які все одно користуються успіхом


Дивно чому ніхто раніше не додумався випускати горілку «Білочка»? Нехай навіть і абсурдно, але горілка привертає до себе увагу, в тому числі і за рахунок яскравого і незвичайного дизайну етикетки.

Назва для горілки, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Будь "п'яним в дрова" разом з горілкою «Дрова»...

Неймінг горілки, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Горілка «Мороз і сонце» - для любителів Пушкіна. Особливо оригінально виглядає на полиці поруч з іншого горілкою «День чудовий»:

Розробка назви, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Ще одна горілка для любителів класики - горілка «Чайковський»

Бренд горілки неймінг, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Горілка «Дід» - дідуся звичайно шкода обділяти, але випити я не відмовлюся...

Назва для алкогольної продукції, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Акцент на лікувальні властивості горілки


Багато виробників роблять акцент на «лікувальних» властивості горілки або її складових. Ось що з цього виходить:

Горілка «Доктор Столетов» - що примітно: під такою ж торговою маркою працює мережа аптек.

Креативні назви, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Ще кілька прикладів докторів:

Оригінальна назва для горілки, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Горілка, яка обіцяє довголіття і молодість:

Неймінг алкогольної продукції, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Горілка «окуліст» - і до окуліста ходити більше не треба...

Смішні назви, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Горілка «Світла голова» обіцяє нам доброго ранку...

Ім'я для горілки, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Горілка «Гірка правда» - краще вже правда, якою б гіркою вона не була, погодьтеся:

Горілчаний неймінг, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

А це навпаки щаслива горілка, яка з собою приносить щастя:

Гумор в неймінгу, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Позиціонування горілки для дівчат і жінок


Основна цільова аудиторія виробників горілки - це звичайно чоловіки. Однак, для слабкої статі також іноді випускається особлива горілка. Хоча деякі виробники, напевно, все-таки "переборщили" з назвами...

Красуня-горілка «Маруся»

Помилки неймінгу, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Ще одна Маруся, "Маруся Климова", з кігтиками і зубками:

Назви з гумором, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Горілка «Стерво» - для тих, кому хочеться провести вечір зі стервом...

Створення назв, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Горілка «Блондинка» - мізки відпочивають!

Реєстрація назви бренду, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Горілка «Хохлушка» - для тих, хто не любить..а, втім, ви самі все бачите.

Реєстрація ТМ, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

А це вже просто народний хіт - горілка "Дура":

Дизайн етикетки, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Горілка і політика


Політика досить часто знаходить своє відображення в назвах горілки. Прикладом того служать і ось такі ось горілки:

Смішні етикетки, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требоРозробка етикетки, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

А це вже більш нові варіанти:

Назва горілчаного бренду, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требоПляшка для горілки, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Популярність деяких телепередач і артистів також увічнена в назвах горілки:

Нестандартний дизайн горілки, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требоЕтикетки на алкоголь, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Горілка - безалкогольний напій, чи можливо таке?


З точки зору виробництва - немає, але, з точки зору дизайнерів - чому б і ні?

Розробка контретикетки, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Або ось такий варіант упаковки горілки, дуже нагадує дизайн упаковки молока:

Горілка в паперовій упаковці, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Добро і горілка


Виробники дуже люблять робити свою горілку доброю. А ще дуже люблять тварин, ось і виходять потім, наприклад, «Добрий лось» і «Добрий ведмідь»:

УТП горілчаного бренду, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требоПозиціонування горілки, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо

Ну, і на закуску - просто смішні назви горілки:

Горілчані етикетки, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требоГорілка концепція позиціонування, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требоДизайн горілки, назви горілки, смішні назви горілки, як уникнути помилок при нейминге, як уникнути помилок при розробці назв, розробка назв для нової торгової марки, розробка назв, неймiнг, створення успішного бренду, етапи створення бренду, требо


Хотілося б сказати: вибираючи назви для горілки Не вибирайте його лише з принципу «модно і оригінально» - необхідно враховувати і максимальну кількість вимог до назви! І, крім того, в обов'язковому порядку тестувати назви на цільової аудиторії (опитування фокус-груп) до того, як ви вже зареєстрували назву і запустили горілку в виробництво.

Професійний найманого, який можна замовити і у нас, допоможе вам уникнути всі підводні камені на шляху створення успішного бренду. Крім того, можна замовити розробку унікальної геометрії пляшки, а також дизайн етикетки і закупорювання! Ми надаємо кардинально різні варіанти дизайну, щоб замовнику було з чого вибирати і уявити ідеальний дизайн для свого бренду. Зв'язатися з нами можна через форму зворотного зв'язку, поштою info@koloro.com.ua, і за телефонами: (057)-760-26-05, (099)-618-87-50.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

307 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !