Символічний неймінг: нові підходи до розробки імені бренда

Символічний неймінг: нові підходи до розробки імені бренда

Категория: Брендинг и маркетинг

30 / 11 / 2016

21467 просмотров

233 4.0515021459227 5

Неймінг - найбільш частий запит в агентство KOLORO. Сьогодні ми розповімо про спосіб неймінгу, який стає все більш популярним за кордоном, а в Україні тільки зароджується. Для цього ми публікуємо переклад статті ресурсу brandingmagazine.com - «Що за # $% &? Вивчення використання символів в назвах брендів»

Використання символів в неймінгу

В наші дні все важче придумати запам'ятовується ім'я для бренду. Багато існуючі слова вже зайняті, включаючи назви найвідоміших фруктів (відсилання до Apple). Створення абсолютно нового назви або слова - питання не тільки стратегії і творчості. Фірмові назви повинні бути юридично доступні в якості товарних знаків. На сьогоднішній день в США зареєстровано 212 664 товарних знаки (у Відомстві по патентах і товарних знаків США або USPTO). Знайти назву, яке буде відрізнятися від уже існуючих торгових марок, стає все важче. Зрештою, в нашому розпорядженні лише 26 букв англійської мови, і не всі комбінації складаються в розбірливі і гучні слова.

Візуальна (фірмовий стиль і логотип) і вербальна (ім'я, слоган, що підкріплюють тексти) система ідентифікації робить бренд успішним. Щоб донести це до споживача потрібно сформулювати систему. На чолі всього стоїть унікальне і особливе ім'я. Теоретично, в кінці кінців, ми вичерпаємо всі можливості, щоб придумати нові, значущі назви брендів. Але надія не загублена, у всякому разі, поки. Її нам дають символи.

Як щодо символів?

Крім 26 букв в нашому розпорядженні є набагато більше активів. Їх можна використовувати, щоб придумати унікальну назву (неймінг). Подивіться на клавіатуру: вона складається: з 26 букв, 10 цифр і 32 символів. Саме символи являють собою додаткові ресурси, які можна використовувати, щоб створити назву бренду. Вони відкривають нові можливості для самовираження брендів.

Використання букв в поєднанні з символами - хороший спосіб створити унікальне ім'я для торгової марки. Наприклад, в Китаї імена DG і D & G можуть бути зареєстровані в різних категоріях, і це не викличе юридичних конфліктів. Тримаючи все вищеперелічене в розумі, давайте розглянемо кілька прикладів використання символів назвах брендів.

Неймінг - відповідальна частина створення бренду! Зверніться в брендінгове агентство KOLORO і довірте справу професіоналам.

Символічний неймінг

Strategy &

Strategy & (з англійської - «Стратегія &», де «&» використано як союз «і») була утворена в 2014 році, після злиття Booz & Company і PwC.

Це, безсумнівно, виразну назву бренду, хоча «&», швидше за все, запозичена з назви компанії-попередника Booz & Company. Але в чому сенс назви Strategy &? Компанія має намір повідомити, що вони створюють щось більше, ніж просто розробка стратегії. Однак назва викликає питання - стратегія і що? Без слогана або дескриптора (пояснення), які розповіли б нам більше, ми залишаємося без відповіді.

Крім того «&» не використовується в усіх точках дотику бренду і клієнта. URL сайту виглядає як strategyand.pwc.com, а публікації називаються strategy +. Використання символу для передачі сенсу або як спосіб підігріти цікавість аудиторії є відмінним варіантом використання символів в неймінгу. Але, як і більшість речей в брендінгу, його потрібно використовувати постійно і систематично. Інакше аудиторія може заплутатися, а не зацікавитися.

Символи в неймінгу

Chips Ahoy!, YUM!, и Yahoo!

Всі ці компанії використовують знак оклику в кінці назви. Він привносить енергію та ентузіазм в ідентичність брендів. Знак оклику здатний зробити назву бренду унікальним і притягає. Головне, щоб настрій, який передає цей символ, був узгоджений з позиціонуванням бренду. Очевидно, що він не підходить для юридичної фірми або лікарні. Однак ми бачимо, що хвилювання - важлива категорія в сферах, де працюють Chips Ahoy! (FMСG бренд, виробляє печиво), YUM! (Концерн, який володіє гігантами фастфуду - KFC, Pizza Hut і Taco Bell) і Yahoo! (Піонер інтернету). Крім того, приємне хвилювання притаманне всім трьом брендам і є частиною їх бренд-індивідуальності. Від упаковки до повідомлення в онлайн-додатку вони містять «голос» бренду, передають його тональність.

?What if!

Компанія? What if! (З англійської перекладається «А що, якщо») займається консалтингом і допомагає корпораціям впроваджувати інновації в свій бізнес. У своєму імені вона використовує знаки пунктуації на початку і кінці назви. Це спосіб розповісти просту, але інтригуючу історію: почати з питання і закінчити поясненнями. До назви бренду вони додають дескриптор «інноваційні партнери», щоб уточнити інформацію про свою діяльність. Адже не всім вона може бути очевидна тільки з назви. Такий комплексний підхід до символів в назві створює для клієнтів чітку картину, допомагає побачити і зрозуміти чим займається компанія.

Неймінг та символи

Su:m37°

Корейська косметична компанія (займається випуском ферментованої косметики, належить LG) піднімає використання символів в неймінгу на новий рівень. Вона одночасно використовує двокрапка, знак градуса і цифри. Головне питання: чи не зайшли виробники і бренд-менеджери занадто далеко? Двокрапка трохи заважає прочитанню слова. У поєднанні з М37 ° споживачам може бути важко запам'ятати назву бренду. Це важкі символи, тому споживачі можуть запам'ятовувати бренд візуально, а вимовити назву не зможуть.

Примітка

У назві виробники розкривають технологію виробництва косметики. Інгредієнти бродять в спеціальних бочках з японського дуба при температурі 37 °.

Символічний неймінг

85° C

85 ° C - тайванська мережу кав'ярень і булочних, яка вдало використовує цифри і символи в назві. 85 градусів це оптимальна температура для приготування кави. Назва коротке, незвичне і легко запам'ятовується. До того ж воно несе в собі запам'ятовується історію.

SK-II

Компанія SK-II (займається виробництвом косметики) використовує тире і римську цифру 2 в назві. Назва SK-II короткий, унікальне, що запам'ятовується. Завдяки доброму знанню аудиторією римських цифр, воно легко сприймається. Однак використання символів тут не має особливого сенсу. У випадку з SK-II сенс назвою бренд зможе надати тільки в закінченні тривалого часу, налагоджуючи комунікацію. Без зрозумілої історії, яка стоїть за ім'ям це буде дорогим способом додання назвою бренду сенсу, особливо для нового бренду. Крім того, URL бренду sk-ii.com. Це словосполучення не читається як SK-II. Воно не відповідає назві бренду.

Вибираєте ім'я для бренду? Зверніть увагу на наші статті про вибір назви для бренду одягу і створенні назви для виходу на європейський ринок.

Символічний неймінг

Рекомендації по використанню символів в назві

Завдяки кільком працюючим прикладів, починають з'являтися оптимальні практики (інструкції) щодо використання символів в назві. Нижче наводимо їх перелік.

Символ повинен щось означати

Символ не можна включати в назву бренду випадковим чином. Найкраще символ в назві бренду працює в тому випадку, коли за ним стоїть історія, а настрій, яке передає символ, відповідає суті бренду.

Символ повинен послідовно застосовуватися в усіх точках дотику клієнта з брендом

Якщо бренд дійсно хоче використовувати символ в назві, його потрібно застосовувати послідовно і у всіх точках дотику. Ми не повинні бачити в одних місцях «!», «&», А в інших «@». Мінливі словесні торговельні марки можуть розмивати ідентичність бренду і знижувати рівень впізнаваності. Також це змушує споживачів ставити під сумнів справжність бренду. Використання символів в зображенні імені (логотипі) і в URL-адресу є ключовим фактором для розвитку бренду. З цих джерел споживачі черпають інформацію про бренд. З їх допомогою поліпшується сприйняття бренду, і підвищується рівень впізнаваності.

Символічний неймінг

Символ можна розглядати як ядро ​​всього портфеля брендів

Після того як бренд став упізнаваним і зрозумілим, символ виступає активом, здатним зв'язати воєдино всі елементи бренду. Наприклад, якщо бренд має багато суб-брендів, вони можуть використовувати один і той же символ в своїх іменах. Символ допоможе об'єднати суб-бренди з головним брендом або налагодити зв'язки з іншими брендами в ко портфелі компанії.

Брендінгові агентство KOLORO допоможе зонтичний бренд з урахуванням всіх особливостей вашої продукції!

Що чекає попереду сферу неймінга?

Дійсно, для алфавітного неймінга надія поки не втрачена. А використання символів в неймінге брендів відкриває нові горизонти наших можливостей. В майбутньому імен з символами може стати ще більше. Що якщо ми будемо з'єднувати символи і букви з різних алфавітів в одному бренді? Що якщо ми зможемо включати в назви смайлики? Що якщо ми винайдемо новий лист або персонажів? Все це може стати реальністю в найближчі роки. Людство комунікувати за допомогою листа 5 тисяч років, і ми продовжимо чинити так в доступному для огляду майбутньому. Бренди теж не збираються пропадати стануть, так що нам доведеться придумати нові та інноваційні способи, щоб їх називати. Майбутнє не повинно обмежуватися алфавітом з 26 букв.

Зверніться в брендінгове агентство KOLORO. Ми придумаємо назву, яке гармонійно доповнить образ вашого бренду!

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Анна Сергиенко

Копирайтер

233 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !