Рітейл-брендінг служби доставки: як примусити клієнтів вам довіряти

Рітейл-брендінг служби доставки: як примусити клієнтів вам довіряти

Категория: Брендинг и маркетинг

17 / 10 / 2017

1870 просмотров

3 4.3333333333333 5

Рітейл-брендінг служби доставки - непроста, але цікава задача для маркетологів KOLORO. Чому? Пошта існує з незапам'ятних часів - коли вперше виникла потреба передавати інформацію та речі від однієї людини іншій. Беручи різні форми, поштовий зв'язок міцно входив в життя людини, і в кінці кінців став її невід'ємною частиною.

ритейл-брендинг служби доставки

Виникає закономірне питання: якщо споживачі в принципі не можуть обходитися без послуг пошти, навіщо витрачати час, гроші і зусилля на брендінг служби доставки? У Радянському Союзі існувало Головне управління поштового зв'язку, яке завідувало усіма відправленнями. Дійсно, величезній організації, яка була монополістом галузі, не був потрібен комплексний брендінг. Але сьогодні все інакше: десятки компаній пропонують свої послуги, і щоб виділятися на тлі конкурентів, необхідно розробити бренд служби доставки.

ритейл-брендинг служби доставки

Етапи ритейл-брендінгу служби доставки

  • Маркетингові дослідження.Перш ніж «увірватися» на ринок, необхідно з'ясувати обстановку: які компанії будуть з вами конкурувати, що вони пропонують, за що споживачі їх люблять, а за що - лають. З цією метою фахівці KOLORO вивчають поточну ситуацію на ринку і роблять прогнози, складають SWOT-аналіз і виявляють потреби аудиторії.
  • Аудит компанії. Маркетологи проаналізують діяльність вашої фірми, її філософію, місію і цінності, визначать сильні і слабкі сторони. Ви не новачок у сфері поштових послуг? Можливо, вам необхідний ребрендінг. В ідеалі проводити «оновлення» рекомендується кожні 2-3 роки, особливо це актуально для брендів зі сфери послуг. Бажання і вимоги аудиторії постійно змінюються, і виграє той, хто встигає за змінами.
  • Позиціонування. Основна мета позиціонування - сформувати в свідомості клієнтів привабливий образ компанії, який викликає позитивні асоціації. Тобто якщо людина, яка користується послугами FedEx, знає, що його посилка буде доставлена ​​з однієї країни в іншу в короткі терміни.

Читайте також: 8 виграшних стратегій позиціонування бренду

розробити бренд служби доставки

  • Унікальна торговельна пропозиція. Продумане УТП створює відокремлення від конкурентів і дає споживачам вагому причину звернутися саме до вас. Це може бути рідкісна послуга, зручне географічне розташування, блискавична обробка замовлень або інша характеристика, якої не можуть похвалитися інші компанії
  • Елементи айдентики допомагають сформувати цілісний образ бренду, зробити його впізнаваним. Вони використовуються для оформлення сувенірної продукції, уніформи співробітників, інтер'єру і екстер'єру, документації, конвертів та упаковок і т.д.

Читайте також: Як створення фірмового стилю допомагає збільшити ціну вашого продукту

  • Розробка дизайну поштового відділення. У цьому полягає основна відмінність ритейл-брендінгу від інших напрямків. Клієнти взаємодіють з роздрібним брендом безпосередньо, коли приходять в магазин, кафе або - в даному випадку - поштове відділення. Те, як оформлені інтер'єр і екстер'єр, багато в чому впливає на ставлення споживачів до компанії.
  • Просування бренду. Маркетологи розробляють стратегію виходу бренду на ринок, визначають канали рекламної комунікації зі споживачами, а також інструменти і методи, за допомогою яких буде здійснюватися просування.

Замовивши послугу в KOLORO, за підсумками роботи клієнт отримає звіт по маркетинговому дослідженню, концепцію позиціонування, УТП і просування, кілька варіантів фірмового стилю і логотипу, а також брендбук для пошти.

Love me harder: за що споживачі люблять бренди служби доставки?

Авторитетне онлайн-видання The Muse провело дослідження аудиторії і з'ясувало, що впливає на її ставлення до бренду пошти.

Доброзичливий оператор відділення, який чемно вітає відвідувачів і спокійно відповідає на питання, - причина, по якій 73% клієнтів віддадуть перевагу бренду. При цьому 89% опитаних заявили, що відмовляться від послуг компанії, якщо зіткнуться з поганим обслуговуванням.

фірмовий стиль служби доставки

Візуальні фактори безпосередньо впливають на купівельну рішення - це підтвердили 90% респондентів. Ще 46% опитаних вважають оформлення офіційного сайту головним критерієм авторитетності компанії. А на впізнаваність бренду найбільше впливає колірна гамма фірмового стилю (на думку 80% опитаних).

Позитивний досвід взаємодії зі службою доставки спонукає 3 з 4 споживачів звертатися до цієї компанії в майбутньому. Тобто важливо радувати аудиторію «пляшками», наприклад, акціями, вигідною системою знижок або програмою лояльності для постійних клієнтів.

Читайте також: Програми лояльності: любов з першої покупки

Брендінг пошти: повчальні приклади

Укрпошта

У 2017 році «Укрпошта» провела ребрендінг. Новий логотип пошти має кілька значень. По-перше, він нагадує навігаційні точки, які використовуються на Google Maps. По-друге, знак схожий на поштовий ріжок - духовий інструмент, який використовувався в минулому, щоб сповістити про прибуття або відправлення листоноші.

створити логотип для служби доставки

З огляду на, що «Укрпошта» - це національний оператор поштового зв'язку з багаторічною історією, поєднання в одному логотипі традицій та інновацій -удачное рішення. Але в тусовці відомих дизайнерів знайшлися і ті, хто звинуватив проект в незавершеності і примітивності.

Нова айдентіка виконана в звичній для «Укрпошти» колірній гамі, яка відсилає до забарвлення українського прапора. В оформленні відділень теж переважає жовтий - колір оптимізму, відкритості та енергійності, тобто обраний відтінок повністю відображає оновлену філософію компанії. Примітно, що «сонячний» дизайн відділень розбавлений яскравими деталями, а саме - різнокольоровими символами в формі геотегів і квіток.

айдентіка служби доставки

Нова Пошта

Слоган «Доставка майбутнього» гармонує з назвою бренду і айдентіка. На логотипі зображено буква Н в оточенні стрілок, які показують чотири напрямки. Це відображає «всюдисущість» і прогресивність логістичної компанії (посил - «Ми стрімко розвиваємося в різних напрямках»).

Схожий прийом використаний в логотипі світового лідера поштових послуг FedEx. Простір між буквами E і X утворює стрілку, яка символізує рух вперед. Цікаво, що лого містить тільки назву, в ньому немає інших графічних елементів. Це говорить про самодостатності і впевненості бренду: йому не потрібні додаткові «прикраси», щоб бути відомим і впізнаваним.

розробка дизайну поштового відділення

Фірмовий стиль служби доставки заснований на яскраво-червоній кольоровій гамі. Червоний колір символізує рішучість і силу, закликає до дії. Вважається, що червоні відтінки можуть викликати негативні асоціації з агресією, злістю і дратівливістю. Однак в даному випадку вибір кольору спрацював вдало. На вулиці яскраві червоні вивіски помітні здалеку і відразу привертають увагу перехожих.

Фірмовий стиль служби доставки

Інтайм

Служба доставки «Інтайм» - приклад того, як тривала відсутність оновлень негативно впливає на бренд. Компанія з'явилася ще на початку нульових і першою на ринку запропонувала аудиторії багато послуг, але з часом поступилася позиціями конкурентам, які провели більш якісний брендінг.

Читайте також: 11 причин провести ребрендінг

В основі оновленого фірмового стилю-жовтий колір. Так дизайнери висловили дружелюбність і відкритість компанії. Брендінг логістичної фірми підкреслив найважливішу, на думку клієнтів, характеристику - надійність. Цю ідею продовжує слоган ( «Надійна доставка») і лаконічна айдентіка без зайвої декоративності. .

Представники компанії стверджують, що завдяки ребрендінгу в перший же рік вдалося перевиконати фінансові показники. Цей факт підтверджує, що позитивний образ служби доставки, створений за допомогою брендінгових інструментів, значно впливає на ставлення аудиторії до неї.

ребрендинг служби доставки

Підсумки: як побудувати сильний бренд для поштової служби?

Клієнти, які користуються послугами служби доставки, хочуть, щоб їх посилки і листи доставлялися швидко і в цілості. Також вони бажають отримати якісне обслуговування: доступне, оперативне і ввічливе. Таким чином, логістична компанія повинна спочатку налагодити безперебійну внутрішню роботу і навчити співробітників, адже без цього навіть хороший брендінг не дасть високих результатів.

розробка бренду для служби доставки

Завдання ритейл-брендінгу - відображати філософію та принципи діяльності компанії. Створюючи бренд поштової служби, слід орієнтуватися саме на перераховані вимоги аудиторії, втілити їх в айдентіку, неймінг, інтер'єр і екстер'єр. При цьому позиціонування, УТП і фірмовий стиль не повинні бути банальними і викликати прямі асоціації з конкурентами. Це інструменти, які допоможуть закріпити бренд у свідомості клієнтів і «закохати» аудиторію в вашу службу доставки.

Читайте також: 10 трендів рітейлу, які не можна ігнорувати

Звертайтеся в брендінгове агентство KOLORO, щоб замовити ритейл-брендінг для служби доставки або логістичної фірми. Ми знаємо, як побудувати надійний бренд!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Яна Галака

Маркетолог

3 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !