Рітейл-брендінг банків: зводиться дебет і кредит

Рітейл-брендінг банків: зводиться дебет і кредит

Категория: Брендинг и маркетинг

04 / 12 / 2017

1860 просмотров

8 3.625 5

Практично всі фінансисти стверджують, що майбутнє - в даних, цифрах і електроніці. Але, щоб в банк зайшли, потрібно пропонувати не тільки вигідні процентні ставки за депозитом. Банківський офіс варто зробити комфортним, привабливим і ненав'язливим.

Завжди буде мати місце ця незрозуміла магія мистецтва дизайну. Талант, який перетворить нудне місце, куди приходять бабусі за пенсією або грабіжники за готівкою, в місце променаду для мілленіалів.

Брендінг банків сучасного світу - це п'янке поєднання дизайну з даними.

розробка бренду для банку

Дизайнери більше не змушені приймати рішення, засновані тільки на передчуттях. Разом з маркетологами вони легко можуть збирати дані про кожному аспекті поведінки клієнтів, їх симпатії і антипатії, ймовірності здійснення покупки або іншої маніпуляції. Потім використовувати ці дані в творчому процесі створення унікальних брендів, які мають задатки успіху

Проте, коли всі ці «невідомі» відомі дизайнерам, чому банки ще щосили намагаються потрапити на ринок за допомогою білих стін, обдертих канапок, зачовгав плитки біля каси і роздруківкою фінансових пропозицій? Проблема полягає в тому, як інтерпретувати доступну інформацію.

Рітейл-брендінг банків: як зробити правильно?

Мілленіали не вважають традиційні банки дуже привабливими. Фактично переважна більшість мілленіалов (71% за даними соцмереж) воліли б відвідати дантиста, а не банк. Тому не дивно, що нові додатки і мережевих служб так швидко стали популярними. Але це не означає, що традиційним установам варто просто кидати рушник на ринг.

фірмовий стиль банків

Читайте також: Креатив vs здоровий глузд: як створити УТП, яке буде працювати.

Розробити бренд банків: чим залучити клієнтів

Центральний банк, або банк банків, займається емісійної і кредитно-грошовою політикою всієї держави. Він координує життя всієї банківської системи країни. У банку зберігається золотовалютний резерв, брендінг якого поки не потрібен. А ось сайт Нацбанку потребує серйозного брендінгу, оскільки дизайн застарів, а інтерфейс - незручний.

Комерційний банк - верхівка банківської системи, яка безпосередньо займається обслуговуванням фізичних і юридичних осіб. Банк потребує клієнтів, адже він на них заробляє.

Про дизайн та брендінгу мережі банків як спосіб залучення споживачів ми розповімо на прикладах далі в статті. А поки фахівці KOLORO, порившись в інтернеті, провівши опитування серед працівників і випадкових перехожих, склали список опцій, які залучають клієнтів.

Розробка айдентики для банків

  1. Швидкі грошові перекази.

Багато хто стикався з проблемою переказу грошей, наприклад, з карти на карту або з особистого рахунку на карту, але при цьому гроші приходять протягом декількох годин, а то й днів. Ще недавно і таке було неможливо. І сьогодні постійно з'являються нові платіжні системи: Freesend від Банк Кредит Дніпро, Welsend від Укргазбанк, PrivateMoney від Приват Банку, Гроші БЛИСКАВКА від KredoBank, За мить від Укрсиббанк і багато інших.

  1. Оплата без карт за допомогою телефону.

Розплатитися, маючи смартфон і викачане додаток Android Pay, можна в 14 країнах. З 1 листопада цього року Україна - п'ятнадцята. В даному випадку Google зіграв на випередження: Альфа банк анонсував запуск аналогічної системи від Apple на 2018 рік. Подібні системи розрахунків набагато безпечніше, ніж картка: всі дані зашифровані. За прогнозами, до 2022 року глобальний ринок мобільних платежів досягне $ 3,4 трлн.

  1. Інтелектуальне бюджетування і управління персональними фінансами.

Традиційно банки були одними з перших місць, які люди розглядали для управління своїм багатством і інвестиціями. Сьогодні можна все робити онлайн: відкрити депозит, перевірити рахунок, роздрукувати виписку.

  1. Цифрові валюти, які не вимагають центральних банків.

Біткойн, криптовалюта або цифрова валюта використовує розширене шифрування для регулювання одиниць вартості і переказу коштів без необхідності використання центрального банку.

брендинг мережі банків

Хоча темпи інновацій навряд чи сповільняться найближчим часом, роздрібні банки не беззахисні перед загрозою втрати клієнтів (або потенційних клієнтів). Як і у випадку з іншими роздрібними торговцями, роль банківських відділень зменшується, оскільки інтерактивні взаємодії і споживчі технології (від банкоматів до мобільних додатків) відіграють все більшу роль в повсякденному банківської діяльності.

Єдиний спосіб зменшити такі ризики - це зосередитися на найважливішому: на клієнті. Чим більше банків розуміють мотивацію і очікування своєї клієнтської бази, тим легше буде відкалібрувати бізнес-стратегії, щоб залишатися конкурентоспроможними на десятиліття вперед.

Читайте також: Рітейл-брендінг служби доставки: як змусити клієнтів вам довіряти.

Дизайн банку: залучаємо кольором і не тільки

Чому ПриватБанк - зелений, а Альфабанк-червоний? Кожен колір в світі маркетингу переслідує певну мету. Вплив кольору на людину пояснює психологія. Тому розробка айдентики для банків - важливий візуальний елемент ритейл-брендінгу.

розробити бренд банків

Але брендінг банку - це не тільки візуальні елементи установи. Брендбук для банку - біблія, в якій описані особливості використання елементів айдентики. Фірмовий стиль банків багато в чому впливає на сприйняття установи клієнтами. До фірмового стилю можна віднести і корпоративну форму працівників, їх модель поведінки і спілкування з клієнтами.

Вдалий дизайн роздрібної мережі покращує трафік для банків і кредитних спілок в секторі фінансових послуг. Завдяки стратегіям проектування і цифрового брендінгу фахівці прагнуть планувати галузеві формати, анімувати якомога більше аспектів фінансових послуг, роблячи формат, який представить бренд в позитивному світлі і зможе підвищити впізнаваність бренду і продажу.

Читайте також: Рітейл-брендінг торгових мереж: дизайн минимаркета

Тренди брендінгу банків: прийшов, побачив, узяв кредит

З того моменту як клієнти проходять через вхідні двері, вони зустрічаються з повним спектром цифрових банківських послуг, включаючи Wi-Fi, смарт-банкомати нового покоління, переклади та інші фінансові послуги.

дизайн приміщення банку

В останні роки багато банків використовують технології економії витрат для розробки нових концепцій дизайну, які скорочують частку зайнятості в галузі, не звертаючи уваги на вплив на інші важливі функції. Наприклад, функціональний смарт-банкомат може замінити клерка. Але як щодо консультацій, які значно збільшують продажі продуктів у філії? Також варто врахувати, що багатьом людям старшого покоління важко користуватися новими технологіями, та й не у всіх є смартфони з виходом в інтернет. Також деякі люди - аудіали, тобто вони краще сприймають інформацію, коли її озвучують.

Щоб домогтися успіху, банки, звичайно, повинні використовувати всі дизайнерські прийоми і потенціал технологій, які можуть зробити життя клієнтів більш зручною і простою. Але варто враховувати і такі чинники.

  1. Фізична розташування - це можливість бути на виду і залучати клієнтів.
  2. Стратегії, орієнтовані на клієнта, і індивідуальні стратегії, які доповнюють пропозиції технологій, надають можливості для створення зв'язків з клієнтами через кілька каналів
  3. Для підвищення довіри до онлайн-інструментів і самим банкам необхідно підвищити прозорість і по можливості спростити використання.

рітейл-брендинг банків

  1. Банки можуть використовувати фізичну середу для зміцнення довіри до свого бренду.
  2. Різноманітні інтерактивні простору дозволяють клієнтам вибирати найбільш зручні для них умови і усувати бар'єри між банком і клієнтом.
  3. Використовуйте технологію розумно і, якщо можливо, інтегрувати її з особистим сприйняттям і контактом.
  4. Використовуйте особиста взаємодія для побудови відносин. Використовуйте знайомі, природні елементи дизайну, щоб клієнти відчували себе більш комфортно і невимушено, входячи в банк і сідаючи, щоб обговорити особисту інформацію.

фірмовий стиль банків

Читайте також: 10 трендів рітейлу, які не можна ігнорувати

Новинки ритейл-брендінгу та найвдаліші приклади

Брендінг в мережі фінансових послуг - це не тільки розробка оригінального логотипу і цікавого фінансового пропозиції. Це більш широке поняття, до якого входить політика компанії, маркетингова і рекламна стратегія. Ребрендінг в сфері банківських послуг - можливість почати фінансову діяльність практично з чистого аркуша. Наприклад, ребрендінг «Надра» сприяв збільшенню продажів фінансових продуктів в два рази. Мета досягнута - продажі зросли, правда, банк це не врятувало.

Ощадбанк

рітейл-брендинг банку

Ощадбанк за розміром загальних активів посідає друге місце (220,723 млрд грн) серед 88 банків країни. Бажання бути більш сучасним, забути про темному радянське минуле і (через 24 роки незалежності) почати світле українське майбутнє. Розробка бренду для банку почалася зі створення Маніфесту з покроковим поясненням курсу змін. Нововведення торкнулися:

Ребрендінг «Ощадбанку» нагородили The Red Dot Design Award - однієї з найпрестижніших премій у світі дизайну А також за підсумками 9 місяців 2017 року банк збільшив чистий прибуток на 9,3% - до 448,757 млн ​​грн.

Volksbank

рітейл-брендинг банків

Фольксбанк (Volksbank) в Хохленбурге, Німеччина, сховався в затишному місці між спортзалом і ринком напоїв. Розміщення навколо центру, кімнати консультантів банку оснащені м'якими стінами і пухнастими килимами, які забезпечують приємну акустику. Клієнтів запрошують сісти на м'які лави. Дзеркальні шафи додають глибини і світла в кімнати, які насправді невеликі і скромні. Прозорі двері говорять про відкритість банку.

Capital One

брендинг мережі банків

Capital One на Юніон сквер в Нью-Йорку - триповерхова будівля, яке поєднує в собі банк, навчальний заклад для персоналу та громадські простору. Початковий рівень повністю відкритий для публіки і закріплений за кафе Peet's Coffee.

На другому поверсі розташувалися касові столи, приватні консультаційні зони і офіси. Усюди є конструкції, пов'язані з повідомленням про бренд.

Світлодіодна стінка, яка обрамляє банкомати на першому поверсі, простягається на другий рівень, де вона виходить з будівлі у вигляді тентового і поліхроматичного цифрового екрану. Використання деревини в усьому просторі є зв'язок між флагманом і філіями Capital One.

Лабораторія інновацій Studio B

розробити бренд банків

Studio B має інноваційну лабораторію, присвячену створенню нових способів роздуми про життя і грошах. В Studio У створено простір, який сформований для зміни відносин між людьми і грошима, і він використовує воістину універсальний підхід, що сполучає досвід у фізичному і цифровому просторі. Лабораторія, орієнтована на слухання клієнтів, залучення їх до процесу розробки нового способу ведення банківської справи, який буде мати безпосередній вплив. Адам Сторі, креативний директор Four to Two, яка розробила дизайн: «Studio B руйнує все характеристики, які стали синонімом банківської справи і потрапляє в точку, відповідаючи потребам клієнтів».

Sparebank 1

брендинг банків

Sparebank 1 - інтимне, сучасне банківське відділення з природним скандинавським почуттям. У дизайні приміщення банку зроблений акцент на природі, щоб поліпшити контакт банку з клієнтами. Фотографія навколишнього банк архіпелагу покриває всі стінні шафи в кінці першого поверху. Сучасний дубовий ліс з міні-будиночками показує пропозиції, а також створює неформальну атмосферу. Зростаючі коріння на стінах є символом того, що банк має довгу історію, якою пишається.

Ми розглядаємо банк майбутнього як місце, орієнтоване на клієнтів, а не тільки на їхні гроші. Це поєднання зручності і комфорту. Звертайтеся в колориті - ми знаємо як стати номером один.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Мария Волошина

Маркетолог

8 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !