Рекламний сайт, односторінник або Landing Page: новий тренд

Рекламний сайт, односторінник або Landing Page: новий тренд

Категория: Брендинг и маркетинг

17 / 03 / 2017

6289 просмотров

27 4.5185185185185 5

Має значення перше враження!!!

Односторінник

Landing page, утворять єдиний сайт це сайт, який складається з однієї сторінки і рекламує або продає продукт чи послугу. Це максимально спрощена інтернет-сторінка без ускладненою навігації і зайвого тексту. Подібна посадкова сторінка підходить для просування практично будь-якого продукту або послуги. Подібний сайт ідеальне рішення для компанії, що пропонує невеликий спектр послуг або для просування одного або однотипного товару.

Фахівці компанії KOLORO знають як спроектований посадкову сторінку, щоб вона рекламувала і продавала

Правильна розробка

Приступаючи до розробки посадкової сторінки, необхідно пам'ятати, що його основна мета -реклама / продаж. Потрібно підкреслити вигоди товару / послуги. Важливим є створення візуально правильної сторінки.

На односторінковому сайті заголовок повинен не просто виділятися, він повинен бути впізнаваним і читабельним, як і весь текст, який повинен бути лаконічним і змістовним. Опис продукту / послуги повинно бути таким, що користувач зрозуміє, що купуючи продукт компанії, він зробить своє життя простіше і краще. Фотографії або відео повинні бути реалістичними, як би кадрами з життя.

Тренди landing page

Технології стрімко розвиваються, спрощуючи не тільки зовнішній вигляд, але і юзабіліті сайту. А веб-розробки піддаються дизайнерським віянням моди.

Матеріальний веб-дизайн

Створений компанією Google візуальну мову став трендом, що з'єднує в собі якісний дизайн, науково-технологічні можливості і простоту юзабіліті.

Зручність користування і мобільна версія-важливі складові при розробці.

Тренди landing page

Основне завдання дизайнерів -Зробити сайт візуально приємним, але простим, наближеним до натуральності і реальності. Для створення використовуються такі інтерфейсні елементи, як псевдо 3D, анімація, яскраві кольори, їх сміливі поєднання і тіні. Все це для того, щоб користувач без зайвої навігації міг легко зорієнтуватися в мінімалістичній естетиці сайту.

Живі фотографії і відео

Стічні зображення - вчорашній день. Сьогоднішній тренд -Якісний життєві фотографії. Не останню роль в цьому зіграли соцмережі, зокрема Instagram. Зараз нормально стежити за життям інших людей і ділитися своїми буднями, викладаючи фотографії. Багато компаній діляться своїми буднями на сайті, викладаючи фото повсякденному житті офісу. Користувач не просто відчуває себе частиною життя компанії, але і довіряє їй більше.

Тренди landing page

Жвавіше фотографій -тільки відео. Тепер воно використовується не тільки в якості контенту, а й як головне на повну висоту.

Відео ефективно використовують в сторітеллінгу. Воно здатне встановити зв'язок на рівні емоцій з користувачем. На відміну від простих зображень, відео має гнучкість і універсальністю, які зацікавлюють користувача, завдяки чому він довше залишається на сайті.

Сторітеллінг

Мінімалізм

Мінімалізм основний акцент світових трендів. Він не оминув і дизайн посадочних сторінок.

Але в даному випадку мінімалізм сприяють концентрації уваги користувача на необхідній інформації:

  • продукт,
  • послуга,
  • вигода,
  • можливість.

Мінімалізм

Сторінка без зайвої інформації, на якій не потрібно витрачати час на пошуки, підводить користувача відразу до цільових дій. Мінімалізм веб-сторінок, зберігаючи контакт з користувачем, акцентує увагу на важливих елементах.

Анімація

Рух-це життя, а життя це рух! Це головний принцип сторінок з жвавими деталями, що притягають увагу. Не варто додавати багато деталей, що може розсіяти увагу користувача. Анімація повинна бути легкою і плавною, щоб не злякати користувача. І, оскільки це рекламний сайт, то анімація повинна бути в дусі компанії і повинна нагадувати елемент дизайну.

Анімація

Drop-down меню

Боротьба за увагу користувача знайшла своє відображення в меню, яке ховається. Подібна навігація створена спеціально для смартфонів, щоб розвантажити простір і полегшити візуалізацію. Хоча вона добре виглядає і на повноцінному екрані. Ховається меню допомагає зосередитися на основному. При такому рішенні Лендінзі використовують одноколірний фон або однотонну структуру pop-out меню, але так, щоб колірне оформлення було в одному тоні. Для тексту використовуються великі шрифти, які легко читати, заповнюючи цим простір.

Drop-down меню

Сучасні дизайнери відійшли від звичних бічних або верхніх положень меню на сторінці. Унікальне меню сторінки -фішка дизайнера / компанії, яка залучає користувачів новаторством і оригінальністю ідеї. Верх унікальності-повне відсутність меню. Для пошуку потрібного контенту-потрібно скролл. Основним мінусом є - довгий пошук необхідної інформації. Але це перекриває величезний плюс -прокручуючи контент, можна ознайомитися з усім сайтом.

Скролінг

Також екран може бути розділений на окремі, незалежні одна від одної частини.

Завдяки такому рішенню сторінку можна заповнити різнорідним контентом, наприклад, з одного боку відео або фото, а з іншого -текст. Це не перевантажує користувача, а зацікавлює динамічністю. При тому, що обидві частини відокремлені один від одного, можна їх об'єднати кольоровим акцентом.

Mobile-friendly

Адаптація до смартфону, планшету або іншої подібної гаджету, який постійно під рукою, підвищує статус компанії в очах користувача.

Mobile-friendly

Користувачі мобільних пристроїв вплинули на зовнішній вигляд сайтів. Максимальна простота вимагає стильності і лаконічності від дизайнерів і конкретики від маркетологів. Гарний дизайн і швидкість завантаження зробили популярними сторінки-картки. Максимальне залучення уваги забезпечується двоколірні сторінки і великою кількістю «повітря» -білого кольору. Вишукана невимушеність приковує увагу до акцентів на сторінці.

Вінтаж знову в моді

Вінтаж

Аристократично-естетичні відтінки сірого популярні в веб-дизайні останні кілька років. Подібне рішення компанії підкреслюють постареним або старими фотографіями, підкреслюючи тим самим історію бренду і його високу якість. Завдяки цьому він виглядає «тепліше» і затишніше.

Переваги сайту-односторінника

Головна перевага рекламує або продає односторінника-просте створення і невелика вартість.

Створити сайт односторінник фахівець може за один-два дні. При бажанні можна зробити landing майже безкоштовно або скачати готовий шаблон, дописавши необхідну інформацію і поліпшивши навігацію.

Серед користувачів такі сайти користуються популярністю завдяки інформативності і простоті використання. Вся необхідна інформація міститься на одній сторінці, спрощуючи пошук і обмежується описом послуги або товару, перевагами і контактами.

Переваги сайту-односторінника

Мінуси landing page

Найчастіше інформацію про компанії не вдається помістити в кілька пропозицій, що призводить до створення великих текстів, в якому користувач втрачається, увага розсіюється і, як правило, сумнівається чи відмовляється від покупки товару / замовленні послуги у цій компанії або через цей сайт. Можливості сайту обмежені і не дозволяють додавати новини компанії. Також до мінусів таких сайтів відноситься і дороге просування.

Створення landing page

Найкращі варіанти Лендінзі

Пропонуємо вашій увазі підбірку кращих і найбільш креативних продають сторінок на думку багатьох світових дизайнерів.

Концепція руху і вогню - заворожує і затримує на такому сайті.

Найкращі варіанти лендінгу

Найкращі варіанти лендінгу

Яскраві фарби і плитки -Оригінальний рішення сайту-портфоліо.

Найкращі варіанти лендінгу

Оригінальна 3D анімація і стрілочки, надсилаються на подальше вивчення сайту.

Найкращі варіанти лендінгу

Сайт просякнутий духом танцювального шоу, яке проходить в Амстердамі, і, з яким, власне, присвячений.

Найкращі варіанти лендінгу

Цікава рекламна сторінка молодіжного одягу. Її динамічність проявляється в цікавому рішенні: коли курсор виводиться від картинки - залишаються розмиті пікселі.

Найкращі варіанти лендінгу

Paper & Paint цікаво взаємодіє з відвідувачем: при пересуванні по сайту відбувається перехід до наступного розділу, як ніби ви перегорнула сторінку альбому.

Найкращі варіанти лендінгу

Замовляйте в агентстві KOLORO сайт - і ваші продажі злетять до небес !!!

KOLORO знає як правильно рекламувати і що зробити, щоб вигідно продати!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Мария Волошина

Маркетолог

27 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !