Розробка рекламної кампанії на коліні: у кого вийшло?

Розробка рекламної кампанії на коліні: у кого вийшло?

Категория: Брендинг и маркетинг

15 / 05 / 2017

7431 просмотров

35 4.4571428571429 5

Нульову рекламну ідею можна помножити на мільйон доларів - все одно вийде нуль.

Вальтер Шенерт

Що зробити, щоб про тебе заговорили

Виробники спрея для тіла Ахе використовують наклейки, прикріплені до класичних табличок виходу в метро і місті.


Прихований маркетинг

Discovery Channel нагадує глядачам про майбутньому тижні Акул, помістивши ці покусані дошки уздовж пляжів.


Прихований маркетинг

Партизанський маркетинг в друку. Цей журнал змінює свою форму і підказує, що робити, щоб зменшити свої реальні обсяги.


Прихований маркетинг

Ця наклейка поміщається на підлогу ліфта, даючи попутників відчути принади та можливості Swiss Skydive.


Прихований маркетинг

ІКЕА нагадує споживачам про те, як ІКЕА меблі працює для економії місця в будинку.

Прихований маркетинг

Маркетингова кампанія для Кінг-Конг 3Д: люди, фотографували і ділилися своїми враженнями в соціальних мережах, поширюючи інформацію про майбутню прем'єру.


Вірусний маркетинг

Оптична ілюзія під сходами - реклама книги.


Прихований маркетинг

Tyskie пиво перетворює звичайні дверні ручки в ручки для келихів.

Прихований маркетинг

Дюраселл використовує свої плакати, щоб висвітлити певні ділянки, нагадуючи користувачам про силу Дюраселл.

Дешева реклама

Реклама туші для вій Cover Girl.

Дешева реклама

Colgate створив образ дерев'яних паличок для вставки в морозиво, нагадуючи дітям (і дорослим) про важливість чистки зубів.

Дешева реклама

Не важливо, скільки витрачається на рекламу - важливе вміння подати себе правильно і зрозуміло. Це доводять наведені приклади.

Дешева реклама

Продовжуючи тему, варто сказати, що реклама може принести мінус, знизивши продажу. Але це трапляється тоді, коли забувають про реальний призначення реклами - стимулювати продажі і приносити прибуток.

Розроблений рекламний бюджет повинен бути своєрідною інвестицією, яка в найближчому майбутньому повинна повернутися. Але розрахунки потрібно починати з нульового бюджету. Тобто з того, що вже належить компанії або чим володіє стартап.

Вважається, що глобальні бренди не дивляться в бік дешевої реклами - не ті масштаби. А ось для маленької компанії або місцевого бізнесу малобюджетна або розроблена на голому ентузіазмі реклама - саме те.

Як залучити споживача

Партизанський маркетинг - термін від рекламіста з США Конрада Левінсона, який покликаний шукати дешеві способи реклами. Його добре використовують і великі компанії і маленькі забігайлівки. Основні тактики такого виду маркетингу:

Способи залучення споживачів

Слоган і назва «Fcuk fashion» британської компанії, що займається одягом і аксесуарами підірвало уми і відвернуло навіки старше покоління, але захопило молодь, забезпечивши бренду популярність і багатомільйонний оборот.

Дешева реклама

Ambient Mediа - це нетрадиційна реклама, яка не має широкого покриття. При цьому використовуються кошти навколишнього середовища, в якій знаходиться цільова аудиторія, наприклад, розмальована, як шоколадний батончик «KitKat» лава на вулиці або намальований пішохідний перехід, як картопля фрі з кафе швидкого харчування McDonald's

Дешева реклама

«Сарафанне радіо» - найяскравіший приклад прихованого маркетингу. Для цього замовляють рекламу в блозі або на форумі. Головне тут - не перестаратися: інформація повинна бути схожа нема на рекламу, а на знайомство з продукцією і особистий досвід (але наголос і вигідне відміну акцентується саме на потрібний продукт).

Сарафанне радіо

Віруси розповсюджуються безкоштовно - за таким принципом діє і вірусний маркетинг. Інтернет в цьому дуже допомагає рекламодавцям. Рада - повідомлення повинно піднімати настрій, тоді в соцмережах буде більше репоста на цю інтернет-рекламу або рекламний контент. Прикладом вірусного маркетингу може послужити акція «IceBucketChallenge», створена для залучення уваги і боротьбі з хворобою бокового амітрофічного склерозу. Суть акції полягала в наступному: учасники перераховували $ 10 благодійному фонду ALS Association і передавали естафету трьом наступним учасникам. У разі відмови - повинні перерахувати на рахунок фонду $ 100: в серпні 2014 року сума пожертвувань перевищила $ 100 млн.

Дешева реклама

Прикладом партнерського маркетингу з США можна назвати таку практику: лікарі-травматологи радять послуги юристів, які працюють з певними випадками травмування. Або інший приклад: майстер, що проводить ремонт у вашій квартирі радить скористатися послугами певної компанії з укладання паркету або компанії-виробника штукатурки. Тобто це своєчасна реклама, яку отримує потенційний клієнт від близької тематично компанії або навіть від конкурента.

Тактика і стратегія рекламної кампанії

Секретом створення високоефективного маркетингового плану є оптимізація бюджету. Один раз почути класну рекламу по радіо, побачити яскраву глянцеву брошуру або зависнути на новенькому сайті - хороший спосіб достукатися до користувача, який, до речі, здатний спустошити бюджет компанії. Краще використовувати малобюджетний маркетинг, щоб відправляти повідомлення клієнтам постійно і спостерігати за ростом доходів. Малобюджетна реклама хороша хоча б тим, що ніяка реклама не дає 100% гарантії збільшення продажів. Цільова аудиторія повинна почути мінімум сім разів рекламне послання, щоб відбулася купівля, а це: оголошення в газеті, брошурка в поштовій скриньці, реклама на асфальті і один банер або рекламний щит.

Тактика і стратегія:

1.Ціль

Важлива частина маркетингової стратегії - орієнтація на клієнта. А мета малобюджетної маркетингової стратегії компанії - знайти клієнтів, яких легко захопити. Їх можна знайти не на масовому ринку, а у вузьких нішах. Наприклад, гребінець для довгої шерсті собак породи Бернський зенненхунд. Або реальний приклад: бельгійський і нідерландський «Готель розбитих сердець», що надає номери для пар, які мають намір розлучитися. В готелі є спеціальна послуга - розлучення за 48 годин.

2. Пригоди Супергероя або хоча б рядок в ЗМІ

Згадка про компанії або про власника такої-то компанії - ще один метод реклами. Коли злодій вкрали маленький дитячий трамвайчик, «Слюсар Вова» повернув його і діти були дуже щасливі. Яскравий приклад помітною реклами в газеті:

Тактика і стратегія рекламної кампанії

3.Совместное підприємство

Висновок союзу з групою невеликих підприємств або великою корпорацією надає можливість здійснити маркетинговий план. Спільне підприємство скорочує витрати, що дозволяє освоювати нові ринки. Класичний приклад СП був заснований в 1879 році між «Дженерал електрик» і «Корнінг Глас уоркс».

4.Ей, малої, скажи, малому....

Найбільш економічно ефективний метод досягнення нових клієнтів - рекомендації від задоволених клієнтів. Задоволений клієнт розповідає друзям про продукт більш ефективно, ніж будь-яка химерна рекламна кампанія. Як приклад можна взяти Ікеа: краще продати 600 стільців за низькою ціною, ніж 60 - за високою. Можливість випробувати меблі перед покупкою, а також низька ціна і задоволені клієнти, які передавалися з вуст у вуста позитивні відгуки приводили в сказ конкурентів і збагачували Інгвара Кампрада (засновник ІКЕА).

Просування: великі можливості маркетингу

Маркетинг - це великий бізнес. Щороку компанії вкладають мільйони доларів в маркетингові дослідження в спробі з'ясувати, що притягує їх клієнтів. Такий рівень інвестицій занадто великий. Однак, думаючи творчо, це можливо і для компаній з невеликим бюджетом.

Це означає, що незалежно від розміру бізнесу, ніхто не повинен задовольнятися тьмяним, позбавленим уяви маркетингом.

10 порад для бюджетного просування

1. Розміщення реклами в неробочий час або в незвичайних місцях.

2. Часті невеликі оголошення.

3. У щомісячних журналах непродані рекламні місця в кінці місяця продаються зі знижкою.

4. Якщо у вас є номер 800, поставте його в кожному оголошенні для негайного реагування та зворотного зв'язку.

5. Запропонуйте свої послуги редакції газети або інтернет-виданню в обмін на публікацію ваших матеріалів.

Помітна рекламаПомітна реклама

6. Поділ витрат на рекламу з людьми, які продають. Постачальники і виробники завжди шукають способи заощадити.

7.Реклама в регіональній пресі - витрати нижче, але можна досягти цільового ринку.

8. Розділіть частку витрат на рекламу з сусідом по бізнесу. Відео-магазин та піцерія є природними партнерами.

9. Зменшення розміру реклами або довжини ролика на радіо. Краще миготіти кожен день з невеликою рекламою, ніж кожен місяць з однієї великої.

10. У зв'язку з високою вартістю традиційної реклами на радіо, ТБ, в газетах, багато бізнесів були змушені шукати більш дешеві методи реклами: на паркувальних лічильниках, в таксі, на повітряних кулях, продуктових візках і в інтернеті.

Ефективність рекламної кампанії або кустарна розробка

Автомобілі - досить дороге задоволення. Це досить добре представлений продукт на ринку, тому потрібна відповідна рекламна кампанія. Jaguar, наприклад, витрачає на просування свого одного автомобіля 3325 доларів, а Tesla - лише 6.

А ідея, осінила маркетологів Mitsubishi Motors New Zealand, принесла збільшення продажів на 65%. Це все завдяки тому, що при покупці автомобіля в навантаження давався подарунок - коза. Креативно і допомагає розвивати сільське господарство.

Ще один приклад невеликих вкладень в рекламу: рітейлер з США Wal-Mart, популярного завдяки дуже низькими цінами. Його витрати на рекламу становлять лише 0,4% від доходів.

Loctite згадав "бородату" жарт з приклеєною монеткою до підлоги. І спостерігав за тим, як люди намагаються і не можуть підняти її. Це була спроба вивести на ринок свій новий супер-клей і приклад дешевого відео-маркетингу.

Партизанський маркетинг: дешево і сердито

Способи заявити про себе

Геніальний маркетинг

Партизанский маркетинг

Партизанский маркетинг

Партизанский маркетинг

Графіті - це можливість не тільки проявити себе як художника, а й розрекламувати продукт або послугу. Більш простим способом заявити про себе може бути графіті-трафарет. Перевага такого маркетингового ходу - низька вартість і можливість створення декількох екземплярів всюди

Ефективність рекламної кампаніїЕфективність рекламної кампанії

Ще одна можливість заявити про себе, не витрачаючи при цьому коштів - зворотне графіті. Правда цей метод вимагає глибоких художніх навичок: замість того, щоб додавати щось на поверхню, маркетологи-умільці прибирають бруд і пил зі стіни, щоб створити природне і красиве повідомлення. Творче використання наклейок - це ще один тактичний спосіб просування продукту, який може бути дуже успішним.

РекламаДешева реклама

Партизанський маркетинг має ряд переваг і недоліків, які потрібно знати, перш ніж використовувати, щоб просувати або починати рекламну кампанію.

Плюси партизанського маркетингу

Дешевизна. За допомогою простого трафарету або гігантського стікера, партизанський маркетинг можна значно здешевити, в порівнянні з класичною рекламою.

Простір для творчого мислення. В партизанському маркетингу уяву є більш важливим, ніж бюджет.

Партизанский маркетинг

Мовою. Один з найпотужніших видів зброї в арсеналі маркетолога: немає нічого кращого, ніж змусити людей говорити про кампанію за власним бажанням.

Сніг на голову. Деякі, особливо цінні або унікальні партизанські маркетингові кампанії допоможуть підібрати місцеві (і навіть національні) джерела новин, в результаті чого реклама буде актуальною та своєчасною.

Мінуси партизанського маркетингу

Загадкові повідомлення можуть бути неправильно сприйняті. Витає дух таємниці в партизанської маркетингової кампанії може привернути увагу до акції, але відсутність ясності може також спотворити інтерпретацію повідомлення аудиторією.

У 2007 році миготливі світлодіодні табло, які використовуються для просування нового анімаційного серіалу Aqua Teen Hunger Force, встановлені навколо міста Бостон були прийняті за вибухові пристрої. Городян охопила паніка, були залучені сапери для вивчення і видалення невідомих пристроїв.

Наймані монтажники були заарештовані, але пізніше відпустили. А що піднялася галас привернула увагу.

Прихований маркетинг

Втручання влади. Деякі форми партизанського маркетингу, такі як недозволене вуличне графіті, може привести до напруженості у відносинах з владою.

Непередбачені перешкоди. Багато партизанські маркетингові тактики є сприйнятливими до поганої погоди, термінів і іншим нюансам, які можуть легко підірвати всю кампанію.

Потенційний люфт. Це стосується таємних маркетингових кампаній - якщо зловлять, можна буде непереливки.

Партизанский маркетинг

Приклади партизанського маркетингу

Приклади партизанського маркетингу

Приклади партизанського маркетингу

Приклади партизанського маркетингу

Приклади партизанського маркетингу

Не доводиться сумніватися в тому, що партизанський маркетинг може дати фантастичні результати, дозволяючи маркетологам реалізувати свій творчий потенціал, але це буде працювати тільки для компаній, які не бояться ризикувати.

Щоб правильно про себе заявити, варто звернутися в брендінгове агентство Koloro. Ми не тільки покажемо і розповімо, а й навчимо і зробимо всю рекламну кампанію замість вас і для вас.

Телефонуйте нам

+38 (099) 618 87 50

або пишіть

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Мария Волошина

Маркетолог

35 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !