Розробка назви і дизайну упаковки БАДів

Розробка назви і дизайну упаковки БАДів

Категория: Брендинг и маркетинг

24 / 03 / 2017

23787 просмотров

224 4.0625 5

Біологічно активні добавки - це не ліки, а доповнення до харчування, стимул поліпшує здоров'я. І упаковка грає важливу роль у виборі певного препарату. Головний секрет успіху полягає в наступному: ми купуємо зовнішній вигляд, тільки потім вчитуємось в склад. Тому якісний і добре продуманий дизайн упаковки і назва звертають на себе увагу.

Велику популярність біодобавки придбали в США. Там їх досі споживають у великій кількості, однак, останні статистичні дані показують, що в країні довгожителів, Японії, біодобавок приймають ще більшу кількість населення. А в Україні і Росії БАДи тільки набувають популярності.

Кому потрібні БАДи

Потреба вести здоровий спосіб життя, підштовхнув багато країн виробляти БАД.

Країни-виробники БАДів

Світове законодавство і БАД

У зв'язку з такою популярністю біодобавок в США, в 1944 році був прийнятий Акт Конгресу США, де регламентується і регулюється їх поширення. Управління за якістю харчових продуктів і лікарських засобів США виробляє контроль якості добавок за допомогою 12 різних компаній, розташованих в різних куточках країни. Ці фірми займаються оцінкою, сертифікацією, стандартизацією і контролем. Контролем за оформленням етикеток займається Комісія з етикетками для БАД, яка складається з семи кваліфікованих фахівців, затверджених Президентом країни.

Біодобавки

У Німеччині та Австрії для отримання дозволу про продаж необходімо провести сертифікацію. Також регламентується продаж і виробництво біодобавок в таких країнах, як Греція, Бельгія та Нідерланди.

Не менш грунтовною є нормативно-правова база в Росії, яка включає спеціальні закони і накази про якість і гігієнічні вимоги до біологічно активним добавкам.

В Україні питання, що стосуються БАД, відображені в Законі «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини», де біодобавки названі дієтичними добавками.

В Україні офіційно не затверджений список лікарських рослин, які дозволено використовувати в складі біодобавок.

У державній Системі сертифікації УкрСЕПРО проводиться дослідження БАД на відповідність вимогам нормативної документації. Також всі вперше реєструються і перереєстровані препарати повинні проходити всі дослідження в спеціальних установах від МОЗ України.

Виробники харчових добавок - Україна

Виробники харчових добавок

Незважаючи на те, що ринок БАД в Україні тільки стає на ноги, вже існує досить велика кількість фірм, що забезпечують ринок мінеральними комплексами і додатковими елементами для нашого організму: Sanofi-Україна, корпорація Артеріум, Київський вітамінний завод, Фармацевтична компанія «Здоров'я», ВАТ вітаміни, Межиріцький вітамінний завод, Дарниця, Технолог, Лекхім-Харків, компанія Арт Лайф, НТЦ ЮНІС,

Неймінг: правильний старт

Купуючи біодобавки, споживач, в першу чергу, звертає увагу на назву препарату. Правильна назва легко запам'ятовується, що сприяє популярності препарату і збільшення попиту. Назва, яку важко запам'ятати чи погано сприймається споживачами - негативно вплине на імідж і попит.

Неймінг

У зв'язку з тим, що ринок біологічно активних добавок постійно поповнюється новими препаратами, питання унікальної назви ставати все більш актуальним.

У назві БАДів часто використовується основний компонент або дія, вироблене препаратом: «Макуха кедрова Радоград», «Кальцемід», Антіпростуда і под.

Біодобавки

Для того, щоб добавку дізнавалися і пам'ятали назву, оптимальним варіантом є використання професійного неймінгу. Звертайтеся в брендінгове агентство KOLORO, яке забезпечить вас унікальною назвою і якісним дизайном.

Називаючи препарат, необхідно дотримуватися певних умов:

  • назва повинна бути зрозумілим, простим і коротким;

  • назва повинна бути унікальним для уникнення плутанини;

  • в назві варто вказувати область застосування.

Назва біодобавки - це старт, який починає препарат на ринку аналогічної продукції. І, щоб не загубитися варто звернутися до фахівців. Розробляючи нову назву професіонали агентства KOLORO аналізують ринок і тестують можливі назви.

Варіанти упаковки біодобавок

Варіанти упаковки біодобавок

Особливістю сучасного ринку є широкий асортимент пропонованих добавок. Як наслідок - претензійність споживачів по відношенню не до вмісту, а до самої упаковці.

Велика розмаїтість препаратів також провокує вдосконалення старих і створення нових, унікальних і помітних упаковок. Оскільки споживач в першу чергу купує упаковку, а про якість дізнається тільки потім, то упаковка є найкращою рекламою.

Упаковка біодобавок повинна служити не тільки вмістилищем препарату, але і вселяти довіру покупця. Вона служить діалогове вікно між споживачем і виробником, тому вона повинна містити достатню кількість необхідної інформації. Оскільки багато хто не будуть читати інструкції із застосування, етикетка повинна бути інформативною.

Працюючи над створенням упаковки, необхідно провести моніторинг споживчих мотивацій покупки того чи іншого товару. Тільки після таких маркетингових досліджень можна приступати до наступного етапу -Вибір матеріалу.

Упаковка для БАД

Про особливості упаковки лікарських засобів читайте в нашому блозі.

Біологічно активні добавки не є лікарськими препаратами, проте мають ряд вимог до оформлення упаковки і маркування.

  1. Основна вимога, як і до всіх упаковок, - забезпечення збереження і якості.

  2. Упаковуючи БАД, необхідно використовувати тільки ті матеріали, які можуть контактувати з їжею або медикаментами.

  3. В обов'язковому порядку на етикетці повинні бути вказані: товарний знак виробника, документація, якою відповідає БАД (ТУ), склад і споживчі властивості (вага, порядок прийому, дата і місце виробництва із зазначенням координат виробника).

  4. На упаковці БАДів обов'язково повинно бути написано, що це не лікарський засіб, а напис про екологічність не допускається.

Згідно перерахованим вимогам, в якості упаковки використовують такі матеріали:

  • Скло;

  • пластик;

  • папір і картон;

  • комбіновані матеріали.

Скло - це безпечний і екологічний матеріал, який забезпечує захист від згубного впливу на препарат кисню і вологи. Подібну упаковку використовують для рідких біодобавок і вітамінних комплексів. Для захисту від впливу світла, скло затемнюється.

Полімерні матеріали - найдоступніші і прості в транспортуванні. Оптимальний варіант для добавок - біополімерного упаковка, що володіє високою екологічністю.

Папір і картон, що використовуються в якості упаковки, вимагають певних умов зберігання. Але сучасна мода на натуральність і екологічність зробили таку упаковку досить популярною. Картонна упаковка використовується для чаю для схуднення.

Спортивні добавки

Для упаковки біодобавок також використовують комбіновані матеріали: блістери, паперові тетра-паки або упаковки з фольги та поліетилену, багатошарові полімерні матеріали. Вони забезпечують кращий захист і тривале збереження препаратів. Також вони відрізняються зручністю при використанні і користуються популярністю для упаковки біодобавок для спортсменів.

Споживча упаковка для БАДів ділиться за такими принципами:

  • конструкційні особливості (пляшки, контейнери, коробки і под.);

  • компактні характеристики (складна, розбірна, нерозбірна);

  • ступінь міцності і стійкості до механічних пошкоджень (жорстка, полужорстка).

Жорстка упаковка для біодобавок (пляшки, банки, контейнери) - досить дорогий спосіб, проте, кращий вигляд упаковки, здатний захистити від механічних впливів і впливу зовнішнього середовища.

Сучасна упаковка добавок

Біодобавки

Сучасні технології упаковки біодобавок вирішують багато проблем, колись виникали перед виробниками: привабливий дизайн, тривалий термін зберігання, просте використання.

До сучасних методів упаковки біодобавок відносять асептичну, що складається з паперу, алюмінію та поліетилену. Подібний спосіб упаковки відбувається в умовах повної стерильності. Також вона продовжує термін зберігання.

Розробка дизайну упаковки

Упаковка для біодобавок

Біодобавки для сучасної людини - можливість поповнити запас відсутніх вітамінів, мікро і макроелементів. Популярність здорового способу життя і здорового харчування розширило цільову аудиторію і кількість препаратів на ринку.

Для виділення і помітності необхідний оригінальний дизайн. Оскільки ринок біодобавок не поповнюється новою продукцією, а використовується вже відома, то дизайн упаковки - чи не єдина можливість виділитися на полицях аптек і спеціальних магазинів.

Якісне оформлення упаковки для біодобавок набагато важливіше, ніж для ліків. Ліки частіше купуються за рекомендаціями лікаря, і упаковка при цьому не грає майже ніякої ролі. При покупці БАД, вибір робиться в сторону привабливого дизайну упаковки, яка відповідає нашому іміджу.

Створюючи упаковку, необхідно пам'ятати про цільову аудиторію: препарати для людей похилого віку повинні містити інформацію, написану великим шрифтом, а вітаміни для дітей - привертати увагу яскравою упаковкою.

Дизайн пакування біологічно активних добавок повинен бути практичним і красивим. Тому при створенні упаковки, команда KOLORO враховує потреби і бажання споживачів.

Цільова аудиторія

Розширення поняття біодобавок розширило і цільову аудиторію споживачів.

Популяризація здорового способу життя та рельєфного тіла сприяло появі біодобавок для спортсменів - комплексів, які допомагають збільшити м'язову масу і підтримують тонус під час тренувань.

Цільова аудиторія біодобавок

Для жінок, які ведуть малорухливий спосіб життя, або тих, хто бажає очистити організм, фармацевти розробляють спеціальні трав'яні чаї для схуднення. Вікова категорія споживачів вищезазначених добавок дуже широка - починаючи з 16-18, коли організм більш-менш сформувався і до старості.

А вітамінні комплекси корисні і спортсменам, і маленьким дітям, які ростуть, а також людям похилого віку, у яких, в силу вікових змін, не засвоюються багато елементів. Також для людей похилого віку розробляються спеціальні комплекси, дія яких спрямована на підтримку та поліпшення загального стану здоров'я. Соціологічні інтернет-опитування дозволили виділити десять найпопулярніших і дієвих, на думку споживачів, вітамінних комплексів.

Найпопулярніші вітамінні комплекси

А найпопулярнішими біодобавками в світі являються не тільки вітаміни, а й протеніни, пробіотики, спіруліна.

Найпопулярніші харчові добавки в світі

Правила розробки дизайну етикетки

Дизайн етикеток

Етикетка - це інформаційний лист від виробника покупцеві. Красиве і оригінальне оформлення привертає до себе увагу і дозволяє виділити один продукт на полиці з сотні подібних. Але, крім краси, етикетка виконує і ще одну важливу функцію - вона містить інформацію про препарат. Тому в обов'язковому порядку там вказують:

  • назва та вид;

  • галузь застосування;

  • країна, фірма і адреса виробника;

  • маса;

  • склад;

  • дата виробництва та строк придатності;

  • спосіб та рекомендації щодо застосування.

Дизайн пакування: современные тренды

Дизайн пакування біологічно активних добавок не обійшов стороною сучасний мінімалізм і функціональність. Для задоволення потреб і залучення уваги, створюється не просто оригінальний дизайн, а новий концепт упаковки.

Але необхідно пам'ятати, що красива упаковка не гарантує якісний продукт.

Вторинна упаковка - майбутнє планети

Потужний тренд, який диктує моду - погляд в майбутнє і боротьба за збереження екосистеми планети. Це зумовило створення упаковок, які при виробництві іліутілізаціінаносят мінімальної шкоди навколишньому флорі і фауні.

Прикладом турботи про майбутнє є дієтичні харчові добавки Nutrilinx, що з'явилися ще два роки тому, в подальшому таку упаковку можна використовувати для зберігання.

Мінімалізм в упаковці біодобавок

Дизайн пакування

Австрійський бренд RINGANA, що забезпечує жінок косметичними продуктами і БАДами представили витончений дизайн упаковки, мінімалістичний дизайн і продумані лінії підкреслюють чистоту і новизну продукту.

Новий дизайн упаковки препарату «Уронорм» від компанії ПАТ «ОТІСІФАРМ» відрізняється лаконічністю і аскетичною суворістю. Яскравою плямою на упаковці став основний компонент - ягоди журавлини. Оскільки це новий препарат, то для впізнаваності дизайнери вирішили зробити акцент на назві, вибравши двокольорове оформлення.

Дизайн добавок для харчування спортсменів від компанії Nativetech обійшовся без гри м'язів. Стриманість, однотонна упаковка і напис -сучасна лаконічність.

Для бренду спортивних добавок вирішив не використовувати зображення м'язистих моделей і кричущі написи. Мексиканська студія Anagrama розробила досить стриманий дизайн.

Графічні елементи в упаковці

Чіткість і простота ліній - один з основних тенденцій сучасної моди в створенні зовнішнього вигляду упаковки. Яскравою плямою в такій упаковці стає колір.

Дизайн пакування харчових добавок

БАДи від латвійської фармацевтичної компанії Kiin -проста упаковка з геометричним малюнком і інформацією в центрі упаковки, написаної на головному геометричному акценті -сині колі.

Основна концепція Vitime і Dietelle - рух. Для підкреслення ефекту руху, дизайнери використовують оптичні ілюзії. Таке рухається пляма на полиці привертає увагу, а всю необхідну інформацію споживач може знайти на плашках «широких плечей чоловіка» Vitime або на вузькій талії жінки Dietelle.

Дизайн пакування харчових добавок

Дизайн упаковки біодобавок компанії «AD Medicine» акцентує на властивостях продукту. Преміум-клас дизайнери підкреслили золотим тисненням і кольоровою гамою. Для кожного препарату намальовані відповідний іміджеві ілюстрації для визначення призначення.

Подібним чином до оформлення підійшли і дизайнери для оформлення БАДів від MAXIMA з Боснії Герцоговини. Дизайн об'єднує 7 продуктів в однаковому барвистому стилі, а рух квітів символізує чудові зміни від вживання добавок.

Екологічна добавка

Дизайн пакування харчових добавок

Розторопша від «Біокор» оновила зовнішній вигляд упаковки, зробивши акцент на натуральності та екологічності продукту. Нова упаковка зроблена з повнокольорового пропілену з віконцем для того, щоб покупець бачив високоякісних продуктів.

Серьезнийі стриманий логотип «Ретінорма» обрамляють дві блакитні дуги, які можуть бути символом райдужної оболонки ока або як колірної символ захисту, яку отримує споживач препарату.

Підкреслювати простоту і натуральність препаратів португальська медлабораторію Biocol вирішила в стилі поп-арт. Вдале поєднання свіжого пустотливого примітиву з соковитою колірною гамою, прив'язаною до основного компоненту, виділяє препарат на фоні інших.

Акцент на рослинних компонентах зробила компанія VISION. Біла баночка символізує чистоту і високу якість продукції, а на етикетці зображені рослини - основні компоненти препарату.

Сучасні пенсіонери

Дизайн пакування харчових добавок

Біологічна добавка «Довголіт» від ПАТ «Діод» оновила дизайн упаковки, щоб залучити молодшу аудиторію, не забуваючи про основну. Після поновлення упаковка придбала більший шрифт, а дідок-маскот -сталь більш помітним і рельєфним.

А біодобавка «Довголіт» слідуючи сучасним трендам дизайну розділила упаковку на дві частини: з одного боку текст, написаний читабельним великим шрифтом, а з іншого -фотографії.

Спортивні добавки: протеїн і компанія

Біодобавки для спортсменів підкреслюють їх призначення: надання сил і нарощування м'язів.

Найкращими з них спортсмени вважають такі добавки:

Спортивні харчові добавки

Спортивні добавки стали дуже популярними - завдяки їх прийому можна домогтися гарних результатів у спорті. Суворий контроль і якісне виробництво забезпечили для американських добавок високі місця в рейтингах популярності препаратів і компаній.

Спортивні харчові добавки

Спортивні добавки BINASPORT кидають дизайнерський виклик аналогам яскравим контрастним дизайном. Сама упаковка заявляє про себе як про майбутнього переможця помітним дизайном з експресивним логотипом у формі зірки.

Спортивні харчові добавки

Чай для схуднення

Геометричний малюнок в сукупності з розмитим малюнком без буквального силуету дівчини - новий дизайн засобу для корекції фігури Le Santi.

Крім чаю, дівчата, що бажають схуднути, використовують також такі біологічні добавки:

Біодобавкі для схуднення

Iндивідуальна пропозиція

Вітаміни для майбутніх мам

Оригінальний підхід до оформлення упаковки вітамінів «Мама Плюс» для майбутніх і справжніх мам знайшов дизайнер Єгор Черепин. На білому тлі він зобразив жіночий силует на певному етапі вагітності.

Біодобавки для тварин

Біодобавки для тварин

Дизайн упаковок біологічно активних добавок для тварин дотримується світових трендів.

Наприклад, в біокоректор РД главний елемент -сілует тваринного всередині якого зображено пшеничне поле і блакитне небо, що символізують натуральність продукту і наявність у складі пшеничних висівок.

Мінімалізм і геометрія упаковки втілена в VetExpert TRIDIGEST, що підтримує травлення тварин.

Натуральні добавки для собак Barkables упаковкою підкреслюють любов до своєї тварини мордочкою собаки в формі сердечка.

Неймінг, дизайн упаковки і етикетки від майстрів KOLORO - це ексклюзивне оформлення та якісне конкурентну перевагу, яке викликає довіру у споживача. Це можливість сформувати у покупця позитивне сприйняття про товар.

Якщо вам потрібно розробити помітний дизайн упаковки біодобавки і цікаву назву, звертайтеся до професіоналам KOLORO.

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Мария Волошина

Маркетолог

224 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !