Розробка медіа-стратегії: як це роблять 15 кращих

Розробка медіа-стратегії: як це роблять 15 кращих

Категория: Брендинг и маркетинг

25 / 01 / 2017

18601 просмотров

100 3.91 5

Якщо і вчитися чомусь, то безумовно у майстрів. Ми склали рейтинг 15 найуспішніших брендів 2016 року і розповімо про те, як кращі з кращих проводять свої рекламні акції, що пропонують клієнтам і як складають маркетингові стратегії. Читайте уважно!

15. Cisco: розробка бізнес моделі

15-е місце рейтингу зайняла американська транснаціональна компанія Cisco, яка займається розробкою і продажем мережного устаткування. Продукти компанії розраховані на великі корпорації і телекомунікаційні предпріятія.¬ Сьогодні це одна з найбільших компаній, яка спеціалізується на високих технологіях. У ній працюють приблизно 75 тис. Співробітників.

Успіх компанії в унікальній бізнес-моделі - розгалужена багаторівнева система сертифікації інженерів з комп'ютерних мереж. Цінність професійних сертифікатів Cisco визнана у всьому світі, адже вона розрахована не тільки на перевірку знань по продукції компанії, але і на знання мережевих технологій та протоколів.

Не знаєте, як варто розвивати бренд? У KOLORO фахівці з маркетингу і розвитку розроблять для вас повноцінну стратегію бренду. Зв'яжіться з менеджерами, щоб дізнатися більше!

У 2016 році Cisco запустила рекламну кампанію з оптимістичним настроєм, стверджуючи, що світ стає краще завдяки технологіям. Will Elliott, креативний директор агентства GS & P, каже, що неважливо, наскільки ваші мрії амбітні, а проблеми, які ви намагаєтеся вирішити, неможливі. Вже є технологія, яка впорається з цим. Кампанія охопила телебачення, онлайн-кінотеатри, друковану та зовнішню рекламу. Один з роликів «People in Crisis» фокусується на ролі мобільних технологій і зв'язку.

Cisco: розробка бізнес моделі

Постери з цієї ж рекламної кампанії

14. BMV: зухвалі рекламні кампанії

На 14-й позиції розмістився синонім розкоші і майстерності, перевіреного часом - BMW AG. Це скорочення від «Баварські моторні заводи», яким себе іменує німецький виробник автомобілів, двигунів, велосипедів і мотоциклів.

На питання, чому компанія так популярна, власники відповідають: «Ми не хочемо, щоб наші покупці нудьгували». І правда, модельний ряд настільки широкий і різноманітний, що кожен може знайти автомобіль класу люкс для свого унікального смаку.

Сьогодні штат компанії налічує приблизно 116 тисяч співробітників. Вартість бренду зростає з кожним роком і зараз становить $ 28,8 млрд.

BMW- великий бренд, який приділяє велику увагу рекламі, якої він провокує автовласників і конкурентів. Компанія залучає клієнтів різкою і викликає рекламою, ролики насичені хіттю, сексуальністю.

BMV: зухвалі рекламні кампанії

Приклади рекламних постерів BMW

У 2016 році бренд святкував сторіччя і випустив цей ролик. Акцент зроблений на історії бренду і підсвідомо викликає у глядача бажання відправитися в подорож на розкішній машині.

13. AT&T: приклади креативної реклами

AT&T - це один з найбільших медіа конгломератів і найбільших телекомунікаційних підприємств Америки. Компанія є найбільшим постачальником телефонного зв'язку в США. У наприкінці 2015 року AT & T обслуговувало близько 137 млн. Користувачів.

Заснована в 1875 році, компанія - лідер в бізнесі телекомунікацій. Бренд оцінюється в 32,6 млрд. Доларів. На рекламу компанія витрачає близько 3,6 млрд. Доларів. У AT & T працює 253 тис. Співробітників.

Рекламні кампанії AT & T роблять ставку на гумор і візуальну естетику. У 2016 році бренд запустив кілька роликів, в яких консультанта магазину зіграла Мілана Вайнтруб (комедіантка).

AT&T: приклади креативної реклами

Постери з рекламної кампанії AT&T 2009 року

12. Amazon: ставка на e-mail розсилку

Компанія, яка не потребує представлення. Amazon - один з перших інтернет-сервісів, який продає товари масового попиту, у компанії найбільший в світі оборот в сегменті e-commerce. Штаб-квартира Amazon розміщена в Сіетлі, Вашингтон.

Компанія почала свою роботу в 1994 році. З тих пір сервіс займається продажем в 34 категоріях товарів. Компанія відкрила філії в багатьох країнах за межами Америки.

Компанія приділяє багато уваги розробці і пошуку нових рішень по підвищенню задоволеності клієнтів. У 2013 році Amazon витратив 6,5 млрд. Доларів на розвиток.

Інновації в роботі Amazon стосуються кожного аспекту бізнесу.

Наприклад, особлива увага сервіс приділяє клієнтської розсилці. Вона включає 9 листів. Стратегія email-розсилок від Amazon: вітальний лист - лист з рахунком - лист про доставку - апсейл - лист-запрошення - лист подяки - чорна п'ятниця - огляд - перегляд.

Amazon: ставка на e-mail розсилку

Так виглядають листи від Amazon (вітальний лист і рахунок)

Amazon відстежує всі можливі дії покупців, щоб зібрати більше інформації про них і використовувати це для підвищення лояльності. Сервіс звертається по імені, складає списки рекомендацій, пропонує залишити відгук. Все це створює індивідуальний підхід до кожного клієнта.

11. Samsung Group: новий рівень таргетірованої реклами

Samsung Group - південнокорейський холдинг, один з найбільших в Південній Кореї, який був заснований в 1938 році. На світовому ринку Samsung Group відомий як виробник високотехнологічних пристроїв, обладнання для телекомунікацій, побутової техніки та іншого. Структура концерну - це повний цикл виробництва електроніки.

Більшість підрозділів конгломерату підкоряються компаніям, зайнятим у виготовленні готової електронної продукції і працюють тільки на концерн. Основний дохід концерну припадає на електронну промисловість.

Близько 3,3 млрд. Доларів пішло на рекламну кампанію 2016 року. Вартість бренду становить 36,7 млрд. Доларів.

Зараз корпорація Samsung займається впровадженням рекламних оголошень на екрани смарт-телевізорів. У жовтні 2016 корпорація розсилала рекламним агентствам і медіа-партнерам інформацію про спрямованої рекламі. На основі даних смарт-ТВ оголошення будуть таргінг через прямі трансляції, повідомляє AdExchanger.

Мережа смарт-телевізорів включає 20 мільйонів пристроїв в США і 50 мільйонів по всьому світ. Samsung буде показувати таргетовану рекламу через смарт-ТВ так само, як це роблять DirecTV, Comcast і Dish через супутники або телевізійні призначені для користувача приставки.

Samsung Group: новий рівень таргетірованої реклами

10. General Electric: нове позиціонування бренду

General Electric - багатогалузева корпорація, розміщена в США. Вона виробляє велику кількість техніки, енергетичні установки, газові турбіни, двигуни, обладнання, побутову техніку та інше. Штаб-квартира відкрита в Коннектикуті. Компанія, заснована в 1878 році, зараз має 6 підрозділів, в яких, в загальному, працюють більше 305 тис. Співробітників.

Останнім часом бренд зайнявся розробкою нового іміджу. Наприклад, в 2016 році компанія випустила серію роликів, основна ідея яких - співіснування роботів і людей.

Позиціонування бренду і його імідж - це важливий фактор у залученні клієнтів. Напишіть нашим менеджерам, щоб забути про конкурентів!

Реклама компанії охоплює всі можливі сервіси та майданчики. Так виглядає Snapchat-історія від General Electric.

General Electric: нове позиціонування бренду

9. McDonald's: нестандартні рекламні прийоми

Американська корпорація, яка до 2010 року вважалася найбільшою мережею ресторанів-фастфудів у вигляді франчайзингу. Компанія працює з 1940 року. До кінця 2015 року під торговою маркою McDonald's працювали більше 32 тис. Ресторанів у 118 країнах світу. Близько 14 тисяч з них розміщені в США.

У 2015 році бюджет реклами McDonald's перевалив за 720 млн. Доларів.

McDonald's часто створює рекламні кампанії, які залучають масу уваги в рекламному бізнесі. Для цього компанія використовує всі можливі засоби і задіє всі формати - зовнішня реклама, друк, телебачення, нестандартні конструкції. Наприклад, під час фестивалю в Швейцарії один з пішохідних переходів перетворився на величезну упаковку картоплі.

McDonald's: нестандартні рекламні прийоми

В основному, рекламні кампанії McDonald's демонструють продукт, викликаючи апетит, і засновані на гуморі.

8. The Walt Disney Company: сімейна реклама

The Walt Disney Company - один з найбільших конгломератів у світовій індустрії розваг. Компанія була заснована в 1923 році і є однією з найбільших студій Голлівуду. The Walt Disney Company володіє 11 тематичними парками, 2 аквапарками, декількома мережами радіомовлення та іншим.

Штаб-квартира розташована в США, в місті Бербанк (Каліфорнія). Штат The Walt Disney Company становить більше 180 тис. Співробітників. На рекламні кампанії корпорація витратила близько 2,6 млрд. Доларів.

Акцент в рекламних кампаніях Walt Disney зроблений на сімейні цінності.

7. IBM: високі технології і знаменитості

IBM - один з найбільших виробників і постачальників програмного і апаратного забезпечення. Також компанія пропонує консалтингові послуги та IT-сервіс. Її представництва є практично у всіх країнах світу. У IBM працюють близько 380 тис. Співробітників по всьому світу, 27% з них - в США, 19% - в Індії. На рекламу у бренду пішло близько 2,6 млрд. Доларів.

Для просування когнітивної системи IBM Watson компанія вибрала серію роликів, в яких брали участь кілька селебріті - Боб Ділан, Керрі Фішер, Рідлі Скотт (робота агентства Ogilvy & Mather).

За допомогою такого рішення компанія не тільки повністю продемонструвала інноваційні можливості свого продукту, але і привернула увагу аудиторії за допомогою знаменитостей.

У 2013 році корпорація запустила проект під назвою «Розумні ідеї для розумних міст». Зовнішня реклама стала функціональною та корисною для жителів міста, що підкреслило раціональний імідж компанії і її клієнто орієнтованість.

IBM: високі технології і знаменитості

6. Toyota Motor Corporation: пошук цільової аудиторії

Toyota Motor Corporation - це найбільша автомобілебудівна корпорація Японії, яка також займається фінансовими послугами та іншими напрямками в бізнесі. Корпорація є світовим лідером з продажу гібридних автомобілів і однієї з найбільших компаній, які просувають використання гібридних авто для масових продажів.

Вартість бренду перевищує 42 млрд. Доларів. На рекламу у компанії пішло 3,6 млрд. Доларів. Про легенду бренду Toyota ви можете прочитати тут.

У рекламних кампаніях Toyota ставить за мету вразити свого клієнта нестандартним закликом, управляє емоціями аудиторії і використовує велику кількість каналів просування.

Ми знаємо, яка реклама подобається вашій аудиторії. Зателефонуйте нам, щоб дізнатися секрет правильної рекламної кампанії!

У 2015 компанія використовувала Snapchat і спеціальний API від Google Places. У квітні 2016 вона стала спонсором прямої трансляції музичного фестивалю Stagecoach від Tumblr і Yahoo. У грудні 2016 року Toyota почала спонсорувати ситком від Buzzfeed, який презентує світові проблеми підлітків. Можна зробити висновок, що бренд орієнтує кампанії на G-zen, тобто підлітків-мілленіалов.

Toyota Motor Corporation: пошук цільової аудиторії

Рекламні постери Toyota з кампанії 2015 року

5. Facebook: концентрація на продукті

Одна з найбільших соціальних мереж у всьому світі. Була заснована в 2004 році. Сайт Facebook входить до п'ятірки найбільш відвідуваних веб-сайтів у світі. У липні 2016 року аудиторія Facebook перевищила 1,7 млрд. Активних користувачів. Добова аудиторія в березні 2016 року сягнула 720 млн. Чоловік. Показники популярності Facebook зашкалюють. Марк Цукерберг, засновник мережі, став наймолодшим мільярдером в 23 роки.

Про успіх Facebook написано чимало матеріалів, книг, знято художній фільм. Що новаторського зробив Цукерберг, що вивело звичайний сайт на рівень однієї з найпопулярніших соцмереж?

Вважається, що у Thefacebook, як він називався спочатку, були всі передумови для успіху. Сайт був створений для офлайнового спільноти (кола студентів), тому при вдалій розробці у нього вже була б гарантована аудиторія. Цукерберг приймав всі рішення швидко, тому і досягав певних результатів в короткі терміни.

Зараз компанія ділить свій штат на вузькоспеціалізовані команди, які самі приймають рішення і ведуть продукт від задумки до реалізації. Є команди, які відповідальні за загальні питання. Таке внутрішнє розподіл обов'язків дозволяє чітко контролювати виконання завдань.

Ще одна причина успіху Facebook - концентрація його співробітників на продукті. Чи не на бізнесі. На самому продукті. Марк навіть заявив пресі, що не братиме участі в гонці за президентський пост, тому як має намір далі розвивати своє дітище.

Facebook приділяє багато уваги реакцій користувачів на нововведення і дає feedback, знаходячи компроміс. Орієнтованість на клієнта, на його зручність користування мережею також веде сайт до успіху.

Facebook: концентрація на продукті

4. Coca-Cola: використання тригерів

Безалкогольний газований напій, який створюється компанією The Coca-Cola Company. Напій можна купити більш ніж в 200 країнах по всьому світу. Статистика стверджує, що 94% жителів планети хоч раз чули назву напою. Формула напою зберігається в найсуворішому секреті. У 2016 році Coca-Cola витратила понад 4 млрд. Доларів на рекламу бренду.

Ваша реклама може привертати увагу мільйонів! Замовте правильний слоган в KOLORO, щоб зробити бренд впізнаваним.

Як і реклама McDonald's, кожна кампанія Coca-Cola вносить серйозні зміни в рекламний бізнес. У 2016 році бренд озброївся гаслом «Taste The Feeling» і створив серію роликів, яскраво представляючи теми молодості, літа, викликаючи емпатію у глядача, примушуючи його пов'язувати приємні емоції з продуктом. .

Coca-Cola: використання тригерів

Постери з рекламної кампанії Coca-Cola "Taste the feeling»

3. Microsoft Corporation: відбудова від конкурентів

Microsoft Corporation виробляє програмне забезпечення для обчислювальної техніки і є однією з найбільших транснаціональних компаній у цій сфері. Це розробник найпоширенішою програмної платформи Windows. Також в компанії виробляють ігрові консолі Xbox та аксесуари для ПК. Microsoft Corporation витратив 1,9 млрд. Доларів на рекламу.

Рекламні кампанії Microsoft витончено і лаконічно демонструють переваги продукту. Остання масштабна рекламна розробка стосувалася Windows 10. Змістовний акцент на новій операційній системі, яка може більше, ніж конкурент. Досить агресивна кампанія активно просунула продукт, користуючись соцмережами, друкованої та зовнішньої рекламою.

Microsoft Corporation: відбудова від конкурентів

2. Google: орієнтованість на клієнта

Найбільший пошуковик, що належить корпорації Google Inc. Перша за популярністю система (вибирають більш 77% користувачів) обробляє приблизно 41 млрд. Запитів за місяць і індексує 25 млрд. Веб-сторінок. Частка компанії на ринку - 62,4%. На рекламу бренд витратив 3,2 млрд. Доларів.

Яким чином Google піднявся на другу позицію рейтингу брендів? Перш за все, він вибрав правильну нішу. Лідерські позиції в секторі пошукових систем, смартфонів і мультимедіа зайняті цією компанією.

Всі інновації і розробки починаються і закінчуються на користь користувача. Google - це приклад найбільшого бренду, який доводить, наскільки важлива клієнто орієнтованість.

Google: орієнтованість на клієнта

  1. Apple: ідейність і дизайн

Очікуваний переможець битви брендів - Apple, американська корпорація, що виробляє ПК і планшетні комп'ютери, телефони, аудіоплеєри та ПО. Це одна з перших компаній, що почала роботу в області ПК і сучасних операційних систем з графічним інтерфейсом. 92,6 тис. Співробітників працюють в компанії, яка оцінюється в 154,1 млрд. Доларів. Один з найбільш відомих світових брендів витратив на рекламу 1,8 млрд. Доларів.

Рекламні кампанії Apple повні креативу, а відео-ролики схожі на короткометражні фільми. Нерідко вони несуть важливі меседжі, розповідаючи про проблеми людей або турботі про навколишнє середовище. Іноді реклама Apple більш легковажна і розважальна. У 2016 році для реклами сервісу Apple Music компанія випустила серію роликів за участю Drake і Taylor Swift. Гасло «Distractingly good» вдало підкріплений грою знаменитостей, які можуть посміятися над собою.

Дизайн Apple вже став іконічним. Щоб розповісти більше про свій успіх, компанія випустила фото-книгу. На сторінках «Designed by Apple in California» - 450 фотографій пристроїв, розроблених Apple за останні 20 років, і жодного слова. Чисте візуальне насолоду.

Apple: ідейність і дизайн

Слідом за книгою вийшов відео-ролик, в якому головний дизайнер бренду, Джон Айв, розповідає про те, як працює його команда, створюючи дизайн пристроїв.

У KOLORO знають все про те, як вивести вас на вершини рейтингів. Телефонуйте нам вже сьогодні, щоб завтра опинитися в ТОП-15!

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Маргарита Бодак

Копирайтер

100 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Сделать запрос
up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Выберите удобный вам мессенджер:
- Оценка готовности вашего проекта
- Построение плана работ
- Цены и Сроки

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !