Розробка фірмового персонажу: як створити легендарний образ

Розробка фірмового персонажу: як створити легендарний образ

Категория: Брендинг и маркетинг

04 / 12 / 2017

10273 просмотров

60 4.0666666666667 5

Фірмові персонажі - універсальні герої, яких створюють для кращої комунікації компанії і споживача. Інформація від вигаданого героя краще сприймається, тому мальовані образи часто використовують в рекламі продукції для дітей: Кролик Несквик, сім'я пінгвінів з реклами «Kinder Pingui». Для впливу і кращого сприйняття жінками, компанії використовують образ сильного чоловіка, який впорається з будь-якими труднощами: Містер Пропер, Містер Мускул. Хоча є і жіночі образи: Фрекен Бок - це не тільки домомучительниця з «Малюка і Карлсона» Астрід Ліндгрен, а й фірмовий персонаж торгової марки засобів для чищення.

Фірмові персонажі

Що найкраще запам'ятовується під час рекламних кампаній? Яскравий образ і якісний посил. А для створення гарного образу знадобиться ретельно продуманий талісман з оригінальною особистістю. Корпоративні талісмани часто є центром уваги під час будь-яких рекламних заходів, телевізійних виступів, в друкованих виданнях, в соцмережах. Ваш бренд стане більш впізнаваним, оскільки аудиторія почне ідентифікувати фірмового персонажа з вашими послугами / товарами.

У брендінговій агентстві колорит знають, що привертає увагу цільової аудиторії і вміє використовувати це.

Переваги фірмового персонажа:

  1. Підвищує поінформованість споживачів про бренд і лояльність споживачів.
  2. Створює позитивний імідж компанії.
  3. Привертає потенційних клієнтів.
  4. Стимул для сімей та дітей купувати товар саме цієї компанії.
  5. Збільшує експозицію в ЗМІ.

2д персонажі

Розробка персонажа - захоплюючий процес, яким займаються наші дизайнери і маркетологи. Ціна і її формування - це компетенція нашого менеджера (його контакти тут).

Фірмовий персонаж: інструмент для комунікації з клієнтами

Фірмовий персонаж компанії - це образ, що викликає цікавість. Добре продуманий образ може стати найкращим інструментом продажів і маркетингу для малого бізнесу. Кумедний, цікавий маскот приверне більше уваги споживачів, ніж класичний логотип. Талісмани, як правило, уособлюють бренд, дозволяючи цільової аудиторії краще запам'ятовувати і розуміти компанію і її послуги. Як нестаріючі представники бренду, персонажі допомагають цільової аудиторії розвивати більш тісні відносини з бізнесом.

Читайте також: Як створення фірмового стилю допомагає збільшити ціну вашого продукту.

Розробка персонажа: особливості

Команда експертів з брендінгу від Колорит може допомогти відповісти на багато питань, пов'язаних зі створенням фірмового персонажа. Перед початком робіт, варто відповісти на наступні питання:

  • Вам потрібен талісман з ефектом ностальгії або більш сучасний?
  • Чи існують у вашого бренду конкретні фірмові кольори, які слід використовувати для талісмана?
  • Які емоції повинен викликати персонаж, яке враження виробляти?

розробка персонажа

Давши відповідь на ці питання, ви отримаєте уявлення про те, яким повинен бути талісман і які функції він повинен виконувати.

Жанр і стиль Маскота повинні доповнювати типографіку, а форма одягу талісмана, повинна ґрунтуватися на уніформі, яку носять співробітники.

Дизайн фірмового персонажа повинен бути приємним і, що більш важливо, оригінальним.

Кожна деталь має значення. Барвисті талісмани можуть вдихнути життя в простій фірмовий стиль. Маскота можуть бути тварина, людина або персоніфікований об'єкт. Його мета - створення довіри і впізнаваності бренду за допомогою талісмана, який може бути прив'язаний до всього: від реклами до візитних карток. Він не зобов'язаний бути пишним або гіпердеталізірованним.

Читайте також: 7 факторів, що впливають на вартість створення бренду.

Іноді легше створювати талісмани для окремих продуктів всередині компанії. Ці талісмани допомагають продавати продукти, але вони не завжди пов'язані з материнською компанією. Підхід зручний, якщо компанія володіє безліччю продуктів кожен з яких заслуговує власного бренду.

Наприклад, компанії Zurb належить два бренди: Foundation for Sites з їх доброзичливим йєті і Foundation for Email з восьминогом.

Фірмовий персонаж - Зурб

Добре, коли талісман не є логотипом, а існує поряд з ним. Наприклад, лого McDonnald's - це золоті арки, а талісман - Рональд Макдональд.

Фірмовий персонаж не обов'язково повинен бути загальновизнаним. Наприклад, герої Zurb далекі від популярності в кожному будинку. Але вони знайомі людям в індустрії.

Energizer Bunny був представлений в телевізійних рекламних роликах 1989 роки як талісман Energizer Holdings Inc. Він відмінно справляється з позиціонуванням батарейок Energizer як більш витривалий - можливо, найважливішою перевагою для споживачів акумуляторів. Energizer приписав кролику 7% свого зростання продажів в 1992 році.

створення фірмового персонажа

У брендінговій агентстві колорит ви можете замовити фірмовий стиль, який подарує вашій компанії впізнаваність. А атрибути стилю стануть не просто візитною карткою, а рекламою вашої продукції і підприємства в цілому.

Етапи створення фірмового персонажа

Створення персонажа - кропіткий процес, що вимагає відповідального підходу. Кращі персонажі створюються так:

  • обов'язково досліджується компанія і її конкуренти, цільова аудиторія і стан ринку;
  • на основі отриманих даних генеруються ідеї образу;
  • безпосереднє створення фірмового персонажа.

Види фірмових персонажів

Ціна створення фірмового персонажа багато в чому залежить від особливостей його зовнішнього вигляду. Маскоти діляться залежно від реалістичності і об'ємності.

тривимірний персонаж

  1. 2D і 3D-персонажі. 2D-персонажі бувають векторні і растрові. Перший тип використовується для розміщення на POS-матеріалах і логотипі. Растровий персонаж може бути максимально деталізованим і реалістичним. 3D-персонажів зручно використовувати в рекламних кампаніях, особливо в роликах - не потрібно додаткових зусиль для відтворення рухів героя.
  2. Реалістичний персонаж - людина або тварина. Але як Маскота можуть використовуватися також фантастичні або міфічні образи, казкові персонажі або герої коміксів.

Як створити успішного фірмового персонажа?

Фірмовий герой повинен бути простим, щоб користувачі могли легко ідентифікувати його, навіть, якщо побачать тільки силует.

Також варто розробляти такого героя, який легко зможе адаптуватися до особливих подій, таким як Новий рік чи інше свято. Наявність адаптируемого талісмана дозволяє створювати анімовані відеоролики, гіфи, інфографіку, футболки, наклейки і багато іншого.

Читайте також: Креатив vs здоровий глузд: як створити УТП, яке буде працювати.

фірмовий персонаж для сайту

Ефективність фірмового персонажа в соціальних мережах

Наскільки ефективні брендові талісмани в соціальних мережах? Згідно з дослідженнями, вони більш ефективні, ніж знаменитості, що рекламують товар. Synthesio досліджувала рівень галасу в соціальних мережах, створеної як знаменитостями, так і талісманами брендів, і виявили, що фірмові персонажі брендів, в середньому, сприяли значному збільшенню обізнаності з цим брендом в соціальних мережах. У той час як більшість знаменитостей підвищили популярність бренду лише на 3,9% фірмові персонажі показали інші результати: «Pillsbury Doughboy» сприяв збільшенню впізнаваності на 22,14%, Aflac Duck - на 11,82%, Flo від Progressive - на 6, 85%.

розробка фірмового персонажа

Інше дослідження показало, що для більшості брендів використання фірмового персонажа значно підвищує вартість бренду. Наприклад, Charmin Bears сприяли збільшенню на 585% вартості акцій, Тоні Тигр привів до збільшення на 279%, а містер Proper привів до 182% зростання.

Вищенаведені дослідження показують, що фірмові персонажі - ефективний інструмент для соціальних мереж. Це відбувається тому, що споживачі віддають перевагу взаємодіяти в соціальних мережах з симпатичним, привабливим персонажем, а не з безіменним, безликим персоналом або корпоративним виконавцем.

Читайте також: Цільова аудиторія в Інстаграм: сировина для фешн рітейлерів

Найпопулярніші фірмові персонажі в світі

Навколо нас безліч зорових стимулів. Тому компанії, особливо великі, використовують маскотів, як частина маркетингової стратегії. І те, що сприймалося 50 років тому «на ура», сьогодні виглядало б дивно. Імена персонажів, більшість з яких ми знаємо з дитинства, не завжди відповідають назві фірми, але з плином часу стали асоціюватися з продукцією і з самою фірмою.

Щоб йти в ногу з часом і відповідати візуальним очікуванням цільової аудиторії, багато компаній зробили редизайн персонажів.

Мішлен-Мен

Разработка Мишлен-мена

Бібендум, також відомий, як Мішлен-Мен, - фірмовий герой французької компанії-виробника шин «Michelin». Перший дизайн персонажа Мішлен-Мен був досить зловісним, але після більш пізніх змін, він став приємним і веселим. Легенда свідчить, що ідея талісмана народилася за 4 роки до фактичної реалізації ескізів талісмана. Коли брати Едуард і Андре Мішлен дивилися на купу шин, то представили, що, якщо до купи шин приробити ручки, вийде смішний дядечко. Так і вийшло. Перший ескіз був створений на основі несхвалення малюнка для реклами пивної: там товстенький дядько з кухлем пива говорив «Nunc est bibendum!» ( «Якщо пити, то негайно!», Горацій «Оди»). Замість пива Бібендуму насипали в кружку цвяхів і стекол і підписали, що «Шини Michelin« випивають »перешкоди». З тих пір Мішлен-Мен «втратив вагу», зменшивши кількість шин, став більш мужнім. Єдине, що говорить про його вік - колір. До 30-х років шини були світлими, тому що проводилися з натурального каучуку.

Pringles

Юлий Принглс

Талісман Pringles - чоловічок, якого звуть Юлій Прінглс. У нього великі вуса і волосся, схожа на коричневого краба. А з'явився він в 1968 році: Юлій був червонощоким, червонооким, прилизаним паном, який до наших днів кілька видозмінився. У 1979 році дизайнери змінили червоний колір його очей. У 1998 році його щоки пропали, а обличчя трохи розширилося, і він отримав гарний червоний лук. Чи знаєте ви, що назва Pringles перетворилося в маленькі полууси, а форма чіпсів - гіперболічний параболоїд.

Milka

Фірмовий персонаж на упаковці

Натхненний девізом: «Зробіть знайоме незнайомим і незнайоме знайомим». Сушард вирішив надати корові Мілка фіолетовий колір. Раніше корова була білою, а тло - фіолетовим. Незвичайний вибір кольору був зроблений для того, щоб виділитися серед конкурентів і донести основну повідомлення: про м'якість і ніжності продукції бренду. Лише в 1972 році фіолетова корова стала символом шоколаду. Згодом всесвітньо відомий персонаж розвивався, але пропорції, візерунок, дзвіночок майже не змінилися. Остання зміна, яке зробили виробники - повернули голову корови до глядача для установки контакту.

Наявність фірмового персонажа принесло величезний успіх багатьом компаніям, якими ми тепер захоплюємося і черпаємо натхнення. Заявити про себе, закохати в себе, полонити уми і серця цільової аудиторії бренду - ось, що робить якісно розроблений фірмовий персонаж, а замовити створення персонажа ви можете в KOLОRO.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Мария Волошина

Маркетолог

60 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !