Розробка дизайну упаковки пельменів: традиції vs. експерименти

Розробка дизайну упаковки пельменів: традиції vs. експерименти

Категория: Брендинг и маркетинг

12 / 10 / 2017

7106 просмотров

72 4.1666666666667 5

Зовнішній вигляд товару - це перше, що привертає споживача. Стильне, приємне оформлення викликає інтерес і вселяє довіру до торгової марки. А погане, навпаки, здатне зіпсувати враження навіть про якісний продукт. Дане правило актуально і для дизайну упаковки пельменів.

Дотепні жарти про те, що пельмені - це їжа «бідних» студентів, поступово втрачають актуальність. Маркетингові дослідження, проведені в 2016 році, продемонстрували, що попит на цей продукт знизився в зв'язку з підвищенням цін на м'ясо. Проте пельмені залишаються одним з улюблених страв українців. Дорослі та діти обожнюють їх за легкість приготування, ситність і добре знайомий смак.

дизайн упаковки пельменів

Звичайно, якість упаковки залежить від ряду характеристик:

  • міцності матеріалу і швів;
  • стійкості до температурних перепадів і механічних пошкоджень;
  • довговічності;
  • економічності.

Однак в умовах, коли попит на заморожену продукцію падає, розробка дизайну упаковки пельменів знаходить особливо важливе значення.

Читайте також: Продає дизайн упаковки

Сегментування ринку пельменів в Україні

Щоб дизайн упаковки пельменів дійсно «працював» і «продавав», важливо знайти цільову аудиторію і зайняти свою нішу серед сотень виробників.

Економ клас. Це найбільша частина ринку (більше 70%), яка регулярно поповнюється новими брендами. Покупців, які вибирають продукцію з цього сегменту, цікавить в першу чергу ціна, а вже потім склад і інші властивості. Тому ще років 5-7 тому дизайн упаковки товару з бюджетної категорії міг виглядати сумнівно, занадто строкато, зухвало і як би «натякати» на якість вмісту. Дана тенденція поступово відходить у минуле, хоча зустрічаються і вищеописані екземпляри.

дизайн упаковки пельменів

Мідл-маркет. Продукція «середнього» класу має відмінні смакові характеристики і відповідає офіційним стандартам якості (наприклад, процентне співвідношення фаршу і тіста). Виробники з миддл-сегмента частіше замовляють професійний дизайн упаковки і етикетки пельменів, не шкодуючи на це коштів з бюджету. Стандартний, але дієвий прийом в рекламі «товарів-середнячків» - використання в оформленні червоного кольору. Він виглядає яскраво, помітно, але не вульгарно і викликає асоціації з м'ясом високої якості.

дизайн упаковки пельменів

Преміум клас. Незначна частина ринку (приблизно 5%), яка, проте, має свого покупця. Дорогі рекламні кампанії, грандіозні промо-акції і розкішний дизайн упаковки пельменів ціну на дані продукти роблять відповідне високою. Відмінні риси оформлення - лаконічність, переважання темних відтінків, чіткі лінії, наявність золотистих і сріблястих елементів.

Читайте також: Вплив кольору упаковки на споживача. Психологія кольору в продажах

дизайн упаковки пельменів

Очевидно, що замовити дизайн упаковки пельменів у професійних дизайнерів варто кожному виробнику, незалежно від цільової аудиторії, на яку він орієнтований. Для цього звертайтеся на сайт дизайну упаковки KOLORO. Ретельно пророблена оформлення здатне привернути нових покупців і створити позитивне враження від продукту ще до його придбання.

Види упаковки для пельменів

Пакети. Для їх виробництва використовуються наступні матеріали:

  • термопластик;
  • поліетилен;
  • поліпропілен;
  • поліпропіленова плівка і т.д.

Упаковка у вигляді пакету еластична, добре захищає вміст від зовнішнього впливу і при цьому економічно вигідна. Майже вся продукція економ-класу, за рідкісним винятком, представлена ​​в пакетах.

дизайн упаковки пельменів

Картонні коробки. Завдяки особливій технології виготовлення (покриття ламінованим шаром, проклейка морозостійким клеєм), коробки з картону відрізняються міцністю і зносостійкість. При цьому вони екологічно чисті і безпечні для людського здоров'я.

дизайн упаковки пельменів

Пластикові контейнери. Зустрічаються нечасто, в основному в сегменті преміум, з огляду на високу вартість. Даний вид виробів найбільш стійкий до впливів ззовні, в тому числі вологи, луги і температурних перепадів. Тара із пластику виглядає солідно і асоціюється з гідною якістю.

дизайн упаковки пельменів

Незважаючи на багату різноманітність традиційних варіантів, креативні професіонали не бояться експериментів, постійно шукають свіжі оригінальні рішення і прагнуть зробити дизайн упаковки пельменів унікальним.

Читайте також: Креативна упаковка: погляд у майбутнє

Дизайн упаковки для пельменів: сучасні тенденції

Головне віяння останнього часу - мінімалістична вишуканість. Сьогодні навіть представники бюджетного сегмента приділяють зовнішнім виглядом своїх товарів значна увага і широко застосовують методи, характерні для дорогої продукції.

Пакети впевнено витісняють інші види упаковок. Їх вибирають виробники економ-, міддл- і преміум-класу. Фото упаковки пельменів наочно демонструють, що вміле, продумане оформлення здатне навіть звичайний пакетик перетворити на справжній дизайнерський шедевр.

дизайн упаковки пельменів

Вплив hand-made мотивів у 2016-2017 роках відчули всі сфери дизайну, починаючи від одягу і закінчуючи продуктами харчування. Даний прийом вміло використовували майстри, щоб створити дизайн упаковки пельменів «Білий кит» Подібне крафтового оформлення підкреслює, що продукція виготовлена ​​вручну. А так як для приготування використовувалися рецепти народів світу, кожне зображення відображає культурні особливості певної країни.

дизайн упаковки пельменів

Ще одна «фішка» дизайну - прозора вставка на звороті пакета. Це досить сміливий хід, враховуючи, що більшість виробників зображує свою продукцію саме на лицьовій стороні, залучаючи таким чином аудиторію.

На користь крафтового стилю говорить і статистика: якщо великі компанії відчули падіння попиту на ринку, то дрібні «домашні» бренди не розгубили покупців, навіть незважаючи на порівняно високу вартість товарів. Це показник того, що споживачі віддають перевагу якісній натуральної продукції, виготовленої вручну. Дану тенденцію підхопили дизайнери бренду «Хто ми? М'ясо! »І вирішили розробити дизайн упаковки пельменів, який відрізняється лаконічністю і стриманістю. До того ж паперовий пакет приверне шанувальників еко-руху і підкреслить натуральний склад продукції.

дизайн упаковки пельменів

Упаковка-мішок «Сибірської колекції» відсилається до народних мотивів: на ній зображені сибірські орнаменти в традиційній колірній гамі. Пакет абсолютно прозорий, що відразу ж говорить покупцеві: «Нам нема чого приховувати». У підсумку продукт виглядає сучасно, але при цьому однаково успішно «працює» на залучення молодої і старшої аудиторії.

Вдалий хід - використання знімною бирки, на якій розписаний склад, філософія компанії та інша інформація, цікава споживачу. Це дає можливість не перевантажувати саму упаковку зайвими елементами і зберегти єдиний стиль оформлення.

дизайн упаковки пельменів

Не тільки бренди-новачки звертаються в студії дизайну упаковки. Відомі виробники час від часу проводять ребрендинг, підігріваючи інтерес публіки до своєї продукції. Це стосується і упаковки.

Читайте також: Дизайн і редизайн етикетки в розвитку світових брендів

Наприклад, новий дизайн упаковки пельменів Заботоff висловлює ідею, що недорогий продукт може бути смачним і якісним. Для цього на лицьовій стороні барвистою пачки зображений кишеньку кухаря, в якому знаходяться основні інгредієнти страви. На звороті є рецепт і корисні рекомендації для приготування. Упаковка з м'якого пластику виглядає солідно і привабливо.

дизайн упаковки пельменів

Поширений маркетинговий прийом - залучення до реклами популярних медійних особистостей. Нерідко саме фотографія знаменитості, якій довіряє аудиторія, спонукає взяти продукт з полиці. Даний метод використовували бренди «Три ведмеді» і «Їмо вдома».

дизайн упаковки пельменів

Підсумки

  1. У дизайні переважають крафтового і hand-made мотиви.
  2. Розмиваються кордону між представниками різних цінових груп: не завжди вдається з першого погляду відрізнити дорогий товар від бюджетного.
  3. Робиться ставка на натуральність складу, «домашнє» виробництво і народні рецепти.
  4. Різнокольорові, строкаті, що викликають дизайнерські рішення поступилися місцем мінімалізму і лаконічності.
  5. Традиційні методи є сусідами з експериментальними. Наприклад, не в кожній пачці є прозорі вставки, через які можна побачити продукт. Хоча ще пару років тому це були поодинокі випадки.

Замовити дизайн упаковки пельменів ви можете в брендинговій агентстві KOLORO. Ми створюємо стильне оформлення, яке покращує продажу!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Яна Галака

Маркетолог

72 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !