Розробка брендбука банку: від логотипу до сувенірних кухлів

Розробка брендбука банку: від логотипу до сувенірних кухлів

Категория: Брендинг и маркетинг

29 / 06 / 2016

3268 просмотров

5 4 5

Брендбук банку - це книга, яка містить основну інформацію про нього, елементи ідентифікації і позиціонування. Його використовують співробітники банку. Перш за все - соціологи і маркетологи, які за допомогою цієї інформації вибудовують рекламну стратегію бренду і комунікацію зі споживачем послуг. Іншим співробітникам брендбук допомагає краще зрозуміти компанію, її цінності та ідеї, правильно використовувати ключові елементи фірмового стилю бренду.

До кінця 2015 року в Україні налічувалося 120 банків (без врахування неплатоспроможних). За умови приблизно однакових банківських ставок на вклади, курсів валют і кредитних умов перед споживачем стоїть питання: «який банк вибрати?». Статистика показує, що найчастіше клієнт робить вибір грунтуючись на візуальному образі - імідж банку. У нього входить: позиціонування, рекламна стратегія, фірмовий стиль банку. Щоб дотримуватися вірного курсу, нарощувати вплив і авторитет, збільшувати свою частку ринку - потрібен брендбук.

айдентіка для кадрового відділу Альфа Банку

Цілі створення брендбуку:

  • підвищення впізнаваності і формування у споживачів глибинних асоціацій з брендом;
  • спрощення роботи з ідентифікаторами бренду - логотипом, шрифтами, та іншими зовнішніми ознаками;
  • поліпшення корпоративної культури всередині банку;
  • збереження цілісності бренду і вектора його розвитку.

Приклад брендбуку для банку

Брендбук банку має одну особливість: на відміну від інших сфер бізнесу, при створенні банку не можна тягнути із розробкою брендбука, він повинен бути готовий ще до відкриття. Зазвичай брендбук - це фінал роботи над банківським брендінгом.

Замовити брендбук банку ви можете, звернувшись в компанію Колоро. Ми можемо розробити брендбук з нуля або доопрацювати вже існуючий фірмовий стиль організації та оформити його в книгу-мануал.

Брендбук банку складається з трьох частин:

  • ідеологічний образ;
  • фірмовий стиль;
  • юридична частина.

Також одним з розділів може бути гайдлайн компанії - це правила використання всіх елементів фірмового стилю. Вони розраховані на співробітників, які відповідальні за маркетингові та рекламні дії компанії. Однак, якщо банк досить великий, краще створювати гайдлайн, як самостійний елемент.

Приклад брендбуку для банку

До ідеологічної частини брендбуку банку відносяться такі елементи:

  • місія;
  • цінності;
  • філософія.

При виборі цінностей та місії банку (якщо мова йде про створення нового бренду) варто поставити запитання «чому клієнт повинен вибрати конкретний банк?».

Головною цінністю може стати:

  • турбота - подумайте про майбутнє дітей;
  • імідж - приналежність до певної соціальної групи (для цього аналізується образ типового представника цільової аудиторії, і всі рекламні дії орієнтуються на нього);
  • дружба чи дружня атмосфера (у Альфа банку була велика успішна рекламна кампанія з цією комунікацією);
  • економія - захист коштів від інфляції;
  • підкорення нових висот - кредитування малого та середнього бізнесу;
  • безпека - стабільність банку, його фінансова стійкість.

У розділі з філософією і цінностями знаходиться інформація про позиціонування банківського бренду, способи і засоби спілкування з клієнтами, стратегії розвитку банку, механізми управління репутацією.

До графічної частини брендбуку банку відносяться такі елементи:

  • інформація про логотип і корпоративні знаки (текстова та графічна);
  • інформація про слогани;
  • інформація про шрифти, які використовуються при створенні рекламних матеріалів;
  • колірні рішення банківського бренду (опис відсотків фарби в моделях CMYK, PANTONE і RGB).

Обов'язковою частиною графічного розділу брендбуку є дизайн ділової документації і поліграфія банків. Сюди відносяться конверти, папки і бланки з фірмовими логотипами. Також в брендбуці містяться правила створення POS-матеріалів (листівки, зовнішня реклама банків, реклама в ЗМІ).

сувенірна продукція для банку

Сувенірна продукція банків (чашки, ручки, магніти, футболки і т. д.) та корпоративний дизайн офісного одягу для співробітників (а також бейджів) поміщається в брендбук окремими підрозділами.

Окремий розділ брендбука присвячений дизайну інтер'єру банку. Так само як інформація про оформлення офісів, ефективне використання простору приміщення. .

У юридичній частині брендбуку банку прописано регулювання авторських і суміжних прав на запатентовані торгові марки та їх використання, та інші подібні питання.

Приклад фірмового стилю для банку

Особливості банківського брендінгу

Клієнт приходить в банк за послугою. При виборі банку для нього важливі:

  • надійність;
  • впізнаваність і конкурентоспроможність;
  • зовнішній вигляд, який відповідає стилю життя клієнта.

Ці фактори можна перетворити на візуальні образи і відобразити у фірмовому стилі.

Для проведення кабінетних аналітичних досліджень і визначення цільової аудиторії - зверніться в KOLORO.

Фірмові кольори банку - важливі для емоційного сприйняття банку клієнтом. Правила дизайну інтер'єру банку і вибору фірмових кольорів є частиною брендбуку.

Елементи фірмового стилю для банку

При виборі кольорів для логотипу та фірмового стилю банку можна виділити три підходи:

  • агресивний фірмовий стиль і колір - орієнтований на активну цільову аудиторію, підходить для стрімких особистостей, асоціюється з динамікою і свободою (синій, сріблястий, насичено зелений, червоний, чорний);
  • позитивний фірмовий стиль - орієнтований на жінок і молодих людей, кольори повинні бути теплими і м'якими;
  • нейтральний фірмовий стиль і колір - підходить для банків, які працюють в сфері B2B, тим, у кого ширша аудиторія (в порівнянні з двома попередніми варіантами).

дизайн банку sugamo shinkin bank - позитивний фірмовий стиль

Дизайн банку sugamo shinkin bank - позитивний фірмовий стиль, фрагмент брендбуку

Шрифти - ще один аспект, який ретельно прописують у брендбуці. У нашій статті ми писали про психологію сприйняття шрифтів споживачами.

При виборі корпоративних шрифтів для створення логотипу, візиток, конвертів та рекламних плакатів потрібно відштовхуватися від зручності клієнта, читабельності та комбінувати ці дані з іміджем банку.

Логотип банку

Створити логотип для вашого банку допоможе Колоро. Довіртеся професіоналам!

У банку люди залишають вклади - піклуючись про своє майбутнє, дітей або онуків. У банк йдуть за кредитом для виконання своєї мрії, для відкриття нової справи. Вибір на користь конкретної установи часто грунтується на емоціях. Позначається величезний ринок банків і кредитних товариств. Для того, щоб клієнт повірив у банк - потрібно правильно розробити всі ключові елементи ідентифікації.

А брендбук банку допоможе їх інтерпретувати і використовувати, щоб нарощувати вплив. Він працює на репутацію - надійність, стабільність, відкритість і чесність. Саме цього очікує клієнт від фінансової установи.

Для розробки брендбуку банку зверніться в KOLORO. Давайте вдосконалюватися разом!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Ксения Ляшко

Маркетолог

5 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !