Використання провокаційної реклами для залучення уваги покупців

Використання провокаційної реклами для залучення уваги покупців

Категория: Брендинг и маркетинг

25 / 03 / 2014

19104 просмотров

103 3.747572815534 5

Реклама міцно увійшла в життя сучасної людини. Просування товарів і послуг можна спостерігати по телевізору, на транспорті, слухати по радіо.

Проведення промо-акцій також є рекламним засобом, що створює купівельний інтерес навколо рекламованого товару. Але мало хто пам'ятає, яку рекламу він бачив по телевізору кілька годин тому, що написано на тому чи іншому банері або плакаті. Інформація змішалася, а виділити якусь певну рекламу дуже важко. Що ж робити рекламникам в цих умовах? Адже на будь-яку рекламу витрачаються чималі фінансові кошти. Необхідно, щоб реклама виправдовувала і грошові витрати, і очікування замовників. І в цьому випадку в хід йде досить ефективний спосіб рекламного повідомлення про свою продукцію, товару або послуг. Йдеться про скандальну або провокаційній рекламі.

Використання провокаційною реклами. Навіщо її використовують?


Для того щоб покупець не забув, про що був ролик або інше відтворення рекламного пропозиції, застосовується провокація або шок. У сучасний період ці технології допомагають захопити інтерес споживчої аудиторії і формують запам'ятовування того, що рекламується. Таким чином рекламодавцям вдається виділитися з маси собі подібних, серед своїх конкурентів. Зараз від якості товару мало що залежить. У конкурентів теж є такий же товар, за аналогічною або нижчою ціною. А звернення до такої технології в рекламі, як провокація або шок, - це спосіб яскраво, емоційно, ефектно заявити про себе.

Необхідно, щоб погляд потенційного покупця на якийсь проміжок часу зупинився на пропонованій рекламі. Провокаційний спосіб часто вибирають великі торгові компанії. Але тут важлива міра - головне не переборщити і не створити негативний імідж пропонованого товару.

Класифікація шоку в рекламі, як технології провокаційною реклами (див. Таблицю):

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

\t\t\t

Емоція

\t\t\t
\t\t\t

Орієнтованість емоції

\t\t\t
\t\t\t

Використання коштів реклами

\t\t\t
\t\t\t

Шок і жах у споживачів

\t\t\t
\t\t\t

Залучення уваги потенційних споживачів на об'єкт впливу з метою його запам'ятовування

\t\t\t
\t\t\t

Демонстрація в рекламі насильства і крові, непристойних дій

\t\t\t
\t\t\t

Щадний шок

\t\t\t
\t\t\t

Залучення уваги споживачів до реклами, яка зовні не носить провокаційного або шокового відтінку

\t\t\t
\t\t\t

Шок завуальований, так як така реклама ховає шокуючий сенс, впливаючи на підсвідомість споживача

\t\t\t

Бренд модного одягу Sisley, співпрацюючи з американським фотографом Террі Річардсон і арт-директором студії Energy Priject Нікко Амандоніко, не перестає дивувати і шокувати публіку своєю провокаційною рекламою. Рекламні плакати Sisley створюють певної спосіб життя, задають атмосферу, але ніяк не продають товар, до чого прагне більшість брендів одягу, взуття та аксесуарів.

Приклад провокаційною реклами бренду Sisley:

Провокація в рекламі, провокаційна реклама, використання провокаційної реклами, привернення уваги покупців, просування товарів і послуг, ефективний спосіб рекламного повідомлення, скандальна реклама, приклади провокаційною реклами, провокація, провокація в рекламЕфективна реклама, провокаційна реклама, використання провокаційної реклами, привернення уваги покупців, просування товарів і послуг, ефективний спосіб рекламного повідомлення, скандальна реклама, приклади провокаційною реклами, провокація, провокація в реклам

Використання провокаційною реклами, провокаційна реклама, використання провокаційної реклами, привернення уваги покупців, просування товарів і послуг, ефективний спосіб рекламного повідомлення, скандальна реклама, приклади провокаційною реклами, провокація, провокація в рекламПродвижение товаров и услуг, провокаційна реклама, використання провокаційної реклами, привернення уваги покупців, просування товарів і послуг, ефективний спосіб рекламного повідомлення, скандальна реклама, приклади провокаційною реклами, провокація, провокація в реклам

Шок, жах при спогляданні реклами провокує споживача на негативні емоції. При цьому можуть бути використані будь-які засоби, починаючи з сцен насильства і закінчуючи непристойні діями, не прийнятими в суспільстві. Приклад такої реклами:

Провокаційна реклама, провокаційна реклама, використання провокаційної реклами, привернення уваги покупців, просування товарів і послуг, ефективний спосіб рекламного повідомлення, скандальна реклама, приклади провокаційною реклами, провокація, провокація в реклам

І зовсім неважливо, що рекламуються на даному плакаті, з першого разу і не зрозумієш. Але свідомість вловлює і запам'ятовує таке зображення. А при звуковому супроводі або створенні напису на рекламованої зображенні - запам'ятовування просто гарантовано.

Таким чином, провокаційна реклама спрямована на три дії:

  • звернути увагу споживача;
  • змусити його переглянути рекламу;
  • змусити його запам'ятати рекламу.

Щадний шок - це реклама, яка не має явно жорстких елементів в своєму виконанні. Відповідно, вона не викликає сильних негативних емоцій. Зазвичай вона спрямована на конкретну цільову аудиторію, яка досить абстрактно сприймає рекламу, що містить в собі завуальований шок. Для сприйняття такої інформації споживачеві потрібен певний час. Воно потрібне для усвідомлення деякої провокації, що міститься в рекламі. Прикладом такої реклами може служити плакат, на якому зображений розбитий в результаті аварії автомобіль. .

Провокаційні, злегка шокуючі пропозиції зазвичай пишуться на таких плакатах дрібним шрифтом. У випадку з розбитим автомобілем це може бути яскраве їм криваве опис смерті людини, загиблої в цій аварії на зображеному автомобілі. Погодьтеся, це не завжди приємно читати, навіть за умови, що реклама спрямована на попередження.

Приклад соціальної реклами "Не розмовляй по телефону, коли їдеш за кермом":

Приклад соціальної реклами, провокаційна реклама, використання провокаційної реклами, привернення уваги покупців, просування товарів і послуг, ефективний спосіб рекламного повідомлення, скандальна реклама, приклади провокаційною реклами, провокація, провокація в рекламСоціальна реклама, провокаційна реклама, використання провокаційної реклами, привернення уваги покупців, просування товарів і послуг, ефективний спосіб рекламного повідомлення, скандальна реклама, приклади провокаційною реклами, провокація, провокація в реклам

Провокаційна реклама мережі фастфудів Carl's Jr. «Годуємо грудьми».

У даної рекламної компанії акцент робився на тому, що нова лінійка сендвічів готується з натуральної курячими грудками. Але рекламне агентство, яке створювало цю рекламу, вирішило привнести гумор, і що з цього вийшло, ви можете побачити:

Провокація в рекламі, провокаційна реклама, використання провокаційної реклами, привернення уваги покупців, просування товарів і послуг, ефективний спосіб рекламного повідомлення, скандальна реклама, приклади провокаційною реклами, провокація, провокація в реклам

Чого можна домогтися, використовуючи провокацію в рекламі


Провокатори роблять ставку, перш за все, на підсвідомість споживача. Вони оперують психікою звичайної людини. Що звичайного споживача ще зможе зацікавити в століття новітніх технологій та відсутності дефіциту? Щось несподіване, втручатися в простий буденний плин подій. Рекламний ролик, плакат, банер - це, в якій - то мірою, театральне дійство, розігране за сценарієм. І його можна вважати вдалим і ефективним тільки тоді, коли така реклама зацікавить споживача.

Провокаційну рекламу необхідно створювати дуже обережно. Уже вказувалося, що з шоковому креативом краще не переборщувати. Крім того, можливі й інші проблеми. Ось що сталося з рекламою автомашини марки «Опель»: подивитися відео тут.

Товариство захисту тварин з Англії звинуватили рекламників від «Опеля» в знущанні над тваринами. Настільки негативні емоції викликав рекламний ролик, який не містив в собі прямі сцени насильства. Переглянемо ролик. Молода людина підходить до машини, яка забруднена відходами птахів. Замість звичайної ганчірочки, він витирає свою машину білою собачкою невеликого розміру. Після використання собачка була викинута у вікно. І глядач бачить напис: «Opel Astra GTC - кращий друг людини»! Стає ясно, що компанія Опель переслідувала цілком конкретну мету. Невідомо, чи померла та собачка, покалічилася чи - прямо рекламщики про це не розповіли. Проте, судовим позовом загрожує така презентація свого товару великої компанії. Тому слід бути обережним. Опель - це далеко не поодинока компанія, яка випускає провокаційні рекламні ролики. І позов від любителів тварин їй не страшний. Ця реклама збільшила продажі автомашин на багато відсотків. Чого домагалися реклащікі.

Шампанське Мондоро

Візьмемо, ще один приклад. Шампанське Мондоро - смачний, недешевий напій, що поєднує в собі свіжість і насолоду заможного життя! Для того, щоб підвищити продажі шампанського виробники пішли на ризиковий крок - використовували провокаційну рекламу. Рекламщики зобразили голого, досить привабливого чоловіка, який прикривав свої переваги тільки пляшкою шампанського. Як результат - продажу підвищилися, завдяки ажіотажу, створеному рекламою.

Реклама і провокація, провокаційна реклама, використання провокаційної реклами, привернення уваги покупців, просування товарів і послуг, ефективний спосіб рекламного повідомлення, скандальна реклама, приклади провокаційною реклами, провокація, провокація в реклам

Всі приклади свідчать про те, що провокація, що міститься в рекламі, виправдовує себе! Реклама стає такою, що запам'ятовується, товар (продукт) весь час на слуху, а бажаючих спробувати товар стає все більше і більше.

Що підштовхує виробників і великих підприємців діяти трохи агресивно або провокаційно? Якщо взяти до уваги всі аспекти підприємницької діяльності, то відповідь проста: жорсткі умови конкурентної боротьби.

Хочете підвищити продажі, але не знаєте як? Боїтеся використовувати провокаційну рекламу? Ми пропонуємо вам зробити аналіз конкурентів, аналіз цільової аудиторії, і на підставі досліджень розробити маркетингову стратегію або стратегію просування бренду.

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Алина

Маркетолог

103 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !