Придумати назву фірми, або: «Як назвати компанію?»

Придумати назву фірми, або: «Як назвати компанію?»

Категория: Брендинг и маркетинг

10 / 11 / 2014

15797 просмотров

126 4.0238095238095 5

Придумати назву компанії, як назвати компанію, придумати ім'я, ім'я фірми, назва фірми, назва для фірми, назва фірми приклади, назву фірми придумати, красиві назви фірм, генератор назв, найманого, рекламне агентство, як назвати фірму приклади, як назвати фірЯк назвати компанію, яке їй придумати ім'я, і ​​чи впливає взагалі ім’я фірми на її успіх - це перші питання всіх тих, хто зайнявся створенням нового або оновленням старого бізнесу або бренду.

Багато нових термінів відкривається для новачка, який вирішив перш за все аби придумати назву фірми: неймінг, брендінг, маркетинг, реклама, копірайтинг, психологія, демографія і т.д. І, оскільки відразу це все важко вивчити, то так хочеться знайти фахівця, який своїм розумом вирішить настільки важке завдання!

Перший крок, який роблять майже всі - це пошук чудового «генератора назв», який придумає назву сам. На жаль, результати генератора, як правило, особливо не вражають. І тоді стає ясно, що без зусиль чудеса не народжуються! Навіть тоді, коли генератор, здавалося б, "вистрілив" влучно, доведеться врахувати, що назва відмінно підходить для насіння, для одягу ніяк не застосовується.

Для того щоб придумати назву бренду самостійно, або контролювати процес створення (професійний найманого), вам необхідно знати основні правила неймінгу, чітко сформулювати виконавцю свою мету і сформувати технічне завдання.

Які функції виконує назва торгової марки?


Назва, підкріплена логотипом, - основний ідентифікатор торгівельної марки.

Завдання неймінгу полягає в тому, щоб, побачивши ім'я фірми, або назву бренду, споживач ідентифікував (сприйняв), класифікував (визначивши діяльність або функціональність), збудував асоціативний ряд (позитивний) і запом’ятав образ нашого бренду. І, чим міцніше ми закріпимося в пам'яті споживача, тим більша ймовірність того, що нас будуть вибирати знову і знову.

Основні вимоги до неймінгу


1) Запам’ятовуємість. Щоб запам'ятовуватися, назва компанії повинна бути:

  • знайома
  • цікава
  • зрозуміла, але не банальна
  • звучна (легка і приємна для вимови)
  • лаконічна

Прочитайте варіанти своїх назв сторонній людині та нехай через 5 хвилин, по пам'яті, він згадає ті, які йому запам'яталися найбільше. Його відповідь буде підтвердженням зазначеної вимоги до неймінгу. Опитуваний згадає тільки назви, що відповідають зазначеним вимогам запам'ятовування.

2) Правдивість - назва фірми може містити правдиву інформацію про переваги, походження, якість, цінові категорії та особливості продукції або послуг. Вона не може містити нахабного брехні! Адже ефект розчарування від завищених очікувань завжди набагато гірше розчарування заздалегідь відомим фактом. Тому, якщо ви хочете легко потрапити у свідомість споживача, назва або ім'я вашого бренду має щось повідомити про ваш продукт або послуги. Зробити підказку для класифікації способу назви у свідомості. Але, бажано, не буквально - на їжі писати "їжа", "страва", або "харчі" не варто. А швидше за розповісти про Ваше позиціонування (відміну, переваги) серед конкурентних торгових марок. У тому числі призначення продукту або послуги, або ж емоційному забарвленню умов їх споживання.

3) Оригінальність: вкрай важливо "відсторонитися" від конкурентів, тобто не бути співзвучним в імені, або мати схожий посил. Наприклад, ТМ "Хуторок", "Диканька" і "Село" мають схожі риси. "Простоквашино" та ж "душевність села" так само погано контрастує зі згаданою назвою. Маючи таких конкурентів в сегменті, назвати бренд "глибинки", значить стати c конкурентами в одну чергу за успіхом, і лише доторкнутися до "лаврів" того, хто був в цій справі першим. Називаючи фірми не повинно дублювати загальновідомі назви. Наприклад, назва ДАША, буде плутатися з ім'ям «Даша», і більшістю писатися лише з однією великою літерою, що неприпустимо в офіційному документообігу! Також не можна порушувати право на історично сформовані і географічно прив'язані найменування: коньяк, портвейн, моцарелла, херес, шампанське ( шампань), пармезан, дор блю і ін. Ім'я фірми і її слоган повинні бути унікальним і асоціюватися саме з вашим товаром або послугою.

4) Позитивність - «прикольні назви» користуються популярністю лише у певній категорії покупців, точно так же, як і назви, які мають жаргонна походження: ништяки, тормозок, кльово, тачка, качок, чувак і т.п. Знаючи початкові значення деяких жаргонних слів, багато хто не зважилися б застосувати їх до свого бізнесу або товарам. Крім того, в неймінгі  бажано уникати негативних асоціацій і значень слів, наявних в різних мовах - з'їзд (збори, дорожній з'їзд, жарг. Ухилення від теми розмови), shady (загадковий, сумнівний), kalla (в російській і недо. Іншими мовами квітка, в шведському - "холодно") і т.п. Особливо, маючи бажання просувати свій товар / послугу на міжнародній арені.

5) Унікальність в Інтернеті - якщо ви збираєтеся мати інтернет-представництво або популяризувати свій бізнес в Інтернеті, придумуючи назву, заздалегідь цікавтеся наявністю вільних доменів (імен сайтів) з вашим назвою - в зонах * .ru, * .com, * .ua та ін. Пам’ятайте і те, що більшим попитом користуються товари і послуги хорошої якості з адекватними цінами, ті, які радять і хвалять справжні споживачі. Або ті, які не мають аналогів і конкурентів. Якщо назва товару або назва фірми об'єднає в собі споживчий попит з перевагами вашої фірми, тоді ваше ім'я фірми точно сподобається і запам'ятається покупцям!


Якщо у вас з'явилися цікаві доповнення або питання, будь ласка, озвучуйте їх у коментарях! Рекомендуйте статтю своїм друзям. Якщо вас зацікавив професійний неймінг компанії, а також створення логотипу, брендбук (персональна книга подачі бренду) або інші наші послуги, менеджери компанії "КОЛОРО" завжди будуть раді вам допомогти!

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Олеся

Маркетолог

126 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !