Підводні камені дизайну упаковки. Помилки при розробці упаковки

Підводні камені дизайну упаковки. Помилки при розробці упаковки

Категория: Брендинг и маркетинг

13 / 01 / 2014

5561 просмотров

5 4.6 5

Розробка дизайну упаковки це процес цікавий, творчий, але дуже складний. Цікавий він тим, що можна глобально поміркувати про свій бренд, помріяти про його перспективи, поспілкуватися з великим числом творчих людей ... Але є в цьому процесі і певні складності, які полягають в необхідності врахування всього безлічі факторів, які вплинуть на кінцевий результат!
Якщо до вимог виробництва і типографії можна впоратися за допомогою грамотно складеного технічного завдання, то вгадати переваги споживачів, узгодити думки дизайнерів і смаки власної команди і замовнику і виконавцю набагато складніше, ніж може комусь здаватися, і іноді цей процес нагадує ходіння по мінному полю ... уже ось-ось, начебто вже ідеальний, стильний і красивий дизайн ... ось він, уже видно на горизонті, вся команда окрилена успіхом, і тут ... бац! - Замовник бачить дизайн, і засмучений повідомляє, що так, все здорово, але він не "потягне" фінансово або технічно реалізувати такий дизайн .... тому "треба попрацювати над ідеями ще"...

Ось таке ось ліричний відступ ... А тепер - безпосередньо про те які ж підводні камені вас можуть здивувати в візуально гладкому процесі розробки дизайну упаковки...

Камінь 1: модно / немодно

Одна з головних проблем - це відмінність в смаках і мисленні дизайнерів і споживачів. Часто дизайнери пропонують екстравагантні і надмірно оригінальні ідеї, що відповідають останнім світовим тенденціям, однак, часто, такі ідеї не викликають інтересу у типового (тобто основного) споживача, в зв'язку з нерозумінням їм дизайнерської задумки.

Що ж робити?

1-й варіант виходу з ситуації - Тестуйте варіанти. В першу чергу вимагайте від брендінгового агентства або дизайнера, з яким ви працюєте, принципово різні концепти дизайну упаковки, а не набір «фестивальний і універсальний». Тестування - це зручний, швидкий і недорогий спосіб оцінити дизайнерську ідею. В першу чергу, за допомогою поширеного онлайн-тестування, крім того, можна використовувати невелику вибірку респондентів для проведення класичного дослідження, для цього ви можете відправити пару своїх співробітників в магазин або на точку продажу - для спілкування зі споживачами.

2-й варіант виходу з ситуації - Озирніться довкола. Знайдіть бренди, які були б схожі на ваш, у них повинна бути та ж цільова аудиторія, ціновий сегмент і регіон продажів. Розгляньте і оціните дизайн цих брендів, можливо, вам потрібно щось подібне. Шукайте ідеї у конкурентів, крім того, ви можете знайти і їх помилки, щоб не допустити своїх, таких же.

Модно, але не зовсім зрозуміло:

Дизайн упаковки, розробка дизайну упаковки, дизайн упаковки, помилки при розробці упаковки, брендінгове агентство, Україна, Харків, packaging design, Ukraine, Kharkiv, useful, концепти дизайну упаковки, цільова аудиторія, бренд, оцінити дизайн, упаковка снеків

Не модно, але є для розуміння споживача:

Помилки при розробці упаковки, розробка дизайну упаковки, дизайн упаковки, помилки при розробці упаковки, брендінгове агентство, Україна, Харків, packaging design, Ukraine, Kharkiv, useful, концепти дизайну упаковки, цільова аудиторія, бренд, оцінити дизайн, упаковка снеків

Упаковка для товарів, розробка дизайну упаковки, дизайн упаковки, помилки при розробці упаковки, брендінгове агентство, Україна, Харків, packaging design, Ukraine, Kharkiv, useful, концепти дизайну упаковки, цільова аудиторія, бренд, оцінити дизайн, упаковка снеків

Камінь 2: смачно / оригінально

Тенденція використання зображень продуктів в дизайні їх упаковки також є поширеною проблемою. Кожен споживач хоче побачити на упаковці смачний, апетитний і зрозумілий продукт. Тому на полицях супермаркетів стільки складно помітних між собою продуктів, каш, суп і т.д. Все - як один - в одних і тих же тарілках, в однакових ракурсах і з «блискучою ложечкою». У зв'язку з цим, щоб не загубитися на полиці зовсім, кожен виробник шукає спосіб зобразити свій продукт в дизайні упаковки не так як інші (наприклад, зобразити на упаковці інгредієнти, а не готовий продукт). Якщо зберегти в оригінальній ідеї умова апетитності і смакоту, можна отримати досить успішний продукт з запам'ятовується упаковкою.

Однак дотримати баланс виходить далеко не у всіх, якщо вам належить вибирати «смачно» або «оригінально», краще вибирайте «смачно». Пам'ятайте про те, що і споживач купує сам продукт, а не оригінальну картинку або листівку.

Креативно:

Оригінальна упаковка, розробка дизайну упаковки, дизайн упаковки, помилки при розробці упаковки, брендінгове агентство, Україна, Харків, packaging design, Ukraine, Kharkiv, useful, концепти дизайну упаковки, цільова аудиторія, бренд, оцінити дизайн, упаковка снеків

Смачно:

Упаковка для печива, розробка дизайну упаковки, дизайн упаковки, помилки при розробці упаковки, брендінгове агентство, Україна, Харків, packaging design, Ukraine, Kharkiv, useful, концепти дизайну упаковки, цільова аудиторія, бренд, оцінити дизайн, упаковка снеків

Баланс - і креативно, і смачно:

Упаковка шоколаду, розробка дизайну упаковки, дизайн упаковки, помилки при розробці упаковки, брендінгове агентство, Україна, Харків, packaging design, Ukraine, Kharkiv, useful, концепти дизайну упаковки, цільова аудиторія, бренд, оцінити дизайн, упаковка снеків

Камінь 3: чим більше невирішених питань, тим довше тривати розробка

Постарайтеся конкретизувати всі виникаючі питання, не підносите виконавцю сюрпризів, виділяйте достатньо часу на реалізацію проекту. Постарайтеся пояснити виконавцю якомога зрозуміліше що ви хочете отримати в результаті, дати максимально повну інформацію про ваш бренд (цільова аудиторія, ціновий сегмент, асортимент і т.д.), щоб не витрачати зайвий - і так обмежений час і сили на багаторазову доопрацювання дизайну .

Найпростіший проект (дизайн бренду і подальша доробка розгорток), як правило, реалізується виконавцем протягом 1,5-2 місяців. Складний проект, що включає розробку ідеї бренду - 6-9 місяців. Не женіться за часом, що не скорочуйте терміни занадто сильно, навіть якщо вони підтискають!

Камінь 4: «Нехтування масштабом»

Одні виробники роблять замовлення на розробку всього лише значка акції і дають на реалізацію проекту кілька місяців, а інші завершують роботу над федеральними брендами за два тижні, а то й один день, працюючи з фрілансерами.

Порівнюйте масштаб проекту і витрати на створення бренду. Визначте цілі, яких ви хочете досягти, і вирішите наскільки для вас важливо отримати якісний результат, виходячи з цього і встановлюйте терміни. Відповідно до масштабу проекту вибирайте і виконавця, навряд чи один дизайнер зможе якісно реалізувати ідею федерального або міжнародного бренду.

Ось ми і розглянули «камені», які можуть потягнути ваш бренд вниз або й зовсім його "потопити" .А тепер, давайте розглянемо, як же створити упаковку, яка працювала б і приносила дохід? Який порядок дій в процесі розробки упаковки? Які обов'язки маркетолога і дизайнера? Як уникнути непотрібних помилок і як оцінювати результат проекту?

Порядок розробки упаковки


1. Робота маркетолога. Необхідно провести дослідження ринку, розробити маркетингову стратегію, розробити назву бренду, скласти технічне завдання на упаковку.

2. Робота дизайнера. Дизайнеру необхідно зібрати інформацію про дизайн упаковок схожих брендів, щоб не повторити ідею конкурента і почерпнути нову ідею. Далі дизайнеру, власне, необхідно розробити упаковку, на основі 5 складових: зображення торгової марки, якісні ілюстрації, фон і форма упаковки, шрифт. Створити «гармонійну упаковку» і провести візуальну перевірку на схожість з конкурентними ТМ.
3. І знову - Робота маркетолога. Тестування упаковки в фокус-групах, за допомогою хол-тесту або ж групового дослідження.

Технічне завдання


В технічному завданні необхідно вказати наступне:

1. Цільова аудиторія, портрет споживача.
2. Ціновий сегмент.
3. Позиціонування бренду на ринку, його емоційні характеристики.
4. Вимоги до дизайну упаковки.
5. Опис ієрархії графічних елементів: в якому порядку елементи упаковки повинні зчитуватися споживачем: назва ТМ, найменування продукту, склад і рецептура, текстові елементи та ілюстрації.
6. Технічні характеристики упаковки: розміри, спосіб друку, серійність (ширина і глибина асортименту) і т.п.

Помилки в елементах упаковки


1. Велика кількість текстових елементів на упаковці:

Розробка упаковки, розробка дизайну упаковки, дизайн упаковки, помилки при розробці упаковки, брендінгове агентство, Україна, Харків, packaging design, Ukraine, Kharkiv, useful, концепти дизайну упаковки, цільова аудиторія, бренд, оцінити дизайн, упаковка снеків

2. Перебір в тисненні фольгою. Тиснення фольгою слід використовувати тільки для головних декоративних елементів упаковки:

Розробка етикетки, розробка дизайну упаковки, дизайн упаковки, помилки при розробці упаковки, брендінгове агентство, Україна, Харків, packaging design, Ukraine, Kharkiv, useful, концепти дизайну упаковки, цільова аудиторія, бренд, оцінити дизайн, упаковка снеків

3. Перевантаження упаковки ілюстраціями:

Креативна упаковка, розробка дизайну упаковки, дизайн упаковки, помилки при розробці упаковки, брендінгове агентство, Україна, Харків, packaging design, Ukraine, Kharkiv, useful, концепти дизайну упаковки, цільова аудиторія, бренд, оцінити дизайн, упаковка снеків

При розробці упаковки не забувайте, що упаковка це не просто тара для вашого товару, це паспорт вашої торгової марки, потужна зброя стимулювання збуту і формування позитивного іміджу бренду. Крім того, упаковка може стати безкоштовним рекламний носієм і головним фактором впізнаваності бренду.


Спеціалізація компанії KOLORO на розробці дизайну упаковки і дизайну етикетки дозволяє нам якісно реалізовувати проекти різної складності на високому рівні. Створювати бренди, що випереджають конкурентів і вгадують очікування споживачів. Буде потрібна допомога, завжди звертайтеся!+38-(057)-760-26-05, +38-(057)-760-26-06.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

5 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !