Неймінг шоколаду: 10 прикладів, 5 рад і 4 помилки

Неймінг шоколаду: 10 прикладів, 5 рад і 4 помилки

Категория: Брендинг и маркетинг

19 / 03 / 2018

6710 просмотров

131 4.2442748091603 5

Виробники шоколаду прагнуть знайти унікальну назву, що розповість споживачам про всіх сильних сторонах бренду і викличе бажання купити продукт. Нейминг - одна з найбільш затребуваних послуг в брендинговому агентстві KOLORO. У цьому матеріалі ми розповімо про десяти вдалі приклади неймингу шоколаду, дамо рекомендації, як створити успішну назву і розповімо про чотири найпоширеніші помилки.

З чого ж почати розробку назви для бренду шоколаду? Звичайно ж з дослідження ринку. Важливо чітко визначити ціновий сегмент свого продукту і розуміти портрет потенційного споживача. Все це допоможе виявити маркетинговий аналіз ринку. Скласти загальне уявлення допоможе кабінетне дослідження.

Ви можете звернутися в брендингове агентство KOLORO, яке візьме підготує огляд і аналіз ринку.

5 прийомів неймингу фірмового шоколаду

1. Ім'я або прізвище засновника

Називати бренд по імені або прізвища його засновника - один з найпоширеніших прийомів. Багато власників фабрик прагнуть увічнити своє ім'я в історії. У назві бренду, крім імені або прізвища, можна вказати категорію продукту. Наприклад, шоколад Cadbury Chocolate названий на честь Джона Кедбері. Шоколадний бренд Ghirardelli теж носить назву свого засновника - Доменіко Гірарделлі. Є приклад, коли воєдино злилося ім'я засновника і назва міста в якому виробляють шоколад - Hershey's Chocolate. Головний офіс компанії знаходиться в місті Херші (штат Пенсільванія), і бренд був заснований Мілтоном Херші.

Hershey’s Chocolate

Hershey’s Chocolate

2. Місце виробництва

Акцент на місці виробництва може підкреслити високу якість продукту, Наприклад, всі знають, що в Швейцарія славиться своїм шоколадом. Цим поширеним фактом скористався бренд My Swiss Chocolate.

My Swiss Chocolate

My Swiss Chocolate

Російський бренд «Росія» названий просто - по країні виробництва. Дизайнери посилили назву, доповнивши його логотипом, що нагадує купола собору Василя Блаженного.

Шоколад «Росія»

Шоколад «Росія»

3. Оксюморон

Прийом полягає в суперечливому або жартівливому назві нової торгової марки. Наприклад, Chocolates With Attitude (Шоколад з характером). А бренд TCHO поєднує в собі похідну від двох слів - Technology і CHOcolate. Досить незвичайне рішення для даної категорії товару. Відсилання до технологій пов'язана з минулою діяльністю засновника бренду Тімоті Чайлдса. У минулому він був розробником космічних шатлів.

Шоколад Chocolates With Attitude

Шоколад Chocolates With Attitude

4. Комбінування слів

У процесі створення нейминга для шоколаду можна сміливо грати зі словами, комбінуючи їх в нові форми. Наприклад, назва бренду Toblerone походить від прізвища засновника Жана Тоблер і італійського слова «Torrone» - особливого виду нуги, який використовують в цих солодощів. Швейцарець Філіп Сушард випустив молочний шоколад під назвою Milka. Воно походить від двох головних інгредієнтів - «Milch» (молоко) і «Kakao» (какао) (на німецькій мові).

Шоколад Toblerone

Шоколад Toblerone

5. Аналогія

Можна підібрати правильну асоціацію, яка буде спливати у свідомості споживача при згадці марки шоколаду. Цей прийом дозволяє домогтися високої впізнаваності. Багато брендів черпають натхнення від природи, міст і мистецтва. Часто назва ніяк не пов'язана з продуктом. Хорошим прикладом є найманого Alpen Gold. У перекладі на російську він означає «Альпійське золото». Але продукція не має ніякого відношення до альпійських горах. Всі заводи знаходяться на території Східної Європи. Російські виробники шоколаду Nue за допомогою назви хотіли підкреслити чистий, оголений смак. Найманого шоколаду Wonka заснований на успіх популярної книги і фільму «Даля Чарлі і Шоколадна фабрика». Головного героя, власника фабрики звали Віллі Вонка (Willy Wonka).

Шоколад Wonka

Шоколад Wonka

Розробити красиве і ємне назву нового шоколадного бренду і лінійки товарів можуть фахівці брендингового агентства KOLORO. Ми знаємо, як створити успішний бренд!

Про те, як створити унікальну назву для кондитерської або булочної, читайте в нашому матеріалі.

Неймінг фірмового шоколаду: 4 помилки

1. Назва на пов'язана з продуктом

Наприклад, алітерація може нести негативні асоціації і ніяк не пов'язувати назву продукту з його категорією. Як найманого шоколаду Ploop. У перекладі це слово означає «хлопок». Таку назву скоріше підійде для бренду піротехніки або іграшок.

Шоколад PLOPP

Шоколад PLOPP

2. Збіг назв різних брендів

Шоколад Dove (в перекладі на російську) «голуб» від компанії M & M / Mars, вийшов на Російський ринок після серії засобів гігієни, під аналогічною назвою від Unilever. Багато споживачів поставилися насторожено до шоколаду, думаючи, що його виробляє один і той же концерн. Також, це приклад того, що вибираючи назву, варто переконатися, що його не використовують інші компанії.

Шоколад Dove

Шоколад Dove

3. Назва, неадаптоване назву під регіон

Через різницю у вимові на різних мовах, то назва яке звично, наприклад, для німецької аудиторії, але важко вимовляється для споживачів, які не знають цієї мови. Наприклад, назва шоколаду Schogetten від німецької компанії Trumpf.

Шоколад Schogetten

Шоколад Schogetten

4. Довга назва

Копірайтери знають, що найкраще запам'ятовуються назви в яких до семи букв. Занадто довгі слова, так само як і словосполучення, не так добре сприймаються аудиторією. Наприклад, The Grown Up Chocolate або San Churro Real Chocolate.

Довга назва

Що потрібно перевірити перед використанням назви

  • Вільно чи доменне ім'я. Для створення сайту бренду і сторінки в соціальних мережах, буде потрібно створення нового доменного імені, яке походить від назви бренду. Переконайтеся, що воно вільно.
  • Конкурентів. Перед тим, як запатентувати назву, переконайтеся, що на локальному та міжнародному ринку ваші конкуренти вже не використовують це або співзвучне назву. Є ризик виникнення плутанини і відсутності чіткої ідентифікації. Наприклад, як сталося з брендами Dove.
  • Легкість вимови. Назва повинна швидко і легко запам'ятовуватися. Звертайте назву на милозвучність і кількість символів в слові (бажано до 7 букв). Наприклад Milka запам'ятовується швидко, завдяки асоціації з молоком і простоті вимови.
  • Конотації. Протестуйте нову назву на аудиторії і переконайтеся, що вона вкладає в нього правильні сенси і в свідомості більшості не виникають негативні асоціації.
  • Значення на всіх мовах. Якщо ви хочете просувати продукцію на міжнародні ринки, то дізнайтеся значення слова на мовах усіх країн, куди планується імпорт.

Познайомитися з деякими секретами неймінгу можна тут. Для легкого та вдалого запуску бренду шоколаду на українському ринку, звертайтеся в брендінгове агентство KOLORO. Маркетологи, бренд-менеджери, копірайтери і дизайнери з багаторічним досвідом, допоможуть вам створити успішний бренд.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Валерия Леденко

Маркетолог

131 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !