Неймінг горілки: особливості, традиції, тенденції

Неймінг горілки: особливості, традиції, тенденції

Категория: Брендинг и маркетинг

26 / 06 / 2013

8118 просмотров

25 4.16 5

Словосполучення «російська горілка» - це сформований бренд за кордоном, і національний продукт - в Росії. Історія брендінгу та неймінгу загальновідомої "російської горілки" бере свій початок за радянських часів. Тоді існувало близько 20 горілчаних брендів та 50 винних марок. Найпопулярнішим горілчаним брендом СРСР була горезвісна горілка «Столична», яка успішно перекочувала з однієї епохи в іншу! Однак, вже на пострадянському просторі "Stolichnaya" вперше зустрілася з жорсткою конкуренцією...

Придумати назву горілки, горілка, російська горілка, придумати назву, неймінг, назвати бренд, придумати назву, розробка назви, неймінг горілки, назва горілки, назва для горілки, vodka, namingНазва горілчаного бренду, горілка, російська горілка, придумати назву, неймінг, назвати бренд, придумати назву, розробка назви, неймінг горілки, назва горілки, назва для горілки, vodka, naming

На тлі різноманітності назв в горілчаному сегменті існує жорстка конкуренція, яка не характерна для інших галузей. Саме тому дуже важливо не тільки придумати назву горілки, але і розробити позиціонування нового бренду, при цьому не забувши обрамити все позначене в красивий і сучасний дизайн.

Із розпадом СРСР на ринку щорічно почали з'являтися два-три успішних горілчаних бренда, а всі інші або маскувалися під них, або намагалися їх спародіювати (наприклад, горілка "Столична" / горілка "Відмінна").

Розробка бренду горілки, горілка, російська горілка, придумати назву, неймінг, назвати бренд, придумати назву, розробка назви, неймінг горілки, назва горілки, назва для горілки, vodka, naming

У той час горілчані бренди орієнтувалися на 5 основних тем:

  • Фамільна тема (у назву винесено прізвище власника компанії або відомої в союзі особистості, що створювало образ відповідального за якість даної горілки);
  • Екологічна (відсилання до чистоти і натуральності продукту);
  • Національно-державна (на перший план виходять якісь національні цінності та надбання);
  • Місцева (назва горілчаного бренду підкреслює або ж транслює колорит і особливості місцевості, де проводитися або поширюється горілка);
  • Ностальгічна (обігрується ностальгія людини по епосі Країни Рад).

Фамільна тема


В СРСР не було прийнято давати брендам назви, пов'язані з прізвищами відомих особистостей. Вулицям, районам та цілим містам - так, а ось брендам «ні». Так що у радянського неймінга горілки був упор на преміальність («Столична», «Московська») або ж за смаковими якостями («Лимонна», «Перцівка», «Пшенична»).

Як назвати брендНазва горілки, горілка, російська горілка, придумати назву, неймінг, назвати бренд, придумати назву, розробка назви, неймінг горілки, назва горілки, назва для горілки, vodka, namingЯк назвати горілчаний бренд, горілка, російська горілка, придумати назву, неймінг, назвати бренд, придумати назву, розробка назви, неймінг горілки, назва горілки, назва для горілки, vodka, naming

Відразу після розпаду СРСР виробники горілки вирішили не ходити далеко і в області брендінгу зробили упор на державні цінності і народність. Саме такі горілчані бренди, як «Юрій Довгорукий», «Петро Перший», «Слов'янська», «Кузьмич» в середині 90-х стали лідерами ринку. Назва не тільки тиснула на державні цінності, а й чітко позначала ціновий сегмент, адже раніше споживач купував горілку по одній і тій самій ціні.

В кінці 90-х на ринок вийшла горілка «Довгань», а разом з нею під торговою маркою «Довгань» вийшов цілий ряд товарів народного споживання - чай, вівсяні пластівці, шоколад, майонез і т.д. Назва торгової марки походить від прізвища її власника Володимира Довганя. Варто відзначити, що успіх горілчаного бренду прямо залежав від чітко спланованої рекламної кампанії, яка спиралася на такі цінності як, захист від підробки та високу якість продуктів. За часів, коли в Росії масово труїлися неякісною «паленою» горілкою це було особливо важливо для споживача.

У 1997 році у горілки «Довгань» з'явився серйозний конкурент - «Smirnoff». За плечима у цього бренду була солідна історія та довіра споживачів до прізвища, що й вивело бренд на лідируючі позиції. Надалі гра з прізвищами відомих особистостей тільки розширилася. Так на ринку з'явилися горілки «Мягков», «Nemiroff», «Путінка», а горілчаний бренд «Жириновський» був зареєстрований у 1994 році, але назви виставили на продаж тільки в 2007 році за 3 млн. доларів. Це рекордна вартість назви горілки, яка не мала популярності на ринку.

Назва для алкоголю, горілка, російська горілка, придумати назву, неймінг, назвати бренд, придумати назву, розробка назви, неймінг горілки, назва горілки, назва для горілки, vodka, naming

Потім з'явилася іменна горілка "Путінка". А слідом за нею вийшла на пік популярності нова - ведмежа - тема. Так з'явилися торгові марки «Капустянка», «Цар-ведмідь», «Володя і ведмеді».

Назви для горілки,горілка, російська горілка, придумати назву, неймінг, назвати бренд, придумати назву, розробка назви, неймінг горілки, назва горілки, назва для горілки, vodka, naming

Ностальгічна тема


Основними споживачами горілки сьогодні є ті, хто народився або виріс ще в СРСР. Або те покоління, яке не з чуток знає про цю епоху. Покоління ж пост-пепсі, досягнувши повноліття, бере з полиці щось із яскравішим та цікавішим дизайном. Більш старшому споживачеві все ще можна догодити всього лише ностальгічною тематикою в неймінгу.

Горілка ТМ Зелена марка, горілка, російська горілка, придумати назву, неймінг, назвати бренд, придумати назву, розробка назви, неймінг горілки, назва горілки, назва для горілки, vodka, naming

Саме ґрунтуючись на цьому тренді популярність завоювала горілка, яка не так давно вийшла на ринок – «Главспирттрест - Зелена марка». Проте, тема ностальгії за радянською епохою, – а точніше сказати за певною простотою та зрозумілістю речей тієї епохи – виявилася близькою не тільки старшому поколінню, а й молоді. До цього жодному горілчаному бренду, що спекулює на радянській тематиці, не вдавалося щось подібне. «Зелена марка» ностальгічно, елегантно і просто вийшла в ТОП-5 найбільш продаваних російських горілок!

Екологічна тема


Тема екології, чистоти виробництва, відсутність консервантів та ГМО близька більшій частині споживачів і завжди користується у них популярністю. Лідерами в економ і середньому ціновому сегменті на даний момент є: «П'ять озер» від Алкогольної Сибірської групи (колишнього «Омсквінпрома»), "SV - На березових бруньках" від «Союз-Віктану» і «Біла берізка» від компанії «Регата» .

Еко назва для горілки, горілка, російська горілка, придумати назву, неймінг, назвати бренд, придумати назву, розробка назви, неймінг горілки, назва горілки, назва для горілки, vodka, namingНеймінг горілки, горілка, російська горілка, придумати назву, неймінг, назвати бренд, придумати назву, розробка назви, неймінг горілки, назва горілки, назва для горілки, vodka, naming

При цьому, екологічна тема є не менш домінантною і для горілки преміум класу. Тільки ось горілка даного сегмента частіше використовує для презентації своєї екологічності термін organic - тобто презентує себе, як продукт виготовлений з натуральних природних компонентів, вирощених виключно на органічних добривах, тобто взагалі без використання хімічних засобів. Така продукція відноситься до преміум класу – горілка Kaufmann, Nemiroff Lex Ultra та ін.

Місцева тема


Також фахівці відзначають зростаючий успіх тих горілчаних брендів, які безпосередньо співвідносять свій продукт з регіональним виробником і, відповідно, з регіональним споживачем. Так, регіональні ринки потроху захоплюють, такі горілки, як «Сабантуй» (Татарстан), «Лівша» (Тула) та їм подібні. В умовах кризи, а також посткризового періоду ближчим споживачеві стають «рідні» назви, які безпосередньо співвідносяться з малою батьківщиною або регіоном проживання.

Оригінальні назви горілки, горілка, російська горілка, придумати назву, неймінг, назвати бренд, придумати назву, розробка назви, неймінг горілки, назва горілки, назва для горілки, vodka, namingНазва горілки, горілка, російська горілка, придумати назву, неймінг, назвати бренд, придумати назву, розробка назви, неймінг горілки, назва горілки, назва для горілки, vodka, naming

Запорука успіху горілчаного бренду


На думку фахівців, до яких сміємо зарахувати і себе, успіх бренду безпосередньо залежить від ступеня розкрутки, оригінальності та сучасності дизайну, а також від правильного позиціонування на ринку. Але ім’я бренду - не менш важлива складова успішного образу бренду, тому ім'я бренду має бути сильним і з фонетичної (звукової), і з семантичної (знакової, смислової) точки зору!

Компанія KOLORO досвідчена у створенні брендів-лідерів горілчаного ринку. У зв'язку з чим ми можемо стверджувати, що сьогодні горілчані бренди з'являються вже не з тією ж частотою, як буквально 7-10 років тому. Дана тенденція пов'язана з тим, що споживач все більше довіряє старим, тобто перевіреним, горілчаним брендам, і з певною недовірою ставиться до нових, не завжди бажаючи вкладати гроші в "есперементи" з апробацією нових продуктів. Саме тому провідні алкогольні компанії все більше вкладають свої кошти в розширення лінійки або ребрендінг-рестайлінг вже сформованих горілчаних брендів.

Горілка ТМ Абсолют, горілка, російська горілка, придумати назву, неймінг, назвати бренд, придумати назву, розробка назви, неймінг горілки, назва горілки, назва для горілки, vodka, namingГорілка торгової марки Finlandia, горілка, російська горілка, придумати назву, неймінг, назвати бренд, придумати назву, розробка назви, неймінг горілки, назва горілки, назва для горілки, vodka, naming

Не варто забувати і те, що ринок горілки уже пересичений різними брендами, а тому виділятися на їх фоні стає все складніше. Для того, щоб створити горілчаний бренд з нуля вам буде потрібна ціла команда фахівців: дизайнери, маркетологи, копірайтери і не тільки. Компанія KOLORO має у своєму розпорядженні повний штат фахівців, які неодноразово створювали успішні довгограючі горілчані бренди. У будь-якому випадку, ми зможемо вам допомогти з підбором вдалої назви бренду і оптимального дизайнерського оформлення, але, при зверненні до нас враховуйте те, що сказано вище. Можливо, ваша назва вже гарна і не потребує зміни. У такому випадку ми допоможемо вам доповнити вдалу назву візуально і позиційно!


Щоб переконатися в нашій компетентності ознайомтеся з деякими нашими роботами у розділі сайту «Портфоліо».Зв’язатися і домовитися з нами можна по e-mail: info@koloro.com.ua або за телефонами: +38-(057) -760-26-05, +38-(099)-618-87-50 .

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Митя Глебов

Маркетолог

25 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !