Неймінг. керівництво до дії: 12 способів створити прибуткову назву

Неймінг. керівництво до дії: 12 способів створити прибуткову назву

Категория: Брендинг и маркетинг

06 / 01 / 2015

30961 просмотров

394 4.0609137055838 5

Перед кожною компанією або підприємством на перших кроках свого становлення виникає питання: «Як назвати фірму?». Назва для компанії або її продукту має величезне значення в процесах просування і розкручування торговельної марки або підприємства в цілому.

Ім'я бренду повинно відображати його головну ідею, нести певний посил до аудиторії, що в свою чергу відбивається на іміджі компанії, позиціях продукту на ринку і його рейтингах.

Чому неймінг необхідний вашому бізнесу?

Як назвати фірму, Неймінг, як назвати фірму, як назвати компанію, як назвати підприємство, як придумати назву, реєстрація підприємств, назва для компаніїНеймінг - це процедура генерації назви для фірми, бренду, продукту або послуги.

Головне завдання неймінга - розробка такої назви, яка буде підвищувати рівень впізнаваності та запам'ятовування продукту, стимулювати продажі, збільшувати число лояльних споживачів і зміцнювати позиції бренду на ринку.

Досить часто сучасні підприємці не використовують правила і технології неймінга при розробці назви. Але ж придумати назву бренду набагато складніше, ніж дати кличку домашній тварині.

Ім'я компанії або бренду має сподобатися широкої аудиторії та вистояти в умовах високої конкуренції ринку. Крім того, воно повинно формувати образ бренду в свідомості споживача і розповідати легенду бренду. Від неймінга безпосередньо залежить подальша доля продукту.

Цікаві цифри на користь неймінга:

- 11% споживачів відмовляться від користування продуктом або послугами компанії, якщо ім'я бренду їм не подобатися;
- У 90 випадках з 100 покупець вибере той товар або ту фірму, ім'я якої викликає у нього довірливе ставлення до компані;
- 77% підприємств з невдало обраним назвою припиняють свою існування і діяльність на ринку протягом одного-двох років з моменту початку діяльності;
- Щороку в Україні реєструють понад 10 тисяч нових торгових марок, а в рамках міжнародної процедури реєстрації - понад 120 тисяч нових назв торгових марок.

Назва для компанії, Неймінг, як назвати фірму, як назвати компанію, як назвати підприємство, як придумати назву, реєстрація підприємств, назва для компанії

З чого почати? Етапи неймінга

Якщо ви хочете щоб ваша компанія стала впізнаваною, а бренд прибутковим, то варто ретельно продумати, як назвати компанію, підприємство або торговельну марку.

Якщо ви до цих пір не вирішили, як придумати назву, яка принесе успіх вашому бренду, тоді вам необхідно вивчити нескладні, але ефективні технології неймінга.

Етапи неймінга:

  1. Аналіз цільової аудиторії. Виявлення основних переваг і потреб цільової аудиторії, визначення головних цінностей споживача і мотивів споживання.
  2. Складання списку імен конкурентних компаній, це дозволить зрозуміти, які прийоми неймінга використовували ваші конкуренти при розробці назви.
  3. Сформування вимог до назви. При розробці імені компанії не варто забувати про те, що назва повинна бути не просто красивою та звучною, але і змістовною, короткою, легкою для запам'ятовування, недвозначною, викликати позитивні асоціації та головне унікальною.
  4. Генерація різних варіантів назв, за допомогою основних методів і хитрощів неймінга.
  5. Відбір і тестування кращих варіантів назви - проведення фонетичної, письмовій, комунікативної, семантичної, юридичної та інших видів експертиз.
  6. Реєстрація торгової марки.

Неймінг бренду, Неймінг, як назвати фірму, як назвати компанію, як назвати підприємство, як придумати назву, реєстрація підприємств, назва для компанії

Як придумати назву? Методи неймінга

Якщо ви не знаєте з чого почати і як назвати підприємство, на допомогу прийдуть всім відомі прийоми і методики по створенню імен.

12 найбільш ефективних методик розробки назви:

1 - Назва на честь засновників компанії (Ford, Gillette, McDonald's, Procter & Gamble та ін.)
2 - Комбінації слів (Pepsi, Adidas, Pampers, Лукойл, 4you та інші)
3 - Алітерація - ритмічна і римована назва (Кока-Кола, M & M's, Чупа-чупс, Shake'n'Bake, Моторола);
4 - Алюзія - модифікація вже відомої назви, наприклад, Леді X або «Брати Грім»;
5 - Метод аналогії та асоціацій - назви, що відбулися від назв рослин, планет, тварин, імен історичних
постатей або героїв мультфільмів - Puma, Red Bull, Онєгін, Велес, Jaguar і т.д. 6 - Метод скорочення або створення абревіатури - Головний Універсальний Магазин - ГУМ, Мобільні Телефонні Системи - МТС, Bayerische Motoren Werke AG - BMW та ін .;
7 - Вирізання окремих складів і частин слів - назва відомого виробника мережевого устаткування ciscoSystems, від назви відомого американського міста San Francisco;
8 - Метонімія - застосування методів від загального до конкретного і навпаки, наприклад, БургерКінг - «король серед бургерів».
9 - Метод наслідування. Наприклад, Агуша (дитяче харчування), Schwepps (сильногазований «шипучий» напій);
10 - Застосування оксюморона - суперечливою фрази і жартівливого словосполучення. Наприклад, «Бирка» (рибка під пиво);
11 - Закладка таємного сенсу. Наприклад, назва Daewoo, що з корейської мови перекладається як "великий Всесвіт"
12 - «Зв'язати незв’язуєме». Наприклад, назва компанії Adobe походить від назви річки, а модний бренд одягу MANGO - від фрукта.

Більш докладно про ці способи неймінга читайте в нашому Блозі: "12 способів придумати назву компанії".

Як назвати підприємство, Неймінг, як назвати фірму, як назвати компанію, як назвати підприємство, як придумати назву, реєстрація підприємств, назва для компанії

Реєстрація підприємств

Реєстрація нової торгової марки необхідна для того, щоб захистити її від неправомірного використання з боку інших осіб. Реєстрація підприємств здійснюється після подачі запропонованих документів в Укрпатент. Стандартна реєстрація торгової марки тривати від 12 до 18 місяців, прискорена реєстрація здійснюється протягом 4-9 місяців. По закінченню процесу реєстрації власникові буде видано «Свідоцтво на торговельну марку», а торговий знак буде внесений до державного реєстру.

Бренд, який хоче добитися великих успіхів на ринку і завоювати «борозни правління і царську корону» просто зобов'язаний мати унікальне, звучне і оригінальна назва.

Для того щоб розробити ефективну назву для компанії чи бренду, яке буде примножувати ваші доходи недостатньо творчого мислення та нестандартних підходів для вирішення завдання.

Необхідно вивчити споживача і конкурентів, розробити десятки варіантів назв за технологіями неймінга, провести експертну оцінку і юридичну експертизу обраних імен, зареєструвати торгову марку. Неймінг - завдання не з легких. Якщо вам потрібна допомога, наші фахівці з радістю допоможуть вам пройти кожен етап створення нової торгової марки.

Самостійно придумати назву, яка приносила б вам прибуток досить складно, крім того, процедура реєстрації торгової марки досить копітка і має свої складності. Компанія KOLORO із задоволенням допоможе вам не тільки розробити ефективне назва, а й зареєструвати вашу торгову марку в короткі терміни, з мінімальними витратами.

Ви можете так само завантажити нашу книжку з неймінгу "12 способів скласти прибуткову назву" яка в більшій мірі розкриє всі аспекти неймінга і допоможе вам правильно назвати свій продукт або ТМ.

Неймінг, як назвати фірму, як назвати компанію, як назвати підприємство, як придумати назву, реєстрація підприємств, назва для компанії

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

394 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !