Неймінг на практиці. Як назвати торговельну марку або продукт

Неймінг на практиці. Як назвати торговельну марку або продукт

Категория: Брендинг и маркетинг

27 / 02 / 2015

15854 просмотров

166 4.2168674698795 5

Розробка назви бренду, неймінг, назва торгової марки, як назвати торгову марку, назва компанії, розробка назвиПерше на що звертає увагу споживач, будь то туристична фірма або продукти харчування, придбані в супермаркеті - це атрибути бренду (торгівельної марки) - назва торгової марки, торговий знак / логотип, рекламний слоган, корпоративний персонаж, унікальний шрифт і т.д.

Перше враження часто визначає ставлення споживача до торгової марки в майбутньому.

Саме тому більшість компаній приділять значну увагу розробці ідентифікаційних елементів бренду.

Всім відомо, що в сучасному світі вже не продають товар, сьогодні продають бренд або назвe торгової марки. Назва бренду грає величезне значення в процесі його становлення і розвитку.

Що таке неймінг?

Неймінг - сукупність робіт, спрямованих на формування маркетингового імені торгової марки або статусного назви компанії, що включає в себе творчу і юридичну складову. Неймінг багато в чому визначається позиціонуванням продукту на ринку, його маркетинговою стратегією і менеджментом.

Розробка назви не обмежується лише генерацією кількох варіантів назв компанії або продукту, вона включає перевірку потенційних імен на унікальність, тестування назв на споживачах.

Розробка назви бренду – це не спонтанний процес, а копітка робота, що вимагає професійних знань і досвіду.

Неймінг покликаний допомогти компанії досягти успіху, забезпечити їй правовий захист, створити міцний емоційний зв'язок між брендом і цільовими споживачами. Правильно вибране назва компанії виділить її серед фірм-конкурентів, дозволить створити свій унікальний образ на ринку.

Результати соціологічних і маркетингових досліджень не раз підтвердили наступні факти:

  1. У 90 випадках з 100 покупець вибере ту торгову марку, назва якої у нього викликає певний рівень довіри;
  2. 11% споживачів - зовсім відмовляться від використання продукту, якщо його назва їм не подобатися;
  3. 77% компаній з неправильно вибраним ім'ям на протязі 1-2 років терплять крах і припиняють своє існування на ринку.

Назвати компанію або торговельну марку можна і самостійно, проте керуватися лише теоретичними знаннями в області неймінга буде недостатньо, важливо спиратися при цьому на результати маркетингових досліджень і мати практичний досвід в розробці імен, саме тому все більш затребуваними стають послуги брендінгових агентств.

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Ім'я торгової марки, неймінг, назва торгової марки, як назвати торгову марку, назва компанії, розробка назви Назва бренду, неймінг, назва торгової марки, як назвати торгову марку, назва компанії, розробка назви

Як назвати торгову марку? Етапи нейминга

Неймінг або процес розробки назви можна умовно розділити на кілька основних етапів:

1 етап - визначення цілей, які необхідно досягти розробляються назвою;
2 етап - пошук та генерація варіантів імен;
3 етап - оцінка відповідності обраної назви цілям компанії.

На першому етапі необхідно:

- Скласти розгорнуту характеристику компанії або продукту;
- Опис цільової аудиторії;
- Опис вашого товару споживачем;
- Схему процесу використання вашого товару покупцем;
- Виділити головні конкурентні переваги торгової марки;
- Вибрати тематику майбутнього назви;
- Визначити стиль, мову, кількість слів у назві та її довжину, варіанти використання цифр або інших символів.

Маючи цю інформацію набагато простіше зрозуміти позиціонування компанії та її місце на ринку, конкурентні відмінності. Крім того, грунтуючись на цих даних набагато простіше придумати правильну у всіх сенсах назву.

Брендингове агентство допоможе вам визначити цільову аудиторію компанії, її цінності, бажання і очікування, а також мотиви споживання і чинники прийняття рішення про покупку. Виявити які потреби цільової аудиторії може задовольнити продукт компанії.

На другому етапі відбувається безпосередня генерація назв і відбір найбільш бажаних варіантів. Для отримання максимально об'єктивних результатів процес розробки повинен бути груповим і включати учасників різних професій - маркетологів, копірайтерів, дизайнерів, менеджерів і навіть звичайних покупців. На цьому ж етапі проводиться семантичний і фонетичний аналіз назв.

На завершальному етапі проводиться повний аналіз обраних варіантів назви, для цього проводяться різні дослідження: опитування і фокус-групи. Крім того, здійснюється перевірка назв на ступінь унікальності та тотожність з уже зареєстрованими іменами торгових марок. Останньою стадією нейминга є реєстрація торгової марки.

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Ім'я компанії, неймінг, назва торгової марки, як назвати торгову марку, назва компанії, розробка назви Назва бренду, неймінг, назва торгової марки, як назвати торгову марку, назва компанії, розробка назви

Технології та прийоми нейминга

Багаторічна практика роботи брендингового агентства KOLORO над назвами брендів дозволила нам сформувати перелік найбільш ефективних прийомів розробки імені:

- Асоціативний метод - застосування асоціативних рядів (слів), пов'язані у свідомості покупців з об'єктом, для якого придумують назву, наприклад молоко «Корівка», пивний бар «Піна» та ін.
- Еталонний - застосування імені товару-лідера в цій товарній категорії та невелике перетворення цього імені, наприклад, «Nescafe» - «Creamcafe», «Новий перли» - «Російські перли».
- Абревіатурні - формування імені різного типу скороченнями слів, в буквено-цифровому вираженні, наприклад, «Росгосстрах», BMW, M & M's, HP, LG, JVC.
- Метод неологізмів - спосіб отримання абсолютно нового слова шляхом перетворення слів, використання запозичених слів. Наприклад, «Фругурт», «Вкуснотеево», «Мягков», «Бистров» та ін.
- Доменний спосіб - використання в назві доменного імені компанії, наприклад, City.com, Tele.ru, Super.net.
- Метод переваги - застосування в імені компанії або продукту найвищому ступені слів. Наприклад: мережа супермаркетів «Мега», клей «Суперклей», гіпермаркет електроніки «МегаМакс».
- Іменний метод - використання імен, прізвищ або по-батькові в імені бренду - «Машенька», «Смирнов», «Петрович», «Коркунов» та ін.
- Апеляційний - «гра» на апеляції до емоцій та почуттів покупців, наприклад, «Будиночок в селі», «Старий мельник», «48 копійок», «СРСР».
- Римування - «Чупа-чупс», «Крошка-Картошка», Hubba-Bubba, «Ёлки-Палки» і т.д.
- Метод усічення - застосування в імені усічених слів, наприклад, Персон (рекрутингова компанія), «Консул» (консалтингове агентство), «Жваво» (художня галерея, живопис).

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Назва торгової марки, неймінг, назва торгової марки, як назвати торгову марку, назва компанії, розробка назви Придумати назва бренду, неймінг, назва торгової марки, як назвати торгову марку, назва компанії, розробка назви

Грамотний неймінг або корисні поради від KOLORO

Перш ніж вибрати назву для всієї торгової марки або компанії з безлічі отриманих варіантів, необхідно відповісти на ряд питань, які дозволять вам ще раз переконатися в тому, що ви робите правильний вибір.

Необхідно відповісти на наступні питання:

1. Наскільки легко вимовляється ваша назва? Це в подальшому визначить ступінь її запам'ятовуваності споживачем та ймовірність спотворення імені.
2. Просять вас написати назву на папері, коли ви його вимовляєте? Так ви зможете визначити складність вашого назви.
3. Яка кількість трактувань у вашого варіанту імені? Краще коли трактування одна і викликає вона тільки позитивні емоції.
4. Чи унікальна ваша назва і наскільки вона здатна вплинути на почуття споживача?
5. Чи має ваше ім'я цікаву історію або інтригуючий підтекст? Так ви зможете залучити набагато більше уваги до вашого бренду.
6. Чи відрізняється ваше ім'я від назв фірм-конкурентів?
7. Чи виражає воно сильні сторони і основні конкурентні переваги вашої торгової марки?
8. Чи відповідає воно загальної місії бренду, його цінностям?

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Як назвати фірму, неймінг, назва торгової марки, як назвати торгову марку, назва компанії, розробка назви Неймінг торгової марки, неймінг, назва торгової марки, як назвати торгову марку, назва компанії, розробка назви

Брендингове агентство KOLORO точно знає, як назвати торгову марку або компанію. Розробка назви, яка стане успішним брендом - наша головна задача.

Для тих, хто буде придумувати назву самостійно, дуже корисними будуть наведені вище поради і прийоми неймінга. Діліться з нами своїм досвідом і цікавими назвами. Чекаємо на ваші коментарі.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

166 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !