Бренд на експорт: розробка назви для виходу на європейський ринок

Бренд на експорт: розробка назви для виходу на європейський ринок

Категория: Брендинг и маркетинг

07 / 09 / 2016

9801 просмотров

108 4.2685185185185 5

Освоєння європейського ринку - одна з найважливіших цілей українських виробників. Проводячи освоєння нових ринків необхідно пам'ятати, що імідж бренду складається з багатьох складових: репутації фірми, дизайну упаковки і, власне, назви бренду. Тому рекомендується розробити назву бренду, яка відповідає європейським вимогам.

Цілі неймінгу компанії: європейський аспект

Ім'я може обмежити потенціал бренду або збільшити його. Саме назва - перший спосіб бренду контактувати зі світом. Воно використовується для реклами, позиціонування на ринку і спілкування з клієнтами. Правильна назва бренду викликає відгук цільових споживачів.

Для компаній розробка неймінгу - невід'ємна частина ринкової конкуренції. Саме назва вказує на унікальність бренду і допомагає виділитися серед інших компаній. Ім'я створює уявлення про бренд, товари і послуги, які виробляє (надає) компанія. Назва бренду формує у споживачів перше враження про нього. Важливо пам'ятати, що вдалий бренд найманого здатний допомогти торговій марці стати впізнаваною і закріпитися на ринку.

Неймінг для Європи

Технологія неймінгу для європейського ринку

Для виходу на європейський ринок, українським компаніям потрібно враховувати західні стандарти. Вибираючи назву нового бренду, використовують такі основні принципи:

  • легкість вимови;
  • простота написання;
  • швидкість запам'ятовування;
  • свобода прочитання.

Назва повинна бути осмисленим, інакше людям буде важко його сприймати. Західні споживачі вважають за краще чіткість і лаконічність. Занадто довге і громіздке назву клієнти прагнуть скоротити. Так сталося з автомобільною компанією Chevrolet, клієнти якої скоротили її назву до Chevy. Це безпосередньо пов'язано з людською психологією. Люди легше запам'ятовує короткі і ясні назви.

неймінг для європейського ринку

Психолінгвістичний аспект неймінгу для європейського бренду

Назва бренду створює в свідомості споживача певний ментальний образ. Вибираючи назву, рекомендується враховувати шари сенсів і асоціацій, які вони тягнуть за собою. Наприклад, недавні наукові дослідження довели, що звукова символіка значно впливає на сприйняття.

Назви брендів, які починаються на S, C і B сприймаються споживачами як більш традиційні і консервативні. Назви на X, Z, V сприймаються як більш інноваційні. У той же час, букви L, V, F і W споживачі вважають більш жіночними. А букви X, Z і M порахували пов'язаними з чоловіками. Ці знання легко застосовуються при виборі назви для бренду. Якщо розробка назви фірми була проведена правильно, за допомогою імені цільова аудиторія зрозуміє, що бренд надає товари і послуги, які їй потрібні.

Агентство KOLORO допоможе створити назву бренду, яке буде відповідати європейським вимогам.

неймінг для Європи

Як вибрати назву бренду на експорт

Створюючи найманого торгової марки, необхідно пам'ятати, що назва повинна вписуватися в позиціонування продукту і компанії. Ім'я повинно відокремлювати бренд від конкурентів, показувати, що саме він краще і креативніше. При виборі імені потрібно враховувати його звучання. Це особливо актуально для українських виробників, охочих потрапити на європейський ринок. Європа складається з різних країн, а тому необхідно враховувати мовні та культурні особливості.

Про звучання і значення імені потрібно подумати заздалегідь. Так, ірландські виробники віскі "Irish Mist" вирішили поставляти свою продукцію в Німеччину. Всупереч очікуванням, продажу були мінімальними. Тільки після повного провалу на ринку Німеччини, виробники віскі дізналися як назва їхньої продукції звучало для німців. Виявилося, що слово Mist було співзвучно слову «гній» по-німецьки. Неправильний найманого продукту завадив його поширенню на європейському ринку.

Вдалий бренд найманого вибрала українська компанія Sun Bee Ukraine (експортує мед в Європу). Назва дає клієнтам з країн Євросоюзу чітке уявлення про діяльність фірми. Крім того, правильно підібрані слова викликають позитивний образ в їхній свідомості. Фірма асоціюється з приємними речами: сонцем, влітку, солодощами.

Творці українського бренду Macpaw придумали назву, спираючись на характерні риси продукції, для якої створено їх програмне забезпечення. Компанія займається випуском миючих і оптимізують програм CleanMyMac для макбуков - популярної продукції Apple. Завдяки ясному назвою, компанія відразу вказує на свою цільову аудиторію. Її продукція поширена по всьому світу, в тому числі і в офісах Facebook.

Неймінг для Європи

Плюси перейменування бренду (ренеймінгу) для експорту продукції

Коли компанія бажає створити найманого для свого продукту, важливо дивитися в майбутнє. Часто компанії йдуть простим шляхом і беруть назви пов'язані з регіонами, в яких вони виникли. Такий підхід створює певні проблеми, коли бренд розвивається і бажає вийти на європейський ринок. Назви, зрозумілі місцевим споживачам, не несуть ніякої інформації для європейців.

Якщо ім'я було вибрано поспішно і заважає подальшому розвитку компанії, бажано не боятися змінити його. Також це актуально для виходу на нові ринки. Зі зміною ЦА може знадобитися нове ім'я. Назва повинна давати компанії можливість рости. Українські компанії, вже зуміли вийти на європейський ринок, пішли саме таким шляхом.

Прикладом служить горілка «Хортиця». Неймінг та брендінг цієї марки проводилися з урахуванням особливостей українських споживачів. На зарубіжному ринку вони виявилися неефективними. Компанії знову потрібні були послуги неймінгу. Global Spirits врахували основні тенденції зарубіжного ринку споживачів і вирішили робити ставку на органічність продукції. Вони розробили рекламну кампанію згідно з якою вода для горілки видобувається з кращих і найчистіших джерел в США. Зміна рекламної концепції вплинула на назву. На зарубіжному ринку бренд «Хортиця» відомий як «Leaf». Назва викликає асоціації з природою і чистотою. Ім'я було вибрано, враховуючи переваги нових покупців.

Неймінг для Європи

Таким же шляхом пішла і торгова марка «Легко!». Один з найбільших виробників курятини в Україні почав освоєння зарубіжних ринків в 2013 році. Компанія відразу ж вирішила орієнтуватися на нових споживачів. Торгова марка стала називатися словом, співзвучним англійської поняттю якість - Qualiko. Розробка правильного неймінгу для української компанії дозволила їй завоювати позиції на європейському ринку.

Іноді, починаючи свою діяльність, компанії вибирають не найвдаліші назви. Їх імена не викликали позитивного відгуку у споживача. Зміна імені допомагає виправити ситуацію. Одеська компанія не побоялася змінити назву з просування мобільних додатків. На початку своєї діяльності вона називалася Clickburner. Занадто довга назва погано запам'ятовувалося користувачами. Було проведено ренеймінг компанії, і вона перетворилася в звучне Clickky. Нове ім'я викликало асоціації з швидкістю, функціональністю і привертало увагу. Всього за кілька років компанія змогла вийти спочатку на європейський ринок, а потім на світовий.

Замовити найманого ви можете в KOLORO. Давайте йти до успіху разом!

Неймінг для Європи

Часто назва бренду вказує на його основну властивість. Тому дуже важливо донести правильну назву до всіх споживачів, і вітчизняних, і зарубіжних. Ім'я повинно резонувати зі споживачами. Справитися з цією ситуацією допоможе переклад назви бренду на іноземні мови.

Цим шляхом пішли творці миючого засобу «Mr. Clean »(Mr.Proper). Розуміючи, що найманого продукту важливий для просування і продажів, вони провели новий найманого продукції і зробили переклад назви засоби для кожної країни поставок. Ім'я повинно було передавати головну рису продукту - допомога в наведенні чистоти. Досвід попередників врахували українські виробники. Наприклад, торгова марка «100 корів» перетворилася в «100cows».

T.B. Fruit (бренди Galicia, Filvarok) українська компанія поставляє соки і концентрати в Європу і США. Сік Galicia компанія експортує в Польщу. Раніше регіон з такою назвою входив до складу країни. Тому ім'я бренду зрозуміло споживачам і легко запам'ятовується. У США компанія T.B. Fruit поставляє концентрати. У назві використано загальноприйняте слово. Доступне розумінню ім'я викликає смислове ланцюжок в свідомості споживача. Фрукти асоціюються з солодкістю і свіжістю, тому таким же представляється сік, який виробляє компанія.

Неймінг для Європи

Один з найпопулярніших способів неймінгу компанії - дати їй ім'я засновника або похідні від нього. Він поширений по всьому світу і у всіх сферах: Chanel, Davidoff, Walt Disney. Серед українських компаній з іменами такого виду, на європейський ринок вийшов «Roshen». Вдалий найманого зробив назву фірми легким для запам'ятовування.

Неймінг для Європи

Головні тренди неймінгу на європейському ринку

  1. Акцент на еко-мотиви в назві. Вони виникли з ростом популярності органіки на західному ринку. Такі назви акцентують увагу на екологічності і корисності продукту.
  2. Англомовні назви. Такий підхід допомагає створити зв'язок між брендом і європейськими споживачами.
  3. Кириличні назви брендів. Так виробники намагаються підкреслити походження продукції, свою оригінальність.

Неймінг в нову епоху

У світі інформаційних технологій важливо, щоб назва бренду при необхідності можна було використовувати як доменне ім'я. Особливо це актуально для компаній, що бажають вийти на європейський ринок. Збіг цих імен дозволяє полегшити пошук в інтернеті.

Ім'я - неймовірно важлива і невід'ємна частина бренду. До його створення треба підходити з відповідальністю, адже ім'я служить для презентації компанії. При виході на європейський ринок необхідно враховувати його специфіку. Брендінгове агентство KOLORO допоможе уникнути складнощів і помилок. Адже саме назва бренду робить його незабутнім!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Сергиенко

Копирайтер

108 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !